Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, soulmaster3m napisał:

Jakbyś choć raz shańbił się i zajrzał w rozpiski to byś widział, że temperatura i poziom oleju idzie nie do ECU a do licznika.

Uwaga, kabelek jest fioletowy i aby nie zarzucać i brak empatii dla widzących kolory w wersji demo. Zielona pin 15.

Wiem, że idzie do licznika a nie do ECU ale jakbyś się choć raz zhańbił i przeczytał moje pytanie ze zrozumieniem to byś wiedział, że pytam o kostkę, która jest obok ECU w czarnej puszcze na podszybiu i dalej przewody idą do kabiny.
Po drugie pytam o kabelek z wersji czujnika temperatury bez poziomu oleju - nie o ten montowany w misce, a tam kolor jest chyba inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Cytuj

Koledzy, jakiego koloru i do której kostki na który pin w puszce ECU idzie przewód z czujnika temperatury oleju tego, który jest obok filtra? Muszę w niego podpiąć sygnał z nowego czujnika na nowe zegary.

Dałem ci podpowiedź, że szukasz nie tego czujnika, masz to gratis bo już byś jebn@ł babola.

Dałem ci podpowiedź jaki kolor ma przewód. To weź się wysil i sprawdź. 15 takich samych nie będzie. Wszystko tylko na tacy, wszystko tylko pod nos.

Po trzecie. Dopiero teraz precyzujesz pytanie.

Btw. Ja się wysilać nie zamierzam, to Tobie zależy ;)

Jak ja szukałem wszelkich informacji to grzebałem, grzebałem, wertowałem sprawdzałem i odpowiedź miałem. ELSA, polecam.

Edytowane przez soulmaster3m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

T10/8 albo T10/9 ale raczej T10/9.

Nie wiem, nie mam ani ochoty ani siły na głębsze hańbienie się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź.

P.S.
Tak na marginesie powiem Ci, że właśnie po to jest forum.
Jak ktoś coś ogarnął nawet w pocie czoła to dzieli się tym z innymi.
Bynajmniej ja tak robię i wiele innych tu obecnych.
Jeśli to dla Ciebie hańbienie i straszny ból no to żal mi Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja się podzieliłem. Masz na początku poradnik. W nim praktycznie wszystko.

W pocie czoła codziennie walczę z błędami językowymi i Tobie też taką małą poradę dam. Bynajmniej to nie to samo co przynajmniej. Także stwierdziłeś właśnie, że Ty tak nie robisz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.06.2017 o 17:22, fatboyA4 napisał:

Nie dokładałem bo nie wiem za bardzo skąd wziąć te sygnały od otwarcia poszczególnych drzwi.

Tu masz poradnik wszystko znajdziesz ja jestem właśnie na etapie kabelkologi :-) wszystko ładnie opisane 

http://chomikuj.pl/soulmaster3m/VAG+AUDI+VW+itd/Wymiana+FIS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Chce u siebie wymienić licznik na taki z pełnym FIS-em. Moje auto jest z 97 roku modelowo 98. Czy możecie mi powiedzieć czy immo mam w liczniku czy w kompie? Wydaje mi się, że jest w tym liczniku na zdjęciu.

19807316_1412171188864834_635582118_o (1).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz IMO poza licznikiem. Zobacz czy po prawej stronie na wysokości kolana pod stacyjka masz białą puszkę . Jeśli jest to inst puchar IMO. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Mateusz992 napisał:

Witam,
Chce u siebie wymienić licznik na taki z pełnym FIS-em. Moje auto jest z 97 roku modelowo 98. Czy możecie mi powiedzieć czy immo mam w liczniku czy w kompie? Wydaje mi się, że jest w tym liczniku na zdjęciu.

19807316_1412171188864834_635582118_o (1).jpg

Masz w liczniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panu czemu wskazówka od temperatury ruszyła??

Aktualnie licznik totalna bieda jak u kolegi wyżej

Dodam że nie mam czujnika w misce, nie przekładalem kabli

IMG_20170509_173053-3120x2340.thumb.jpg.c69b6bedaa31f684289e312bfef784ba.jpg

Edytowane przez przemolll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie

3 godziny temu, przemolll napisał:

Panu czemu wskazówka od temperatury ruszyła??

Aktualnie licznik totalna bieda jak u kolegi wyżej

Dodam że nie mam czujnika w misce, nie przekładalem kabli

IMG_20170509_173053-3120x2340.thumb.jpg.c69b6bedaa31f684289e312bfef784ba.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w słupku A przy nogach pasażera można wypiąc piny z kostki i w to miejsce wpiac piny nowe z przewodami te które wyciągne zaizolowac chodzi oczywiscie o piny zenskie te z dziurka nie szpileczki ? i potem wyjac pin 1 z nieb. kostki przy liczniku ? Pozdrawiam

Edytowane przez Krzysiek Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra chłopy. Przyznawać się kto ma 1.8T, najlepiej ANB i mi coś sprawdzi?


Potrzebuję wiedzieć czy napięcie na wtyczce 3 pinówej idącej do cewki a dokładniej pinie 15 (obojętnie której cewki) znika od razu po wyjęciu kluczyka. Czy też ogólnie kiedy się pojawia i kiedy znika.

 

Zasada działania jest taka, że w puszce ECU jest przekaźnik 30 na miejscu 3 i na ten przekaźnik na pin 2 i 9 idzie stały plus.

Przekaźnik ten wyzwala ECU dając masę z pinu 21 na pin 4 przekaźnika.

Napięcie wtedy idzie z pinu 6 przekaźnika i dalej na bezpiecznik 29 (20A).

Z bezpiecznika 29 idzie na piny 15 wszystkich cewek. (i na pin 121 ECU)

 

35101566233_7702d18766.jpg 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to aktualne to jutro sprawdzę ci napięcie na cewce. Też mam anb

Pytanie czy ten zbiornik pasuje na swapa?? Dodam że mam polifta

Screenshot_20170724-200403.png

Edytowane przez przemolll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam Audi A4 B5  1.6 benz z 1996r. Chciałem wymienić licznik zwykły na full fis. Mam już licznik full fis od a4 b5 wyjęty z benzyny 1.6 z 96r.

Czytałem prawie wszystkie posty i już się pogubiłem.

Z tego co rozumiem to nie muszę przerabiać żadnych kostek do tego licznika. Immo też jest poza licznikiem. Muszę tylko dorobić przewody od manetki do 20 pinowej kostki fis i od radia (concert 1).

Spalanie wyciągnąć z ECU. Czy coś jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak piszesz. Montujesz licznik bez kombinacji z kostkami i bez adaptacji immo. Dokładasz czerwoną kostkę i podpinasz co trzeba. Sygnał temperatury zewnetrznej jeszcze pociągnij.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , tak przypadkowo trafiłem na ten post , wymieniłem licznik na pełnego fisa i według poradnika myślałem że wszystko już mam podłączone a tu czytam o spalaniu z ECU ? I TEMPERATURA ZEWNĘTRZNA  gdzie to znajde lub jak możesz proszę o podpowiedz . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wcześniej miałeś 1/2fis to nic nie musisz podłączać bo sygnały standardowo są w wiązce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjąłem pin 1 w niebieskiej wtyczce licznika i co ??? nic nie wyświetlało a autko nie chciało zapalić podpiąłem z powrotem i odpaliło wszystko działa super CZYLI BLĄD W OPISIE NIE ODŁĄCZAMY PINU 1 Z NIEBIESKIEJ WTYCZKI LICZNIKA !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Fazii napisał:

Jak wcześniej miałeś 1/2fis to nic nie musisz podłączać bo sygnały standardowo są w wiązce.

miałem 1/2 fis więc po sprawie :-) dzieki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...