Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Taniej masz OZty

Z klockiem Ferodo

Opublikowano

tyle się mówi o tym co idzie na pierwszy montaż i z czego.

ktoś widział tą małą tabelkę na stronie textara ?:)

http://textar.com/passenger-cars/?lang=pl

konkretnie napisane gdzie montuje się textara, chciałbym zobaczyć podobną informacje na stronie OZ gdzie dają na oryginał. W końcu to nie powód do wstydu ;)

Opublikowano

ehhh... ręce opadają :D

Byłeś Ty kiedykolwiek z fabryce Textara ? Jak nie to wsadź łaskawie tyłek w samochód i ich odwiedź bo mało wiesz jak na razie ;)

Co do Zimmermanna to uwierz mi, after market jest u nich na bardzo dalekim planie i nie interesuje ich PR. Dlatego też nie będą dawać żadnych wodotrysków na stronie internetowej, my dawno mieliśmy już sklep internetowy a oni dopiero założyli pierwszą skrzynkę meilową. Dla nich priorytetem jest OEM, zauważalne jest to po tym, że jak podpiszą umowę z jakąś nową markę na dostarczanie tarcz czy klocków to potem przez miesiąc są pustki na ich magazynie bo linie są ustawione tylko na tamtą markę, na jesień tak było jak podpisali umowę z Land Roverem na dostawę tarcz, przez 3 tygodnie nie było nawet 1216 czyli najpopularniejszych tarcz....

Opublikowano

Witam wszystkich

Co byście koledzy/koleżanki polecili do Audi A4 B7 Avant z 2007 roku 1,9tdi

Potrzebuje komplet przód+ tył

Zastanawiam się nad tarcze Zimmermann + klocki Ferodo DS PERFORMANCE

jest sens dokładać do nawiercanych tarcz(Sport Coat Z)???

pozdr

Maciej

Opublikowano

Koledzy sprzedawcy, proszę o ofertę na zestaw klocki+tarczy tył, 255mm (BEX, wg pomiarów wychodzi tarcza 255).

Opublikowano

ehhh... ręce opadają

Byłeś Ty kiedykolwiek z fabryce Textara ? Jak nie to wsadź łaskawie tyłek w samochód i ich odwiedź bo mało wiesz jak na razie

Co do Zimmermanna to uwierz mi, after market jest u nich na bardzo dalekim planie i nie interesuje ich PR. Dlatego też nie będą dawać żadnych wodotrysków na stronie internetowej, my dawno mieliśmy już sklep internetowy a oni dopiero założyli pierwszą skrzynkę meilową. Dla nich priorytetem jest OEM, zauważalne jest to po tym, że jak podpiszą umowę z jakąś nową markę na dostarczanie tarcz czy klocków to potem przez miesiąc są pustki na ich magazynie bo linie są ustawione tylko na tamtą markę, na jesień tak było jak podpisali umowę z Land Roverem na dostawę tarcz, przez 3 tygodnie nie było nawet 1216 czyli najpopularniejszych tarcz....

Adam dopiero zamierzam się wybrać do fabryki.

Byłem jednak na nastu szkoleniach dotyczących :

rozrządów napinaczy rolek

sprzęgieł ,DKZ

filtrów

oleju

ZF

w którym producent nie chwalił się pierwszym wyposażeniem w konkretnych autach. Dokładnie jak w Textarze. Dlatego mamy wiedzę co gdzie i kiedy warto zamontować

Powiedz mi tylko czy naprawdę chcesz kogokolwiek przekonać że firma która sprzedaje produkty swoje na pierwsze wyposażenie nie pochwali się o tym na www?:)

Ja bardzo lubię tarcze Zimmermanna , nie mam nic im do zarzucenia ale daleko mi do próby wciskania kitu że to czym handluje jest wyłącznie dobre a pozostałe to kiszka.

Pozdrawiam serdecznie :)

Opublikowano

A czy ktoś tutaj napisał o tym, że Zimmermann lub Textar to kiszka ? Nie, bo obie te firmy to ekstraklasa :D

Co do Textara to jak już odwiedzisz fabrykę to zrozumiesz co miałem na myśli ;)

W kwestii Zimmermanna jak nie wierzysz to również polecam wizytę w fabryce, mogę Cię nawet umówić spotkanie tak żebyś mógł mniej więcej poznać ich podejście do sprawy ;)

Podejrzewam, że gdyby nie nasz szef to do dziś Zimmermann nie miałby nawet strony internetowej :P

Opublikowano

ehhh... ręce opadają :D

Byłeś Ty kiedykolwiek z fabryce Textara ? Jak nie to wsadź łaskawie tyłek w samochód i ich odwiedź bo mało wiesz jak na razie ;)

Co do Zimmermanna to uwierz mi, after market jest u nich na bardzo dalekim planie i nie interesuje ich PR. Dlatego też nie będą dawać żadnych wodotrysków na stronie internetowej, my dawno mieliśmy już sklep internetowy a oni dopiero założyli pierwszą skrzynkę meilową. Dla nich priorytetem jest OEM, zauważalne jest to po tym, że jak podpiszą umowę z jakąś nową markę na dostarczanie tarcz czy klocków to potem przez miesiąc są pustki na ich magazynie bo linie są ustawione tylko na tamtą markę, na jesień tak było jak podpisali umowę z Land Roverem na dostawę tarcz, przez 3 tygodnie nie było nawet 1216 czyli najpopularniejszych tarcz....

bo to chałupnicza robota jest

Buderus ma prym w produkcji, Renault robi sobie sam a reszta jak reszta, wiadomo

Adam, dzieki za katalog i fanty,nie było okazji aby Ci podziekowac :hi:

Opublikowano (edytowane)

Witam Panowie

Pytanie szczególnie do Dev jak również do innych. Potrzebuję komplet tarcz i klocków do audi a4 b7 2.0 tdi Quattro. Nadmieniam że auto ma teraz przebieg ok 130 tys i 8 lat na karku. Zamontowane są jeszcze oryginalne tarcze na obu osiach oraz raz wymieniane klocki na obu osiach. Teraz pytanie- jaki zestaw po odpowiednim zamontowaniu i ułożeniu posłuży mi przez ok 100 tys i parę lat? Moje typy to:

1. Zimmerman sport cota+ ds performanc- na obu osiach

2. Zimmerman sport cota+ ds performanc na przód oraz zimmerman standard + ferdo premier na tył

3. textar tarcze i klocki na obie osie

4. ATE tarcze klock na obie osie

5. Oryginały z aso tarcze klocki na obie osie

6. Wasze propozycje...........

Nie planuje rozstawać się z autem i nie chciałbym wtopić po pierwsze z jakością, a po drugie z kasa . Wiec potrzebuje Waszej porady

Edytowane przez klattaa
Opublikowano

Przez lata używałem Ate, ale teraz wrogowi nie polecę.

Opublikowano

Na poczatek SWAP na 320mm bo serią nie ma co sie bawic

Potem 288 na tyl

Witam Panowie

Pytanie szczególnie do Dev jak również do innych. Potrzebuję komplet tarcz i klocków do audi a4 b7 2.0 tdi Quattro. Nadmieniam że auto ma teraz przebieg ok 130 tys i 8 lat na karku. Zamontowane są jeszcze oryginalne tarcze na obu osiach oraz raz wymieniane klocki na obu osiach. Teraz pytanie- jaki zestaw po odpowiednim zamontowaniu i ułożeniu posłuży mi przez ok 100 tys i parę lat? Moje typy to:

1. Zimmerman sport cota+ ds performanc- na obu osiach

2. Zimmerman sport cota+ ds performanc na przód oraz zimmerman standard + ferdo premier na tył

3. textar tarcze i klocki na obie osie

4. ATE tarcze klock na obie osie

5. Oryginały z aso tarcze klocki na obie osie

6. Wasze propozycje...........

Nie planuje rozstawać się z autem i nie chciałbym wtopić po pierwsze z jakością, a po drugie z kasa . Wiec potrzebuje Waszej porady

Opublikowano

Dev jak widzisz ja dość mało jeżdżę więc czy odczuję tak naprawdę tą zmianę na większy rozmiar, a i cenowo pewnie sporo więcej niż wymienić tylko klocki i tarcze

Opublikowano

Fakt jednorazowy wydatek odczujesz na pewno, ale mówię Ci z mojego doświadczenia, WARTO, pod każdym względem warto.

Tarcze nie sa wiele droższe a klocki w zasadzie sa identyczne poza jedną blaszką, nie podam Ci dokładnie cen bo sam możesz ich poszukać ale nie sa to duże różnice a efekt jest wart wydanej kasy.

Opublikowano

W najbliższym czasie zadzwonię do Deva i zapytam czy ma 320/288 i jak to cenowo wygląda. Rozważę, ale powiem ze myślałem tylko o samej wymianie tarcz i klocków.

Opublikowano

Ma, ma...

Opublikowano

Powiem tak .po swApie z 280 na 312 juz jest odczuwalna roznica.wiec 320 juz powinno chamowac.wedlug mnnie warto wydac kazdy grosz na poprawe chamowania.wkoncu to nasze bezpieczenstwo.a czasem i zycie

Opublikowano

Panowie a co powiecie nt. tarcz DBA - obiło mi się o uszy, że stoją o 2 klasy wyżej niż np. Zimmerman Sport.

Cenę mają premium a jak z jakością :decayed:

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano

bardzo dobre tarcze, klasa sama w sobie, niestety cena powala

Opublikowano

Czyli można przyjąć, że opinie nie są wyolbrzymione i warto zainwestować.

Pytam się bo ktoś zaraz powie, że "nie odczujesz różnicy na tarczach firmy xyz a cena przez połowę, więc po co przepłacać?".

Jeśli różnica byłaby minimalna to się zgodzę, ale z drugiej strony układ hamulcowy to jeden z najważniejszych elementów :hi:

Przymierzam się do wymiany (do tej pory jeszcze mam ori fabryczne tarcze) i chciałbym kupić coś solidnego na przysłowiowe lata i kolejne minimum 100 tyś i więcej.

Pozdrawiam,

Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...