Koalakm Opublikowano 17 Lipca 2024 Opublikowano 17 Lipca 2024 2 minuty temu, Emejcz napisał(a): Spokojnie, na każde zabezpieczenie prędzej czy później jest obejście miejmy nadzieje
Muskel1 Opublikowano 17 Lipca 2024 Opublikowano 17 Lipca 2024 2 minuty temu, Emejcz napisał(a): Spokojnie, na każde zabezpieczenie prędzej czy później jest obejście Po co kombinować jak są legalne możliwości? https://support.obdeleven.com/pl/articles/5685824-jak-odblokowac-zablokowane-przez-sfd-jednostki-kontroli-za-pomoca-obdeleven Jak widać od 4 lat nie znaleziono sposobu na obejście.
Emejcz Opublikowano 17 Lipca 2024 Opublikowano 17 Lipca 2024 19 minut temu, Muskel1 napisał(a): Po co kombinować jak są legalne możliwości? Żeby nie przepłacać.
Muskel1 Opublikowano 17 Lipca 2024 Opublikowano 17 Lipca 2024 Są rzeczy na świecie, które nie są za friko.
Emejcz Opublikowano 17 Lipca 2024 Opublikowano 17 Lipca 2024 Przy obecnych trendach i pazerności korporacji niedługo darmo nie będzie się można nawet "wysrać". Także można się na to godzić i pokornie płacić, a można w jakiś sposób przeciwdziałać. Nie ma co robić offtopa.
Muskel1 Opublikowano 17 Lipca 2024 Opublikowano 17 Lipca 2024 SFD nie jest wymysłem i pazernością koncernu VAG tylko wymogami unijnymi, zmuszającymi producentów aut (wszystkich europejskich marek) do stosowania zabezpieczeń przed atakami osób postronnych, ze względu na to, że obecne pojazdy są naszpikowane elektroniką i mają możliwości połączeń przez różne źródła. Teoretycznie hakerzy mogliby poprzez te możliwości zrobić z autem co im się podoba, nawet wtedy gdy jedziesz sobie autostradą. Jest to ochrona także Ciebie, aby nikt nie pokierował Cię na drzewo jak sobie jedziesz. Wszystkie takie ataki są bowiem z obecnym stanem techniki możliwe i tylko po to nałożono na koncerny konieczność ich stosowania.
RALF76 Opublikowano 17 Lipca 2024 Opublikowano 17 Lipca 2024 (edytowane) Wszystko jestem w stanie zrozumieć, zwłaszcza powyższe argumenty i że grupa chce chronić swoje produkty/komponenty/"użytkownika" aby nie chipować silników, modyfikować skrzyń, dokładać dodatkowych funkcjonalności poza ASO bo to kasa ale nie mogę pojąć aby po wymianie oleju można było kasować inspekcje tylko w ASO to nie przemawia do mnie , Powinno się z to z MMI wykonać jako zwykła czynność obsługowa tak jak to było kiedyś. Oby nie doszło do takich akcji, mam nadzieję że prof Muskel1 zaraz nie zgasi mojej ostatniej nadziei i choć to... zrobią po ludzku ale zaczynam wątpić BTW - Fajnie to nowe A5 zwłaszcza kombi Edytowane 17 Lipca 2024 przez RALF76
Muskel1 Opublikowano 17 Lipca 2024 Opublikowano 17 Lipca 2024 Z tego co wiem na skutek nowych dyrektyw unijnych, sterowniki silnika powoli przestają być obejmowane SFD, po to aby właśnie takie czynności serwisowe jak wymiany oleju, adaptacje itp.. można było wykonać w wolnych warsztatach (chodzi o sprawiedliwe współzawodnictwo). Są więc pojazdy z SFD na sterownikach silnika i takie bez. 1
Muskel1 Opublikowano 17 Lipca 2024 Opublikowano 17 Lipca 2024 Nie wiem tylko jak oni chcą to zrealizować, bo kasowanie inspekcji odbywa wię w sterowniku 17 (zegary) a nie w sterowniku silnika. A zegary mają i będą miały SFD.
Lukaa5 Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 Ciekawe czy działa SFD Activation Offline Calculation SFD.VW-GEKO.COM
Koalakm Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 15 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Nie wiem tylko jak oni chcą to zrealizować, bo kasowanie inspekcji odbywa wię w sterowniku 17 (zegary) a nie w sterowniku silnika. A zegary mają i będą miały SFD. no dopuszcza ta zmiane normalnie z MMI - to na pewno dadza rade zrobic
Muskel1 Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 Z poziomu MMI można skasować tylko wymianę oleju (15 kkm). Inne serwisy tylko komputerem diagnostycznym.
Koalakm Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 8 minut temu, Muskel1 napisał(a): Z poziomu MMI można skasować tylko wymianę oleju (15 kkm). Inne serwisy tylko komputerem diagnostycznym. tak wlasnie o wymiane oleju mi chodzilo - mysle ze to bedzie bez zmian i w MMI mozna bedzie skasowac.
RALF76 Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 47 minut temu, Koalakm napisał(a): tak wlasnie o wymiane oleju mi chodzilo - mysle ze to bedzie bez zmian i w MMI mozna bedzie skasowac. a co druga wymiana będzie serwis
matbruk Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 Fajny design , mi się podoba , ciekawe czy za około 200 tys. Będzie się dało sklecić coś sensownego
Misiek671 Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 W dniu 16.07.2024 o 07:50, Michu1996 napisał(a): A5 w kombi wygląda obłędnie na zdjęciach 😍 @Misiek671 podobuje Ci się ? Może być
kamelus_ Opublikowano 18 Lipca 2024 Opublikowano 18 Lipca 2024 5 godzin temu, matbruk napisał(a): Fajny design , mi się podoba , ciekawe czy za około 200 tys. Będzie się dało sklecić coś sensownego Za 200 tys to może A3 ulepisz 🤣 Za A5 na sensownym wypasie to 300+ lekko a koniec pewnie pod 400 tys zł będzie
matbruk Opublikowano 19 Lipca 2024 Opublikowano 19 Lipca 2024 8 godzin temu, kamelus_ napisał(a): Za 200 tys to może A3 ulepisz 🤣 Za A5 na sensownym wypasie to 300+ lekko a koniec pewnie pod 400 tys zł będzie Ceny w Niemczech mają startować od 45 tys euro , więc te 200 tys to będzie podstawa , trochę zbyt byłem optymistyczny , ale 400 tys to też przesada.
Rekomendowane odpowiedzi