Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ile pali Wam gazu?


maniak66

Rekomendowane odpowiedzi

Ja początkowo bylem 100% zdecydowany na instalacje sekwencyjną jednak w ostatniej chwili założyłem "niesekwencje":):):) - jak dotąd nie załuję:)

i mowisz że się spisuje bez zarzutów ? :question:

Dużo zależy od montażu, u mnie też spisuje się taka instalka

Ja też uzytkuje inst II gen. i nie mam problemów wbrew opinii wiekszości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale mi pali 16 szok

Mi tylko po wawie pali jakieś 14-15LPG 100% zakorkowane miasto.

Na trasie 120-140KM/h łyknie 11LPG

Acha u mnie jest quattro wieć troszkę więcej pali, ale z drugiej strony oszczędzam bo nie mielę kołami w miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 B5 1.6 AHL 101 km, reduktor Tomasseto, listwy OMVL, komputer Lecho Mini Sec

Miasto: 10-11 litrów

Trasa: 8-9 litrów

Tragedii nie ma - chociaż gaz po 2.8 PLN już

Na gazie zrobione prawie 2000 km + do tego pokaźna ilość benzyny bo bierze dużo na rozpałkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi w koncu po regulacji 1.6 ADP bierze :

10-12 miasto

trasa to nie wiem ale na butli 44,8l robie trase wrock-zakopane :przebiegly:

instalka BRC sequent.

Pb 50zl na miecha;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, a ja mam sekwencje z reduktorem Tomasetto, listwa Valtec i martwi mnie spalanie w mieście, bo znacznie różni się od trasy. Trasa - 10l/100km (średnio 120km/h), ale miasto już 15 l/100km (po odliczeniu kilometrów, w czasie których jedzie na Pb zanim przełączy się na LPG. Licząc łącznie z dystansem pokonanym na benzynie wychodzi 11,5-12l/100km). Spalanie na samym Pb jest odpowiednio mniejsze o ok. 1,5l/100km.

Co ważne jeśli chodzi o jazdę w mieście to te 15l wyszło tak jak wspomniałem po odliczeniu jazdy na Pb i w takich warunkach: auto stoi pod chmurką całą noc (temp zewn. w grudniu i styczniu od -10*C do +4*C). Rano na zimnym silniku dojazdy do pracy po 3,5 km. Po 2 km przełącza się na gaz. Po 8h postoju powrót do domu ponownie te 3,5 km. I jeszcze po pracy 2x jazda po mieście po ok. 3-4 godzinnych postojach po 2 km. Dodam, że jazda po mieście w tym przypadku wyglądała tak, że te 3,5 km w jedną i drugą stronę to mniej więcej stała prędkość 60-70 km/h i max. jeden przystanek na światłach. Pozostałe 2x2 km to małe miasto, kilka przystanków itd.

Co wy myślicie o tym spalaniu? Rzeczywiście jest coś nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, a ja mam sekwencje z reduktorem Tomasetto, listwa Valtec i martwi mnie spalanie w mieście, bo znacznie różni się od trasy. Trasa - 10l/100km (średnio 120km/h), ale miasto już 15 l/100km (po odliczeniu kilometrów, w czasie których jedzie na Pb zanim przełączy się na LPG. Licząc łącznie z dystansem pokonanym na benzynie wychodzi 11,5-12l/100km). Spalanie na samym Pb jest odpowiednio mniejsze o ok. 1,5l/100km.

Co ważne jeśli chodzi o jazdę w mieście to te 15l wyszło tak jak wspomniałem po odliczeniu jazdy na Pb i w takich warunkach: auto stoi pod chmurką całą noc (temp zewn. w grudniu i styczniu od -10*C do +4*C). Rano na zimnym silniku dojazdy do pracy po 3,5 km. Po 2 km przełącza się na gaz. Po 8h postoju powrót do domu ponownie te 3,5 km. I jeszcze po pracy 2x jazda po mieście po ok. 3-4 godzinnych postojach po 2 km. Dodam, że jazda po mieście w tym przypadku wyglądała tak, że te 3,5 km w jedną i drugą stronę to mniej więcej stała prędkość 60-70 km/h i max. jeden przystanek na światłach. Pozostałe 2x2 km to małe miasto, kilka przystanków itd.

Co wy myślicie o tym spalaniu? Rzeczywiście jest coś nie tak?

Kolego jest ok w Twoim przypadku gaz to średnio udana inwestycja jak nie jeździsz na trasach. No chyba, że w weekendy dostaje za swoje i walnie troche km.

Trzeba przyznac, że eksploatujesz auto w najciezszych warunkach jakie można sobie praktycznie wyobrazić. Odpalasz auto i ciągle jeździsz na zimnym motorze a jak wiadomo silniki spalinowe najbardziej sie wtedy eksploatuja.

Wydaje mi sie, że spalanie jest ok jak na tak cięzkie warunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi w koncu po regulacji 1.6 ADP bierze :

10-12 miasto

trasa to nie wiem ale na butli 44,8l robie trase wrock-zakopane :przebiegly:

instalka BRC sequent.

U mnie ten sam silnik - 8-9 L LPG/100 KM.

Silnik trochę nowszy 102 KM -wiec ten jeden lubi zjeść.

A na poważnie - to do 90-100 km/h ok 8 L, powyżej 100 km/h okolice 9 litrów.

W miescie bez buta:) i mieszane koło 9 LPG.

STAG 4, Magic Jet + Zeta zavoli N chyba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, a ja mam sekwencje z reduktorem Tomasetto, listwa Valtec i martwi mnie spalanie w mieście, bo znacznie różni się od trasy. Trasa - 10l/100km (średnio 120km/h), ale miasto już 15 l/100km (po odliczeniu kilometrów, w czasie których jedzie na Pb zanim przełączy się na LPG. Licząc łącznie z dystansem pokonanym na benzynie wychodzi 11,5-12l/100km). Spalanie na samym Pb jest odpowiednio mniejsze o ok. 1,5l/100km.

Co ważne jeśli chodzi o jazdę w mieście to te 15l wyszło tak jak wspomniałem po odliczeniu jazdy na Pb i w takich warunkach: auto stoi pod chmurką całą noc (temp zewn. w grudniu i styczniu od -10*C do +4*C). Rano na zimnym silniku dojazdy do pracy po 3,5 km. Po 2 km przełącza się na gaz. Po 8h postoju powrót do domu ponownie te 3,5 km. I jeszcze po pracy 2x jazda po mieście po ok. 3-4 godzinnych postojach po 2 km. Dodam, że jazda po mieście w tym przypadku wyglądała tak, że te 3,5 km w jedną i drugą stronę to mniej więcej stała prędkość 60-70 km/h i max. jeden przystanek na światłach. Pozostałe 2x2 km to małe miasto, kilka przystanków itd.

Co wy myślicie o tym spalaniu? Rzeczywiście jest coś nie tak?

Kolego jest ok w Twoim przypadku gaz to średnio udana inwestycja jak nie jeździsz na trasach. No chyba, że w weekendy dostaje za swoje i walnie troche km.

Trzeba przyznac, że eksploatujesz auto w najciezszych warunkach jakie można sobie praktycznie wyobrazić. Odpalasz auto i ciągle jeździsz na zimnym motorze a jak wiadomo silniki spalinowe najbardziej sie wtedy eksploatuja.

Wydaje mi sie, że spalanie jest ok jak na tak cięzkie warunki.

No właśnie z jednej strony te 15l/100km to dużo, ale zważywszy na te warunki to może jest to jednak akceptowalne spalanie. Sam nie wiem co myśleć. Podepnę Vag-a i zobaczymy co się ciekawego pojawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, a ja mam sekwencje z reduktorem Tomasetto, listwa Valtec i martwi mnie spalanie w mieście, bo znacznie różni się od trasy. Trasa - 10l/100km (średnio 120km/h), ale miasto już 15 l/100km (po odliczeniu kilometrów, w czasie których jedzie na Pb zanim przełączy się na LPG. Licząc łącznie z dystansem pokonanym na benzynie wychodzi 11,5-12l/100km). Spalanie na samym Pb jest odpowiednio mniejsze o ok. 1,5l/100km.

Co ważne jeśli chodzi o jazdę w mieście to te 15l wyszło tak jak wspomniałem po odliczeniu jazdy na Pb i w takich warunkach: auto stoi pod chmurką całą noc (temp zewn. w grudniu i styczniu od -10*C do +4*C). Rano na zimnym silniku dojazdy do pracy po 3,5 km. Po 2 km przełącza się na gaz. Po 8h postoju powrót do domu ponownie te 3,5 km. I jeszcze po pracy 2x jazda po mieście po ok. 3-4 godzinnych postojach po 2 km. Dodam, że jazda po mieście w tym przypadku wyglądała tak, że te 3,5 km w jedną i drugą stronę to mniej więcej stała prędkość 60-70 km/h i max. jeden przystanek na światłach. Pozostałe 2x2 km to małe miasto, kilka przystanków itd.

Co wy myślicie o tym spalaniu? Rzeczywiście jest coś nie tak?

Kolego jest ok w Twoim przypadku gaz to średnio udana inwestycja jak nie jeździsz na trasach. No chyba, że w weekendy dostaje za swoje i walnie troche km.

Trzeba przyznac, że eksploatujesz auto w najciezszych warunkach jakie można sobie praktycznie wyobrazić. Odpalasz auto i ciągle jeździsz na zimnym motorze a jak wiadomo silniki spalinowe najbardziej sie wtedy eksploatuja.

Wydaje mi sie, że spalanie jest ok jak na tak cięzkie warunki.

No właśnie z jednej strony te 15l/100km to dużo, ale zważywszy na te warunki to może jest to jednak akceptowalne spalanie. Sam nie wiem co myśleć. Podepnę Vag-a i zobaczymy co się ciekawego pojawi.

Ja tak jak pisałem parę postów wyżej, silnik mniejszy słabszy buda ta sama to powinien więcej brać od 1.8 - dziewczyna ma do pracy 7km (auto stoi na podwórku całą noc) jedzie rano te 7 km (tylko, że u mnie się przełącza na gaz znacznie szybciej po około 600-800 metrach) potem auto 8 godzin stoi i jedzie znowu 7 km i znowu stoi do rana .... i spala max 12 litrów - a średnio to 11 - benzyny nie wliczam. Więc 15 litrów gazu nie jest normą moim zdaniem coś jest nie halo - kolega napisał, że w trasie mu pali 10-11 litrów ... to też dużo powinien palić mniej - kolega ma identyczny silnik 1.8 i jemu pali tyle samo co mi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie slnika 1.8 na sekwencji miesci sie w granic 10/12L na 100km ja mialem 1.8TQ w sekwencji 4 generacji i przy mojej jezdzie palilo nie mniej niz 12l/100km LPG wiec spalanie w trasie moze miec 10-11 spokojnie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...