Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć podpiąłem się własnie przed chwilą w cienki kabelek (żółty) w 2 kostce (żółtej) od PRAWEJ strony i dalej nic :( jest jeszcze zółto czarny w tej samej kostce tylko nie jest przy niebieskim kabelku jak na str3 :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

rys.jpg

:facepalm: przeglądnijcie parę stron więcej niż tylko 3 pierwsze

---------- Post dopisany at 11:24 ---------- Poprzedni post napisany at 11:22 ----------

Cześć podpiąłem się własnie przed chwilą w cienki kabelek (żółty) w 2 kostce (żółtej) od PRAWEJ strony i dalej nic :( jest jeszcze zółto czarny w tej samej kostce tylko nie jest przy niebieskim kabelku jak na str3 :(

A przejechałeś się samochodem czy sprawdzałeś na postoju?? Jeśli na postoju to sorry ale nie pokaże. Powyżej 20kmh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że jechałem :wink:( przejechałem ok 20 km)

myśle czy nie odkleić taśmy i sprawdzić czy coś z przewodem jest nie tak a nuż coś będzie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja lutowałem ;)

---------- Post dopisany at 11:29 ---------- Poprzedni post napisany at 11:28 ----------

jeszcze może zły pin w kostce do licznika. Ja ostatnio jak źle wpiąłem kostkę (do góry nogami) to dopiero zajarzyłem że coś nie tak jak sygnał żarówki wywaliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robie przed blokiem nie mam tak długiego przedłużacza :D

jak bede miał garaż dostępny to na gotowo zrobię na razie skrętka i termokurcz :D

dobra nic nie wykombinuje przed kompem idę porozkminiać przy aucie .

Jak wymyśle coś to dam znać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie masz tam żółty ja zauważyłem przewód wychodzi z tej kostki co masz papier z drugiej strony go widać koło grubego niebieskiego ,i weź do tego cienkiego żółtego ściąg izolacje i przylutuj kabelek od kostki z fisa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra Dziękuje za pomoc all:banan: ;) na skrętkę nie trzymało :D przylutowanie pomogło widocznie coś nie stykało teram jestem wkor... bo przejechałem się koło 10 min i średnie spalanie pokazało 17 litrów ;/ a wcale jakoś dynamicznie nie jeździłem ;/ :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak jest niestety. Paramtry fis idzie jeszcze korygować.

ale z racji wyzerowania i małej trasy może być 17 mi po mieście pokazuje 12 ale trochę na trasę wpadnę to spada do 9 <lol>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba kanal 3 w adaptacjach, " consumption " fabrycznie jest na 100, mozna zmieniac od 85 do 115

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: i to ma tylko wpływ na zmianę wskazania na liczniku ? nie ma nic wspólnego ze mianą mieszanki itp ?:wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: i to ma tylko wpływ na zmianę wskazania na liczniku ? nie ma nic wspólnego ze mianą mieszanki itp ?:wink:

tylko zmiana wskazań na liczniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do mojego zapytania o "bolczyki" w manetce na poprzednich stronach, właśnie odkryłem ze służą one do kierunkowskazów :D zostały mi ze starej kostki 4 kabelki wiem iż 2 z nich to prawy kierunkowskaz orz lewy kierunkowskaz 1 z nich to masa oraz 1 najgrubszy nie mam pojęcia od czego :D jeżeli zetknie się któryś z kabli od kierunkowskazów z masa ten kierunkowskaz zaczyna mrugać zostaje tylko podłączenie do bolczyków ze starej(lewej) manetki do kabli z kostki na razie stanąłem w miejscu bo działa mi tylko prawy kierunkowskaz jak podpiąłem lewy pod prawy też działał ale pod lewą stronę nie działa żaden ;/

Aha co do najgrubszego kabla jeśli zetkniemy z nim któryś z kierunków swieci on cały czas bez mrugania :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam na razie multimetra to może być + tylko czy go gdzieś podłączać ? :D

sprawdzone to oczywiscie jest plus ale nic mi to nie daje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie przeczytałem już ponad 200 str. tego wątku i nie jestem w stanie wszystkiego ogarnąć, bo wszystko tak chaotycznie. Dziś podpiąłem sobie licznik z angola polifta z 2000r. do auta z 1995r. (1,9TDI, 1z). Wszystko hula, tylko denerwuje mnie kilka rzeczy:

- kontrolka air bag - wiem, że jest różnica z wysyłanym sygnałem ze sterownika i to najprawdopodobniej sprawia, że się ona zapala. Jak zrobić, żeby było, tak, jak jest w oryginale? Czyli zapala się i po teście gasnie, a później zapali się, w razie niesprawności układu.

- sensor poziomu i temp. oleju - jak to oszukać, bo szukałem miski z czujnikiem, ale do mojego auta nie znalazłem. Nie pasują te, które są dostępne na alledrogo. Temp. oleju pokazuje mi na tym małym wskaźniku z boku, ale na fisie ciągle buczy o sensorze temp. i poziomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zrobione ^^ wszystko działa łącznie z kierunkami jak porobię zdjęcia wrzucę to na warsztat ^^ :D:banan::banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde jest problem :D hehe, wydarlem miske i chcialem wstawic ta nowa z ahh, roznica jest taka ze ta nowa ma na stale zamontowane ten wspornik skrzyni i za boga mi nie chce przejsc nad belka bo haczy o pompe oleju/smok, i teraz mysle cvzy jak odkrece te 4 sruby od belki co lacza ja z buda to czy zbieznosc sie zmieni

dobra wyczytalem ze musze lape odkrecic od storny kirerowcy ide walaczyc :D(tylko tym razem z piwem :PP)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie od belki tylko od sanek?

odkrec tylne srubki od sanek silnik podlewaruj do gory i powinno przejsc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie od belki tylko od sanek?

odkrec tylne srubki od sanek silnik podlewaruj do gory i powinno przejsc

nie przejdzie, silnik byl a maksa w gorze, jedynie odkrecenie lapy ratuje, wtedy wchodzi jak w maslo ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...