Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

odczytaj epprom i zmien po prostu w edytorze HEX 

  • Pomoc techniczna 1
  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Rozumiem, jeśli tego nie zrobie i zmienie ECU to przy adaptacji nowego ecu licznik zapisze do komputera immo własciwy vin czy swój vin?

Edit :

To po prawej to na pewno jest vin?Bo ktos kto mi pomagal przy kluczach, pisal, ze to jest vin i licznik ma immo 3.A vin przeciez ma 17 znaków

20201027_205820.jpg

Edytowane przez Pajajo
Opublikowano

w immo2 licznik nigdy nie zapisze vinu bo to inaczej działa , jakbyś zgrywał z ecu immo3 wtedy zapisze 

 

Jak nie chcesz mieć tych XXXXXXX to tak jak pisałem wpisz go ręcznie  , a ten AUZ....itd to jest jakby identyfikator immo 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Niepotrzebne mi to, pomagajacy sie pomylil, ze to immo 3 i wszystko juz jest dla mnie jasne.Dzieki ;)

Opublikowano

Bo licznik ten jest uniwersalny immo2/immo3

Opublikowano

Ostatnia sprawa, jeśli zaloze emulator sensora oleju to nie mam mozliwosci wpiecia sie w niego z czujnikiem temperatury, zeby licznik cos pokazal i tylko wstawienie silniczka z przedlifta ratuje sytuacje?

Opublikowano (edytowane)

Takie pytanko.

mam licznik przedliftowy i nie działa mi w nim podświetlenie (tylko kontrolki i wyświetlacze świecą). Sprawdzając miernikiem miejsca gdzie są zamontowane żarówki to na obu polach jest +12V. Dodając masę na jedno z dwóch pól żarówki zaczynaja świecić, ale gdzieś się zwarcie robi. 

Licznik podpięty na krótko w taki sposób:

Żółta kostka:

18 i 19 - masa

10 - plus

Niebieska kostka:

3, 4, 19 - plus

D933D372-E876-4AB6-93A9-14B88DCEA5C4.jpeg

 

[+]

Podświetlenie działa, na pinach 13 i 26 w niebieskiej kostce musi być +12V aby było pełne podświetlenie.

Edytowane przez SowaBezOka
Opublikowano

Witam kolegów koleżanki z forum ma ktoś może rozpiskę pinów szarej kostki licznik polift chodzi mi szczególnie o aktualne spalanie itp 

Opublikowano

Sygnał spalania idzie na pin 25 niebieskiej kostki. Jest podpięty standardowo w poliftach, nawet przy połfisach

Opublikowano

Mam licznik fis z zegarkiem z cyferkami i wskazówkami dołożony z którego czujnika temperatury (jakiego) podać sygnał żeby pokazywało temp. Oleju? Na ten temat było wiele domysłów więc prosiłbym o sprawdzona odpowiedź, silnik 2.4 v6 audi 99rok

Opublikowano

Z przodu silnika jest miejsce na czujnik - patrząc od przodu na prawo od koła pasowego

Opublikowano

Oryginalny czujnik temperatury oleju jest w misce olejowej, jak masz oryginał czujnik lub firmy Hella, to zegar pokaże temperaturę oleju.

Opublikowano (edytowane)

Kolega ma licznik ze wskazówkami czyli analogowy zegarek - ja tak zrozumiałem , wtedy jest czujnik zwykły 

Edytowane przez Banan
Opublikowano

No właśnie ja dlatego pytam bo jak dokładałem licznik to nikt mi konkretnej odpowiedzi nie potrafił dać wtedy i odpuściłem. Czyli czujnik z przodu silnika stąd ciągnąć sygnał do licznika tak? Licznik z zegarkiem analogowym i cyferkami dla pewności ?

Opublikowano (edytowane)

Tak tam tylko jeden kabelek idzie - potem sprawdze w schemacie którędy idzie fabrycznie bo w wiązce silnika mogą być kabelki. Tu masz fotkę poglądowa gdzie szukać 

oilpic.gif

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Wiem gdzie ten czujnik bo robiłem remont silnika więc znam go na pamięć ? ale jakbyś mógł zerknąć gdzie w wiązce go odszukać byłoby super dzięki 

Opublikowano

Na pinie 4 wtyczki t10m ( czarna 10 pin koło ecu )  , G8 to czujnik temp. Oleju , kabel nieb-biały

20210311_182215.jpg

Opublikowano

Dzięki ?

Opublikowano

Cześć mam kilka kwestii, moze ktoś wie.

Czy wskazówki fabryczne można skracać? Odbije sie to na działaniu? na jakiej one zasadzie działają? 

Zmodyfikowałem testowy licznik, czy można zaprogrowac licznik tak by wskazywał prędkość zgodnie z nową skalą? Mod zmienił mi nieco skalę prędkości, przesuniecie jest o 5km wolneij względem fabrycznej skali w A4 260km/h. Plan jest dopracować tarcze pod nowe ramki na zegary i własnie te 5km troche mi utrudnia plan.

spacer.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...