Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Znaczenie ET Felgi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a 225 na 45 i et 45?? i ile obniżyć? jak mogę obniżyć bez wydawania kasy?chcę mieć dalej dośc miękkie zawieszenie niechce jeździć "woze drabiniastym:) podciąc spręzyny?? czy zakłądać nowe twardsze i krótsze?

  • Odpowiedzi 3.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

podciąc spręzyny??

:shocked:

Opublikowano

tak na marginesie to chodzi mi o takie fele http://moto.allegro.pl/item657314644_oryginal_audi_vw_a4_a6_a8_17_c.html

i własnie jak są dam 225 na 45 17` 7.5 to jakie et żeby było ładnie?nie do samego błotnika ale prawie... i ile obniżyć mm i w jaki sposób?za 1400-1500 mam 5 takich felg niby dobrych ale lepiej kupić 4 ale takie?http://moto.allegro.pl/item659056456_polerowane_nowe_felgi_17_5x112_audi_a4_a5_a6_a8.html

bardzo prosze o odpowiedź bo już sam niewiem co robić...[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2009, 13:36_________________________________________________podciąc spręzyny??

tak się znam za zawieszeniu heheh

Opublikowano

tak,najlepiej i najtaniej jest podciac sprezyny :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Opublikowano

panowie jak z tym ET?? bo jak pisałem chciałbym założyć 7,5 szerokie fele ale niewiem czy et 42 czy 35 będzie ok.... niechciał bym żeby mi obrzucalo auto...

Opublikowano

panowie jak z tym ET?? bo jak pisałem chciałbym założyć 7,5 szerokie fele ale niewiem czy et 42 czy 35 będzie ok.... niechciał bym żeby mi obrzucalo auto...

Przeglądnij kilka wczesniejszych stron wątku a znajdziesz co najmniej kilka odpowiedzi na swoje pytanie :cool1:

Opublikowano

Czy ktoś zakładał już felgi 7jx15 Et39 (oryginały z B6) do B5 z 2000 roku ? planuje założyć oponę 195/65 do tego i zastanawiam sie czy nie będzie problemów z ocieraniem.

Opublikowano

Czy ktoś zakładał już felgi 7jx15 Et39 (oryginały z B6) do B5 z 2000 roku ? planuje założyć oponę 195/65 do tego i zastanawiam sie czy nie będzie problemów z ocieraniem.

nic nie bedzie obcierać , koła beda za***iście schowane w nadkola :thumbdown:

Opublikowano

A ja troche z innej beczki... mam taki problem. Zima zakupilem felgi stalowe z ET55 (Spain). Ogolnie nie orientowalem sie o co w tym chodzi poprostu mechanik przymierzyl i poiwedzial, ze pasuja. No to ok biore... Ale podczas hamowania powiedzmy z 110 km/h odczuwalem spore trzesienie kierownica i buda... opony nowki. wydaje mi sie ze dobrze wywazone. Gdy zmienilem na alu wiosna na oryginalne standardowe felgi z ET45 opony uzywane nie ma takiego zjawiska. Kompletnie nic nie czuc. Jak wynika z tego nie jest to wina krzywych tarcz, klockow czy czego innego... fele w obu przypadkach 15''. Czy ET55 moze byc tego przyczyna ? podczas jazdy nic nie obciera itp Czy jakbym wymienil na fele z ET45 to te zjawisko ustapi ?

dziekuje za zainteresowanie

Opublikowano

Trzesienie nie jest spowodowane napewno innym ET.. podejrzewam ze w felgach stalowych masz większy rozmiar piasty, niż rozmiar piasty w aucie (prawdopodobnie 57.1mm)

Opublikowano

dzieki za odp. czyli musze to pomierzyc i posprawdzac... moze wlasnie jakies luzy moga byc czy cos

przyłóż felge do piasty i od razu powinieneś widzieć czy piasta jest mniejsza od otworu w feldze

moim zdaniem to nie wina otworu centrującego , jeśli tak by było to koło waliłoby podczas jazdy a nie tylko przy hamowaniu

Opublikowano

jesli to nie piasta.... to jak myslisz moskal... co to moze byc?

skoro opony nowe... to albo zle koła wyważone.. albo moze zgieta felga.. bo nic innego nie przychodzi mi do glowy ;/

Opublikowano

skoro opony nowe... to albo zle koła wyważone.. albo moze zgieta felga.. bo nic innego nie przychodzi mi do glowy ;/

załóż tył na przód i zobacz co sie bedzie działo podczas jazdy , jeśli objaw bedzie taki sam to się poddaje, a jesli nic sie nie bedzie działo to źle wyważone koła

Opublikowano

piasta jest ok ma 57... wydaje mi sie ze moze to byc kwestia zle wywazonych wlasnie kol... jak sprowadzilem auto rok temu na lato to podjechalem do wulkanizatora wawazac kola, pompowac i wymianniac wentyle. wszystko ladnie cacy slicznie jezdzilo sie ale... z 2 miesiace temu bylem u innego wulkanizatora bo uciekalo mi troche powietrze z kol na rantach i powiedzial ze zle sa wywazone te alusy... czyli ten pierwszy wulkanizator to d..a... i moze tez zle wywazyl mi te stalowe z zimowymi nowymi oponami... wszystko okaze sie podczas ponownej wymiany kol zima... ale mam takie pytanie czy jakby byly zle wywazone to mozliwe ze tylko podczas hamowania moze tak telepac ? czy telepaloby caly czas podczas jazdy ?

dzieki wszystkim za poswiecony czas

Opublikowano

witajcie , mam prosbe: doradzcie mi jakie kupic dystanse 20mm czy mniejsze czy wieksze ???

mam fele ET 45, 8X18'' chce zeby było na rowno z nadkolem opona . piszcie , foty auta mam w galeri ,,felgi i opony''

a tak dla przypomnienia

http://kristof222.fotosik.pl/zdjecia/1.html

z gory dzieki za odp, pozdrówki

Opublikowano

Czesc wszystkim.

Mam okazje kupic za dobra kase komplet felg od Audi S8 w rozmiaze 225/40/18 i z ET 30 i o szerokosci felgi 8.5J.I teraz mam do was pytanie bo zmienialiscie juz niejedno krotnie felgi a to jest me pierwsze audi i czy ta felga podejdzie pod audi B5 a mam regulowane zawieszenie.Prosze o odp. bo mam czas do namyslu do soboty.

Opublikowano

Czesc wszystkim.

Mam okazje kupic za dobra kase komplet felg od Audi S8 w rozmiaze 225/40/18 i z ET 30 i o szerokosci felgi 8.5J.I teraz mam do was pytanie bo zmienialiscie juz niejedno krotnie felgi a to jest me pierwsze audi i czy ta felga podejdzie pod audi B5 a mam regulowane zawieszenie.Prosze o odp. bo mam czas do namyslu do soboty.

ja miałem 8,5J 235/45/17 ET24 i na wybojach tarło, opona wystawała około 7-8mm , możesz mieć na styk ale głowy nie daje , pomiędzy moim a twoim ET jest 6mm więc jakaś różnica jest ale czy wystarczająca ??? nie możesz przymierzyć ????

Opublikowano
Czy ktoś zakładał już felgi 7jx15 Et39 (oryginały z B6) do B5 z 2000 roku ?

ja mam takie w 100 C4 :decayed:

planuje założyć oponę 195/65 do tego i zastanawiam sie czy nie będzie problemów z ocieraniem.

nie ma takiej opcji

doradzcie mi jakie kupic dystanse 20mm czy mniejsze czy wieksze ???

mam fele ET 45, 8X18'' chce zeby było na rowno z nadkolem opona . piszcie , foty auta mam w galeri ,,felgi i opony''

a tak dla przypomnienia

ja bym proponowal dystans 10 mm

Mam okazje kupic za dobra kase komplet felg od Audi S8 w rozmiaze 225/40/18 i z ET 30 i o szerokosci felgi 8.5J. czy ta felga podejdzie pod audi B5 a mam regulowane zawieszenie

przy obciazonym samochodzie mozesz miec problemy

Opublikowano

Chłopaki proszę o pomoc bo mam problem ;( mam a4 b5 i posiadam koła 8j z et32 na nich oponki 225/45/17 czyli standardowa wersja wg przelicznika i zdarzają się przycierki z tyłu (pewnie wpływ ma na to również delikatnie luźny plastikowy błotnik) najgorsze jest to że z przodu ostatnio mi też przytarło :wallbash: co mogę zrobić z przodem jakieś wycięcie rantów ale koniecznie musi zostać nadkole antykorozyjne robił ktoś z was może dodam że mam gwintowane zawieszenie w grę nie wchodzi już większe podniesienie samochodu do góry. Nad zmianą opon też się zastanawiam tylko nie wiem dokładnie na jaką czy 205/45/17 wg przelicznika będą niewielkie przekłamania czy 205/40/17 ciekawi mnie jak przy pierwszej opcji prezentuje się koło...

Za wszelkie rady wielkie dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...