Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz dwa wyjścia, albo zostawić tarcze anglika i tak jeździć i zmienić kodowanie na Europę żeby pokazywało w litrach, a druga to zmiana wsadu i podmiana tarczy.

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no mph tarcza zostać nie może.... zmiana wsadu eh :confused4:

Opublikowano

Są też dostępne na allegro tarcze do liczników z anglika ale wyskalowane w km/h ale wyglądają tak że już wolałbym jeździć na mp/h

Opublikowano

ten "wsad" to zgrywa się ze starego licznika pobiere z netu czy co :mysli:

Opublikowano

chyba mam jakiś wsad do licznika z fisem, jak będę w domu to wrzucę, licznik rozumiem z cyfrowym zegarkiem ?,

Podaj jeszcze numer tego angielskiego licznika

Opublikowano

nr licznika podam dopiero jutro bo to znajomego auto i licznik

tak licznik ma cyfrowy zegarek, białe podświetlenie

Opublikowano

Wsad licznika 8D0 920 931 T europejski z zegarkiem radiowym, nie jestem w 100% pewien czy jest dobry bo nie wgrywałem go do żadnego licznika, dostałem go od kolegi z Naszego forum

http://www.sendspace.pl/file/7e34adea2b3a1aee557b9d0

Opublikowano

:hi:

tymczasem jutro rozglądnę się co lokalni magicy mają do zaoferowaniaw temacie

Opublikowano

Witam! Po przekręceniu zapłonu pojawia się napis "MOTOR ABSTELLEN UND KOHLMITTEL PROFEN" ,czy to jest jakiś błąd czy jest dobrze?. Bo jak zapale silnik to napis gaśnie i zapala się na parę sekund napis "OK". Jestem właśnie po udanej operacji przejścia na pełen FIS i zegary mam na 00340 czyli wersja Kanadyjska a jak miałem 00040 to tego napisu nie było tylko od razu "OK".

Opublikowano

tez takie cos mialem.Normalna sprawa zakodujesz na 00040 lub 00140 i bedzie ok.

Opublikowano

Panowie powidzcie mi też tak macie że spalanie pokazuje jak chce. To znaczy średnie pokazuje mi około 2 litry za mało co skutkuje tym że na połowie baku pokazuje że zrobie jeszcze około 800 km. Troche mnie to denerwuje bo w sumie to średnie spalanie jest najbardziej pożadane przy zmianie na fis i ile jeszce mam do tankowania. Zauważyłem też ze spalanie chwilowe pokazuje z opóźnieniem tz. nacisne gaz i dopiero po 1 - 2 wskakuje spalanie.

Opublikowano

ja tez tak mam.Nic z tym nie zrobisz,nieraz dostaje zamuly a nieraz wmiare ok pokazuje a mialem wszystkie liczniki jakie pasuja do a4 i na kazdym tak bylo.

Opublikowano

Miałem po drodze trzy liczniki z fisem i w każdym pokazywało dobrze, zawsze i chwilowe i średnie spalanie był ok, także z tymi 2 litrami to coś jest nie tak, a dystans jaki można przejechać jest obliczany na podstawie ilości paliwa i średniego spalania tak więc skoro spalanie pokazuje 2L/100 dlatego zasięg jest 800km.

Podłącz VAG połącz się z licznikiem wejdź w adaptację i podaj jaką masz wartość na kanale 03.

Opublikowano

byłem dziś rano ze znajomym u lokalnych magików elektryków co się dowiedziałem to

- montaż z kodowaniem angielskiego licznika 60zł (tarcza zostaje angielska)

- przełożenie tarczy na europę + wsad + montaż 300zł

Trochę rozbieżność cenowa? czy na prawdę tyle to może kosztować? Sam mu tego nie zrobię z uwagi na ten wsad

Dodam że szkoda by było tego licznika gdyż ma idealny fis

Opublikowano

Miałem po drodze trzy liczniki z fisem i w każdym pokazywało dobrze, zawsze i chwilowe i średnie spalanie był ok, także z tymi 2 litrami to coś jest nie tak, a dystans jaki można przejechać jest obliczany na podstawie ilości paliwa i średniego spalania tak więc skoro spalanie pokazuje 2L/100 dlatego zasięg jest 800km.

Podłącz VAG połącz się z licznikiem wejdź w adaptację i podaj jaką masz wartość na kanale 03.

Popołudniu sprawdze to podam a jaka powinna być mam w sumie licznik z 2,5 tdi ale przekodowany na 1,9 wiec chyba powinno dobrze pokazywac a ja mam średnią na poziomie 4,4l czyli jakieś 2 litry za mało.

Opublikowano

A co jeżeli spalanie pokazuje 51,3 ? jak ostro jadę to pokazuje około 30

Na kanale 03 wartość 100%

Opublikowano

U mnie też na chwilowym jest ponad 30 ale to tylko na 1 i 2 biegu, gdzie podłączałeś spalanie do żółtego kabelka czy wprost do ECU

Opublikowano

a ja mam tak cały czas jak zapale i spokojnie jadę to jest 51,3 - 51,7 , jak szybciej jadę do schodzi do około 30 .

Pojawiło się to podczas kodowania imo . Zakładając ten licznik było ok a teraz nie wiem jak to naprawić ,na silniku pojawia się błąd :

18058 - powertrain data bus missing message from instrument cluster

P1650 - 35-00

Podobno można zmienić szynę po której łączy się zegar z komputerem .

Opublikowano

No to na pewno coś jest nie tak, a jakie masz wartości na kanałach 60,61,62 ustaw wszędzie 0 i zobacz jak będzie

Opublikowano

mam 0 , jak ustawie np 1025 czy 1027 chyba na którymś kanale z tych to wyskakuje mi błąd niskiego stanu oleju .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...