Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszczelka pod głowicą tylko?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rozumiem że słyszałeś na żywo wydechy z wyprutymi katami na przelotach że tak uparcie twierdzisz, bo jeśli tylko studiowałeś to na głośniczku odtwarzająć filmiki z YT to nie wypowiadaj się lepiej nt.dźwięku.

Co do checka to może sypać a nie musi. U mnie jeszcze przed wyprogramowaniem wyskoczyło raz na jakiś czas, wyprogramować nie musi, zastosuje eliminatory to też poskutkuje. Ogólnie przy ASN pierwszą rzeczą jakąś się robi to wywalenie katów, jak wiadomo samochody z tymi silnikami nie są już pierwszej młodości i problemy przez katy albo już się zaczęły, albo kwestia czasu jak zaczną.

Tyle ode mnie! Wypowiadam się z autopsji,a nie że gdzieś wyczytałem w necie/usłyszałem od kolegi

Opublikowano

Panowie nie kłócie się :a4fan:. No to składamy:decayed:

IMG_20200304_145349.jpg

Opublikowano

Zawory poszły do spolerowania? 

Opublikowano

Zawory sam docierałem, wyczyscił je chlop od glowic.Podzwoniłem dzisiaj troszke i na Rzeszowie nie robią ani szczelnośći a tym bardziej tulejowania. W Krośnie sa w stanie sprawdzic szczelność ale co z tego jak tulejowanie 500 zloty od cylindra i nie dają gwarancji że to będzie chodzić.Takze sam juz nie wiem.... Bo wydaje mi sie ze nikt tego nie ogarnie na podkarpaciu.Wiec skladam i sie okaże, a jak dalej bedzie sie lało to wymiana motoru.Głowica oczywiście szczelna. 

Opublikowano

Temat z katalizatorami przerabiany wiele razy również na forum i dźwięk po wyjęciu wkładów jest metaliczny po jakimś czasie jeszcze się trochę nasili.

Jak ktoś tak będzie jeździł to z czasem się przyzwyczaj i nie będzie zauważał różnicy co nie znaczy że podźwięk metaliczny zniknie.. i brzmi to w pewnych zakresach obrotów i obciążeń jak co po niektórzy porównują do poloneza... choć osobiście jak nie miałem wkładów to dla mnie to bardziej był to metaliczny podźwięk. (Generalnie wkład w środku kata  jest w kształcie plastra miodu i styka się z obudową na całej powierzchni od środka jednocześnie usztywniając blachę-obudowę jak pozbawisz go usztywnienia to siłą rzeczy pucha będzie wchodziła w rezonans własnie w taki podźwięk. )

Co do błędów to będą i tyle.  Nie życzę Ci żeby spotkała Cię sytuacją kiedy np będziesz wyprzedzał i będzie kończył Ci się pas a tu nagle check engin błąd na kompie obcięcie mocy i awaryjne hamowanie albo dzwon bo ktoś Ci na forum doradził gówniane tulejki dystansowe do sond lambda.

No ta bene po własnie takiej sytuacji następny mod w ASNie to były zmienione hamulce na 320 a później na 345 mm...

Co do głowicy to dużo zebrane zostało?

Jeśli chodzi zaś o tulejowanie to niestety ale u mnie też na to nie dają gwarancji...

 

Opublikowano

Powiedział tylko że głowica nie była krzywa, ogólnie był zły bo go popedziłem z głowicą bo nie była w pełni gotowa i poniekąd dlatego ją dokanczałem sam bo miala byc na jutro.Ale około 0,01-0,02 krzywizny

Opublikowano

Głowica juz na miejscu. Momenty dokrecania 20 nm, 40 nm, i dwa razy po 90 stopni. Śruby oczywiście nowe. Przy drugiej 90-tce szczerze powiem ze juz sie bałem ciągnąc bo robiły sie gumowate jakieś. Rozrzad też juz na miejscu, wariatory podczas krecenia rozrządem tak dziwnie strzelają to normalne? 

IMG_20200305_182250.jpg

Opublikowano

Pytanie czyściłeś może otwory na szpile ? ?

Drugie pytanie dokręcałeś według prawidłowej kolejności  ?

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Robero321 napisał:

Drugie pytanie dokręcałeś według prawidłowej kolejności  ?

Ja tam widzę instrukcje dokręcania przy głowicy. ..

Edytowane przez pila24
Opublikowano

Każda jedna dmuchana 10 bar i jazda po kilka razy.Dokrecane z kartki wedlugo kolejności, wszystko książkowo. 

Opublikowano

Widac na foto kartke z kolejnoscia, była razem z uszczelką. 

Opublikowano

Faktycznie mały ekranik i nie zwróciłem uwagi na kartkę. to powinno być :thumbup1: jeśli blok cały..

Opublikowano

A co z fazatorami?, moga tak dzwinie strzelac jak nie mają oleju?, szczerze mówiąc to moja pierwsza V-ka którą ustawiałem to wole zapytać czy to norma

Opublikowano

Generalnie to są sterowane olejem a właściwie to odpowiednim ciśnieniem oleju  i bez oleju na sucho to możesz narobić sobie szkody ..

Tak bez oleju mogą wydawać dziwne dźwięki.

Jak są uszkodzone również..

Opublikowano

Wczoraj wstępnie odpaliłem audi i wydaje się chodzić dobrze, ale troszke mi rozrzad uciekł:facepalm: 093: 7,7,15,4.Będzie to jeździć? 

Opublikowano

Będzie, jakich blokad używałeś że aż tak Ci uciekło?

Opublikowano

Blokady pożyczyłem od znajomego, chinczyk..... Walki poblokowane i wał też ale nie mialem klucza zeby przestawic w prawo fazatory po wstępnym naciągnieciu paska 25 nm,szczypcami do segerów nie dało rady i stąd pewnie takie cusik. 

Opublikowano

Ma być w zakresie -/+6. Wartość 15 nie do zaakceptowania. Jeździć będzie, pewnie połowa v'ek tak się porusza, ale do ideału będzie brakować :D

Opublikowano

Wiem że brakuje jestem tego świadom:glupek2:. To moja pierwsza v-ka i do tego nie łatwa w ustawieniu także krótko mówiąc dałem ciała. Błedami oby tylko nie sypało bo nie chce mi się teraz tego poprawiać. 

Opublikowano

W 1.8t powyżej 16 zwykle wali checkiem. Jak duże rozbieżności między bankami to mogą wypadać zapłony na jałowych i będzie nierównomierna praca silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...