Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8 T Quattro Sedan 2006 rok by pelonek1


pelonek1

Rekomendowane odpowiedzi

27 minut temu, MarcinL napisał:

To i tak mało pali, bo mi po mieście 19, krajówka 13, a autostrada 15. Nawet jakbym starał się jak emeryt, to nie zejdę niżej.

To ja chyba jednak zrezygnuje z zakładania lpg jak ma go palić prawie 50% więcej :P

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, MarcinL napisał:

 

To i tak mało pali, bo mi po mieście 19, krajówka 13, a autostrada 15. Nawet jakbym starał się jak emeryt, to nie zejdę niżej.

Mi jak narazie na serii bierze 11.5/12,5l. Przy emerycku jak chciałem sprawdzić to koło 10,5l. 

Z tego co zerknąłem u Ciebie to już tam masz pomodzone w silniku więc ciężko się odnieść, ale te 19 to sporo :kwasny:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, przem8 napisał:

To ja chyba jednak zrezygnuje z zakładania lpg jak ma go palić prawie 50% więcej :P

Nie takie 50%, bo jak sprawdzałem czy to wina gazu, to na benzynie ok. 17 palił czyli ok.

2 minuty temu, raaf napisał:

Mi jak narazie na serii bierze 11.5/12,5l. Przy emerycku jak chciałem sprawdzić to koło 10,5l. 

Z tego co zerknąłem u Ciebie to już tam masz pomodzone w silniku więc ciężko się odnieść, ale te 19 to sporo :kwasny:

 

Przy stage 1 nie widziałem jakoś wzrostu spalania, a stage 2, to może góra 0.5l. Więc na serii paliło mi tyle samo i jestem trochę w szoku jak niektórzy podają tutaj 12l, a przewija się nawet o 10l w różnych tematach. Logi wszystkie mam dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi pali średnio 11l gazu... W weekend zrobiłem trase ponad 300km na S7 ze średnią prędkością 140-160 i wyszedł dokładnie 11,1L ? Żeby wyszedł mi 15 to chyba bym musiał ciągle go do 6 tys. obrotów kręcić... ?

Oczywiście na R19 z oponą 235

Edytowane przez Gremlin0209
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, MarcinL napisał:

 

To i tak mało pali, bo mi po mieście 19, krajówka 13, a autostrada 15. Nawet jakbym starał się jak emeryt, to nie zejdę niżej.

19 to sporo ... może kwestia regulacji. Chyba, ze gaz w podłogę :p Ale tyle to mi s6 c5 paliła ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj odebrałem auto po montażu gazu. Jak na razie wrażenia pozytywne.

Zamontowano:

- sterownik LPG Tech, zamontowany pod klapką bezpieczników przy lewych drzwiach kierowcy,

- wtryski Yeti,

- reduktor STAG czerwony,

- zbiornik BORMECH 56 litrów, weszło 47 litrów jak gaz się skończył i auto przełączyło się na benzynę,

- wlew obok wlewu benzyny w oryginalnym rozmiarze (super sprawa, nie trzeba bawić się w przejściówki).

Spalanie gazu wyszło 11 litrów na 100 km bez oszczędzania auta, no może nie zawsze but w podłodze ale jazda dość dynamiczna, 3/4 trasa, 1/4 miasto. Benzyny palił 9, także zgadza się z tym co mówił instalator gazu, że muszę dołożyć do benzyny około 20%.

Wydaje mi się też że na gazie jest bardziej dynamicznie niż na benzynie 95, bo na takiej jeździłem.

Pytanie - myślę nad STAGE 1 tzn. do ilu koni można zrobić bezpiecznie dla silnika oraz z tymi podzespołami od gazu?

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi benzyny pali  średnio 10 litrów.

Czasem zrobię później Ale wiadomo gazu więcej weźmie. 

Ostatnio jak jeżdżędo pracy to od rezerwy do rezerwy 30 litrów leje i robię 330km . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.03.2020 o 08:47, kamil-vag napisał:

Tak jak piszesz, że w A6, czyli cały kielich pod wpływem ciężaru ma się oprzeć na odboju i skręcić. To jest ogranicznik momentu, musi działać natychmiast, nie dać się zbytnio podnosić silnikowi. Im większy luz między odbojem a silnikiem, tym bardziej silnik się podnosi do góry, dostają po d*pie poduszki silnika i skrzyni. Sprawdź czy na poduchach silnika nie widać jakiejś różowej mazi przy okazji. 

 

Dzisiaj kupiłem ten odbój, w weekend będę wymieniał. Montować tak jak w C6 czyli pianka ma się stykać z górą wspornika na pasie przednim czy inaczej. Pytam bo nie do końca wynika z Twojego postu jak to ma być w A4 B7 manual quattro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kielich pod wpływem własnego ciężaru ma się oprzeć o odbój i tak ma być skręcone... 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, kamil-vag napisał:

Kielich pod wpływem własnego ciężaru ma się oprzeć o odbój i tak ma być skręcone... 

Czyli tak jak w C6 :) Dzięki wielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pelonek1 napisał:

Wczoraj odebrałem auto po montażu gazu. Jak na razie wrażenia pozytywne.

Zamontowano:

- sterownik LPG Tech, zamontowany pod klapką bezpieczników przy lewych drzwiach kierowcy,

- wtryski Yeti,

- reduktor STAG czerwony,

- zbiornik BORMECH 56 litrów, weszło 47 litrów jak gaz się skończył i auto przełączyło się na benzynę,

- wlew obok wlewu benzyny w oryginalnym rozmiarze (super sprawa, nie trzeba bawić się w przejściówki).

Spalanie gazu wyszło 11 litrów na 100 km bez oszczędzania auta, no może nie zawsze but w podłodze ale jazda dość dynamiczna, 3/4 trasa, 1/4 miasto. Benzyny palił 9, także zgadza się z tym co mówił instalator gazu, że muszę dołożyć do benzyny około 20%.

Wydaje mi się też że na gazie jest bardziej dynamicznie niż na benzynie 95, bo na takiej jeździłem.

Pytanie - myślę nad STAGE 1 tzn. do ilu koni można zrobić bezpiecznie dla silnika oraz z tymi podzespołami od gazu?

Mój post utknął gdzieś w gąszczu także jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stage 1 - wtryski bex, drugi IC i program = około 200km, zależy jaki stan auta. U mnie wyszlo 216 KM ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Gremlin0209 napisał:

Stage 1 - wtryski bex, drugi IC i program = około 200km, zależy jaki stan auta. U mnie wyszlo 216 KM ?

Przepraszam, myślałem że STAGE 1 to jest sam program, tylko o tym myślałem, wystarczy mi raczej, nie chce nic za bardzo modyfikować przy tym aucie.

Ile max. KM przy samym programie bezpiecznie dla silnika i przy moich gratach w instalacji gazowej można uzyskać i czy warto robić czy odpuścić w ogóle sobie i jeździć tak jak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski nie są drogie, około 200zł za komplet, a seryjne mogą się zapętlać. Drugi IC może się przydać latem szczególnie, gdy jest gorąco i seria słabnie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Gremlin0209 napisał:

Wtryski nie są drogie, około 200zł za komplet, a seryjne mogą się zapętlać. Drugi IC może się przydać latem szczególnie, gdy jest gorąco i seria słabnie... 

Zostanę jednak przy samym programie raczej. No chyba że coś się zmieni. Ogarnięty tuner będzie wiedział do ilu KM można bezpiecznie podnieść moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, pelonek1 napisał:

Ogarnięty tuner będzie wiedział do ilu KM można bezpiecznie podnieść moc.

Zrobi tyle na ile pozwoli stan danego egzemplarza. Warto dorzucić wtryski z bexa i stroić na pb98, skoro i tak jeździsz na gazie. Średnio stage1 na wtryskach z bexa wychodzi w granicach 200KM i 300niuta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientowałem przed zrobieniem stage 1 u siebie samym softem idzie ugrać bezpiecznie max do 185 koni i w granicach 270-280 Nm. Ja się zdecydowałem na dołożenie drugiego IC z 2.0tfsi, wtryski z Bex-a i DP zamiast kata,strojone na PB98. Wyszło 200KM i 300Nm. Turbo już nie było w dobrej kondycji, miało licznie pęknięcia dlatego tuner przystał na takim wyniku. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś podać numery ORI poduszek silnika do mojego auta, z napisaniem która jest z której strony? Jeśli potrzebny VIN to mogę wysłać PW.

Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lewa - 8E0199379BG

prawa - 8E0199382AH

odbój na pasie - 8E0199339

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, kamil-vag napisał:

lewa - 8E0199379BG

prawa - 8E0199382AH

odbój na pasie - 8E0199339

Lewa/Prawa patrząc z fotela kierowcy rozumiem?

Moje wyglądają od dołu jak na zdjęciach. Przy dodawaniu/odejmowaniu gazu jadąc większą prędkością czuć że silnik się "obraca", dodatkowo odkąd kupiłem samochód z prawej strony mam jakieś niezidentyfikowane trzaski/stuki na małych nierównościach, które przy wyższej temperaturze na zewnątrz znikają. Wczoraj podniosłem maskę i próbowałem ruszać na hamulcu ręcznym to silnik po prawej stronie podnosi się, z lewej nic takiego się nie dzieje. Mogłem zrobić to jeszcze na wstecznym bo moment obrotowy będzie wtedy inaczej, no ale wczoraj nie pomyślałem, sprawdzę to dzisiaj. Pytanie - czy poduszka silnika może wydawać dziwne dźwięki oraz czy po oględzinach moich (ewidentne wycieki na zdjęciach) wymagają one wymiany?IMG_20200509_141053.jpgIMG_20200509_141106.jpg

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...