Jarek882 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Ma ktoś sprawdzony sklep gdzie mozna dostać gotowy zestaw do zaślepienia egr i po wymontowaniu całego zaworu założyć kawałek rurki z nierdzewki i dać kolanko ? silnik avf z 2003 roku wywali mi błąd check jak tak zrobie ?
Gregorski3 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 silnik avf z 2003 roku wywali mi błąd check jak tak zrobie ? Zdejmij wężyk z EGR i pojeżdzij ze dwa dni to będziesz wiedział czy się zapali czy nie. Wężyk nie zapomnij zaślepić może być śrubą. Ja mam AVF z 2003 i mi sie czek zapalił po 1 dniu jazdy.
Jarek882 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 najlepsze jest to że jak przekręcam kluczyk to niema checka mam kolorowy fis tzn jak robiłem test zegarami przez vaga to sie zapalał ale przed odpalaniem silnika nie zapala się. a o rure chodzi mi taką jak tutaj na zdjęciu tylko do AVF P2P http://www.aditech.net.pl/zdjecia/AT-FL_EGR-VAG8.jpg
Gregorski3 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Rur na allegro do wyboru do koloru tylko sprawdzic rozstaw srub i można zamawiac. Ale masz świadomość,że pozbywasz się klapy gaszącej i auto przy gaszeniu buja się jak traktor. Przy gaszeniu trzeba też pamiętać o wciskaniu sprzęgła by dwumasa nie dostała po d*pie. http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=zamiennik+egr&bmatch=seng-ps-mp-p-sm-isqm-1-mt-0519 Edytowane 11 Czerwca 2015 przez Gregorski3
Jarek882 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 gregor tak sie sklada ze bede nie długo szedł w moc 200 ps i egr bedzie zbędny tak samo jak kat.
Gregorski3 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Ale ja tego nie neguje.Kata juz dawno nie mam a EGR mam zaslepiony i odłączony programowo. A klapa gasząca rzecz gustu jest sporo aut co jej nie ma i też nic im się nie dzieje
lukaszooo Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 w rocznikach powyżej 2003 chyba czerwca wywala błąd, poniżej nie wywala jesli elektrycznie podłączony N18
Jarek882 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 w rocznikach powyżej 2003 chyba czerwca wywala błąd, poniżej nie wywala jesli elektrycznie podłączony N18 Mój jest z początku maja 2003
lukaszooo Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 nie pamietam dokładnego miesiąca ale wiem ze pierwsze sztuki 2003 jesli miały wyłacznie elektrycznie podłaczony N18 nie wywalały błędu.
kubajvc Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Weźcie mi powiedzcie czy jest sens to rozbierać jak się nic nie poci ? co daje ta operacja prócz zajętego całego jednego dnia ?
pkamil1 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 U mnie po czyszczeniu i wymianie oringu egr , po 3 miesiącach dalej sie poci. Chyba bede musiał wymienic na nowy
elmer80 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Mój z 9 sierpnia błąd wywala. Właściwie to wywalał bo spanky wykastrował EGR ;-) wysłane z Commodore 64
COXymoX Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Właściwie to wywalał bo spanky wykastrował EGR ;-) A możesz coś bliżej napisać - koszty i gdzie spanky "urzęduje" ? Rozumiem, że kastracja programowa to była ? Pytam, bo też byłbym chętny.
elmer80 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 EDC Tuning Otwock Ja robiłem to na odległość. Kupiłem kabel chińczyk z allegro zgrałem soft i mu wysłałem na mail. Za trzy godziny miałem plik który wgrałem. Teraz EGR jest wyłączony elektronicznie i odpięty wężyk. Błędów nie wywala. wysłane z Commodore 64
COXymoX Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Ja robiłem to na odległość ile Cię to kosztowało ?
lukaszooo Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Mozna testować z adaptacją czasu wypełnienia EGR, jak chcesz mam procedure ale testowałem to tylko w b5.
elmer80 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 jak idziie zgrac softa? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5051108311wysłane z Commodore 64
elmer80 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Proponuję na dzień dobry zamykać takie tematy... wysłane z Commodore 64
COXymoX Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 (edytowane) Panowie jakie nasadki lub bity ampul/torx potrzeba do odkręcenia rurki łączącej EGR z kolektorem ? Pytam, bo zamówiłem komplet zaślepek i planuję wywalić w/w rurkę no i chcę przygotować się logistycznie do zabiegu na weekend Drugie pytanko o uszczelki. W komplecie są dwie - pod zawór i na kolektor. Jedna ma większy otwór a druga mniejszy - która gdzie idzie ? Pacjent to motor AVF Edytowane 3 Lipca 2015 przez COXymoX
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się