Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o samo kodowanie, to musisz zmienić kodowanie główne z XXX6X na XXX4X. W miejscach "X" wpisujesz stare kodowanie, druga cyfra od końca odpowiada za ilość cylindrów w Twoim piecu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

raczej powinno pasowac a jesli nie to zmiana wsadu na 2.5 to jest 10 sekund roboty zwyklym vagiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej powinno pasowac a jesli nie to zmiana wsadu na 2.5 to jest 10 sekund roboty zwyklym vagiem.

On chce wsadzić do siebie do 1,9 blat z 2,5 więc kodowanie go nie ominie, bez sensu cały wsad zmieniać, poza tym wsad to raczej nie takie 10 sekund :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja w ogóle pierwszy raz słyszę taką metodę, zazwyczaj to licznik na stół i walka z "flakami", vagiem to kodowanie można zmienić, ale nie wsad...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co masz na mysli walke z flakami, przekladke tarcz? to tylko od predkosci chyba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarczki to jedynie od obrotów jak zmieniasz jak przerabiasz benzyniaka na diesla. Jakim sposobem chcesz zwykłym vagiem wrzucić wsad do licznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie chodzi o to że ja mam 1.9 a licznik który kupiłem jest od diesla ale nie wiem czy 1.9 czy 2.5 można jakoś wizualnie to rozpoznać??

To nie ma ŻADNEGO znaczenia. Jeśli jest od 2.5 to wystarczy przekodować VAGiem - 1 minuta roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po podłączeniu się dowiesz, wizualnie nie poznasz.

---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:59 ----------

u mnie chodzi o to że ja mam 1.9 a licznik który kupiłem jest od diesla ale nie wiem czy 1.9 czy 2.5 można jakoś wizualnie to rozpoznać??

To nie ma ŻADNEGO znaczenia. Jeśli jest od 2.5 to wystarczy przekodować VAGiem - 1 minuta roboty.

Kilka postów wyżej napisałem co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej powinno pasowac a jesli nie to zmiana wsadu na 2.5 to jest 10 sekund roboty zwyklym vagiem.
jak zmienic wsad zwyklym vagiem?

jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy nie moge immo zakodowac auto z cyfrowym zegarkiem , a silnik i wiazka i ecu komorowa z 99 czerwiec (licznik analog)

auto przechodzi swap i procedura kodowania przechodzi prawidlowo lecz podczas uruchumienia immo sie nie zapisuje i auto odpala na 2 sek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej zadnego login nie powinno byc innego tylko pin. bylo gdzies dokladnie jak to sie robi. a ta manetke masz czy zabierasz odemnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pin w liczniku już opanowałem ale teraz mam pytanie takie czy jak mam pin immo ze starego licznika i z nowego licznika to żeby mi nie mrugała kontrolka immo to wystarczy zaadoptować kluczyk z tym transponderem który już mam i działał z moim starym licznikiem czy jak mam nowy licznik to muszę mieć nową pastylkę immo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...