Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo GT2871 do 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Logi.

Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_01xLc.html

Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_gJ5uJ.html

Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_fs4C13f.html

 

A tak przyspiesza.

Screenshot_20220611-223053_dragy.thumb.jpg.b4efe97f50bec366c7d404029afafe52.jpgScreenshot_20220611-223036_dragy.thumb.jpg.328a4fe87cc351cc9f48008cd3effeda.jpg

Edytowane przez kakamber1
Opublikowano

:kox:

Opublikowano (edytowane)

Nie zmieniałeś tego czujnika ciśnienia?

Zmienna faza jest?

Ile dmuchasz? na tych logach?

Edytowane przez morelo
Opublikowano
16 minut temu, morelo napisał:

Nie zmieniałeś tego czujnika ciśnienia?

Zmienna faza jest?

Ile dmuchasz? na tych logach?

Czujnik oryginał BEX, zmiennej fazy nie ma. Doładowanie jak w logu 1.5 bara.

Opublikowano

Byłeś już hamować na tym 1.5? ile chcesz ogólnie wycisnąć z tego ?

 

Opublikowano

Byłem

1298869271_Audiwykres.thumb.jpg.64570fe7a6527c1a9386a0add5119afd.jpg

Proszę nie przejmować się dołkiem, auto ciągle jest w trakcie strojenia.

Interesowało mnie tylko czy jest sens go kręcić tak wysoko i już wiem że nie.

Mam takie marzenie żeby była 6 z przodu?

Opublikowano (edytowane)

Coś mi się nie chce wierzyć że tu jest 1.5 bara doładowania:) i 444km  masz jakiś wskaźnik wewnątrz? paliwo 98 czy 100? hm ze zmienna fazą turbo by wstało z 200rpm wczesniej.

Edytowane przez morelo
Opublikowano (edytowane)

Mam wskaźnik i pokazuje niecałe 1,5 bara.

Paliwo 98.

Naciągnąłem sztange w turbo i  teraz wstaje 200 obrotów szybciej?

448,9 konia

A tu log z dziś tylko tu już z podciągnętą sztangą przeładowuje momentami.

http://vaglogi.pl/log-115_118_TvhRdb.html

Czemu nie wierzysz w 1,5 bara? Za dużo mocy czy co?

Edytowane przez kakamber1
Opublikowano

duże turbo robi robotę 1.5 bara 450 km na tym turbo to normalna sprawa przypomnij ma EFR jakieś duże

Opublikowano (edytowane)

EFR 7670 - tytanowy wirnik, ceramiczne łożyska kulkowe, wydajność do 650 koni.

Głowica i wałki ADR po portingu, kolektor ssacy z szerokim kanałem.

No i pojemność około 2.1 robi różnicę.

Hopek03 a ty ile u siebie dmuhasz?

Edytowane przez kakamber1
Opublikowano

A tera doczytałem cały temat 2.1 l i porting no to może być :) wynik bdb, ja na 2.0 głowica seria tylko wałki adr J i k04-064 hybryda IHI i paliwo 100 i 1.9 bara to mam 420Km

Opublikowano

ja dmucham 1.8

Opublikowano

Czyli jednak głowica z szerokim kanałem wymiata?

Opublikowano

zawsze

Opublikowano (edytowane)

na szerokim kanale jest mniejszy niut w niższych partiach obrotów no i wielkość turbo też robi robotę , ale coś za coś to co u ciebie przy 4000 rpm to u mnie jurz przy 3000 rpm

Edytowane przez hopek03
Opublikowano
W dniu 15.06.2022 o 22:12, Dev napisał:

zawsze

Do 400km nie ma sensu szerokiego bo tylko pogarsza, przy grubych 400+ 500, 600 i big turbo to ja najbardziej. 

Jak Adam miał strokera 2.0 tak jak ja teraz tylko miał jeszcze zmienną fazę a ja mam wywalone, to u niego Turbo identyczne wstało 200 obrotów szybciej,  jak byłem na hamowni jeszcze na silniku 1.8 na Stage 2 plus to robiliśmy pomiary z odpięta wtyczką i podpiętą. To kiedy zmienna faza działa to z dołu jest troszkę lepiej ale później góry brakuje tak wychodziło na wykresach jeśli było odpięta wtyczka to znowu było gorzej ale u góry lepiej.

Opublikowano

a jak z zużyciem oleju na takim pasowaniu tłoka ?

Opublikowano (edytowane)
W dniu 17.07.2022 o 13:13, hopek03 napisał:

a jak z zużyciem oleju na takim pasowaniu tłoka ?

Nie stwierdzono. Z wydechu olejem nie śmierdzi.

Olej wymieniam co  około 2000 kilometrów więc ciężko zaobserwwać ubytek. Zwłasza że do układu wchodzi około 6 litrów.

Edytowane przez kakamber1
Opublikowano (edytowane)

Poszukuję kogoś kto chciałby zrobić na nowo mój kolektor wydechowy.

Znacie może kogoś takiego?

Edytowane przez kakamber1
Opublikowano
W dniu 6.11.2022 o 13:23, kakamber1 napisał(a):

Poszukuję kogoś kto chciałby zrobić na nowo mój kolektor wydechowy.

Znacie może kogoś takiego?

Bizon Garage

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...