Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black BEX quattro 225KM/345Nm by Gregor10/FULLLL/Milltek/Vfiz/Brakes-345/300/ATS GTR908/KierownicaRS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
21 minut temu, Robzy napisał:

Wiadomo, ale jak na seryjne felgi to chyba spora :D 

Racja , te 9 cali seryjne fajnie już wyglądają….

 

  • Pomoc techniczna 3
Opublikowano

Spory concave fajnie wygląda niestety większość tych kółek to ciężkie klocki...

Na szczęście teraz trochę więcej we flow forming'u wychodzi...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 23.03.2022 o 20:13, Robzy napisał:

Opona 235 nie obciera podczas jazdy albo przy skręcaniu? 

Nic nie ociera, bo zmieniałem tylne sprężyny na 13 klasę wagową. Na 235 wreszcie pojawił się komfort. 3 sezony przejeździłem na 225:glupek2:

 

Edytowane przez dayd_4
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
19 minut temu, dayd_4 napisał:

3 sezony przejeździłem na 225:glupek2:

Myślę nad 17" na następny sezon 225/45R17 czy 235/45R17. Czy masz porównanie do mniejszych kół pod kątem spalania i osiągów?

 

 

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, george napisał:

Myślę nad 17" na następny sezon 225/45R17 czy 235/45R17. Czy masz porównanie do mniejszych kół pod kątem spalania i osiągów?

 

 

Do 17 bierz 225. Przy 235 jest spory balon. 

Edytowane przez Rob@k
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Godzinę temu, dayd_4 napisał:

Nic nie ociera, bo zmieniałem tylne sprężyny na 13 klasę wagową. Na 235 wreszcie pojawił się komfort. 3 sezony przejeździłem na 225:glupek2:

DSC_0117.png

Jakbyś wrzucił porządny gwint to nadal mógłbyś jeździć na 225 ciesząc się komfortem :wink:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Godzinę temu, marcin_o23 napisał:

Jakbyś wrzucił porządny gwint to nadal mógłbyś jeździć na 225 ciesząc się komfortem :wink:

Przy profilu 35 na 225 był naleśnik. :kox:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

bez przesady, kilka sezonów przejeździłem a drogi mam do :dziura:

Opublikowano
3 godziny temu, george napisał:

Przy profilu 35 na 225 był naleśnik. :kox:

Ja na tych kołach i gwincie jakieś 3 lata śmigałem z oponą 225/35 i było całkiem OK

Opublikowano
5 godzin temu, george napisał:

Przy profilu 35 na 225 był naleśnik. :kox:

Miałby tak, jak ja w b7436.thumb.JPG.c802497907dbf231938b56d399c6f9e6.JPG

 

tragedii nie ma, ogólnie najbardziej mi się podoba taki układ, 225 na 9cali, leki naciąg i felga się mega prezentuje, ja mam odczucia takie że za twardość bardziej naciąg odpowiada niż wielkość koła czy profil opony...

 

A jak mogę skromnie ocenić to poprzednio bardziej mi się kolor tych felg widział....

Opublikowano
15 godzin temu, FroS-t napisał:

ja mam odczucia takie że za twardość bardziej naciąg odpowiada niż wielkość koła czy profil opony...

No tak, ale jak masz 225 na 9ciu calach, to opona jest bardziej naciągnięta niż 235, przez co jest bardziej twardo, bo mniej gumy "pracuje".

Opublikowano
15 godzin temu, FroS-t napisał:

A jak mogę skromnie ocenić to poprzednio bardziej mi się kolor tych felg widział....

Też mi nie podchodzi. Ale cóż, pieniądze wydane... :read:

Opublikowano
W dniu 30.12.2021 o 11:06, dayd_4 napisał:

Witajcie!

Ostatnio zabrałem się za kolejny mały MOD. Już widzę reakcję zwolenników "gwintu":punish:, w każdym razie JA, (bo to mój samochód), postanowiłem w końcu wymienić tylne sprężyny na twardsze.

Moje miały klasę wagową 11, a kupiłem 13.

Łatwo nie było:wallbash:, na szczęście przy pomocy odpowiednio długiej rurki i kolegów z pracy, jakoś się udało:thumbup:

Jak byście pytali dlaczego postanowiłem wymienić tylne sprężyny, otóż od 4 lat jeżdżę z LPG w bagażniku i jednak ta tylna oś jest bardziej obciążona. Moje odczucie było takie, że podczas przejeżdżania przez progi zwalniające przód przeskakiwał na sztywno, a tył zawsze się jeszcze "bujnął". Przy jeździe w 4 osoby plus bagaże, tylne opony potrafiły mi ocierać o plastikowe nadkola. Po wymianie sprężyn, teraz na progach zwalniających tył przeskakuje tak samo na sztywno jak przód. Zniknął efekt "bujnięcia" .

Pozdrawiam!!!:hi:

DSC_2354.jpg

 czest. tylne sprzezyny masz 290mm(standard) czy 253mm(s-line). nie skacze w zakrętach? dzienkuje

Opublikowano
2 godziny temu, pety k napisał:

 czest. tylne sprzezyny masz 290mm(standard) czy 253mm(s-line). nie skacze w zakrętach?

Krótsze sprężyny, bo zawieszenie 1BV.

Opublikowano
16 godzin temu, pety k napisał:

 czest. tylne sprzezyny masz 290mm(standard) czy 253mm(s-line). nie skacze w zakrętach? dzienkuje

Nie mierzyłem ich przed założeniem, ale tak jak pisał @george skoro mam s-line 1BV, to pewnie 253mm.

Opublikowano

czy możesz dodać zdjęcie tylnego koła jak siedzi czy zdjęcie boku? Mam też 1BV, ale chcę, żeby mój tyłek był wyższy niż mój przodek

Opublikowano
5 minut temu, pety k napisał:

czy możesz dodać zdjęcie tylnego koła jak siedzi czy zdjęcie boku? Mam też 1BV, ale chcę, żeby mój tyłek był wyższy niż mój przodek

Lepiej zmierzyć miarą od ziemii 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
33 minuty temu, pety k napisał:

czy możesz dodać zdjęcie tylnego koła jak siedzi czy zdjęcie boku? Mam też 1BV, ale chcę, żeby mój tyłek był wyższy niż mój przodek

Optycznie na przodzie będzie większa japa, ponieważ wierzchołek przedniego nadkola znajduje się wyżej niż tylnego.

Opublikowano
W dniu 29.03.2022 o 18:18, pety k napisał:

 czest. tylne sprzezyny masz 290mm(standard) czy 253mm(s-line). nie skacze w zakrętach? dzienkuje

Zmierzyłem przed chwilą zdjęte tylne sprężyny - 253mm.

Opublikowano (edytowane)

.

 

Edytowane przez dayd_4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...