Dev Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 14 minut temu, ddaz67 napisał: Trochę dziwne . Będę demontował to się zobaczy. W razie gdyby faktycznie nie było uszczelki smarować czymś? mozesz sobie sam wyciąc z miedzianej blachy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xmifal Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 i jak udało Ci się rozwiązać ten problem? Zakupiłem w marcu audice i też chce zmierzyc czy cos bierze oleju. dobije do przebigu 240tys i zmienie olej, teoretycznie poprzedni wlasciciel zmenial olej ale wkazania sa blisko minimum. Zakupilem bagnet ten uniwersalny wyszło mi że MMI dobrze pokazuje bo pokazało mi 6 kreskę. dolałem 350 ml ale nie jezdzilem wiec dzis sprawdze ile mi sie podniosło. Wie ktos ile wchodzi od minimum do max oleju CGLC? nie ogladałem jeszcze w ogole turbo wewnatrz ani odmy. na razie po wymianie chce zobaczyc ile bedzie brał. podobno był zalany Motul 5W30 i na taki tez zmienie. ale na razie do 240 brakuje mi 2tys km wiec bede dowlewał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2021 u mnie wchodzi około 4.8 wtedy max na MMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xmifal Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Okej. Ale ile oleju jest między minimum a max? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Litr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ddaz67 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Wymieniłem turbinę trzy tygodnie temu.Wyglada na to ze zużycie oleju ustało. Będę testował i dam znać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 daj znać, dziwne że przy takim przebiegu wysiadła ale zdarzają się takie przypadki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xmifal Opublikowano 4 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 (edytowane) @ddaz67 i jak teraz? dalej znika Ci ten olej? sam robiłes wszystko czy masz jakiegoś sprawdzonego mechanika? Edytowane 4 Czerwca 2021 przez Xmifal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiA4uk Opublikowano 11 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 Ciekawe z tym olejem, u mnie ten sam silnik z tym, że o rok starszy, na budziku już przeszło 300 tyś i codziennie autostradą 60km od 4 lat i ani razu nie dolewałem oleju, nigdy też mi się nie zaświeciła kontrolka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ddaz67 Opublikowano 24 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2021 W dniu 4.06.2021 o 10:09, Xmifal napisał: @ddaz67 i jak teraz? dalej znika Ci ten olej? sam robiłes wszystko czy masz jakiegoś sprawdzonego mechanika? Niestety bez zmian. Wszystko robię sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ddaz67 Opublikowano 24 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2021 Zastanawiające jest to ze po wymianie oleju przez pierwsze 1500 km nie ubywa nic. Szopki zaczynaja się później. W przeciagu tygodnia i 200-300 kilometrow poziom oleju potrafi spaść do połowy. Czujnik poziomu wyglada na sprawny a jego odczyt pokrywa się z ilością oleju spuszczonego z silnika. Nie podoba mi się zapach oleju. Po 1500 kilometrów wyraźnie czuć go sadzą. DPF jest sprawny choć wypala się zbyt często. W ruchu miejskim średnio co 200 kilometrów. Jeżdżę na dość krótkich dystansach około 10 km w jedna stronę. Odczyty z czujnika różnicy ciśnień wyglądają OK ale profilaktycznie wczoraj wymieniłem czujnik. Poziom popiołu w DPF wynosi 8 gram i utrzymuje się na tym samym poziomie odkąd posiadam to auto. Generalnie narazie stosuje zasadę jednej dolewki oleju i wymiana na nowy. Tym sposobem przez 15 tys. Kilometrów wymieniłem olej 4 razy a szykuje się piąta wymiana przed wakacjami i wyjazdem do PL. Tym razem zaleje 5w40 c3 i zobaczymy jak to będzie wyglądać. Wszystkie objawy wskazują na zapieczone pierścienie co jest trochę dziwne przy przebiegu 112k km ale mnie już nic nie zdziwi. Po powrocie z wakacji spróbuje jeszcze zalac cylindry jakaś chemia być może pierścienie odpuszcza. W żadne remonty nie zamierzam się bawić. Już prędzej wymienię auto albo oleje temat u będę dolewał oliwę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Berserker Opublikowano 25 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2021 I jak tam zużycie oleju? Ja mam też CGLC i bierze 0,5L na 1000km. Przejechane 185tyś km. Ja zawsze wożę litrówkę w bagażniku i jak się zaświeci komunikat o dolewce 1L to zaraz staje i wlewam. Nie uśmiecha mi się robić remont za 10 tyś. a jeszcze żeby mieć jakiegoś super mechanika a tu same paparoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Berserker Opublikowano 25 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2021 W dniu 24.06.2021 o 09:35, ddaz67 napisał: Zastanawiające jest to ze po wymianie oleju przez pierwsze 1500 km nie ubywa nic. Szopki zaczynaja się później. W przeciagu tygodnia i 200-300 kilometrow poziom oleju potrafi spaść do połowy. Czujnik poziomu wyglada na sprawny a jego odczyt pokrywa się z ilością oleju spuszczonego z silnika. Nie podoba mi się zapach oleju. Po 1500 kilometrów wyraźnie czuć go sadzą. DPF jest sprawny choć wypala się zbyt często. W ruchu miejskim średnio co 200 kilometrów. Jeżdżę na dość krótkich dystansach około 10 km w jedna stronę. Odczyty z czujnika różnicy ciśnień wyglądają OK ale profilaktycznie wczoraj wymieniłem czujnik. Poziom popiołu w DPF wynosi 8 gram i utrzymuje się na tym samym poziomie odkąd posiadam to auto. Generalnie narazie stosuje zasadę jednej dolewki oleju i wymiana na nowy. Tym sposobem przez 15 tys. Kilometrów wymieniłem olej 4 razy a szykuje się piąta wymiana przed wakacjami i wyjazdem do PL. Tym razem zaleje 5w40 c3 i zobaczymy jak to będzie wyglądać. Wszystkie objawy wskazują na zapieczone pierścienie co jest trochę dziwne przy przebiegu 112k km ale mnie już nic nie zdziwi. Po powrocie z wakacji spróbuje jeszcze zalac cylindry jakaś chemia być może pierścienie odpuszcza. W żadne remonty nie zamierzam się bawić. Już prędzej wymienię auto albo oleje temat u będę dolewał oliwę. I jak tam zużycie oleju? Ja mam też CGLC i bierze 0,5L na 1000km. Przejechane 185tyś km. Ja zawsze wożę litrówkę w bagażniku i jak się zaświeci komunikat o dolewce 1L to zaraz staje i wlewam. Nie uśmiecha mi się robić remont za 10 tyś. a jeszcze żeby mieć jakiegoś super mechanika a tu same paparoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ddaz67 Opublikowano 30 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2021 W dniu 25.07.2021 o 08:38, Berserker napisał: I jak tam zużycie oleju? Ja mam też CGLC i bierze 0,5L na 1000km. Przejechane 185tyś km. Ja zawsze wożę litrówkę w bagażniku i jak się zaświeci komunikat o dolewce 1L to zaraz staje i wlewam. Nie uśmiecha mi się robić remont za 10 tyś. a jeszcze żeby mieć jakiegoś super mechanika a tu same paparoki. Hej.0,5L na 2500km. 90% autostrada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 31 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2021 Jakby się kto pytał dlaczego CGLC żre oliwę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 31 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2021 R.I.P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2021 W dniu 31.07.2021 o 15:21, Dev napisał: Jakby się kto pytał dlaczego CGLC żre oliwę jaka jest tego przyczyna? u mnie niezauważalne jest zużycie oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2021 Bezpośredni wtrysk paliwa, wymiany oleju long life i kijowe pierścienie olejowe na tłokach to do kupy daje taki efekt końcowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel211212 Opublikowano 1 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 W dniu 31.07.2021 o 15:21, Dev napisał: Jakby się kto pytał dlaczego CGLC żre oliwę Skończyło sie na remoncie ? Jakisz koszt +/- ? I jak duzo brała Ci oleju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 1 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 2 godziny temu, Daniel211212 napisał: Skończyło sie na remoncie ? Jakisz koszt +/- ? I jak duzo brała Ci oleju ? remont ok 8tzl brał litr na 700km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się