Tomson Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 ja nie wiem Panowie jak to jest, ale ja kupiłem 6-letni samochód od 1 właściciela, który miał 200 tys przebiegu i włożyłem już w niego z 3000zł (głównie części eksploatacyjne - rozrząd, żarniki, amortyzatory, rolki, napinacze) ale posypało się też sprzęgiełko alternatora i sprężarki klimatyzacji, czujnik G62. Boje się o turbinę (bo to już powoli jej czas) i o sprzęgło + dwumas (bo podnosi mi się gałka zmiany biegów jak daje gazu). Nie wiem jakim cudem wasze kilkunastoletnie samochody mają przebiegi mniejsze niż mój i nic w nich nie robicie Ja dużo nie jeżdżę a i tak te 20000 rocznie nabijam. Nie wierze, że na zachodzie gdzie mają autostrad na pęczki robi się 15 000 rocznie, a przed sprzedażą jedzie się na przegląd do ASO i wymienia wszystko co się da i nie mówcie mi, że trafiłem słaby egzemplarz, bo szukałem samochodu 3 miesiące i na tle innych, które widziałem w Polsce i Niemczech mój to złoto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 przekręc sobie trochę do tyłu może niunia będzie bardziej bezawaryjna taki żarcik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 dodam, że u mnie po sprowadzeniu wymieniony został tylko 1 górny wahacz, aaa i co do lewarka, to też mi się lekko przesuwa po dodaniu gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epacto Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 102k, sprawdzane w ASO... ale ktoz to wie jak jest naprawde ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielu260481 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 W mojej niuni na liczniku 227000. Stan właściwie perfekcyjny, nawet siedzenie nie przytarte, zero rys. W aso wyszło że ma ...367000km!!!. Serwisowana do końca. W maju wymieniony dwumas i sprzęgło, w czerwcu pompowtryski - tylko niewiadomo czy wszystkie. Nawet wpisane ze szyba była zmieniona - od nowości serwiś. Jak myślicie - warto trzymać czy puścić? Ile może jeszcze wytrzymać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 W mojej niuni na liczniku 227000. Stan właściwie perfekcyjny, nawet siedzenie nie przytarte, zero rys. W aso wyszło że ma ...367000km!!!. Serwisowana do końca. W maju wymieniony dwumas i sprzęgło, w czerwcu pompowtryski - tylko niewiadomo czy wszystkie. Nawet wpisane ze szyba była zmieniona - od nowości serwiś. Jak myślicie - warto trzymać czy puścić? Ile może jeszcze wytrzymać? a masz jakies zastrzezenia do czegos ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Aktualny egzemplarz (Kulfon AVG) 264 tys (kompletna historia z ASO), poprzednie (AHU) sprzedane przy ok 360 tys (ale nie ze względów na jakiekolwiek problemy z maszynerią). Obydwa full syntetyk Liqui Moly Diesel Synthoil. Kulfon dopiero teraz w PL miał wymienione przy 250 tys. 2 wahacze, reszta jest ori z 99 (ale wiadomo na naszych "autostradach" pewnie do końca roku nie dotrwają) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielu260481 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 jedyne zastrzeżenia to skrzynia treoche wyje, jakieś łozysko pada. A wiadomo skrzynie to sa juz koszta..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akiwan Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Moja 3 lata stała, pierwsza rej. za granicą 2003 rok i od tego czasu są zapiski w książce. Aktualny przebieg(stan licznika) 25,07,09 pokazało się 222222km :> Fura śmiga aż miło, oleju(pełny syntetyk) nie bierze, więc możliwe że przebieg oryginalny:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czesiu-84 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 U mnie niesamowite, ale prawdziwe 108 tys kilometrow. Autko kupilem od starszej pani full service, pelno faktur, nawet na plyn do spryskiwaczy. Zycze wszystkim takich zakupow!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluesmen Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 U mnie niesamowite, ale prawdziwe 108 tys kilometrow. Autko kupilem od starszej pani full service, pelno faktur, nawet na plyn do spryskiwaczy. Zycze wszystkim takich zakupow!!! Nawet na płyn do spryskiwaczy :> Faktycznie niesamowite. Gratki! :> :> I spokojnej bezpiecznej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 mój ma 145 tys. km w oryginale i jest jak z fabryki, pod maską wszystko srebrne idzie jak burza szukałem niuni 2 miesiące w necie w Niemczech i warto !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grado Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Mój ma 215tkm ale jest w rodzinie od stanu 70 tkm... wujek ciocia tata teraz ja I wszystko jest git sprawdzałem w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpero Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 moja B6 z 2002r(model 2003) oryginalny przebieg 295tyś-na syntetyku. na zachodzie disel to koń roboczy więc robi rocznie 30-40 tyś kilometrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 moja B6 z 2002r(model 2003) oryginalny przebieg 295tyś-na syntetyku. na zachodzie disel to koń roboczy więc robi rocznie 30-40 tyś kilometrów kacpero... masz jakieś info żeby coś wymieniali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobek80081 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 A u mnie wyglądało to tak kupiony od doktora z DE z przebiegiem147tyś sprawdzałem w service Skoda bo Audi nie chciało.Przy ok. 143tyś wymiana sprzęgła 112tyś pompa wody ,tarcze to tylko z grubszych rzeczy.Tylko szkoda że lali longa .Obecnie 167tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpero Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 oprócz przeglądów serwisowych nic nie było wymieniane -jeżeli chodzi o silnik i osprzęt, przy 293tyś ja wymieniłem ale skrzynie biegów bo zaczęła gwizdać ,pewnie łożyska to standard w 6-biegowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impuls2 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 A4 2005 BLB przy zakupie 146kkm w sierpniu 2008 , po roku z nudów zamówiłem sobie historię, okazało się że w styczniu 2008 miał 210kkm, to teraz ma pewnie z 260kkm. wg histori 2 razy wymieniana głowica i jeszcze coś ale nie bardzo rozumiem bo z niemieckim cienko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 A4 2005 BLB przy zakupie 146kkm w sierpniu 2008 , po roku z nudów zamówiłem sobie historię, okazało się że w styczniu 2008 miał 210kkm, to teraz ma pewnie z 260kkm. wg histori 2 razy wymieniana głowica i jeszcze coś ale nie bardzo rozumiem bo z niemieckim cienko. w sumie nie ma się co dziwić... standard w naszym kraju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestrus Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Moja A4 jest z grudnia 2000r (AJM) kupując miała na liczniku 147tys/km - stan zużycia elementów wewnętrznych - praktycznie znikomy mógł by na to wskazywać. 5W30 Motul Specyfic WV od wym do wym nie dolewam nic. Auto jeździ ogólnie dobrze - w zawieszeniu siedzą oryginalne części, regularnie niby serisowany. Nie sprawdzałem w ASO. Zrobiłem 18tys popsuł się do tej pory przełącznik świateł zespolonych (kierunkowskazy - skończyło się na czyszczeniu), wymieniłem też olej drugi raz. Na długich trasach ponad 1000km auto z klimą pali do 5.3l/100km po mieście zamykam się w 6.2l/100km przy normalnej jeździe. Auto kupione w Niemczech od osoby prywatnej niby, miało zrobione 2 miesiące wcześniej niemiecki TUV na którym przebieg był jakieś 1000km niższy od faktycznego... Czy historię w ASO udostępnią bezpłatnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się