Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] LY7W | S-line | BIX | DRL CLH | PDC | 1BV+talerze B5 | 320/288 | Quattro|BBS RS861 19' custom|GTC1549|FMIC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 3.05.2021 o 14:22, Sabereqq napisał:

No właśnie u mnie w quattro to samo i nie wiem czy to normalne :eusathink:

U mnie w poprzedniej B7 też tak było, ale teraz w C7 tego efektu szurania opon po asfalcie nie ma ?

Opublikowano
58 minut temu, Gremlin0209 napisał:

U mnie w poprzedniej B7 też tak było, ale teraz w C7 tego efektu szurania opon po asfalcie nie ma ?

Wiesz szczerze wątpię że po zjeździe z taśmy B6/B7 było takie szuranie od nowości. Swapy które montujemy mają zapewne grubo 300kkm nabite. Takie to ryzyko. Tylko pytanie który dokładnie element wpływa na to szuranie? Torsen? 

Opublikowano
1 godzinę temu, jaras99 napisał:

Wiesz szczerze wątpię że po zjeździe z taśmy B6/B7 było takie szuranie od nowości. Swapy które montujemy mają zapewne grubo 300kkm nabite. Takie to ryzyko. Tylko pytanie który dokładnie element wpływa na to szuranie? Torsen? 

Tyle, że u mnie był ori Q, nie swap.

Opublikowano
1 godzinę temu, Gremlin0209 napisał:

Tyle, że u mnie był ori Q, nie swap.

Tak czy inaczej podtrzymywanie że ten typ tak ma jakoś mnie nie przekonuje:wink:  co nie zmienia faktu że chyba każdy teraźniejszy użytkownik b6 B7 sie na to uskarża 

Opublikowano

Czekam na nowe rolki. Juz ponad miesiąc chłop je trzyma ale obiecane mi że w tym tygodniu dostanę piewrsze foto efektówB) zlecenie dosyć niestandardowe z mojej strony, bo i toczenie CNC, napawanie rantów, malowanie w dwa kolory.

Narazie mogę się tylko pochwalić tym:grin:

IMG20210516102609.jpg

Opublikowano

Uuuuu , czekamy :grin:

Opublikowano (edytowane)

Czas na pokazanie dwururki:kox:

Udało się zakupić bez malowania. Po dokładkę sline jedzie już

@Lukasz_mk2

IMG20210606153200.jpg

 

IMG20210606154039.jpg

Przy okazji wymiana dead czujnika pdc. Jutro ma być dyfuzor z B7. Będę rzeźbił. Potem całość na auto i jakieś koncóweczki trzeba będzie dospawać. Chyba wszyscy wrzucają ulter 90. Może jest jakaś alternatywa?

Edytowane przez jaras99
Opublikowano (edytowane)

masz teraz dwie górne części pod PDC?? - pisałeś, że będziesz przekładał dolną dokładkę bo górną kupiłeś bez PDC??

 

I jeszcze wiadomość do wszystkich dolna dokładka s-line JEST JUŻ MOJA, piszę to dla tego, żeby przypadkiem nikt się na nią nie czaił :banan::kox: - wyjeżdżam po nią jutro z KRK, a że droga długa to do Kędzierzyna dojadę dopiero  za tydzień w środę :polew:

Edytowane przez Lukasz_mk2
Opublikowano
8 godzin temu, Lukasz_mk2 napisał:

masz teraz dwie górne części pod PDC?? - pisałeś, że będziesz przekładał dolną dokładkę bo górną kupiłeś bez PDC??

 

I jeszcze wiadomość do wszystkich dolna dokładka s-line JEST JUŻ MOJA, piszę to dla tego, żeby przypadkiem nikt się na nią nie czaił :banan::kox: - wyjeżdżam po nią jutro z KRK, a że droga długa to do Kędzierzyna dojadę dopiero  za tydzień w środę :polew:

Foto to już zderzak po przekładce, czyli moja góra i dół z dokupionego zderzaka. 

Górę pod niePDC mam też dla Ciebie, tak jak rozmawialiśmy. Całość nie połączona, bo tak chciałeś żebym zostawił:thumbup1:

A nie przypadkiem teraz w środę miałeś po te graty być?:eusathink:

Opublikowano
Godzinę temu, jaras99 napisał:

A nie przypadkiem teraz w środę miałeś po te graty być?:eusathink:

nie teraz, za tydzień. wpadam do Ciebie jak będę wracał z nad morza - jest to jakiś problem, mam nadzieję, że nie??

Opublikowano
3 minuty temu, Lukasz_mk2 napisał:

nie teraz, za tydzień. wpadam do Ciebie jak będę wracał z nad morza - jest to jakiś problem, mam nadzieję, że nie??

Nie, nie ma problema. Nie wiem czemu zakodowalem że teraz 

Opublikowano

Wreszcie się doczekałem odbioru. Dłuuugo to trwało bo trochę nawymyślałem ale efekt sami oceńcie:evil:.

Tera ceramika, naciągnąć gumy i wskakują na furę. To będzie najwyraźniej najdroższy element wyposażenia:cool1:

IMG20210610184119.jpg

IMG20210610183812.jpg

IMG20210610182541.jpg

IMG20210610184523.jpg

IMG20210610183629.jpg

  • Pomoc techniczna 1
  • Super 1
Opublikowano

Rzeźba z dyfuzorem z B7 pod dwie fifki, wał wrócił z wyważania także na week jest robić:wink:

IMG20210610212316.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, jaras99 napisał:

Rzeźba z dyfuzorem z B7 pod dwie fifki, wał wrócił z wyważania także na week jest robić:wink:

IMG20210610212316.jpg

?? Spoko wyszło ??

Opublikowano
1 minutę temu, Lukasz_mk2 napisał:

?? Spoko wyszło ??

To wstępne przymiarki. Ale już widzę że da się to dobrze wyrzeźbić

Opublikowano
1 minutę temu, jaras99 napisał:

To wstępne przymiarki. Ale już widzę że da się to dobrze wyrzeźbić

Mam nadzieję, że w środę zobaczę już efekt końcowy na aucie ?

Opublikowano
24 minuty temu, Lukasz_mk2 napisał:

Mam nadzieję, że w środę zobaczę już efekt końcowy na aucie ?

Muszę spiąć dupsko:kox:

Opublikowano

Jezdziłem dwoma B6 i Q7 w quattro - wszedzie wystepowało wlasnie te szuranie przy max skręcie

Szacun wielki za swapa :thumbup1:

Opublikowano
W dniu 2.05.2021 o 21:12, jaras99 napisał:

2. Przy ruszaniu na max skręconych kołach jest takie dziwne drżenie budy, jakby koła szurały. Dzieje się tylko tak przy ruszaniu. Nie wiem czy to normalne przy Q czy coś niedomaga? 

3. Przy energicznej zmianie z 1 na 2 i 3 na 4 występuje takie głuche stuknięcie. Wydaje mi się ze w okolicach lewarka. Takie coś jakby uderzenie pięścią w ścianę. Czy to poduszka skrzyni? Włożyłem swoją starą która co prawda nie była zerwana ale Ori po ponad 300kkm.

Ad. 2. U mnie coś takiego nie występuje w B7 natomiast w C6 występuje.

Ad. 3. Mam tak w B7 i w C6 i wg. mnie to luzy w przeniesieniu napędu, których składowych w quattro może być dużo. W B7 wymieniłem poduszki silnika na ORI, odbój silnika i poduszkę skrzyni na Lemforder. Po wymianie bez zmian. W C6 nic nie wymieniałem i czuć to tylko czasami jak tip zrzuca biegi w dół przy wciśnięciu gazu w podłogę.

Opublikowano
W dniu 12.06.2021 o 10:59, pelonek1 napisał:

Ad. 2. U mnie coś takiego nie występuje w B7 natomiast w C6 występuje.

Ad. 3. Mam tak w B7 i w C6 i wg. mnie to luzy w przeniesieniu napędu, których składowych w quattro może być dużo. W B7 wymieniłem poduszki silnika na ORI, odbój silnika i poduszkę skrzyni na Lemforder. Po wymianie bez zmian. W C6 nic nie wymieniałem i czuć to tylko czasami jak tip zrzuca biegi w dół przy wciśnięciu gazu w podłogę.

Trochę polatałem już po swapie i doszedł jeszcze jeden problem a mianowicie w przedziale 70-80km/h auto wpada jakby w wibracje. Jak puszczam gaz to ustaje. Padło na wał. Zawiozłem do sprawdzania na wyważaniu dynamicznym. Wał ideolo, wykluczony.

Flansze w skrzyni mają luz osiowy ale również góra/dół:kwasny:. Wywalone łożyska mechanizmu różnicowego. Będę zrzucał skrzynie i wymienię.

To powinno załatwić problem wibracji a moze i wpłynie na szuranie na skręconych kołach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...