tass Opublikowano 15 Października 2023 Opublikowano 15 Października 2023 (edytowane) Wymyślili dodanie norm emisji spalin do CEPIK i oto jaki kwiatek mnie spotkał, w papierach norma euro 4, CEPIK euro 3. Ktoś jeszcze to sprawdzał? Rozkodowany vin pojazdu: Ukryj zawartość Nr nadwozia WAUZZZ8E33A242018 model Audi A4 Av.qu.1,8 A4 Data produkcji 20.11.2002 Rok modelowy 2003 typ handlowy 8E50A5 Kod silnika BFB Kod przekładni GDU numer napedu osiowego 5S Wyposazenie LA kolor dachu 2W Kod koloru dywaników kolor zewnetrzny / numer koloru 2W / Y1X Wersja specjalna E0A bez wykonania na akcję Zamykane śruby mocujące koło 1PC Śruby mocujące koło z blokadą przeciwkradzieżową (niezamykane) Rozróżnienie klasy samochodu agregaty / części platformy 0CS Rozróżnienie klas samochodu -8E0- Norma emisji spalin 0GG Norma emisji spalin, EU4 Zaczep do holowania 1D2 Zaczep holowniczy, zdejmowany i zamykany poduszka bezpieczeństwa (airbag) 4UE poduszka bezp.po str.kierowcy i p.pasażera Naklejka centralnego układu elektrycznego 0W1 Naklejka centralnego układu elektrycznego, niemieckojęzyczna Pakiet schowków QE0 Bez pakietu schowków / box Ustawianie lusterek zewnętrznych 6XF Lusterko zewnętrzne z funkcją pamięci elektr.składane/ustawiane/ogrzewane Lewe lusterko zewnętrzne 5SL Lewe lusterko zewnętrzne, asferyczne Prawe lusterko zewnętrzne 5RU prawe lusterko zewnętrzne, wypukłe (duże pole widzenia) Rodzaj napędu 1X1 napęd na cztery koła Opcje wyposażenia A8S wyposażenie standardowe Wersja tylnych hamulców 1KP Tylne hamulce tarczowe akumulatory J0L Akumulator 340A (70 Ah) Wersja przednich hamulców 1LT Przednie hamulce tarczowe Podzespoły o szczególnej powierzchni 6FB obudowa lusterka zewn. w kolorze pojazdu Zestaw podzespołów zgodnie ze specyf. dla danego kraju przepisami budowlanymi B0A zest.elementów bez przepisów montaż.dot.danego kraju Instrukcje obsługi 0VC Książka samochodu w języku niemieckim Ogrzewane dysze układu mycia szyb 9T1 dysze spryskiwaczy szyby podgrzewane CD-Rom/DVD/karta SD 7QA bez CD/DVD do nawigacji Zmieniacz płyt CD / odtwarzacz płyt CD 7A2 zmieniarka CD Uzupełnienia ABE C06 Dopuszczenie do ruchu, uzupełnienie Wytłumienie / amortyzatory, podwozie 1BA Sprężyny / amortyzatory standardowe Reling dachowy / wspornik obciążenia dachu 3S1 reling dachowy, srebrny 2-DIN / wyświetlacz Dual-View 2T0 Bez 2-DIN Zestaw dachu / dach składany 3FE szklany dach ustawiany elektrycznie z żaluzją p/słon. System transp.długich przedmiotów/pokrowiec na narty 3X0 bez wyposażenia do przewożenia dł.przedmiotów Wkład do tankowania benzyny bezołowiowej/ rodzaj paliwa 2G1 Wkład do tankowania benzyny bezołowiowej Zabezpieczenie przed kradzieżą 7AA immobilizer elektroniczny Wkładki 5MA Aplikacje dekoracyjne Listwy progowe 7M0 wewn.listwy progowe z tworzywa sztucznego czujniki parkowania 7X2 Sygnalizacja przy parkowaniu z przodu i z tyłu Tachograf / dziennik podróży 9NX Bez elektronicznego dziennika podróży podnosnik szyby 4R4 elektryczny podnośnik szyb z wyłącznikiem komfort Włączanie świateł mijania 8K0 bez autom. kontroli świateł drogowych Układ zasysania świeżego powietrza wewnątrz (z filtrem cząstek stałych) 2V1 filtr pylkow i kurzu Zabezpieczenie przed zamarzaniem 1C1 Odporność na zamarzanie do -25 stopni Celsjusza tolerancja do -30 stopni Celsjusza Specyfikacje samochodu F0A Nie samochód specjalny, wersja standardowa Alternatory 8GR Alternator 150 A Rodzaje skrzyń biegów / mechanizmów przełączania 0G1 Dźwignia zmiany biegów Wałki kołnierzowe skrzyni biegów, tylna oś 1YE Wałki kołnierzowe skrzyni biegów tylnej osi średnica 70,7 Wałki kołnierzowe skrzyni biegów 1WG Wałki konierzowe skrzyni biegów o średnicy 88 mm Klasa wagowa tylnej osi 0YN Kategoria wagowa 13 tylko sterowanie montażem, brak prognozy zapotrzebowania Klasa wagowa przedniej osi 0JJ Klasa wagowa przedniej osi Kategoria wagowa 9 Silnik podstawowy T0L 4-cyl. silnik benzynowy 1,8 l 06B.G Gumy mocujące bagaż / siatki / kieszenie 6M4 system do zabezpieczania ładunku układ utrzymywania prędkości 8T0 bez układu utrzymywania prędkości pilot do otw. garażu VC0 bez pilota bramy garażu Specyfikacja skrzyni biegów G0G ręczna skrzynia 5-biegowa do napędu na cztery koła uchwyt dzwigni hamulca recz. 6PC UCHWYT DZWIGni hamulca recznego (skora) Tylna osłona 6V1 Tylna osłona (ECE) spojler tylny 5J0 Bez tylnego spoilera Tylne siedzenia 3NZ Tylna kanapa niedzielona, oparcie dzielone składane Ogrzewanie-układ klimatyzacji 9AK Climatronic z kontrolą recyrkulacji sterowaną czujnikiem jakości powietrza" Nie zawiera freonu. Reflektor główny 8JG reflektory ksenonowe, ruch prawostronny Montaż indywidualny FC1 Z indywidualnym montażem Zestawy wskaźników U2A Zest.wskaź.ze wskaz.w KM/H, zeg.ster.falami rad. obrotomierzem i licznikiem przebiegu okresowego Tablica przyrządów 4N0 Tablica przyrządów standardowa Bezpieczne lusterko wewnętrzne 4L6 lusterko wewnętrzne automatycznie ściemniane Kształty nadwozia K8D Variant/Avant Wykładzina podłogowa 6SJ Wykładzina bagażnika, mata dwustronna (guma/materiał) Schowek na kasety / płyty CD 4W0 bez wnęki na kasety/CD lodówka 1W0 Bez chłodziarki/chłodzenia podręcznego schowka ZAGLOWKI na TYLNYCH siedzeniach 3Q6 Zagłówki tył (3 szt.) Ilość napełnienia zbiornika paliwa 1Z2 Większe pierwsze napełnienie seryjne paliwem Układy paliwowe 0F2 układ paliwowy silnika benzynowego Czynności dotyczące nadwozia 5C0 Bez szczególnych czynności dotyczących nadwozia wspornik tablicy rej.z przodu 6W5 wspornik tablicy rej.z przodu Powłoka konserwacyjna lakieru / zaczep transportowy 5K1 lakier konserwowany woskiem Pakiet oświetlenia QQ1 Z dodatkowym oświetleniem (oświetlenie wewnątrz) Przyporządkowanie układu kierowniczego L0L wersja z kierownicą z lewej strony Układ kierowniczy 1N1 Układ wspomagania kierowania Podparcie odcinka lędźwiowego w oparciach 7P1 elektryczna regulacja lędźwi w oparciach przednich foteli kierownice 2PV Sportowa kierownica skórzana Montaż głośników 8RY głośnik z syst.dźwiękowym Bose Regulacja zasięgu reflektorów 8Q3 automatyczna regulacja świateł Środkowy podłokietnik 6E3 Środkowy podłokietnik przód Wersje FM0 Wersja wyposażenia podstawowego Wyświetlacz wielofunkcyjny / komputer samochodowy 9Q2 wyświetlacz wielofunkcyjny/komputer pokładowy z Check Control Chłodzenie silnika 8Z5 Nie kraj o gorącym klimacie Specyfikacja silnika D7G 4-cylindrowy silnik benzynowy 1,8 l/120 KW (20V) Turbo Silnik podstawowy: T0L/TF2/T8C System nawigacji 7Q0 bez systemu nawigacyjnego tylne swiatło przeciwmgłowe 8TC tylne światło przeciwmgielne. Moduł platformowy, podłoga z tyłu 4P2 Tylny moduł podłogi, wersja 3 Audi Sport/ Quattro GmbH FQ0 Koła serii Koła CB1 Obręcze ze stopów lekkich 7J x 16 Alu-4, ET 42 Osłona przeciwuderzeniowa VR0 Bez osłony przeciwuderzeniowej Radioodbiorniki 8UD Radio "Concert" kontrola ciśnienia w ogumieniu 7K0 Bez układu kontroli ciśnienia w oponach opony H6U Opony 205/55 R16 91W Dostawcy opon V0A Opony bez określonej marki Koło zapasowe / zestaw do naprawy opon 1G8 Zestaw do naprawy opon P16 three-spoke leather-covered sports steering wheel PAA trailer towing hitch PDB insulating glass with heated windscreen PI3 Driver Information System PLE Alcantara/leather PSV seat heating for front seats PX1 xenon headlights Boczna poduszka bezpieczeństwa 4X3 boczna pod.bezp. z przodu i pod.bezp.głowy Gałka dźwigni zmiany biegów / uchwyt 6Q2 gałka zmiany biegów - skóra Odbiór osobisty / sterowanie specjalne A00 Nie odbiór osobisty Specjalne naklejki / tabliczki 2KR Naklejki/tabliczki, angielsko-niemieckie Mechanizm zamykania pokrywy tylnej/ pokrywy z tyłu 4E0 odblokowanie tylnej pokrywy z zewnątrz Zderzaki VJ1 zderzak wzmocniony Układ kontroli pasów bezpieczeństwa 9P0 bez zamka przyciskowego ze stykiem ostrzegawczym Pasy bezpieczeństwa, tył, środek 3C7 Autom.3-punkt.pas bezp.na środkowe tylne siedzenie Mankiet / osłona dźwigni zmiany biegów 6R2 mieszek dźwigni biegów skórzany tapicerka siedzisk N7U Obicia siedzeń z alcantary i Perlnappa Ustawienie siedzenia 3L4 ustawianie siedzenia,elektryczne, dla obu przednich siedzeń,siedz.kierowcy z pamięcią ust. ogrzewanie siedzeń 4A3 ogrzewanie przednich siedzeń regulowane oddzielnie Certyfikaty bezpieczeństwa 0LW Ze specjalnymi tabliczkami/naklejkami certyfikaty bezpieczeństwa dla Niemiec System obsługi głosowej/sterowanie głosem QH0 bez sterowania głosowego Szyby bok i tył 4KR szyby boczne ze szkła izolującego, tylne okna ze szkła atermicznego Roleta przeciwsłoneczna na tylną/boczną szybę 3Y0 bez rolety przesiwsłonecznej wtyczka 7B2 12 Volt-gniazdo wtykowe w bagażniku Rozwój, produkcja seryjna/przedseryjna FA0 Rozwój - produkcja seryjna układ mycia reflektorów 8X1 układ mycia reflektorów Włączanie pracy okresowej wycieraczek/ czujnik deszczu i światła 8N4 przełącznik wycieraczek z 4 stopniową reg. Blokowanie drzwi i pokryw 4K4 centralny zamek sterowany pilotem Urządzenie Telepass / system poboru opłat 9B0 bez systemu Telepass Kraj kontroli typu/kraje ze specjalnymi wymaganiami B01 Kraj kontroli typu Niemcy Częstotliwość zdalnego sterowania radiowego 5D1 Częstotliwość nośna 433,92 do 434,42 Mhz Zabezpieczenie transportowe NT0 Zabezpieczenie transportowe (wersja 1) Odbiór TV / cyfrowy odbiór radia QV0 bez odbioru TV/cyfrowy odbiór radiowy Części wbudowane silnika (napęd) 1VG Części wbudowane dla 4-cyl.silnika Zabezpieczenie zespołu napędowego 1SA bez dodatkowej dolnej osłony podwozia Tabliczka typu 1EX Specjalna tabliczka typu dla WE Symbol typu 2Z0 Oznaczenie modelu, brak Apteczka/trójkąt ostrzegawczy 1T3 Apteczka z trójkątem ostrzegawczym Przednie siedzenia Q1D Siedzenia sportowe przód Telefon / Telematik 9ZF instal. do telefonu komórk. z zest.głośnomówiącym szyba czołowa 4GG przednia szyba, szkło izolujące z kolorowym paskiem ogrzewana Dodatkowe opony (zimowe) 7EN Opony zimowe 205/55 R16 H z obręczą stalową, ET 42 z osłoną dywaniki podłogowe 0TD Dywaniki z przodu i tyłu listwy ozdobne 4ZB listwy ozdobne chrom Dodatkowe mocowanie fotelika dla dziecka 3B0 Bez dodatkowego mocowania fotelika dla dziecka ogrzewanie dodatkowe 9M0 bez ogrzewania postojowego. Edytowane 15 Października 2023 przez tass
Archiwum Opublikowano 15 Października 2023 Opublikowano 15 Października 2023 w jakich papierach masz euro 4? @tass
tass Opublikowano 15 Października 2023 Autor Opublikowano 15 Października 2023 Z rozkodowanego vin pojazdu, wlepce kod 0GG.
Langista Opublikowano 15 Października 2023 Opublikowano 15 Października 2023 Wszystkie benzyny z katalizatorem od B5 mają minimum E4, błąd w cepiku. Może jak pojedziesz na skp to poprawią wpis, chociaż to automatycznie pobierane dane producenta i możliwe że sam błąd w systemie jest, do czasu naprawy pewnie nie do zmiany. Było o tym gadanie przed wprowadzeniem tego durnego zapisu, że wiele osób zapewne dostanie niższą normę emisji niż faktycznie ma i nikt tego nie zmieni, o ile sam producent nie wyda oficjalnego oświadczenia. 1
george Opublikowano 15 Października 2023 Opublikowano 15 Października 2023 (edytowane) Godzinę temu, Archiwum napisał(a): w jakich papierach masz euro 4? @tass W Briefe był zapis o euro 4 i tak mam w polskim dowodzie jako dodatkową adnotację. Edytowane 15 Października 2023 przez george
tass Opublikowano 15 Października 2023 Autor Opublikowano 15 Października 2023 18 minut temu, Langista napisał(a): Wszystkie benzyny z katalizatorem od B5 mają minimum E4, błąd w cepiku. Może jak pojedziesz na skp to poprawią wpis, chociaż to automatycznie pobierane dane producenta i możliwe że sam błąd w systemie jest, do czasu naprawy pewnie nie do zmiany. Było o tym gadanie przed wprowadzeniem tego durnego zapisu, że wiele osób zapewne dostanie niższą normę emisji niż faktycznie ma i nikt tego nie zmieni, o ile sam producent nie wyda oficjalnego oświadczenia. Dane o norma z tego co zasłychnełem przypisali w cepik po roku od kiedy weszła norma w życie, czyli te ich algorytmy do przypisania norm w cepik są ok kant.... potłuc, nie zawracając uwagi praktycznie na silnik itp. Mało tego aby to zmienić trzeba by mieć najlepiej papiery z homologacji pojazdu i iść z tym do wydziału komunikacji. Euro 4 weszło w 2004r. dlatego @george ma już Euro 4 w cepik.
Langista Opublikowano 15 Października 2023 Opublikowano 15 Października 2023 Euro 4 wyszło wcześniej bo też mam w Brief, a auto z 2002 roku.
tass Opublikowano 15 Października 2023 Autor Opublikowano 15 Października 2023 Produkowali wcześniej auta spełniające normę Euro 4. Też mam prod. 2002r modelowo 2003.
george Opublikowano 15 Października 2023 Opublikowano 15 Października 2023 6 minut temu, tass napisał(a): Dane o norma z tego co zasłychnełem przypisali w cepik po roku od kiedy weszła norma w życie, czyli te ich algorytmy do przypisania norm w cepik są ok kant.... potłuc, nie zawracając uwagi praktycznie na silnik itp. Mało tego aby to zmienić trzeba by mieć najlepiej papiery z homologacji pojazdu i iść z tym do wydziału komunikacji. Euro 4 weszło w 2004r. dlatego @george ma już Euro 4 w cepik. Euro 4 weszło w przypadku A4 w B6 ze względu na SAI i fazator - przestawienie wałka, aby wspomóc nagrzewania kata. Swoją drogą też fabryczne softy były zubożone (ilość paliwa).
tass Opublikowano 15 Października 2023 Autor Opublikowano 15 Października 2023 Ok zgadza się tylko obstawiam, że nie jedyny w tym pier...m Cepiku mam źle wpisaną normę Euro i aby to wyprostować trzeba będzie kombinować, albo czekać, może poprawią.
damiandp007 Opublikowano 15 Października 2023 Opublikowano 15 Października 2023 (edytowane) Witam, Ja również w tym całym CEPiK, mam wbitą normę EURO 3* dla AUDI (z silnikiem 1.8T, 150KM, AVJ), a powinno być EURO 4. Co potwierdza nawet strona: Audi A4 B6 – www.vwgolf.pl – portal miłośników aut grupy vag https://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/audi-a4-b6/ Co z tym teraz zrobić? O tym co można z tym zrobić, wyjaśnia MotoDoradca w filmie na YT: A jeszcze, żeby tego było mało znalazł się też drugi błąd w danych mojego pojazdu, w "Podrodzaj" jest wpisane: "HATCHBACK" zamiast "SEDAN". 😒😒 Wysłałem e-mail, w tej sprawie na adres: [email protected] (teoretycznie tylko SKP, za pomocą formularza mogą zgłaszać tam błędy, ale... co tam... wysłać nie zaszkodzi, zobaczę czy / coś odpiszą🤔) Natomiast jutro zadzwonię, do wydziału komunikacji w moim mieście, również z zapytaniem co radzą w takich sytuacjach. Ewentualnie jeszcze z samym CEPiK, spróbuje się skontaktować telefonicznie: Infolinia Ministerstwa Cyfryzacji: 222 500 110 (czynna w dni robocze w godz. 8.00 - 16.00.) Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców (CEPiK) : Informacje dotyczące CEPiK Infolinia CEPiK: 422 535 454, 422 535 499 Certyfikaty Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK) 22 245 5717 22 245 5906 22 245 5488 Jeśli otrzymam jakieś konkretne informacje, podzielę się oczywiście z kolegami na forum. Pozdrawiam. Edytowane 15 Października 2023 przez damiandp007 1
azahiel82pl Opublikowano 15 Października 2023 Opublikowano 15 Października 2023 Witam u mnie dokładnie to samo a na tym co widnieje EU 4 jak byk ....
Langista Opublikowano 15 Października 2023 Opublikowano 15 Października 2023 Bo oni normy przydzielają względem rocznika, ktoś kto się nie zna ustawił pewnie że dopiero auta z roku np. 2010 mają E4 a reszta to stare śmierdziele.
damiandp007 Opublikowano 16 Października 2023 Opublikowano 16 Października 2023 (edytowane) 18 godzin temu, Langista napisał(a): Bo oni normy przydzielają względem rocznika, ktoś kto się nie zna ustawił pewnie że dopiero auta z roku np. 2010 mają E4 a reszta to stare śmierdziele. To się zgadza, normy spalin dla samochodów sprzed 2018r nie były wpisane w CEPiK. W tym roku, (w związku z wprowadzaniem "stref czystego transportu", które będą obowiązywały w poszczególnych miastach, między innymi w Krakowie, od 2024r.) Ministerstwo Cyfryzacji stworzyło algorytm, który wprowadzał do systemu CEPiK, normy spalin dla samochodów zarejestrowanych przed 2018r. Niestety ów algorytm nie uwzględnił, że samochody produkowane przed 2005rokiem (norma Euro 4 obowiązkowo weszła w Europie z dniem 1.01.2005.r.) również mogły spełniać lub spełniały wymogi wyższej normy tj. EURO4, już od roku 2000. Na przykładzie naszych AUDI z lat 2000 - 2005, gdzie obowiązywała jeszcze norma EURO3, silniki w naszych autach, spełniały już normy EURO4. I stąd wzięły się te błędy w CEPiK. Tak, jak pisałem w poprzednim poście, dzwoniłem dzisiaj do Ministerstwa Cyfryzacji, do działu: USŁUGICEPIK2.0 Zespół Programu CEPiK 2.0, gdzie otrzymałem informację, aby w przypadku błędnie wprowadzonych danych do systemu CEPiK kontaktować się z zespołem Programu - drogą elektroniczną, wysyłając wiadomość z opisem problemu na adres: [email protected] e-mail z opisem problemu wysłałem do "Zespół Programu CEPiK 2.0" Po czym otrzymałem następującą odpowiedź: "Dzień dobry, W przedmiotowej sprawie proszę się zwrócić do Wydziału Komunikacji i poprosić o wprowadzenie do systemu CEPIK prawidłowej wartości do rubryki: EURO poziom emisji spalin. W razie problemów technicznych organ może założyć zgłoszenie w swoim help desku, firmie DXC." Tak więc, jutro wybieram się osobiście do wydziału komunikacji. Dam znać co udało się załatwić. Wracając z pracy, pojechałem również do salonu AUDI / ASO gdzie udało mi się otrzymać w formie papierowej, dane techniczne mojego samochodu z numerem VIN, udokumentowaną normą EURO4 itd... na dokumentacji poprosiłem o pieczątkę salonu. Jutro okaże się czy takie dokumenty z danymi technicznymi wystarczą w urzędzie/wydziale komunikacji do wprowadzenia zmiany w systemie CEPiK... Edytowane 16 Października 2023 przez damiandp007
Langista Opublikowano 16 Października 2023 Opublikowano 16 Października 2023 Powinno wystarczyć już samo to, co masz w dowodzie rejestracyjnym/karcie pojazdu, a tam dane są przepisywane z Briefu, czyli powinno być już E4.
damiandp007 Opublikowano 16 Października 2023 Opublikowano 16 Października 2023 Samochody rejestrowane do 2018r, nie mają w dowodzie wbitej normy emisji spalin, gdyż do 2018r nie było to wymagane. W karcie pojazdu również nie ma takiej adnotacji. Ja na przykład, Briefu nie mam, bo moje Audi jest z Polskiego salonu kupione. Jeżeli indywidualne dane techniczne mojego samochodu, wraz z pieczątką salonu tj. autoryzowanego dilera AUDI, nie wystarczą jako dowód potwierdzający, że mój samochód spełnia normy EURO4 (a w Wydziale Komunikacji wszystko jest możliwe) to jedynym wyjściem będzie, załatwić: -> wyciąg ze świadectwa homologacji<-. Koszt w ASO - AUDI, takiego świadectwa to 250zł oraz około miesiąca czasu oczekiwania.
tass Opublikowano 16 Października 2023 Autor Opublikowano 16 Października 2023 To ciekawe, w skali kraju będą tysiące samochodów z takim błędem x 250PLN to już się robią konkretne pieniądze. Nic im się nie chce, aby dodać normę spalin po silniki nie po latach, leniwe sk...ny.
Fido Opublikowano 16 Października 2023 Opublikowano 16 Października 2023 Po jest ten błąd, by wyciągnąć kasę. Wypuszczają bubel a potem za sprostowanie nam każą za to płacić. Banda złodziei, nic więcej.
damiandp007 Opublikowano 16 Października 2023 Opublikowano 16 Października 2023 Sam nie wiem co Ministerstwo Cyfryzacji, sobie myślało tworząc do tego celu algorytm, który uzupełniał naszym pojazdom normy emisji spalin. Algorytm musiał obsłużyć, ponad 15milionów samochodów, zarejestrowanych przed 2018r. Więc i błędy w CEPiK pewnie będą teraz liczone w setkach... tysięcy zgłoszeń o błędach. Nawet bym się tym nie zainteresował, bo te całe "strefy czystego transportu", mnie jak na razie nie dotyczą, ale jak mają wprowadzić podatek od Aut spalinowych, który ów podatek będzie wyliczany od normy spalin widniejącej w CEPiK, to lepiej czym prędzej wyprostować te błędy algorytmu. Mam jeszcze taką nadzieję, że Ministerstwo Cyfryzacji pójdzie po rozum do głowy, przyzna się do błędów algorytmu i ułatwi obywatelom wyprostowanie tych norm u urzędach. Chociaż czarno to widzę...
damiandp007 Opublikowano 17 Października 2023 Opublikowano 17 Października 2023 Witam, ponownie osoby zainteresowane tematem. Wizyta w urzędzie, Wydziale Komunikacji, w moim przypadku zakończyła się pomyślnie i przebiegła bez żadnych komplikacji. Na miejscu otrzymałem, wpis/adnotacje w dowodzie rejestracyjnym o Emisji Spalin: EURO4. Na aktualizację bazy CEPiK, czas oczekiwania to około 3h: Przed: Po aktualizacji: Dokumenty jakie były potrzebne w Wydziale Komunikacji do wprowadzenia zmian z systemie CEPiK: -dowód rejestracyjny -dowód osobisty (plastik) -dane samochodu w formie papierowej, wzięte z ASO/salonu AUDI (pieczątka salonu, na stronie z numerem VIN oraz obok normy spalin - osoby wystawiającej/autoryzowanego dealera) -wydrukowane zdjęcie tabliczki znamionowej z Nr. VIN, EU4 -wydrukowana korespondencja e-mail, z "Zespołem Programu CEPiK2.0". Wyżej wymienione dokumenty, zostały zeskanowane w urzędzie tj. Wydziale Komunikacji natomiast oryginał zostały mi oddane. Przy sobie miałem również wydrukowane: - raport z "historiapojazdu.gov.pl", gdzie widniały błędy, m.i. błędna Norma EURO3* -dane samochód pobrane, ze strony producenta (w.w. dokumenty tylko do wglądu, dla Pani w urzędzie - nie były brane pod uwagę jako dowód potwierdzający deklarowaną przez producenta, Normę Emisji Spalin.) Pozdrawiam👍 5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się