Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS5 Sportback 2.9 Bi-Turbo TFSI 450ps 600nm Nogaro Blue


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Strasznie brzydkie to afto.....

:wink:

Opublikowano
41 minut temu, Kosmita napisał:

Macie foty nie z garażu;) 

1FF9B7A1-A76E-405F-8205-90DA46F7BCAD.jpeg

 

Na tym foto wyglada kapitalnie w tym kolorze 

Opublikowano

O 4 furtki a do tej pory bylem przekonany ze kupules w 3 furtkach ? kozak, nawet felgi pasuja 

Opublikowano

Idealne auto rodzinne, graty zakupu .

Opublikowano

Dziś obadalem SB na żywo.O wiele fajniejszy niz Coupe.

Opublikowano

Dzięki jeszcze raz wszystkim za graty. IMO też SB ma ciut ładniejszą linię choć są tacy co mówia inaczej .

Natomiast już parę km jest przejechanych i wczoraj pojawił się pierwszy LC 3 razy, gdzie próbowałem się z ok. 460ps S4 ziomka z ekipy i...

no u mnie tragedia. Nie umiałem ruszyć, on od razu z miejsca robił mnie na 3 dłuhości. Raz na pewno lc mi nie wskoczył ale 2 razy whdawało mi się, że obroty poszły, a przy puszczeniu jak by go zdławiło. Po 3 probie odpuściłem ale jakoś jestem zaniepokojony. @turdzi jak to wygląda u Ciebie? 

Opublikowano
5 godzin temu, Kosmita napisał:

Dzięki jeszcze raz wszystkim za graty. IMO też SB ma ciut ładniejszą linię choć są tacy co mówia inaczej .

Natomiast już parę km jest przejechanych i wczoraj pojawił się pierwszy LC 3 razy, gdzie próbowałem się z ok. 460ps S4 ziomka z ekipy i...

no u mnie tragedia. Nie umiałem ruszyć, on od razu z miejsca robił mnie na 3 dłuhości. Raz na pewno lc mi nie wskoczył ale 2 razy whdawało mi się, że obroty poszły, a przy puszczeniu jak by go zdławiło. Po 3 probie odpuściłem ale jakoś jestem zaniepokojony. @turdzi jak to wygląda u Ciebie? 

A próbowaliście z rolki??

Opublikowano

LC z rolki? to raczej nie supra porobiona na 1000km, tylko DD

Opublikowano

W sobotę latamy większą ekipą to potestuje. Ale tu chodzi ewidentnie o start. Potem ciut go dochodzę

Opublikowano
W dniu 21.06.2019 o 11:22, Kosmita napisał:

Dzięki jeszcze raz wszystkim za graty. IMO też SB ma ciut ładniejszą linię choć są tacy co mówia inaczej .

Natomiast już parę km jest przejechanych i wczoraj pojawił się pierwszy LC 3 razy, gdzie próbowałem się z ok. 460ps S4 ziomka z ekipy i...

no u mnie tragedia. Nie umiałem ruszyć, on od razu z miejsca robił mnie na 3 dłuhości. Raz na pewno lc mi nie wskoczył ale 2 razy whdawało mi się, że obroty poszły, a przy puszczeniu jak by go zdławiło. Po 3 probie odpuściłem ale jakoś jestem zaniepokojony. @turdzi jak to wygląda u Ciebie? 

Normalne esp off i wio bo RS4 nie ma zadnego LC - o tym juz dyskutowalismy kiedys :) 

Opublikowano
Godzinę temu, turdzi napisał:

Normalne esp off i wio bo RS4 nie ma zadnego LC - o tym juz dyskutowalismy kiedys :) 

Nie ESP tylko ASR, z tym że nie da się tego drugiego wyłączyć bez wyłączenia pierwszego :decayed:

Opublikowano

No to już się udało. Z moich już praktycznych obserwacji - LC jest i przy dłuższym przetrzymaniu na obrotach go muli, czyli jak skrzynia się nagrzeje to coś nie pyka. Esp sport lub off, autohold off, skrzynia w sport, hamulec na maksa wciśnięty. Wtedy wystrzeliwuje do przodu a sama zmiana przełożeń później staje się sportowa i bardziej surowa. Jak gadaliśmy z turdzim wcześniej nie jest to klasyczne LC ale bez prawidłowo uruchomionej procedury  kreska z kimkolwiek nie ma sensu. W kazdym razie w sobote się udało.

Z S4 b8,5 stage 3 dostałem długość samochodu. Ale tam podejrzewam pod 500ps jest i zrobiony soft s-tronica. Poliftowe S7 V8 450ps z kolei nie ma żadnych szans i z rolki i z kreski. Nawet nie jest blisko. To tak na teraz ;)

Opublikowano

A ja mam jeszcze inne pytanie :P może głupie ale ciekawi mnie to :P

Zwróciłeś uwagę czy auto przykuwa wzrok innych kierowców, przechodniów itd. czy raczej traktują je jak "normalne" ?

Opublikowano (edytowane)
49 minut temu, Bristol napisał:

A ja mam jeszcze inne pytanie :P może głupie ale ciekawi mnie to :P

Zwróciłeś uwagę czy auto przykuwa wzrok innych kierowców, przechodniów itd. czy raczej traktują je jak "normalne" ?

Nie no, przyciąga strasznie. I kolor i sylwetka i samo to, że to RS. Ale myślę, że największy wpływ na to, że samochód przyciąga wzrok mają te 3 czynniki razem wzięte. Gdzie nie pojedziesz, gdzie nie staniesz to masz wzrok na sobie innych. Mniej więcej tak to wygląda. No i już mi znajomi zdjęci przesyłają regularnie od spotterów :) Ale też myślę, że to kwestia tego, że to nowość jakkolwiek i może trochę minie.

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano

Hey,

Potwierdzam auto mocno przyciąga uwagę.

Sylweta robi swoje ale przede wszystkim mega unikat lakier no i wydech charakterystyczny ?

Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
4 godziny temu, Kosmita napisał:

Nie no, przyciąga strasznie. I kolor i sylwetka i samo to, że to RS. Ale myślę, że największy wpływ na to, że samochód przyciąga wzrok mają te 3 czynniki razem wzięte. Gdzie nie pojedziesz, gdzie nie staniesz to masz wzrok na sobie innych. Mniej więcej tak to wygląda. No i już mi znajomi zdjęci przesyłają regularnie od spotterów :) Ale też myślę, że to kwestia tego, że to nowość jakkolwiek i może trochę minie.

Czy poza Nogaro blue brałeś pod uwagę jeszcze jakiś inny lakier? 

Opublikowano
Godzinę temu, Bristol napisał:

Czy poza Nogaro blue brałeś pod uwagę jeszcze jakiś inny lakier? 

Elios Blue z palety kolorów Lambo Urusa. Ogólnie chciałem niebieski :) 

Opublikowano
W dniu 23.06.2019 o 22:11, turdzi napisał:

Normalne esp off i wio bo RS4 nie ma zadnego LC - o tym juz dyskutowalismy kiedys :) 

To prawda w tipie nie ma fabrycznie LC jak w s troniku. Mimo to można ładnie ruszyć z hamulca?

Opublikowano
9 godzin temu, Kodzak33 napisał:

To prawda w tipie nie ma fabrycznie LC jak w s troniku. Mimo to można ładnie ruszyć z hamulca?

Jest fabrycznie procedura LC, i nie jest to naciskanie po prostu na pedał hamulca i gazu. Trzeba ją odpowiednio uruchomić, tylko technicznie jest zupełnie inne rozwiązanie niż w klasycznym LC, gdzie masz sprzęgła i samochód ma wrzucony tzw. luz.

 

Wczoraj potestowane kilka razy. Mało tego, że ta procedura jest niezbędna żeby szybko ruszyć. Mimo, że doskonale znałem z A4 jak ją uruchomić to tutaj wygląda to trochę inaczej. Samochód dłużej się pompuje żeby osiągnął te 3,5k obrotów i boost 100%. Potrzebuje ze 4s. Jeżeli się nie napompuje to d*pa, a nie LC. Bez uruchomionej procedury, bądź odpowiednio nadmuchanego boosta łapanie się z kimkolwiek z kreski nie ma sensu.

Opublikowano

Dzisiaj miałem okazję oglądać RS5 SB, tak jak najpierw widziałem białą to totalnie mi nieprzypasowała, tak później widziałem niebieską Navarre i już wyglądała świetnie, więc w tym Nogaro pewnie jeszcze ciekawiej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...