Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Jakieś pół roku temu wymieniałem licznik na pełny FIS z nowym wyświetlaczem, wczoraj odkurzałem auto i stało na +8stopniach z otwartymi drzwiami, wsiadam, chcę wjeżdżać do garażu a na fisie same kreski i bardzo mocny czerwony kolor wyświetlacza, auto normalnie jeździ, ale co się z tym stało :shock3:

Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

chlopaki z innej beczki choc troche w temacie

we wtyczkach za licznikiem sa takie zatrzaski

WP_000421.jpg

polamala mi sie jak wyjmowalem wtyczke, ma ktos do oddania lezaca nie potrzebna ??

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam z powodu tego że pracuje cały tydzień do pożną jest może na forum ktoś kto by podłączył w mojej adzi fisa ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

calego pajaka nie musisz zmieniac bo dochodzi ci tylko sterowanie z prawej...co do aku nic nie trzeba ciagnac po podlaczeniu licznika od razu pokazuje ladowanie...zmieniasz tarcze na eu i km na mile i bedzie ok co do reszty musisz czekac na odpowiedz innych bo ja montowalem w przedlifcie i nie chce wprowadzac cie w blad

---------- Post dopisany at 15:36 ---------- Poprzedni post napisany at 15:34 ----------

co do immo masz je juz w liczniku w przed liftach jest poza licznikiem wiec nie wiem czy nie obejdzie sie u Ciebie bez zabawy z immo

Nie chcąco wprowadzasz kolegę w błąd. Nie będzie OK, bo jeśli wsadza licznik z angola, to wymiana tarczki nie wystarczy. Europejczyk w pionie ma 100km/h, anglik 130, więc przekłamanie po huju fest będzie. Musisz poszukać wsadu do europejczyka 1,6 i go wgrać, ogarnąć immo i dodać pestki do nowego licznika

zadnego przekłamania nie bedzie zmieni kodowanie na EU i bedzie pokazywało tyle ile trzeba

bediks jak masz dobry fis i dobrą cenę to bierz śmiało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

calego pajaka nie musisz zmieniac bo dochodzi ci tylko sterowanie z prawej...co do aku nic nie trzeba ciagnac po podlaczeniu licznika od razu pokazuje ladowanie...zmieniasz tarcze na eu i km na mile i bedzie ok co do reszty musisz czekac na odpowiedz innych bo ja montowalem w przedlifcie i nie chce wprowadzac cie w blad

---------- Post dopisany at 15:36 ---------- Poprzedni post napisany at 15:34 ----------

co do immo masz je juz w liczniku w przed liftach jest poza licznikiem wiec nie wiem czy nie obejdzie sie u Ciebie bez zabawy z immo

Nie chcąco wprowadzasz kolegę w błąd. Nie będzie OK, bo jeśli wsadza licznik z angola, to wymiana tarczki nie wystarczy. Europejczyk w pionie ma 100km/h, anglik 130, więc przekłamanie po huju fest będzie. Musisz poszukać wsadu do europejczyka 1,6 i go wgrać, ogarnąć immo i dodać pestki do nowego licznika

zadnego przekłamania nie bedzie zmieni kodowanie na EU i bedzie pokazywało tyle ile trzeba

bediks jak masz dobry fis i dobrą cenę to bierz śmiało

Nie opowiadaj bzdur, kodowanie zmienia tylko liczenie w kilometrach zamiast w milach, wskazania predkosciomierza zmieniaja sie tylko po wgraniu wsadu z EU>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

calego pajaka nie musisz zmieniac bo dochodzi ci tylko sterowanie z prawej...co do aku nic nie trzeba ciagnac po podlaczeniu licznika od razu pokazuje ladowanie...zmieniasz tarcze na eu i km na mile i bedzie ok co do reszty musisz czekac na odpowiedz innych bo ja montowalem w przedlifcie i nie chce wprowadzac cie w blad

---------- Post dopisany at 15:36 ---------- Poprzedni post napisany at 15:34 ----------

co do immo masz je juz w liczniku w przed liftach jest poza licznikiem wiec nie wiem czy nie obejdzie sie u Ciebie bez zabawy z immo

Nie chcąco wprowadzasz kolegę w błąd. Nie będzie OK, bo jeśli wsadza licznik z angola, to wymiana tarczki nie wystarczy. Europejczyk w pionie ma 100km/h, anglik 130, więc przekłamanie po huju fest będzie. Musisz poszukać wsadu do europejczyka 1,6 i go wgrać, ogarnąć immo i dodać pestki do nowego licznika

zadnego przekłamania nie bedzie zmieni kodowanie na EU i bedzie pokazywało tyle ile trzeba

bediks jak masz dobry fis i dobrą cenę to bierz śmiało

Nie opowiadaj bzdur, kodowanie zmienia tylko liczenie w kilometrach zamiast w milach, wskazania predkosciomierza zmieniaja sie tylko po wgraniu wsadu z EU>

potwierdzam sam to przerabiam trzeba edytować wsad w angliku a tak na marginesie może ktoś ma na sprzedaż tarcze eu po 2 lifcie

---------- Post dopisany 20-11-2012 at 16:22 ---------- Poprzedni post napisany 18-11-2012 at 23:05 ----------

dobra licznik wsadziłem tylko jak podpinałem zaskoczyły mnie dwa kabeli z którymi nie wiem co zrobić oczywiście podam że były one w starej kostce mianowicie w niebieskiej na pinie 13 żółto brązowy zgodnie z opisem glow plug indicator or cat podobno miało go nie być a jest

i e zielonej pin 10 czrno fioletowy fuel tank warning output też miało go nie być a jest akurat w te miejsca musiałem przepiąć inne przewody i te dwa na razie zostawiłem luźne

jak myślicie gdzie je podpiąć czy po prostu zaizolować i zostawić luźne

---------- Post dopisany at 16:37 ---------- Poprzedni post napisany at 16:22 ----------

to się jeszcze pochwale efektem jeszcze tylko sensor do podpięcia został ale to na dniach ogarnę

2012_11_20_15_53_04.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ja mam problem z innej beczki. Jakiś czas temu wymieniłem sobie licznik na licznik z fisem i śmiga mi wszystko tak jak trzeba z resztą bardzo pomógł mi ten wątek. Gdy kupiłem licznik fis był uszkodzony więc go wymieniłem ale teraz świeci mi dużo jaśniej niż wyświetlacz przebiegu czy daty i godziny. Czy macie może jakiś sposób aby go przyciemni? może jakąś folię czerwoną nakleić albo szybkę czerwoną żeby to jakoś wyrównać? Może ktoś miał taki problem i sobie z nim poradził?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja już się uporałem ze zmianą na pełny FIS łącznie z tempomatem, więc mogę podpowiedzieć co i jak. Jedynie nie mam wskazania temperatury oleju. Mam czujnik w misce z trzema pinami tylko teraz mam zamiennik 1J0 907 660 B Topran.

Czy czujnik o nr. 1J0 907 660 B jest dwufunkcyjny czy jest tylko od poziomu oleju ? Czy tylko oryginał czyli Hella bo słyszałem opinie, że zamienniki nie dają rady, czy może jakiś inny nr czujnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jeszcze nie mam podłączonego czujnika w misie al. co zauważyłem jak skasowałem błąd czujnika w misie to do póki znów tego błędu nie załapało temperatura oleju ożyła !?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja błędu żadnego nie mam, jedynie nie mam pewności co do nru czujnika, czy one były montowane tylko w 1/2 FIS i pokazuje tylko min oleju, czy był również w pełnym FISie, tylko nie był wykorzystywany przez stare zegary i jest to wina zamiennika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

---------- Post dopisany at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany at 21:20 ----------

chlopaki z innej beczki choc troche w temacie

we wtyczkach za licznikiem sa takie zatrzaski

http://s14.postimage.org/4l0p6tu8d/WP_000421.jpg

polamala mi sie jak wyjmowalem wtyczke, ma ktos do oddania lezaca nie potrzebna ??

<br /><br />

Włóż je z powrotem będą trzymać. Ja już tak dwa lata jeżdżę i nic nie wypada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja montując z 1/2FIS na full FIS nie musiałem nic podpinać oczywiście poza wtyczkami i temperatura oleju mi działa bez żadnych cfancyków - jest tak, jak powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja montując z 1/2FIS na full FIS nie musiałem nic podpinać oczywiście poza wtyczkami i temperatura oleju mi działa bez żadnych cfancyków - jest tak, jak powinno być.

W moim przypadku było tak samo choć parę set postów wcześnie zarzucono mi że to nie możliwe. Do tego co napisałeś doszła tylko manetka(tempomatu nie mam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie tylko manetka FIS doszła, bo tempo miałem już fabrycznie. Nie mogę rozkminić od czego zależy walka z tą temperaturą, myślałem już o hexach, bo nie wierzę, że od tempomatu... :facepalm: panowie, którzy mieli/mają problem z temp oleju, posiadacie tempomat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy ktoś z osób cieszących sie wskazaniem temperatury oleju może sprawdzić nr czujnika w misce ? Podobno po lifcie tak ma być, że po podłączeniu ma wszystko hulać ale mój czujnik to zamiennik i chce potwierdzić czy to jego wina i czy nr 1J0 907 660 B jest prawidłowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci to mogę potwierdzić dopiero pod koniec tygodnia lub na początku przyszłego, jak wrzucę auto na podnośnik. Gdzie jest umiejscowiony numer czujnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli masz org. to pod czarną osłonką zakrywającą czujnik zaraz przy wtyczce na czujniku powinno być Hella 1J0 907 ...

---------- Post dopisany at 22:17 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ----------

coś takiego CZUJNIK POZIOMU OLEJU AUDI A8 4.0 TDI 02-05r. (2742883961) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie tylko manetka FIS doszła, bo tempo miałem już fabrycznie. Nie mogę rozkminić od czego zależy walka z tą temperaturą, myślałem już o hexach, bo nie wierzę, że od tempomatu... :facepalm: panowie, którzy mieli/mają problem z temp oleju, posiadacie tempomat?

Ja miałem, temperatura działała bez problemu i tempomat też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...