Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy 2.0 TFSI Quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukam punktu odniesienia , gdyż mam nieodparte wrażenie, że  mój egzemplarz nie ma deklarowanych 200KM.  Nie sprawdzałem na hamowni, ale mam ku temu przesłanki.

Po pierwsze przyśpieszenie - choćbym nie wiem co robił katalogowych 7.6 nie zrobię. Zawsze wychodzi w okolicach 8.5

Po drugie próba Vmax na autostradzie - dobija licznikowo do 220 i za nic w świecie więcej. Nie ma znaczenia benzyna czy opony.

Po trzecie - to automat, ale mam subiektywne wrażenie, ze słabo ciągnie z dołu. Kop dostaje  między 2,5 a3 tys obrotów. Nie mam skali porównania, bo moze tak po prostu jest , ale ta turbodziura wydaje się duża.

Oczywiście komputer nie zgłasza żadnych błędów. Gdzie szukać przyczyn? Rozumiem, ze auto nie jest nowe, ale mimo to chciałbym znaleźc przyczyny.

Opublikowano

Potrzebne logi, inaczej wróżenie z kuli. Ewentualnie sprawdzić zawór N249 czyli DV oraz N75, ktore mogą powodować spadek mocy, chociaż jeżeli coś by im dolegało to czas 0-100 byłby kolo 11 sekund.. Jeśli nie masz, ogarnij kogoś z laptopem i kablem i trza logi porobić, wtedy można szukać przyczyn.

Opublikowano

Bez logów i pomiaru na hamowni czy faktycznie brakuje KM ciężko coś wywnioskować. A filtr powietrza, paliwa, świece kiedy wymieniane?

Opublikowano

Ja bym obstawiał standardowo DV,zapchany katalizator,dziura w dolocie,pewnie zasyfiony dolot lub pompa w baku już też niedomaga.Pytanie szklanka popychacza pompy wysokiego ciśnienia była zmieniana??Sprawdź to wszystko zrób logi jak pisali koledzy wyżej,wrzuć na forum i będziemy kminić dalej.

Opublikowano

Jak nie masz kabla to napisz skad jestes, moze ktos w okolicy bedzie to Ci pomoze

Opublikowano

Moze masz wersje BYK/BPJ 170 koni.

Opublikowano
W dniu 17.07.2018 o 16:47, Hanurabi napisał:

Po trzecie - to automat, ale mam subiektywne wrażenie, ze słabo ciągnie z dołu. Kop dostaje  między 2,5 a3 tys obrotów. Nie mam skali porównania, bo moze tak po prostu jest , ale ta turbodziura wydaje się duża.

 

Normalka. Auto jest ciezkie. To nie jest DSG. Tip ma lekkiego mula (straty napedu przez konwerter momentu). Turbo musi sie rozkrecic najpierw. Ew. DP moze pomoc. (turbo bedzie troche szybciej wstawac) Moja wstaje tak samo. Wyczysc nagar to moze Vmax Ci sie poprawi i troche lepsza reakcja na gaz bedzie. Mozesz tez przepustnice przeczyscic przy okazji i intercoolery. Pamietaj, ze tip nie ma opcji LC i ze sprzegla tez nie strzelisz :-))) I najwiecej straci sie na starcie. Ja po pelnym serwisie i programie jak trzymam hamulec i wale na gaz zeby podniesc troche obroty (co jest bez sensu bo wszystko dostaje w piz*e) to mam w okolicach 7 sec do 100. I to jak dobrze pojdzie. Wiec cudow sie nie spodziewaj. Tip ewidentnie nie jest do ganiania sie - trzeba bylo brac manual albo dsg. Przy tipie musisz sie bujac po malu LIKE A BOSS ?

Opublikowano

Te 8.5 to normalka przy 200ps tipie i quattro. Nie ma bata zeby bylo lepiej. Przestan poprostu ogladac te filmiki z youtube gdzie maja po 6.8 sek. Te auta na bank maja po 250ps+ i kolo 380nm. Ciekawi mnie dlugo to wszystko pojezdzi bezawaryjnie po takim programie. Druga sprawa ze mierza to jakimis specajnymi urządzeniami. Ty niz wlaczysz ten twoj stoper potem nacisniesz stop to juz tracisz z pol sek. Ja mam 240ps i 330nm tez tip i q, najelpszy czas co zmierzylem to 7.5sek. Takze zalej temu swojemu audi dobry olej wymien co trzeba w 2.0tfsi i jezdzij dalej a jak musisz to zrob dobry program. Pozdro

Opublikowano

wyciągnij pompę wtryskową i sprawdz w jakim stanie jest krzywka

Opublikowano

u mnie winny był luz wzdłużny na turbinie, auto zamiast 220 ps miało 180

Opublikowano

Temat wyjaśniony. Wersja USA ma blokadę na 130 mph ( 220 km/h) :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...