sołtys85 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Tak jak pisałem wcześniej mam zamontowaną instalację ponad dwa miesiące. Magic Jet III ,Stag 4 i wtryski Hana. Wszystko było pięknie, nie odczuwałem żadnej różnicy w pracy silnika,spalanie gazu minimalnie poniżej 9l/100km. Od jakiegoś czasu mam problem z rozruchem na zimno. Muszę dosyć długo "pokr ecić",żeby zapalił Pewnie któryś wtryskiwacz nie trzyma i popuszcza gaz w kolektor i zalewa silnik po dłużym postoju.
hagi Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Tak jak pisałem wcześniej mam zamontowaną instalację ponad dwa miesiące. Magic Jet III ,Stag 4 i wtryski Hana. Wszystko było pięknie, nie odczuwałem żadnej różnicy w pracy silnika,spalanie gazu minimalnie poniżej 9l/100km. Od jakiegoś czasu mam problem z rozruchem na zimno. Muszę dosyć długo "pokr ecić",żeby zapalił Pewnie któryś wtryskiwacz nie trzyma i popuszcza gaz w kolektor i zalewa silnik po dłużym postoju. Mam wtryski hana,które powinny być OK. Zrobię próbę i zakręcę zawór na butli. Pojeżdżę trochę na benzynie i się okaże,czy problem jest związany z gazem. Dzisiaj rano było -12C i zrobiłem mały eksperyment. Zanim próbowałem zapalić włączyłem dwa razy stacyjkę i dopiero za trzecim razem zapaliłem. O dziwo rozruch "od kopa". To by sugerowało jakiś problem z zasilaniem benzyną. Czy jest możliwość,że paliwo się cofa i później pompka musi więcej popracować ??? Miałem taki problem w Audi A6 2,5TDI. Sparciały wężyk przelewowy był nieszczelny,w trakcie pracy silnika kapało z niego,a w czasie postoju paliwo się cofało . Wymiana wężyka na nowy i jak ręką odjął. Dziękuję z góry za jakieś sugestie !
lesjagl Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 BRC P&D reduktor Genius max, wtryski najmocniejsze BRC (żółte) - jak na razie testuję...
Zapomnialemm Opublikowano 20 Lutego 2012 Opublikowano 20 Lutego 2012 BRC SEQUENT PLUG AND DRIVE z reduktorem GENIUS MAX - 3900zł - zadnych problemów :good:
bula87 Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 Witam Zastanawiam się nad zakupem A4 B5 2,4 i chciałbym do tego założyć instalację gazową możecie polecić jakiś dobry typ instalacji do tego silnika? To mój pierwszy samochód w gazie by był zawsze było kle kle z góry dzięki za pomoc:hi:
DanekPL Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Hej ja także planuje włożyć podtlenek LPG do mojej ABC ( 2.6 V6 ) tylko mam dylemat. Moje pochlebne zdanie w temacie gazu ( mimo iz zwolennikiem LPG nie jestem ) rzucam na STAG'a 300 z Czerwonymi Valtekami, lub podobnie jakościowa BRC Sequent.... zastanawiam sie co wybrać i ewentualnie co moglibyscie polecic w podobnej półce cenowej( nie założe LPG niewiele tanszego niż wartosc auta bo to przeciez bezsens )
Magicbattle Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 o valtekach odrazu zapomnij. chcesz cos w tych pieniadzach to wes sobie regfast sa szybsze oszczedniejsze wydajniejsze i mniej awaryjne. stag moze byc. do tego dobry reduktor nie za maly do twojego silnika bo bedzie zamarzal przy wiekszym bucie i robil odcinke gazu. jednym slowem nie skap kasy na podtlenek jesli chcesz miec ta sama moc co na benie. ja mam tak dobrane graty i wyregulowany ze wydaje mi sie ze na gazie lepiej idzie niz na benie. i spalanie mam znosne. chodz mam 1.8t. dobry gazownik to podstawa
pawel_tl Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 1.8 ADR 125K- 3letnie tomasetto założone przez poprzedniego właściciela. po zakupie wyregulowałem instalacje i śmiga bardzo dobrze:) spalanie przy predkosci do 130: miasto ok 10 - 11l na trasie 500km wyszło niecałe 8L
tomaszsz Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 witam! Mam pytanie odnośnie założenia instalacji lpg do 1.8 adr. Jak te silniki sie sprawują i czy przy moim przebiegu(239000) jest sens? Z góry dziękuję za odp.
Roboform550 Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 Nie ma problemu kolego...teraz dochodzi kwestia jakie chcesz dać podzespoły. Czy ma być tanio czy dobrze...
tomaszsz Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Nie ma problemu kolego...teraz dochodzi kwestia jakie chcesz dać podzespoły. Czy ma być tanio czy dobrze... dobrze. Jaki to bedzie w przybliżeniu koszt?
maniek990 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Witam, jestem przed założeniem instalacji do A4 Avant APT 1.8 125km quattro. Jaką polecacie instalację do takiego samochodu?
Roboform550 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Witam,jestem przed założeniem instalacji do A4 Avant APT 1.8 125km quattro. Jaką polecacie instalację do takiego samochodu? Jak ma być na "wypasie" to: sterownik - stag4+ wtryski - hana 2000 czerwone reduktor - Zavoli zeta N / Kme Silver / Ac r01
Budiii Opublikowano 18 Czerwca 2012 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Witam, mam od niedawna audi a4 benzyna 2.0 130 Km i zastanawiam się nad jakąś instalacją. Znalazłem podobne pytanie z zeszłego roku i taka była propozycja: Stag 300+ ewentualnie Stag4+ do tego listwa HANA parownik Scorpion ST, ZAVOLI, MAGIC i do tego dobry montaż i regulacja a auto bedzie chodzic jak należy. Czy to jest dalej najlepszy wybór czy pojawiło się może coś nowego? Będę wdzięczny za wszelkie porady
maniek990 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Witam,jestem przed założeniem instalacji do A4 Avant APT 1.8 125km quattro. Jaką polecacie instalację do takiego samochodu? Jak ma być na "wypasie" to: sterownik - stag4+ wtryski - hana 2000 czerwone reduktor - Zavoli zeta N / Kme Silver / Ac r01 Dzieki - wlasnie taki zestaw polecil mi gazownik. Czy jeszcze cos wchodzi w gre, nie koniecznie tanszego?
RafuZG Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Witam,jestem przed założeniem instalacji do A4 Avant APT 1.8 125km quattro. Jaką polecacie instalację do takiego samochodu? Jak ma być na "wypasie" to: sterownik - stag4+ wtryski - hana 2000 czerwone reduktor - Zavoli zeta N / Kme Silver / Ac r01 Da radę się zamknąć w 800zł? Bo potrzebuję do swojego a mam max 800zl
RafuZG Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 same części? nie ma szans to ile by wyszło za ten zestaw? a znalazła by się jakaś średnia instalacja do 800zł? ---------- Post dopisany 28-06-2012 at 15:14 ---------- Poprzedni post napisany 27-06-2012 at 20:13 ---------- a pakiety z tej firmy się opłaca brać? A20 AC STAG 4 ECO ALASKA 136KM VALTEK SEKWENCJA (2429739272) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Roboform550 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zestaw budżetowy...alaska za słaba...weź co najmniej zavoli N
darko Opublikowano 6 Lipca 2012 Opublikowano 6 Lipca 2012 same części? nie ma szans to ile by wyszło za ten zestaw? a znalazła by się jakaś średnia instalacja do 800zł? ---------- Post dopisany 28-06-2012 at 15:14 ---------- Poprzedni post napisany 27-06-2012 at 20:13 ---------- a pakiety z tej firmy się opłaca brać? A20 AC STAG 4 ECO ALASKA 136KM VALTEK SEKWENCJA (2429739272) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Tu masz tylko części pod maskę silnika do tego butla do bagażnika,różne węże,przewody do gazu i w sumie wyszło by około 1500 pln.Sam reduktor Alaska do spokojnej jazdy by wystarczył ale do spokojnej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się