Musashi Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Przy FMIC, mocnej turbinie, większej chłodnicy oleju i większych pompkach AJM może spokojnie przeżyć 180-190KM i ok 360-370 Nm. przeciez zywotnosc, to problem tłoków, gładzi cylindrów (blok), sworzni tłokow, panewek korobowodowych oraz głownych i czopów wału. i od tych wlasnie, elementow zalezy trwalosc jednostki napedowej
jaro4444 Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 przeciez zywotnosc, to problem tłoków, gładzi cylindrów (blok), sworzni tłokow, panewek korobowodowych oraz głownych i czopów wału. i od tych wlasnie, elementow zalezy trwalosc jednostki napedowej To Kolego Musashi w ramach ciekawostki wiedz, że wszystkie te elementy wymienione przez Ciebie w silniku ALH i AJM są identyczne Właśnie granica 180-190 KM i 360-380 Nm jest bezpieczna dla tych dołów silników przy rozsądnym użytkowaniu. Dalsze przyrosty mocy i momentu wymagają mocniejszego dołu silnika od PD 130/150/163 KM (no wyjątkiem jest Sharan AHY mający mocny dół w silniku 115 KM).
turdzi Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 a jak to sie wszystko ma do różnych pompowtryskiwaczy w silniku ............
marcin9680 Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Witam , pomijajac te wszystkie dywagacje na temat trwalosci silnika itp. a nawiazujac do nieszczesnych pompowtryskiwaczy , czy moze ktos mi powiedziec co moze sie stac w najgorszym wypadku z pompkami lub silnikiem , kiedy jak to juz wspomnialem kilka postow wczesniej , moje auto A4 - AWX telepie sie na wolnych obrotach , moge rzec ze teraz juz caly czas , do tego zaczal silnik pracowac glosniej i chyba jak mi sie zdaje lykac wiecej paliwka ??? Bardzo prosze o jakies podpowiedzi i czy poza wymiana na drugi komplet nowy lub z drugiej reki jest jakas szansa na regeneracje obecnych np: wymiana koncowki wtrysku lub cos podobnego i jakie sa z tym zwiazane koszta jezeli ktos cos podobnego juz czynil ze swoimi pompkami ??? Dziekuje i pozdrawiam.
adadur Opublikowano 4 Marca 2009 Opublikowano 4 Marca 2009 Kolego w pierwszej kolejności zrób pełne logi i wrzuć na forum będziemy ciągnąc temat
marcin9680 Opublikowano 6 Marca 2009 Opublikowano 6 Marca 2009 Wlasnie sie do tego zabieram , troszke z oporem mi idzie bo dopiero co sie stalem szczesliwym posiadaczem VAGa i troszke to wszystko to czarna magia dla mnie Ale jak wszystko ogarne to napewno wrzuce bo chyba zle sie dzieje z moim autkiem ;( Pozdrawiam.[br]Dopisany: 04 Marzec 2009, 11:57_________________________________________________Witam ponownie i znow zapytuje na temat tych nieszczesnych pompek czy jest inna szansa poza zdejmowaniem pokrywy zaworow , zeby dowiedziec sie jakie oznaczenia posiadaja pompowtryski?? Moze jest mozliwe odczytanie numerow pompek za pomoca VAGa ? jezeli tak to bardzo prosze o podpowiedzi i wszelaka pomoc. Dziekuje i pozdrawiam.
jachim858427 Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Musisz zdjąć pokrywę inaczej nie odczytasz numerów pompek chyba że w Etce sprawdzisz jakie powinieneś mieć.
marcin9680 Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Witam serdecznie i zwracam sie z prosba do znawcow tematu o analize logow dynamicznych jak narazie , bardzo przepraszam za jakie kolwiek bledy w ich przeprowadzeniu ale poraz pierwszy to robilem chodz zgodnie z instrukcja na forum. Grupa: 000 http://yfrog.com/09log000xj Grupa:001 http://yfrog.com/09log001jj Grupa:003 http://yfrog.com/09log003bj Grupa;004 http://yfrog.com/09log004j Grupa:008 http://yfrog.com/09log008j Grupa:010 http://yfrog.com/09log010j Grupa:011 http://yfrog.com/09log011lj W niedlugim czasie zrobie logi statyczne. Dziekuje i pozdrawiam
jachim858427 Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Kiedy miałeś wymieniany rozrząd? Logi wyglądają dobrze jedynie kąt synchronizacji do małej poprawy. Pozdrawiam.
siniakTDI Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Marcin9680 na twoje bolączki z autem logi dynamiczna nie za wiele powiedzą, tu trzeba zrobić logi statyczne szczególnie chodzi o grupy 001, 013, 018, 023, te grupy powiedzą co nieco o stanie twoich pompek. Kiedy miałeś wymieniany rozrząd? Logi wyglądają dobrze jedynie kąt synchronizacji do małej poprawy. Pozdrawiam. Ja bym nie skazywał tego konta synchronizacji na poprawę bo to logi dynamiczne, i tak ładnie redukuje wartość kąta w dół, na wolnych obrotach pewnie wyjdzie w okolicach 0,6. Czekany na logi statyczne.
marcin9680 Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 oki dzieki za podpowiedzi , co do rozrzadu wymieniany byl 70tys km temu , teraz bede wymienial rozrzad w kwietniu tak wiec poprawie kat synchronizacji a co do logow statycznych to dzisiaj w nocy bede rezal i pozniej wrzuce na forum do oceny. Jeszcze raz dziekuje za wszelka pomoc i podpowiedzi. Pozdrawiam
czarekczarek Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 koledzy regeneracja pompek wyszla mnie 3 tysiace w boszu gwarancja rok mijaja 2 lata i sa do wymiany jesli kupic to tylko nowe albo sprawdzone
vp-tdi Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 3 tysiace co 2 lata wydawać to masakra ,zwykle kupisz za 700zl i jezdzisz ze 4 lata i na czym chcesz ,co za technologia te PD
marekg Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 bardzo dobra technologia skoro pompki wytrzymują spokojnie te 250-300 tysięcy bez kłopotów. To jest wystarczajaco dużo żeby nie mieć do nich zastrzeżeń. To co się wyrabia z nimi podczas tzw regeneracji to inna historia i nie świadczy o pd samym w sobie jako rozwiązaniu. Wysłane z mojego Trooper_X55
Lukasz_mk2 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 kolego vp-tdi można wiedzieć gdzie regenerowałeś te pompki, bo mnie też to czeka, ale wszędzie gdzie pytałem to chcą ok. 300zł od pompki, więc skąd cena 3000zł?? Przykład: Gładysek | Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy i pompowtryskiwaczy - Naprawa pompowtrysków
banan291 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 zgadzam się z marekg, regeneracja regeneracji nie równa. Jedni Ci umyją a inni wymienią wnętrze. Sama końcówka boscha przecież kosztuje ponad 200zł. Łukasz kiepszko szukasz:D Regenerowałem jeden w Tucholi to cena 450zł + oddanie starego, po założeniu wszystkie korekty się troszkę poprawiły i ten regenerowany ma najlepsze bipy. Podobno jednym z lepszych serwisów jest Nadarzyn diesel system tylko tam regeneracja na boschu to 650zł/szt. Z drugiej strony coś musi być na rzeczy skoro nie dają dłuższej gwarancji, na swój dostałem tylko 6 miesięcy
Lukasz_mk2 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 przecież w linku który podałem pisze że dają 24m-ce gwarancji i koszt regeneracji 299zł/szt
banan291 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 owszem tylko po wysłaniu wtrysków może się okazać żę do zapłaty będzie sporo więcej - "w razie potrzeby wymiana zestawu części zawierającego: końcówkę wtryskiwacza, dwie przekładki i nakrętkę (koszt części dodatkowo płatny)"
Lukasz_mk2 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 no nic i tak u siebie to muszę zrobić, więc zobaczymy co wyjdzie w praniu
elmer80 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 650 za porządną regenerację to i tak się opłaca skoro na aledrogo nowy PD 1500
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się