Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy w A4 B8 2.0TDI 120KM występuje usterka mechanizmu napędu pompy olejowej?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Napędy pomp oleju będą się sypać za rok może dwa kiedy polscy kupcy będą przywozić z DE auta co mają 400/500 tyś.

W Polsce będą miały oczywiście 180 a po 220 będą się sypać imbusy, tak jak to było w b7 i tyle w temacie.

Zaden producent nie strzelił by sobie w kolano robiąc pompy oleju które padają po 200tyś km.

Opublikowano

jest w tym sporo racji. Gdy kupowałem swoje auto to poprosiłem kilkunastu sprzedawców o VIN. Były teksty w stylu - nie mam akurat dokumentów, zaraz wyślę SMSem, a po co mam dać VIN, ochrona danych itp... Dostałem 3 z czego 2 wykazały kręcenie licznika.

Kupiłem auto od gościa który sam w ogłoszeniu podał VIN i mogłem po swojemu sprawdzić historię auta.

Opublikowano

uważam że temat jest zamknięty, nie ma co denerwować i rozpraszać użytkowników super aut jakim jest audi!!!!

tak samo przy okazji odniosę się do łuszczących się pomp wtryskowych CR to nie wina audi tylko boscha jedynego dostawcy tego elementu.

Ten sam problem występuje w BMW oraz Fordach itp wszędzie gdzie zainstalowane są pompy tego typu.

Opublikowano

No coz ale mnostwo uzytkownikow nie moze tego pojac i choc producent danej czesci jest winny za jej zywotnosc to i tak obwinia producenta pojazdu a nie producenta czesci ........

Opublikowano
uważam że temat jest zamknięty, nie ma co denerwować i rozpraszać użytkowników super aut jakim jest audi!!!!

tak samo przy okazji odniosę się do łuszczących się pomp wtryskowych CR to nie wina audi tylko boscha jedynego dostawcy tego elementu.

Ten sam problem występuje w BMW oraz Fordach itp wszędzie gdzie zainstalowane są pompy tego typu.

Bosch to pikuś. W Fordzie Mondeo 2.0TDCI czy Renówce 1,5 DCi problem robiły pompy Delphi. Rozmawiałem na ten temat ze znajomym mechanikiem ASO Renalut i twierdzi on że po zmianie systemu CR w silniku 1,5 z Delphi na Boscha problemu z pompami i wtryskiwaczami praktycznie nie ma.

W Oplu po zmianie systemu CR z Boscha na Denso w silnikach 1,7 zauważono za to wzrost awaryjności. Piszę o ASO wiec chodzi głównie o auta na gwarancji.

Bosch jest poza tym stosunkowo łatwy w regeneracji. Komplet wtryskiwaczy do silnika 1.9 FIAT/OPEL można zrobić za 1.5 kPLN.

Denso nie można było do niedawna regenerować wiec pozostawały używki albo nówki za pare tysiaków.

Ale trobi sie mały OT

Akurat w przypadku pompy oleju w Audi winny jest producent auta czyli VAG. To chyba raczej jego inżynierowie zaprojektowali silnik i ten nieszczęsny za słaby imbusik a nie dostawca pompy oleju.

Opublikowano

Nie odnosze sie tym co napisalem do pompy oleju w Audi tylko do roznych przypadkow w roznych autach :))))))

Opublikowano

Auto z 2011 roku, a przebieg? 400000?

Opublikowano

możliwe bo po normalnym przebiegu nie wyrobiła by się tak stal niemożliwe

Opublikowano

Oj kolego zdziwiłbyś się..

Samochód firmowy z polskiego salonu na południu polski-85 tyś. km.-kobieta zatarła silnik(auto odpalane i gaszone było ponad 30 razy dziennie)-zabierak 7,7 cm

Opublikowano
:) jak ktoś chce to niech wierzy, ja w to nie wierzę,
Opublikowano
Oj kolego zdziwiłbyś się..

Samochód firmowy z polskiego salonu na południu polski-85 tyś. km.-kobieta zatarła silnik(auto odpalane i gaszone było ponad 30 razy dziennie)-zabierak 7,7 cm

Idąc tym tokiem rozumowania, auto wyposażone w start/stop i jeżdżące po mieście, powinno wytrzymać z dziesięć tysięcy.

Opublikowano
Oj kolego zdziwiłbyś się..

Samochód firmowy z polskiego salonu na południu polski-85 tyś. km.-kobieta zatarła silnik(auto odpalane i gaszone było ponad 30 razy dziennie)-zabierak 7,7 cm

Idąc tym tokiem rozumowania, auto wyposażone w start/stop i jeżdżące po mieście, powinno wytrzymać z dziesięć tysięcy.

zgadza sie.Najbardziej zabierak dostaje po d*pie podczas odpalania i gaszenia....Juz pisalem wczesniej też znam kogos to nie wytrzymał zabierak w B8 nawet 100 tys :kwasny:
Opublikowano

Czytając ten wątek mam wrażenie że ori imbusiki są robione ze zbyt miękiego materiału :facepalm: może wystarczy go zastąpić imbusem z twardszego gatunku stali .Mam nalatane 122tyś km profilaktycznie tam zajrze :decayed:

Opublikowano

A gdzie ten inbus się znajduje dokładniej.

Opublikowano

witam, wymieniał ktoś samodzielnie ten wybierak lub wie jak to się robi?

mam CAGC 120km, , dzwoniłem do firmy regenerującej pompy, całe szczęście nie słyszeli o tym silniku, ale dla profilaktyki wolałbym zajrzeć do tego jeśli w ogóle mam wadliwą pompę,

Opublikowano (edytowane)

Ciekawy przypadek z 2011 roku

http://www.mobile.de/pl/marka/audi/model/a4/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:audi,mdl:a4,frn:2008-01,prx:10001,ccx:2000/pg:vipcar/198525458.html

Czy po VINie ktoś może mi sprawdzić czy mam krótki czy długi imbus ?

Edytowane przez A4_Dominik_WAW
Opublikowano

Ciekawy przypadek z 2011 roku

http://www.mobile.de/pl/marka/audi/model/a4/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:audi,mdl:a4,frn:2008-01,prx:10001,ccx:2000/pg:vipcar/198525458.html

Czy po VINie ktoś może mi sprawdzić czy mam krótki czy długi imbus ?

Od listopada 2009r zastosowano zabierak 10 cm.

Co jest uszkodzone w tym aucie?

Opublikowano

W opisie jest napisane:

Uszkodzona pompa oleju

Opublikowano

W opisie jest napisane:

Uszkodzona pompa oleju

Zapomniałeś dodać oleju napędowego ;)

Opublikowano

w silniku CAGA trzeba rozpinać rozrząd żeby wyciągnąć pompę oleju? czy da się wszystko od dołu zrobić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...