Armi Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Opublikowano 24 Maja 2011 Pierścień abs-u trzeba wybić ale że młotkiem? wiem że trzeba go podgrzać i później na prasę, myślałem że masz jakiś inny sposób Ja nic nie podgrzewałem, tylko kolejno przez każdy z otworów wkładasz podłużny przedmiot i delikatnie uderzasz młotkiem. Złożyłem w odwrotnej kolejności bez problemu, błędów nie ma żadnych
P-U-M-A Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 Młotkiem, młotkiem Poradzisz sobie jeszcze jedno OT, te łożyska bedą dobre? o to chodzi wogóle? http://allegro.pl/lozysko-lozyska-meyle-tyl-audi-80-90-a4-a6-kpl-i1582938003.html Kupuj SKF chyba są najlepsze
Armi Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Opublikowano 24 Maja 2011 Młotkiem, młotkiem Poradzisz sobie jeszcze jedno OT, te łożyska bedą dobre? o to chodzi wogóle? http://allegro.pl/lozysko-lozyska-meyle-tyl-audi-80-90-a4-a6-kpl-i1582938003.html Tak, to są łożyska na tył Ja kupiłem RUVILLE bo tylko takie mieli w sklepie Na przód kupowałem SKF i do tej pory jeżdżą , wcześniej miałem Optimale i po 10k km, były do wymiany
P-U-M-A Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 RUVILLE ja właśnie też takie mam. Na łożyskach nie powinno się oszczędzać na wielu forach o tym pisze.
slepy Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 RUVILLE ja właśnie też takie mam. Na łożyskach nie powinno się oszczędzać na wielu forach o tym pisze. czyli te co wkleiłem to kicha?
P-U-M-A Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 Raczej tak ja tylko o tych 2 firmach słyszałem pozytywne opinie.
paput Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 Raczej tak ja tylko o tych 2 firmach słyszałem pozytywne opinie. FAG jeszcze
fusse Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 ruville nie jest producentem, tylko przepakowywaczem, bardzo czesto ląduje u niego fag. a ja nie wiem co wy tam chcecie w tych lozyskach wyciskac, przeciez je sie normalnie wyciaga. jak dawalem do przetoczenia to normalnie wyciagnalem. ja mialem optimale na przod, to jedno lozysko ejszcze jezdzi ,a drugie po 10k do wymiany.
pete007 Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 FAG chyba robi na pierwszy montaz :gwizdanie:
Kwinto69 Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 witam Przepraszam że się wtrącę w wątek pracowałem w sklepie z łożyskami FAG - Germany SKF - Sweden FŁT - Poland na naszym rynku głownie liczące i szanujące się 3 firmy Pozostałe zostawiam bez komentarza (optimal,complex itd)
soolek Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Jeśli dobrze pamiętam, to chyba (?) FAG ma w komplecie jakiś odpowiedni smar od razu.
P-U-M-A Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Smar i tak chyba najlepszy ten zielony ja z niego korzystałem.
Michał Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Jeśli dobrze pamiętam, to chyba (?) FAG ma w komplecie jakiś odpowiedni smar od razu. SKF też ma smar, nie ma za to tych dekielków
Armi Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 Majóvwka 2011 na szybko Btw, wiedza dziennikarzy TVN TURBO poraża "wygląda na 400KM" "myślałem, że to jakiś RS" a to diesel w dodatku sedan
medik Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 armistead kosa jest i tyle Prosiaki to jedne z fajniejszych alu.
Rekomendowane odpowiedzi