george Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja 7 godzin temu, Gorczyk napisał(a): No właśnie sylikon ściągnięty z turbo do IC i ku mojemu zaskoczeniu nie lało się a ścianki w normalnym jakby osadzie. Podejrzewam, że padł uszczelniacz na stronie gorącej (chlapie olejem). Pozostaje sprawdzenie turbo na stole. 1
Gorczyk Opublikowano 15 Maja Autor Opublikowano 15 Maja 6 godzin temu, george napisał(a): Podejrzewam, że padł uszczelniacz na stronie gorącej (chlapie olejem). Pozostaje sprawdzenie turbo na stole. Przypuszczam, że to właśnie się dzieje. Geremi już mnie uświadomił cenowo więc pewnie opiszę tutaj w temacie jak turbo tam pojedzie 🫣
Monti Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja 16 godzin temu, Gorczyk napisał(a): No właśnie sylikon ściągnięty z turbo do IC i ku mojemu zaskoczeniu nie lało się a ścianki w normalnym jakby osadzie. Będziesz może miał zdjęcie takiego licznika lub film jak to działa. Zegar przyciemniłem ppfem i nie razi w oczy ale może warto się nad czymś zastanowić innym? Messenger_creation_970DEC13-5DBB-469E-ABE8-559D96F5ADAC.mp4 Messenger_creation_4EE9DAB9-7DFD-4069-BB8F-3F1FACA2F752.mp4 1
Monti Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja 14 minut temu, Ivanek napisał(a): W jaki sposób przełącza te funkcje? Z tego co pamietam, manetka FIS
BartoszSoldier Opublikowano 16 Maja Opublikowano 16 Maja W dniu 13.05.2025 o 22:27, george napisał(a): Przyzwoicie. Jeżeli byłoby 4 x 12 bar to super. Czy zmieniałeś odmę? Sprawna odma to podstawa. @BartoszSoldier, w ostatni stadium życia potrafił zużyć 700 ml na trasie 130 km, ale właśnie nie dymił. Mógł to maskować kat? Wow to na stacji benzynowej od razu dolewka oleju musiała być Do swojego też dolewam, nie będę ukrywał ale to są wartości max 5 setek w skali 10 tys km także chyba nawet norma a silnik nigdy „jeszcze” nie rozbierany przebieg 290 tyś km. Grzybek grzybkiem ale warto jeszcze pójść w drugą strony odmy co jest te kolanko plastikowe oraz ten zaworek zielony, też warto wyczyścić, rozebrać. Często przy podobnych naszych wartościach przebiegu te wszystkie elementy są popękane albo sparciałe. W dniu 14.05.2025 o 13:04, Monti napisał(a): Jak chcesz to mogę podpytać znajomego On montuje do swapów małe wyświetlacze parametrów zamiast wyświetlacza godziny i daty. Problem tylko taki, że wyświetlacz jest biały. Wydaje się, że będzie się lepiej komponować niż taki zegar. Chyba, że Ci nie przeszkadza to nie ma sprawy 😄 Czy to są ten wskaźniki/licznik co montują chłopaki do b7 po swapie na biturbo v6? Kacper Gawęda?
BartoszSoldier Opublikowano 16 Maja Opublikowano 16 Maja (edytowane) Powielił się komentarz, przepraszam. Edytowane 16 Maja przez BartoszSoldier Powielone.
Monti Opublikowano 16 Maja Opublikowano 16 Maja (edytowane) 1 godzinę temu, BartoszSoldier napisał(a): Czy to są ten wskaźniki/licznik co montują chłopaki do b7 po swapie na biturbo v6? Kacper Gawęda? Nie wiem od kogo to jest, znajomy to wrzuca. Fajna alternatywa dla vfis czy tych zegarów, które zbytnio nie pasują. Edytowane 16 Maja przez Monti
BartoszSoldier Opublikowano 16 Maja Opublikowano 16 Maja 29 minut temu, Monti napisał(a): Nie wiem od kogo to jest, znajomy to wrzuca. Fajna alternatywa dla vfis czy tych zegarów, które zbytnio nie pasują. Podrzuć jakiś namiarem, info o tym liczniku bo ciekawie to wygląda.
Gorczyk Opublikowano 16 Maja Autor Opublikowano 16 Maja 17 godzin temu, Monti napisał(a): Messenger_creation_970DEC13-5DBB-469E-ABE8-559D96F5ADAC.mp4 Messenger_creation_4EE9DAB9-7DFD-4069-BB8F-3F1FACA2F752.mp4 Kurcze mega to wygląda. Znasz jak to cenowo i czasowo wygląda? 5 godzin temu, BartoszSoldier napisał(a): Wow to na stacji benzynowej od razu dolewka oleju musiała być Do swojego też dolewam, nie będę ukrywał ale to są wartości max 5 setek w skali 10 tys km także chyba nawet norma a silnik nigdy „jeszcze” nie rozbierany przebieg 290 tyś km. Grzybek grzybkiem ale warto jeszcze pójść w drugą strony odmy co jest te kolanko plastikowe oraz ten zaworek zielony, też warto wyczyścić, rozebrać. Często przy podobnych naszych wartościach przebiegu te wszystkie elementy są popękane albo sparciałe. Przed zimą robiłem cały komplet, włącznie z kolankiem i zaworkiem. Wszystko było nowe lub wymyte.
Monti Opublikowano 16 Maja Opublikowano 16 Maja 8 godzin temu, Gorczyk napisał(a): Kurcze mega to wygląda. Znasz jak to cenowo i czasowo wygląda? Zapytam dam znac 1
george Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja 23 godziny temu, BartoszSoldier napisał(a): Wow to na stacji benzynowej od razu dolewka oleju musiała być W Gdańsku był maksymalny stan, w Grudziądzu minimum. 23 godziny temu, BartoszSoldier napisał(a): Do swojego też dolewam, nie będę ukrywał ale to są wartości max 5 setek w skali 10 tys km także chyba nawet norma a silnik nigdy „jeszcze” nie rozbierany przebieg 290 tyś km. Motor jak nowy! To nawet nie miarka, bo miarka ma 700 ml.
BartoszSoldier Opublikowano Sobota o 20:05 Opublikowano Sobota o 20:05 12 godzin temu, george napisał(a): Motor jak nowy! To nawet nie miarka, bo miarka ma 700 ml. Olej zmieniany max co 10 tys km i do każdej zmiany płukanka silnika. Dodatkowo jakoś od 3-4 zmian oleju regularnie psikam na tłoki antykoks/antycarbon od xado. Na pewno nie zaszkodzi a zawsze może pomóc
george Opublikowano Niedziela o 22:40 Opublikowano Niedziela o 22:40 W dniu 17.05.2025 o 22:05, BartoszSoldier napisał(a): Na pewno nie zaszkodzi a zawsze może pomóc U mnie właśnie ograniczyło pobór oleju i zmniejszyło cofanie zapłonu. Teraz planuję kolejną dawkę Xado z wymianą oleju. 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się