sadek26 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Ktoś testował taki zestaw ? dobra cena? dzięki za odp http://allegro.pl/tarcze-klocki-ate-przod-audi-a4-320mm-b6-b7-wierco-i5287538455.html
dzik Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 tyle się mówi o tym co idzie na pierwszy montaż i z czego. ktoś widział tą małą tabelkę na stronie textara ? http://textar.com/passenger-cars/?lang=pl konkretnie napisane gdzie montuje się textara, chciałbym zobaczyć podobną informacje na stronie OZ gdzie dają na oryginał. W końcu to nie powód do wstydu
Adam-Lewian Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 ehhh... ręce opadają Byłeś Ty kiedykolwiek z fabryce Textara ? Jak nie to wsadź łaskawie tyłek w samochód i ich odwiedź bo mało wiesz jak na razie Co do Zimmermanna to uwierz mi, after market jest u nich na bardzo dalekim planie i nie interesuje ich PR. Dlatego też nie będą dawać żadnych wodotrysków na stronie internetowej, my dawno mieliśmy już sklep internetowy a oni dopiero założyli pierwszą skrzynkę meilową. Dla nich priorytetem jest OEM, zauważalne jest to po tym, że jak podpiszą umowę z jakąś nową markę na dostarczanie tarcz czy klocków to potem przez miesiąc są pustki na ich magazynie bo linie są ustawione tylko na tamtą markę, na jesień tak było jak podpisali umowę z Land Roverem na dostawę tarcz, przez 3 tygodnie nie było nawet 1216 czyli najpopularniejszych tarcz....
macw25 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Witam wszystkich Co byście koledzy/koleżanki polecili do Audi A4 B7 Avant z 2007 roku 1,9tdi Potrzebuje komplet przód+ tył Zastanawiam się nad tarcze Zimmermann + klocki Ferodo DS PERFORMANCE jest sens dokładać do nawiercanych tarcz(Sport Coat Z)??? pozdr Maciej
azure Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Koledzy sprzedawcy, proszę o ofertę na zestaw klocki+tarczy tył, 255mm (BEX, wg pomiarów wychodzi tarcza 255).
dzik Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 ehhh... ręce opadająByłeś Ty kiedykolwiek z fabryce Textara ? Jak nie to wsadź łaskawie tyłek w samochód i ich odwiedź bo mało wiesz jak na razieCo do Zimmermanna to uwierz mi, after market jest u nich na bardzo dalekim planie i nie interesuje ich PR. Dlatego też nie będą dawać żadnych wodotrysków na stronie internetowej, my dawno mieliśmy już sklep internetowy a oni dopiero założyli pierwszą skrzynkę meilową. Dla nich priorytetem jest OEM, zauważalne jest to po tym, że jak podpiszą umowę z jakąś nową markę na dostarczanie tarcz czy klocków to potem przez miesiąc są pustki na ich magazynie bo linie są ustawione tylko na tamtą markę, na jesień tak było jak podpisali umowę z Land Roverem na dostawę tarcz, przez 3 tygodnie nie było nawet 1216 czyli najpopularniejszych tarcz.... Adam dopiero zamierzam się wybrać do fabryki. Byłem jednak na nastu szkoleniach dotyczących : rozrządów napinaczy rolek sprzęgieł ,DKZ filtrów oleju ZF w którym producent nie chwalił się pierwszym wyposażeniem w konkretnych autach. Dokładnie jak w Textarze. Dlatego mamy wiedzę co gdzie i kiedy warto zamontować Powiedz mi tylko czy naprawdę chcesz kogokolwiek przekonać że firma która sprzedaje produkty swoje na pierwsze wyposażenie nie pochwali się o tym na www? Ja bardzo lubię tarcze Zimmermanna , nie mam nic im do zarzucenia ale daleko mi do próby wciskania kitu że to czym handluje jest wyłącznie dobre a pozostałe to kiszka. Pozdrawiam serdecznie
Adam-Lewian Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 A czy ktoś tutaj napisał o tym, że Zimmermann lub Textar to kiszka ? Nie, bo obie te firmy to ekstraklasa Co do Textara to jak już odwiedzisz fabrykę to zrozumiesz co miałem na myśli W kwestii Zimmermanna jak nie wierzysz to również polecam wizytę w fabryce, mogę Cię nawet umówić spotkanie tak żebyś mógł mniej więcej poznać ich podejście do sprawy Podejrzewam, że gdyby nie nasz szef to do dziś Zimmermann nie miałby nawet strony internetowej
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 ehhh... ręce opadają Byłeś Ty kiedykolwiek z fabryce Textara ? Jak nie to wsadź łaskawie tyłek w samochód i ich odwiedź bo mało wiesz jak na razie Co do Zimmermanna to uwierz mi, after market jest u nich na bardzo dalekim planie i nie interesuje ich PR. Dlatego też nie będą dawać żadnych wodotrysków na stronie internetowej, my dawno mieliśmy już sklep internetowy a oni dopiero założyli pierwszą skrzynkę meilową. Dla nich priorytetem jest OEM, zauważalne jest to po tym, że jak podpiszą umowę z jakąś nową markę na dostarczanie tarcz czy klocków to potem przez miesiąc są pustki na ich magazynie bo linie są ustawione tylko na tamtą markę, na jesień tak było jak podpisali umowę z Land Roverem na dostawę tarcz, przez 3 tygodnie nie było nawet 1216 czyli najpopularniejszych tarcz.... bo to chałupnicza robota jest Buderus ma prym w produkcji, Renault robi sobie sam a reszta jak reszta, wiadomo Adam, dzieki za katalog i fanty,nie było okazji aby Ci podziekowac
klattaa Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam Panowie Pytanie szczególnie do Dev jak również do innych. Potrzebuję komplet tarcz i klocków do audi a4 b7 2.0 tdi Quattro. Nadmieniam że auto ma teraz przebieg ok 130 tys i 8 lat na karku. Zamontowane są jeszcze oryginalne tarcze na obu osiach oraz raz wymieniane klocki na obu osiach. Teraz pytanie- jaki zestaw po odpowiednim zamontowaniu i ułożeniu posłuży mi przez ok 100 tys i parę lat? Moje typy to: 1. Zimmerman sport cota+ ds performanc- na obu osiach 2. Zimmerman sport cota+ ds performanc na przód oraz zimmerman standard + ferdo premier na tył 3. textar tarcze i klocki na obie osie 4. ATE tarcze klock na obie osie 5. Oryginały z aso tarcze klocki na obie osie 6. Wasze propozycje........... Nie planuje rozstawać się z autem i nie chciałbym wtopić po pierwsze z jakością, a po drugie z kasa . Wiec potrzebuje Waszej porady Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez klattaa
POWER-KRIS Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Przez lata używałem Ate, ale teraz wrogowi nie polecę.
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Na poczatek SWAP na 320mm bo serią nie ma co sie bawic Potem 288 na tyl Witam Panowie Pytanie szczególnie do Dev jak również do innych. Potrzebuję komplet tarcz i klocków do audi a4 b7 2.0 tdi Quattro. Nadmieniam że auto ma teraz przebieg ok 130 tys i 8 lat na karku. Zamontowane są jeszcze oryginalne tarcze na obu osiach oraz raz wymieniane klocki na obu osiach. Teraz pytanie- jaki zestaw po odpowiednim zamontowaniu i ułożeniu posłuży mi przez ok 100 tys i parę lat? Moje typy to: 1. Zimmerman sport cota+ ds performanc- na obu osiach 2. Zimmerman sport cota+ ds performanc na przód oraz zimmerman standard + ferdo premier na tył 3. textar tarcze i klocki na obie osie 4. ATE tarcze klock na obie osie 5. Oryginały z aso tarcze klocki na obie osie 6. Wasze propozycje........... Nie planuje rozstawać się z autem i nie chciałbym wtopić po pierwsze z jakością, a po drugie z kasa . Wiec potrzebuje Waszej porady
klattaa Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Dev jak widzisz ja dość mało jeżdżę więc czy odczuję tak naprawdę tą zmianę na większy rozmiar, a i cenowo pewnie sporo więcej niż wymienić tylko klocki i tarcze
davidlive Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Fakt jednorazowy wydatek odczujesz na pewno, ale mówię Ci z mojego doświadczenia, WARTO, pod każdym względem warto. Tarcze nie sa wiele droższe a klocki w zasadzie sa identyczne poza jedną blaszką, nie podam Ci dokładnie cen bo sam możesz ich poszukać ale nie sa to duże różnice a efekt jest wart wydanej kasy.
klattaa Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 W najbliższym czasie zadzwonię do Deva i zapytam czy ma 320/288 i jak to cenowo wygląda. Rozważę, ale powiem ze myślałem tylko o samej wymianie tarcz i klocków.
szakal222 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Powiem tak .po swApie z 280 na 312 juz jest odczuwalna roznica.wiec 320 juz powinno chamowac.wedlug mnnie warto wydac kazdy grosz na poprawe chamowania.wkoncu to nasze bezpieczenstwo.a czasem i zycie
iceskywolker Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Panowie a co powiecie nt. tarcz DBA - obiło mi się o uszy, że stoją o 2 klasy wyżej niż np. Zimmerman Sport. Cenę mają premium a jak z jakością Pozdrawiam, Tomek
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 bardzo dobre tarcze, klasa sama w sobie, niestety cena powala
iceskywolker Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Czyli można przyjąć, że opinie nie są wyolbrzymione i warto zainwestować. Pytam się bo ktoś zaraz powie, że "nie odczujesz różnicy na tarczach firmy xyz a cena przez połowę, więc po co przepłacać?". Jeśli różnica byłaby minimalna to się zgodzę, ale z drugiej strony układ hamulcowy to jeden z najważniejszych elementów Przymierzam się do wymiany (do tej pory jeszcze mam ori fabryczne tarcze) i chciałbym kupić coś solidnego na przysłowiowe lata i kolejne minimum 100 tyś i więcej. Pozdrawiam, Tomek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się