Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S tronic - nagle zniknęły biegi ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
11 godzin temu, Emejcz napisał:

Ja już sobie powiedziałem, że nie kupię w przyszłości niemieckiego auta nowszego niż to co mam. Po 2010 zaczęli robić c**jnie, ale to co robią po 2013-2014 nie jest warte żadnych pieniędzy.

oprócz skrzyni coś jeszcze jest problemem?

Opublikowano

Cały serwis silnik/skrzynia to porażka. Trzeba się wiele godzin nasiedzieć aby cokolwiek tam wymienić.
Aluminiowe pękające śruby. Części w cenie złota co jest niczym nie uzasadnione.
Głupie ledy które się wypalają z racji błędnej konstrukcji i nie da się ich rozkleić tylko trzeba całą nową lampę wymieniać.
Dla mnie taka motoryzacja to żart.

Opublikowano (edytowane)
29 minut temu, Emejcz napisał:

Cały serwis silnik/skrzynia to porażka. Trzeba się wiele godzin nasiedzieć aby cokolwiek tam wymienić.
Aluminiowe pękające śruby. Części w cenie złota co jest niczym nie uzasadnione.
Głupie ledy które się wypalają z racji błędnej konstrukcji i nie da się ich rozkleić tylko trzeba całą nową lampę wymieniać.
Dla mnie taka motoryzacja to żart.

to nie jest kolorowo.. mazda lex i toyka z blachami nie ciekawie i diesle słabe chyba że benzyna, faktycznie zmieniać auto teraz to jest ból głowy

Edytowane przez RALF76
Opublikowano
W dniu 13.07.2022 o 21:54, Cernold napisał:

Ciągle czekam, dziś miało być info czy to tylko elektronika czy coś więcej, ale pomimo że sam zadzwoniłem na recepcję, to doradca nie oddzwonił, pomimo informacji, że oddzwoni

dalej brak info?

Opublikowano
23 godziny temu, RALF76 napisał:

dalej brak info?

Info miało być we wtorek lub środę, potem w czwartek lub piątek, wciąż nie mam informacji. Widzę że kto korzysta z usług ASO audi ten się w cyrku nie śmieje. 

Opublikowano

jednoznaczne postawienie diagnozy wymaga czasu

nie wiedza wiec nie dzwonią

Opublikowano

Uwaga, podtrzymuję stanowisko, kto korzysta z Audi ten się w cyrku nie śmieje. 

Awaria sterownika skrzyni biegów, koszt naprawy 13-15 tysiecy PLN. Skrzynia przyjechała mniej niż 20 tysięcy kilometrów w mniej niż 2 lata. Audi oficjalnie twierdzi, że gwarancja na nową części, która ma mniej niż 2 lata nie obowiązuje bo obowiązywała do końca gwarancji 5 letniej (na samochód). Na stronie UOKiKu jest odmienne stanowisko. 

Opublikowano

Wstyd i porażka. Śmieciowe podejście do własnych produktów.

Opublikowano
2 godziny temu, Cernold napisał:

Awaria sterownika skrzyni biegów, koszt naprawy 13-15 tysiecy PLN. Skrzynia przyjechała mniej niż 20 tysięcy kilometrów w mniej niż 2 lata. Audi oficjalnie twierdzi, że gwarancja na nową części, która ma mniej niż 2 lata nie obowiązuje bo obowiązywała do końca gwarancji 5 letniej (na samochód). Na stronie UOKiKu jest odmienne stanowisko.

masakra, włożyli nową skrzynie 2 lata temu i gwarancji nie ma :( zadzwoń do innego ASO czy tak jest faktycznie

teraz chyba kupisz drugą skrzynie taniej niż ta naprawa w ASO

Opublikowano

Zglos do UOKiK-u

Opublikowano
4 godziny temu, Dev napisał:

Zglos do UOKiK-u

Napisałem do obsługi klienta audi aby wyjaśnili swoje stanowisko i dlaczego jest odmienne od stanowiska UOKiKu dotyczące gwarancji na wymieniane podzespoły, czekam również na poradę prawną dotyczącą sytuacji i czego najlepiej wymagać i czy powołać się na rękojmię. Jeśli skrzynia wymaga tak kosztowej naprawy, po tak krótkim czasie i tak małym przebiegu to sterownik musiał być wadliwy od początku. Chyba że audi robi skrzynie, które wytrzymują max 20k przebiegu to wtedy niech to jasno potwierdzą. Tu sterownika nie da rady "zajeździć" bo to nie są sprzęgła ani inna część eksploatacyjna

Opublikowano

te skrzynie to niezłe miny, poszukaj na audizine, jest troche tematów

Opublikowano
Godzinę temu, Dev napisał:

te skrzynie to niezłe miny,

W B8 s-tronic też taki awaryjny?

Opublikowano (edytowane)
41 minut temu, Rabbi napisał:

W B8 s-tronic też taki awaryjny?

B8 to stronic 1 a w b9 już stronic 2 i tutaj jakby więcej problemów które przy mniejszych przebiegach dają znać o sobie :(  chociaż niektórzy mają 250k na stronic2 i chodzą skrzynie

Edytowane przez RALF76
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Te pierwsze S-troniki wydają się być lepsze. Przy czym według mnie 0B5 jest o niebo sensowniejszy niż 0CK, bo w 0CK popłynęli z tym, że do wymiany filtrów trzeba zdjąć mechatronikę w związku z tym prawie nikt tego nie robi i szybko padają.
0B5 jest stosunkowo łatwe w serwisie eksploatacyjnym i jak olej był wymieniany to dopiero w granicach 300 tys. niektóre elementy wymagają odświeżenia (po 1 zestaw naprawczy mechatroniki).

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

w B8 padała praktycznie tylko mechatronika, bo tam nie ma co sie wiecej zepsuc

kolega miał A5 3.0tdi przedlift jak kupił miał 112000km, a dopiero przy 307000km zmieniłem mu oliwe

po przejechaniu 300km yebła mechatronika, jak otworzyłem skrzynie to sie okazało ze olej był zalany w fabryce i od tamtej pory nikt go nie zmieniał, ani tam gdzie koła zebate ani tam gdzie sprzegła

i tego nie moge zrozumiec, zmieniasz olej i skrzynia kaputt

jak wyjąłem mechatronikę to okazło sie ze siłowniki od zmiany biegów były pieknie skorodowane

 

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 19.07.2022 o 23:45, Cernold napisał:

Napisałem do obsługi klienta audi aby wyjaśnili swoje stanowisko i dlaczego jest odmienne od stanowiska UOKiKu dotyczące gwarancji na wymieniane podzespoły, czekam również na poradę prawną dotyczącą sytuacji i czego najlepiej wymagać i czy powołać się na rękojmię. Jeśli skrzynia wymaga tak kosztowej naprawy, po tak krótkim czasie i tak małym przebiegu to sterownik musiał być wadliwy od początku. Chyba że audi robi skrzynie, które wytrzymują max 20k przebiegu to wtedy niech to jasno potwierdzą. Tu sterownika nie da rady "zajeździć" bo to nie są sprzęgła ani inna część eksploatacyjna

Jak ostatecznie sprawa sie wyjasnila? Naprawili na gwarancji czy jak?

W dniu 20.07.2022 o 14:44, Emejcz napisał:

Te pierwsze S-troniki wydają się być lepsze. Przy czym według mnie 0B5 jest o niebo sensowniejszy niż 0CK, bo w 0CK popłynęli z tym, że do wymiany filtrów trzeba zdjąć mechatronikę w związku z tym prawie nikt tego nie robi i szybko padają.
0B5 jest stosunkowo łatwe w serwisie eksploatacyjnym i jak olej był wymieniany to dopiero w granicach 300 tys. niektóre elementy wymagają odświeżenia (po 1 zestaw naprawczy mechatroniki).

kurka to juz sie zaczynam bac bo ja w B9 mam chyba 0CK i przebieg 210k. Wiem ze wymieniane bylo kolo 2 masowe. Czy jest sens zmieniac olej co 30 tys zamiast co 60?

Opublikowano
Godzinę temu, Koalakm napisał:

kurka to juz sie zaczynam bac bo ja w B9 mam chyba 0CK i przebieg 210k. Wiem ze wymieniane bylo kolo 2 masowe. Czy jest sens zmieniac olej co 30 tys zamiast co 60?

coś sie dzieje ze skrzynią? ważne aby filtry wymieniać co 60k

  • Dzięki 1
Opublikowano
2 minuty temu, RALF76 napisał:

coś sie dzieje ze skrzynią? ważne aby filtry wymieniać co 60k

odpukac wszystko oki, jednak poprzedni wlasciciel mowil ze wymienial co 30k zamiast 60, wiec sie tez zastanawiam czy tez tak robic czy normalnie jak producent przewiduje co 60k razem z filtrami?

Opublikowano

Zależy jaki olej zalejesz. Na oleju przeznaczonym do tej skrzyni i normalnej jeździe interwały 60 000 wystarczą ale jak lubisz sobie poszaleć to warto skrócić do 45-30.

  • Dzięki 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...