Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy w A4 B8 2.0TDI 120KM występuje usterka mechanizmu napędu pompy olejowej?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Samego imbusa nie wymienisz na dłuższy, trzeba pompę przerobić, ale koszt to w zależności od źródła które widziałem 500-700. Mówimy oczywiście o przerabianiu (są różne metody) nowy moduł w aso z 7k kosztuje,

Opublikowano

Dzięki. Czy na terenie warszawy ktoś ogarnia temat przerobienia pompy na nowy imbus ?

Opublikowano

Kolego a zrzucales miske,zeby zobaczyć jaki masz imbus? Moje auto jest z połowy listopada 2009 rok,podobno jest już inny imbusu większy...do pazdziernika 2009 wychodziły z małym imbusem

Opublikowano

Rocznikowo 2008 wiec jest ten 77 mm

Opublikowano

Witam kilka dni temu wymieniałem rozrząd i dopiero dziś wyczytałem,że zalecają wymienić zbierak pompy oleju (imbusa).Słyszałem,że zostały te części poprawione tylko nie wiem w jakim roczniku.Ja mam Listopad 2009r.Silnik CAHA.Czy orientujecie czy to już ten silnik po tym usprawnieniu,czy należy to wymienić ?.Jeśli tak to może ktoś wie jaki to nr części.

Opublikowano

Listopad 2009 to już poprawiona wersja.

Opublikowano

A mi w serwisie pan powiedzial ze tylko w b7bbyl ten problem

Opublikowano

W B8 też jest, na znacznie mniejszą skalę, ale zdarzają sie zatarcia przez ten zabierak, przynajmniej jeśli chodzi o rozwiązania na 77 mm imbusie... Najczęściej zacierają się silniki ciągle odpalane i gaszone. U mnie po 250k zabierak był trochę objechany (stary typ) Wg mechanika z 30-50 k jeszcze bym pewnie zrobił. Z tego co mówił zna wiele egz które mają 350 tys na starym zabieraku i nikt tam nigdy nie zaglądał..

Opublikowano

Jesli wiec tam zajrze i imbus bedzie 77 i bedzie wytarty to :

- tzreba tylko wymienic imbus na 100mm

- trzeba wymienic cala pompe oleju

Czy ktos w wawie to robil i moze polecic jakies miejsce ?

Opublikowano

To dajesz wałek wyrównoważający do regeneracji. Koszt ok 600 zł

. Ja ostatnio znalazłem miskę aby to sprawdzić i imbus był trochę wytarty ale odrazu go wymieniłem na nowy

Opublikowano

Oddajesz wałek na rozwiercenie do Motylszlif w Konstancinie zrobi Ci na 100mm zapłacisz 350zł plus robota np. w Woli Mrokowskiej u AutoWrony.

Opublikowano

To dajesz wałek wyrównoważający do regeneracji. Koszt ok 600 zł

. Ja ostatnio znalazłem miskę aby to sprawdzić i imbus był trochę wytarty ale odrazu go wymieniłem na nowy

Imbus owszem, a co z gniazdem? Można wymieniać imbus na nowy co 10k a i tak napęd padnie jak się gniazdo obrobiło

Opublikowano

Wałek Ci rozwiercają na dłuższy imbus. Gniazdo w pompie nie ma zużycia. Gniazdo wałka sie wycina.

Opublikowano

A, tak z ciekawości, jak oni zrobią taki sześciokąt w środku?

Opublikowano
Dnia 8.01.2017 o 21:34, Hohe napisał:

A, tak z ciekawości, jak oni zrobią taki sześciokąt w środku?

Jedni wstawiają przygotowane tulejki, inni kształtują specjalną maszyną...

Opublikowano
16 godzin temu, FUTURUM napisał:

(...) kształtują specjalną maszyną...

Jak mniemam - elektrodrążarka.

Opublikowano

dzisiaj wymieniałem wałki w a4 b8 cagb 310tys km. od nowości nie zaglądano do pompy oleju, imbus wygalał tak:

 

Opublikowano

To wiele mu chyba nie zostało. 

Opublikowano
25 minut temu, inhosik napisał:

dzisiaj wymieniałem wałki w a4 b8 cagb 310tys km. od nowości nie zaglądano do pompy oleju, imbus wygalał tak:

 

Kolego, jak możesz to wrzuć tu jakieś fotki tego imbusika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...