Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[email protected] Quattro/Pulsar g25 550 493KM/630NM Hampel 390mm


przemolll

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 7.09.2023 o 21:22, przemolll napisał(a):

Pytałem sie tunera i powiedział że bez żadnej różnicy  czy tfsi czy 1.8t

 

A dwell time pod te z tfsi nie trzeba zmienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.09.2023 o 09:50, PiterA4 napisał(a):

Ten pech to jak wirus zaczeło się odemnie i tak se czmycha dalej i dalej :(

Minimalnie pogięte 4 zawory wydechowe i 4 ssace. Auto będzie niedługo na chodzie wpada cała nowa głowica ma tych samych zaworach czyli supertech.

Tłoki całe minimalne odbicia na nich.

Ale najprawdopodobniej trafi auto na sprzedaż gdyż skończył się limit usterek..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, przemolll napisał(a):

Minimalnie pogięte 4 zawory wydechowe i 4 ssace. Auto będzie niedługo na chodzie wpada cała nowa głowica ma tych samych zaworach czyli supertech.

Tłoki całe minimalne odbicia na nich.

Ale najprawdopodobniej trafi auto na sprzedaż gdyż skończył się limit usterek..

wcale się nie dziwię tylko nie kupuj daci :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzaj pech kiedyś się musi skończyć

na marginesie to nie pech tylko robotę ktoś zdu...... ten co frezował wypust w głowicy pod rolkę

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wieści w sprawie głowicy.

Pogięte 3 zawory tylko w tym 1 ssacy i 2 na wydechu. Tragedii nie ma.

Dzięki Łukaszowi z szlifmotu głowica będzie do piątku u mnie. Realizacja mega szybka.🙂 Łukasz też ogarnie płaszczyznę pod rolkę👍

Wczoraj odebrałem graty na składnie silnika.

Ogólnie te części teraz to dramat rolka od napinacza hydraulicznego ma taki luz jak rolka z starego napinacza po przebiegu 40tys km😅😅

W dodatku zmieniamy uszczelkę głowicy z 0.9mm grubości na 1.35mm.

Mam nadzieję że to pomoże w ustawieniu męskiego zapłonu. Aktualnie 11  bo stukał jeden gar. A stukowce wyciszone 30%

IMG_20230918_170951.jpg

IMG_20230918_172539.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, PiterA4 napisał(a):

czyli co piątek składasz i lecimy w sobotę na tor poznań? :D

Nie wyrobię się. Jak będzie w piątek głowa u mnie to będzie dobrze 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Langista napisał(a):

Nie będą potrzebne pierścienie wzmacniające na upg? Ile chcesz tam dmuchnąć?

Nie trzeba..max 1.8b

 

Edytowane przez przemolll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, hopek03 napisał(a):

a ile przepływu pokazało ? przepływka z vr3.2 ?

Z s4 b7 cos ponad 300ale. Nie pamietam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.09.2023 o 20:06, hopek03 napisał(a):

o to spora średnica 300g na tej średnicy to około 430km :kox:

No tak +- strzelaliśmy.

Turbo ma zapas😁  no i zapłon trza męski ustawić

Dodam że strojone było w słoneczny dzien 35 stopni😁

Teraz 2 tygodnie urlopu więc kreski pewnie wrzucę za jakiś miesiąc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie z tymi przepływami to się tak nie podniecajcie, wszystko zależy jak jest przepływka wyskalowana. Adam ja mam taki sam przepływomierz jak Ty ale mamy troszke inaczej  wyskalowane. Więc będzie też pokazywał inny przepływ przy takim samym doładowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, morelo napisał(a):

Panowie z tymi przepływami to się tak nie podniecajcie, wszystko zależy jak jest przepływka wyskalowana. Adam ja mam taki sam przepływomierz jak Ty ale mamy troszke inaczej  wyskalowane. Więc będzie też pokazywał inny przepływ przy takim samym doładowaniu.

wiem moja zaniża

na przepływie 290g miałem 400km

Edytowane przez hopek03
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto złożone jeździ.🤣

Z nowości.

Tak jak zakładałem że po zmianie uszczelki na grubszą znikły stuki. Wiec czekam na korektę 😁

Ogólnie pobawiłem się trochę wałkami i kołem regulowanym.

A o to rezultaty wstawania turbiny 

 

G25 550+ stroker

W wszytkich przypadkach wałek ssący J!!

Wałek wydechowy J 1.0b 3200 obr

Wałek wydechowy turbo 1.0b 3100 obr

Wałek wydechowy J 1.2b 3500 obr

Wałek wydwchowy turbo 1.2b 3200obr

Wałek wydechowy J 1.3b 3800 obr

Wałek wydechowy turbo 1.3b 3500obr

Wałek wydwchowy J 1.4b 4300obr

Wałek wydechowy turbo 1.4b 3640 obr

 

Przed kreceniem kołem na wałku wydechowym J synchro 0

 1.2b przy 3500

I 1.4 do konca 4300

Po kręceniu kołem synchro -5

I1.2b przy 3220obr

1.4b od 3750do samego

końca trzyma

Oczywiście nie obyło się bez przygód. jedna z śrub stopki przy dokrecaniu na 10nm wyciąga gwint z głowicy. Naprawa poprzez tulejkę nierdzewna wkręconą na kleju cx80 do aluminium. Już jak wałek był na wierzchu to zrobiłem jego małe odświeżenie.

 

IMG_20231022_081714.jpg

IMG_20231024_214503.jpg

IMG_20231025_203722.jpg

IMG_20231027_173531.jpg

Edytowane przez przemolll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...