Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Jakie macie zużycie oleju w A4 B8 2.0TDI CGLC?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
14 minut temu, ddaz67 napisał:

Trochę dziwne . Będę demontował to się zobaczy. W razie gdyby faktycznie nie było uszczelki smarować czymś?

818987-5001S003.jpg

mozesz sobie sam wyciąc z miedzianej blachy

Opublikowano

i jak udało Ci się rozwiązać ten problem?

Zakupiłem w marcu audice i też chce zmierzyc czy cos bierze oleju.

dobije do przebigu 240tys i zmienie olej, teoretycznie poprzedni wlasciciel zmenial olej ale wkazania sa blisko minimum. Zakupilem bagnet ten uniwersalny wyszło mi że MMI dobrze pokazuje bo pokazało mi 6 kreskę. dolałem 350 ml ale nie jezdzilem wiec dzis sprawdze ile mi sie podniosło.

Wie ktos ile wchodzi od minimum do max oleju CGLC?

nie ogladałem jeszcze w ogole turbo wewnatrz ani odmy. na razie po wymianie chce zobaczyc ile bedzie brał. podobno był zalany Motul 5W30 i na taki tez zmienie. ale na razie do 240 brakuje mi 2tys km wiec bede dowlewał.

Opublikowano

u mnie wchodzi około 4.8 wtedy max na MMI

Opublikowano

Okej. Ale ile oleju jest między minimum a max? 

Opublikowano

Litr

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wymieniłem turbinę trzy tygodnie temu.Wyglada na to ze zużycie oleju ustało. Będę testował i dam znać .

Opublikowano

daj znać,  dziwne że przy takim przebiegu wysiadła ale zdarzają się takie przypadki

Opublikowano (edytowane)

@ddaz67

i jak teraz? dalej znika Ci ten olej?

 

sam robiłes wszystko czy masz jakiegoś sprawdzonego mechanika?

Edytowane przez Xmifal
Opublikowano

Ciekawe z tym olejem, u mnie ten sam silnik z tym, że o rok starszy, na budziku już przeszło 300 tyś i codziennie autostradą 60km od 4 lat i ani razu nie dolewałem oleju, nigdy też mi się nie zaświeciła kontrolka.

Opublikowano
W dniu 4.06.2021 o 10:09, Xmifal napisał:

@ddaz67

i jak teraz? dalej znika Ci ten olej?

 

sam robiłes wszystko czy masz jakiegoś sprawdzonego mechanika?

Niestety bez zmian. Wszystko robię sam

Opublikowano

Zastanawiające jest to ze po wymianie oleju przez pierwsze 1500 km nie ubywa nic. Szopki zaczynaja się później. W przeciagu tygodnia i 200-300 kilometrow poziom oleju potrafi spaść do połowy. Czujnik poziomu wyglada na sprawny a jego odczyt pokrywa się z ilością oleju spuszczonego z silnika. 
Nie podoba mi się zapach oleju. Po 1500 kilometrów wyraźnie czuć go sadzą. 
DPF jest sprawny choć wypala się zbyt często. W ruchu miejskim średnio co 200 kilometrów. Jeżdżę na dość krótkich dystansach około 10 km w jedna stronę. 
Odczyty z czujnika różnicy ciśnień wyglądają OK ale profilaktycznie wczoraj wymieniłem czujnik. Poziom popiołu  w DPF wynosi 8 gram i utrzymuje się na tym samym poziomie odkąd posiadam to auto. 
 Generalnie narazie stosuje zasadę jednej dolewki oleju i wymiana na nowy. Tym sposobem przez 15 tys. Kilometrów wymieniłem olej  4 razy a szykuje się piąta wymiana przed wakacjami i wyjazdem do PL. Tym razem zaleje 5w40 c3 i zobaczymy jak to będzie wyglądać. 
Wszystkie objawy wskazują na zapieczone pierścienie co jest trochę dziwne przy przebiegu 112k km ale mnie już nic nie zdziwi. 
Po powrocie z wakacji spróbuje jeszcze zalac cylindry jakaś chemia być może pierścienie odpuszcza. W żadne remonty nie zamierzam się bawić. Już prędzej wymienię auto albo oleje temat u będę dolewał oliwę.

 


 


 

 

 

Opublikowano

I jak tam zużycie oleju? Ja mam też CGLC i bierze 0,5L na 1000km. Przejechane 185tyś km. Ja zawsze wożę litrówkę w bagażniku i jak się zaświeci komunikat o dolewce 1L to zaraz staje i wlewam. Nie uśmiecha mi się robić remont za 10 tyś. a jeszcze żeby mieć jakiegoś super mechanika a tu same paparoki.

Opublikowano
W dniu 24.06.2021 o 09:35, ddaz67 napisał:

Zastanawiające jest to ze po wymianie oleju przez pierwsze 1500 km nie ubywa nic. Szopki zaczynaja się później. W przeciagu tygodnia i 200-300 kilometrow poziom oleju potrafi spaść do połowy. Czujnik poziomu wyglada na sprawny a jego odczyt pokrywa się z ilością oleju spuszczonego z silnika. 
Nie podoba mi się zapach oleju. Po 1500 kilometrów wyraźnie czuć go sadzą. 
DPF jest sprawny choć wypala się zbyt często. W ruchu miejskim średnio co 200 kilometrów. Jeżdżę na dość krótkich dystansach około 10 km w jedna stronę. 
Odczyty z czujnika różnicy ciśnień wyglądają OK ale profilaktycznie wczoraj wymieniłem czujnik. Poziom popiołu  w DPF wynosi 8 gram i utrzymuje się na tym samym poziomie odkąd posiadam to auto. 
 Generalnie narazie stosuje zasadę jednej dolewki oleju i wymiana na nowy. Tym sposobem przez 15 tys. Kilometrów wymieniłem olej  4 razy a szykuje się piąta wymiana przed wakacjami i wyjazdem do PL. Tym razem zaleje 5w40 c3 i zobaczymy jak to będzie wyglądać. 
Wszystkie objawy wskazują na zapieczone pierścienie co jest trochę dziwne przy przebiegu 112k km ale mnie już nic nie zdziwi. 
Po powrocie z wakacji spróbuje jeszcze zalac cylindry jakaś chemia być może pierścienie odpuszcza. W żadne remonty nie zamierzam się bawić. Już prędzej wymienię auto albo oleje temat u będę dolewał oliwę.

 


 


 

 

 

I jak tam zużycie oleju? Ja mam też CGLC i bierze 0,5L na 1000km. Przejechane 185tyś km. Ja zawsze wożę litrówkę w bagażniku i jak się zaświeci komunikat o dolewce 1L to zaraz staje i wlewam. Nie uśmiecha mi się robić remont za 10 tyś. a jeszcze żeby mieć jakiegoś super mechanika a tu same paparoki.

Opublikowano
W dniu 25.07.2021 o 08:38, Berserker napisał:

I jak tam zużycie oleju? Ja mam też CGLC i bierze 0,5L na 1000km. Przejechane 185tyś km. Ja zawsze wożę litrówkę w bagażniku i jak się zaświeci komunikat o dolewce 1L to zaraz staje i wlewam. Nie uśmiecha mi się robić remont za 10 tyś. a jeszcze żeby mieć jakiegoś super mechanika a tu same paparoki.

Hej.0,5L na 2500km. 90% autostrada

Opublikowano

Jakby się kto pytał dlaczego CGLC żre oliwę 

IMG-20210731-WA0022.jpg

IMG-20210731-WA0026.jpg

Opublikowano
W dniu 31.07.2021 o 15:21, Dev napisał:

Jakby się kto pytał dlaczego CGLC żre oliwę 

jaka jest tego przyczyna? u mnie niezauważalne jest zużycie oleju

Opublikowano

Bezpośredni wtrysk paliwa, wymiany oleju long life i kijowe pierścienie olejowe na tłokach to do kupy daje taki efekt końcowy. 

Opublikowano
W dniu 31.07.2021 o 15:21, Dev napisał:

Jakby się kto pytał dlaczego CGLC żre oliwę 

IMG-20210731-WA0022.jpg

IMG-20210731-WA0026.jpg

Skończyło sie na remoncie ? Jakisz koszt +/- ? I jak duzo brała Ci oleju ?

Opublikowano
2 godziny temu, Daniel211212 napisał:

Skończyło sie na remoncie ? Jakisz koszt +/- ? I jak duzo brała Ci oleju ?

remont ok 8tzl

brał litr na 700km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...