Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszczelka pod głowicą tylko?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie o tym myślałem, tylko czy nie trzeba czasem tego sterownika zakodować potem? Szkoda że nie wyszło to wcześniej, bo chłodnica na wymianę u mnie już stoi a tak to bym tą do automata zamówił i byłby potencjał na przyszły mod :kwasny:

Opublikowano

Trochę zagmatwany ten schemat.. ale wiadomo już, że potrzeba trochę więcej jak samą chłodnicę, bo sam filtr oleju jest chyba inny, lub jego obudowa..

a1.pngA2.png

Opublikowano (edytowane)

Te zmiany w wężach to tylko na potrzeby dodatkowej elektrycznej pompy wody, którą nota bene aktywuje się w sterowniku silnika odpowiednim loginem, tak jak tempomat.
A mocniejszy sterownik wentylatorów to wg. mnie nie wymaga większej rzeźby w instalacji (może tylko mocniejszego bezpiecznika), ani przekodowania ECU.

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Koledzy ktos wyzej wspomnial o lpg. Mysle ze gas nie konczy tych silnikow ale nieodpowiednie wpiecie reduktora w uklad, mysle ze moze zabużyć chlodzenie. Tak dzisiaj patrzyłem na ten uklad chlodzenia i smiem twierdzic ze ktos do d*py podłączył reduktor. Gdzie i jak macie wpiety reduktor? 

Opublikowano
Teraz, kriistoff napisał:

Koledzy ktos wyzej wspomnial o lpg. Mysle ze gas nie konczy tych silnikow ale nieodpowiednie wpiecie reduktora w uklad, mysle ze moze zabużyć chlodzenie. Tak dzisiaj patrzyłem na ten uklad chlodzenia i smiem twierdzic ze ktos do d*py podłączył reduktor. Gdzie i jak macie wpiety reduktor? 

Równolegle z nagrzewnicą,takie wpięcie nie zakłóca działania układu chłodzenia.

Opublikowano

Nie wiem czy niezakłuca patrząc na tą tylną rure co łączy głowice. I do tego trudno dostępne miejsce i w razie wyciekow ciezko sie tam dostać. Nie wiem czy nie wepne sie w chlodniczke oleju szeregowo przy filtrze olejowym a reduktor w nadkole.mniej rzezby moim zdaniem i latwiej cokolwiek od dołu zrobić.

Opublikowano

A co do dystansu pod mise to zapomnijcie bo nic tam nie wejdzie poniewaz miska jest zaraz przy belce i nawet cm prześwitu sie tam nie znajdzie.

Opublikowano
W dniu 7.04.2020 o 18:35, kriistoff napisał:

Nie wiem czy niezakłuca

 90% audi a4b6 z lpg ma tak wpięty reduktor bo jest to rekomendacja producentów reduktrów. To jest podłączenie równolegle i nie ma prawa niczego zakłócać. Czego nie można powiedzieć o połączeniu szeregowym z chłodniczką,w tym przypadku zasyfiony reduktor mocno by zmniejszył lub uniemożliwił przepływ płynu do chłodniczki oleju(miałem taki przypadek).

Opublikowano (edytowane)

No moze i ma, ja nie bede mial. Tak producenci rekomenduja, sprawdzają system chlodniczy kazdego silnika i testują i rekomendują. Ok niech tak będzie. Ja bede w tych 10 procentach. Jesli nie szeregowo to rownolegle do tej niby chlodniczki. 

Edytowane przez kriistoff
Opublikowano

Nikt Ci nie zabrania ? Twój silnik,zrobisz jak zechcesz 

Opublikowano
2 godziny temu, kriistoff napisał:

A co do dystansu pod mise to zapomnijcie bo nic tam nie wejdzie poniewaz miska jest zaraz przy belce i nawet cm prześwitu sie tam nie znajdzie.

Nie przy belce a przy stabilizatorze i fakt, nie pomyślałem o tym.. jedyna opcja to inny stabilizator.

Opublikowano (edytowane)

No a jesli się wpiąc rownolegle do chlodniczki to tez mialoby by być źle? Przynajmniej dobry dostęp i srednica węży ta sama co od reduktora. Przy nagrzewnicy są ciut grubsze i te trujniki  nieszczęsne.Pozatym reduktor zabiera duzo ciepła poniewaz musi ogrzać gas, wiec teoretycznie nie wspomoże dodatkowo chlodniczki?.Tak gdybam, nie wiem czy dobrze czy źle......

Edytowane przez kriistoff
Opublikowano

Ciekawe Dlaczego wiekszosc tematow o głowice czy uszczelke pod glowice czy blok jezdziło na lpg?. A te z zachodu sprowadzaja i tez napewno mają sporo najechane a jednak bloki całe. Nie rozumiem stwierdzenia wyżej jedne chodzą inne nie....

Opublikowano (edytowane)

Te trójniki nie są nieszczęsne tylko gazownicy w ramach oszczędności montują opaski typu "norma" które puszczają po czasie lub od razu. Wystarczy zastosować opaski typu gsb i problem rozwiązany-nie puszczają oraz trzymają mocno. Nie wiem czy przy chłodniczce będzie odpowiedni przepływ płynu by reduktor wyrabiał termicznie.

Edytowane przez pila24
Opublikowano
19 godzin temu, pila24 napisał:

Te trójniki nie są nieszczęsne tylko gazownicy w ramach oszczędności montują opaski typu "norma" które puszczają po czasie lub od razu. Wystarczy zastosować opaski typu gsb i problem rozwiązany-nie puszczają oraz trzymają mocno i nie przepuszczają. Nie wiem czy przy chłodnicze będzie odpowiedni przepływ płynu by reduktor wyrabiał termicznie.

Dokładnie, ja u siebie wymieniałem wszystkie na sprężynowe, bo zimą zaczynał mi uciekać płyn na połączeniach i żadne dokręcanie nie pomagało.

Opublikowano (edytowane)

Mam spreżynowe bo też zmieniałem tylko zeby jakos to poczciwie zrobic należałoby kolektor ssacy ściągnąć a po co? Skoro to przesrane miejsce, a swoja drogą to w reduktorze nie ma sie co zatkac, chyba że lejesz wode i sypiesz kryształ bo z kazdej dziury kapie to wtedy moze sie zatkac. Przerabiałem temat z zaprzyjaźnionym gazownikiem i sam sie dziwi czemu nie zakladaja tam a nie z dołu bo jest po prostu łatwiej i prościej i lepiej. Zreszta nie mam zamiaru się przezbywać, kazdy zaklada gdzie chce, ja bede w tych 10 procentach. Temat lpg uwazam za zamknięty. 

Edytowane przez kriistoff
Opublikowano

Koledzy gdzie zakupic takowe membrany? Bo wszystko dobre a zas jedna membrana sie wysypała i nie dziala kolektor

Screenshot_20200413_203809.jpg

Opublikowano

Nikt nie podpowie? :co:

Opublikowano
W dniu 17.04.2020 o 09:11, Langista napisał:

Albo eBay albo cały kolektor.

Szukalem na ebay ale nie znalazłem, kolektor wymieniłem właśnie i membrana padła 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...