pawelwor Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Bardzo proste, nie ma co się bać Za pierwszy razem przyda się trochę cierpliwości.
aju Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 no i zegary już europejskie wszytko gra aż miło... czas na pozbywanie się błędów typu żarówki, spryskiwacze... i teraz znów pytanie do was nie mogę znaleźć rozpiski szarej kostki, oraz czy dobrze ponumerowałem piny w tej kostce?
IDUAL Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 U mnie patrząć na licznik to od dołu miałem 1 pin tam gdzie ty napisałeś 16 pin tam gdzie 32 miałem 16 pin.
aju Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 dzięki[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 11:59_________________________________________________aha jeszcze ma ktoś rozpiskę [br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 12:21_________________________________________________mam coś takiego ale z A6 nie wiem czy pokrywa się to z A4 connector for multifunction display, 32-pin, grey 1 -Switch menu guide (menu) 2 -Switch menu guide (out A) 3 -Switch menu guide (out 4 -Switch menu guide (Enter) 5 -CAN high speed Display (high +) 6 -CAN high speed Display (low -) 7 -CAN high speed Display (screen) 8 -Door contact, passenger side 9 -Door contact, rear right 10 -Door contact, rear left 11 -Enable 12 -Clock 13 -Data 14 -Brake light 15 -Washer fluid level 16 -Tail lights/dipped beams 17 -On-board computer, left 18 -On-board computer, right 19 -On-board computer reset 20 -not used 21 -not used 22 -not used 23 -Key branch 1 Navigation system 24 -Key branch 2 Navigation system 25 -Key branch Telematics 26 -not used 27 -not used 28 -not used 29 -not used 30 -not used 31 -not used 32 -not used
pawelwor Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Wtyczki zawsze były oznaczone, jak się przyjrzysz dobrze to powinieneś po rogach przy pinach zobaczyć numery, są bardzo małe. Ewentualnie sprawdź na wtyczce wchodzącej w to gniazdo. Rozpiska pinów z A6 pokrywa się z A4, także masz dobrą
aju Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 chodzi o to że nie mam wtyczki szarej, mam tylko wejście w liczniku w którym nie widzę nr pinów Piny będę łączył pojedynczo gdyż póki co nie mam szarej wtyczki[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 13:58_________________________________________________dorwałem wtyczkę więc wszytko staje się łatwiejsze Uploaded with ImageShack.us[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 16:01_________________________________________________Panowie błędy żarówek robię na masę żeby się nie wyświetlały ale z racji że jutro będę miał pompkę z A4avnt które miało fisa chciał bym podłączyć wskazanie małej ilości spryskiwaczy. Rozumiem że kabel muszę położyć od podstaw bo u mnie nie ma go? PIN15 łącze z pompką.... tylko gdzie? Uploaded with ImageShack.us
kaju Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Aju, jeśli chodzi o podłączenie manetki, to podsunę Ci, że na bodajże 122 lub 123 stronie masz jak to podłączyć z szarą kostką, bo od manetki musisz też wyprowadzić masę a, no i zajrzyj na PW.
aju Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 kolega nie ma manetki, dlatego podłączenie jej jest mi zbędne. Chodzi mi tylko o te spryski
pawelwor Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Jeśli czujnik jest oddzielnie to idą do niego dwa przewody: masa i drugi który podłączasz pod pin 15 szarej kostki. Jeśli czujnik jest zintegrowany z pompką to masz masę, plus do pinu 15 z czujnika i plus gdzieś do przekaźnika (jeśli robisz tak jak ori). Więcej o tym w temacie o podłączeniu spryskiwaczy reflektorów, czy jakoś tak.
aju Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Czyli łatwiej kupić taki czujnik za 25zł "wydziarać" dziurę w zbiorniczku na ten czujnik, oczywiście to uszczelnić. Później masa do jednego pinu tego czujnika a drugi pin łączyć z pinem 15
pawelwor Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Co do wydziarania dziury to lepiej, żebyś to zrobił bardzo dokładnie, u mnie lekko mi nie poszło i musiałem pół rękawiczki rumowej zużyć, żeby to jakoś uszczelnić na jakiś czas. Do A4 polifta na allegro są takie zbiorniczki na dwie pompki, prościej w te stronę Tak u siebie podłączałem niedawno czujnik poziomu płynu, masę gdzieś w środku podłączyłem a drugi bezpośrednio pod odpowiedni pin.
aju Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 myślę o wklejeniu tego czujnika na silikon
Szymoonk Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Schemat po II lifcie 99-01 PL Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie 1 - Zacisk 15 2 - Zużycie klocków hamulcowych 3 - Wyjście prędkościomierza 1 4 - Niewykorzystane 5 - Czujnik poziomu paliwa 6 - Ostrzeżenie o rezerwie paliwa OBD 2 7 - Zacisk 31 (masa czujnika) 8 - Temperatura płynu chłodzącego 9 - Zacisk 31 (masa obciążająca) 10 - Ciśnienie oleju 2 (wysokie) 11 - Sygnał liczby obrotów 12 - Wyłączenie klimatyzacji 13 - Elektroniczny układ sterowania mocą silnika / kontrola rozgrzewania świec żarowych 14 - Regulacja poziomu 15 - Zacisk 58d 16 - Kierunkowskaz przyczepy 17 - Światła drogowe 18 - Kierunkowskaz lewy 19 - Niewykorzystane 20 - Zacisk 58s 21 - Czujnik stykowy drzwi po stronie kierowcy 22 - Niedobór płynu chłodzącego 23 - Zacisk 30 24 - Zacisk 31 (masa obciążająca) 25 - Sygnał zużycia 26 - Światło postojowe po prawej stronie 27 - Światło postojowe po lewej stronie 28 - Wejście prędkościomierza 29 - Hamulec 30 - Styk S 31 - Wyjście prędkościomierza 2 32 - ESP/ASR Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone 1 - Czujnik stykowy drzwi (wszystkie drzwi) 2 - Transponder 1 3 - Niewykorzystane 4 - Niewykorzystane 5 - Przewód W 6 - Pokrywa tylna 7 - Kierunkowskaz prawy 8 - Niewykorzystane 9 - Niewykorzystane 10 - Poduszka bezpieczeństwa 11 - Komunikat o czasie postoju 12 - Zacisk 61 / kontrola ładowania 13 - Hamulec postojowy/BRAKE 14 - CHECK 15 - Poziom oleju / temperatura oleju 16 - Niewykorzystane 17 - Transponder 2 18 - Magistrala CAN high speed napędu (+) 19 - Magistrala CAN hjgh speed napędu (–) 20 - Magistrala CAN high speed napędu, ekranowanie 21 - ABS 22 - Magistrala CAN low speed Komfort (+) 23 - Magistrala CAN low speed Komfort (–) 24 - Magistrala CAN low speed Komfort, ekranowanie 25 - Pokrywa przedziału silnikowego 26 - Niewykorzystane 27 - Zamek pasa bezpieczeństwa 28 - Przewód K 29 - Wejście temperatury zewnętrznej 30 - Niewykorzystane 31 - Wskaźnik zakresów przełączania 32 - Niewykorzystane Złącze wielostykowe 32-stykowe, szare 1 - Przełącznik menu 2 - Przełącznik menu (out A) 3 - Przełącznik menu (out 4 - Przełącznik menu (Enter) 5 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz (+) 6 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz (–) 7 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz - ekranowanie 8 - Czujnik stykowy drzwi po stronie przedniego pasażera 9 - Czujnik stykowy drzwi z tyłu z prawej strony 10 - Czujnik stykowy drzwi z tyłu z lewej strony 11 - Uaktywnienie 12 - Clock 13 - Data 14 - Światło hamowania 15 - Poziom płynu do mycia 16 - Tylne światło/światła mijania 17 - Komputer samochodowy z lewej strony 18 - Komputer samochodowy z prawej strony 19 - Komputer samochodowy - Reset 20 - Niewykorzystane 21 - Niewykorzystane 22 - Niewykorzystane 23 - Gałąź przycisków 1 nawigacji 24 - Gałąź przycisków 2 nawigacji 25 - Gałąź przycisków systemu Telematik 26 - Niewykorzystane 27 - Niewykorzystane 28 - Niewykorzystane 29 - Niewykorzystane 30 - Niewykorzystane 31 - Niewykorzystane 32 - Niewykorzystane Wersja eng 32-pin, blue 1 - Terminal 15 2 - Brake pad wear 3 - Tachometer output 1 4 - not occupied 5 - Tank sensor 6 - Tank warning OBD 2 7 - Terminal 31 (sensor Ground (GND)) 8 - Coolant temperature 9 - Terminal 31 (load Ground (GND)) 10 - Oil pressure 2 (high) 11 - RPM signal 12 - A/C shut-off 13 - E-Gas/glow plug control 14 - Level control 15 - Terminal 58d 16 - Trailer turn signal 17 - High beam 18 - Left turn signal 19 - not occupied 20 - Terminal 58s 21 - Driver door contact 22 - Low coolant 23 - Terminal 30 24 - Terminal 31 (load Ground (GND)) 25 - Consumption signal 26 - Right parking light 27 - Left parking light 28 - Tachometer input 29 - Brake 30 - S-contact 31 - Tachometer output 2 32 - ESP/ASR 32-pin, green 1 - Door contact (all doors) 2 - Transponder 1 3 - not occupied 4 - not occupied 5 - W-wire 6 - Tailgate 7 - Right turn signal 8 - External buzzer 9 - External gong 10 - Airbag 11 - Stand-still time output 12 - Terminal 61 13 - Parking brake/BRAKE 14 - CHECK 15 - Oil level/oil temperature 16 - not occupied 17 - Transponder 2 18 - CAN high speed (powertrain) (high +) 19 - CAN high speed (powertrain) (low -) 20 - CAN high speed (powertrain) (screen) 21 - ABS 22 - CAN low speed (comfort) (high +) 23 - CAN low speed (comfort) (low -) 24 - CAN low speed (comfort) (screen) 25 - Engine lid 26 - not occupied 27 - Belt buckle 28 - K-wire 29 - Outside temperature -input 30 - not occupied 31 - Selector range display 32 - not occupied 32-pin, grey 1 - Menu selection switch (menu) 2 - Menu selection switch (out A) 3 - Menu selection switch (out 4 - Menu selection switch (Enter) 5 - CAN high speed display (high +) 6 - CAN high speed display (low -) 7 - CAN high speed display (screen) 8 - Passenger door contact 9 - Right rear door contact 10 - Left rear door contact 11 - Enable 12 - Clock 13 - Data 14 - Brake light 15 - Windshield washer fluid level 16 - Rear lights/low beams 17 - Left board computer 18 - Right board computer 19 - Board computer, reset 20 - not occupied 21 - not occupied 22 - not occupied 23 - Button branch 1 navigation 24 - Button branch 2 navigation 25 - Button branch Telematic 26 - not occupied 27 - not occupied 28 - not occupied 29 - not occupied 30 - not occupied 31 - not occupied 32 - not occupied
aju Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 1 - Przełącznik menu2 - Przełącznik menu (out A) 3 - Przełącznik menu (out 4 - Przełącznik menu (Enter) co to jest
oktawiusz5 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 no i zegary już europejskie wszytko gra aż miło... czas na pozbywanie się błędów typu żarówki, spryskiwacze... i teraz znów pytanie do was nie mogę znaleźć rozpiski szarej kostki, oraz czy dobrze ponumerowałem piny w tej kostce? Przyporządkowanie styków na złączach wielostykowych zestawu wskaźników - samochody do modelu roku 1997 Złącze wielostykowe, 26-stykowe, niebieskie 1 - Niewykorzystane 2 - Zadziałanie brzęczyka 3 - Zacisk 15 4 - Zacisk 15 5 - Niewykorzystane 6 - Zacisk 61 7 - Hamulec ręczny/zakłócenie działania hamulca 8 - ABS, sygnał bezpośredni 9 - Poduszka bezpieczeństwa, sygnał bezpośredni 10 - CAT 11 - ABS, sygnał zwrotny 12 - Poduszka bezpieczeństwa, sygnał zwrotny 13 - Światło postojowe po prawej stronie 14 - Wyłącznik zapłonu styk S 15 - Niewykorzystane 16 - Niewykorzystane 17 - Zadziałanie gongu 18 - Ciśnienie oleju 1,8 bar 19 - Zacisk 58d 20 - Poziom płynu chłodzącego 21 - Kierunkowskaz prawy 22 - Światła drogowe 23 - Wejście prędkościomierza 24 - Płyn hamulcowy 25 - Klocek hamulcowy 26 - Światło postojowe po lewej stronie Złącze wielostykowe 26-stykowe, żółte 1 - Zacisk 58 2 - Zacisk 58 3 - Sygnał liczby obrotów 4 - Sprężarka układu klimatyzacji 5 - Wyświetlanie godziny 6 - Sygnał prędkości 1 7 - Sygnał prędkości 2 8 - Czujnik stykowy drzwi kierowcy 9 - Zacisk 30 10 - Zacisk 30 11 - Niewykorzystane 12 - Ostrzeżenie o rezerwie paliwa 13 - Kierunkowskaz lewy 14 - Niewykorzystane 15 - Niewykorzystane 16 - Przełącznik zamka pasa bezpieczeństwa 17 - Niewykorzystane 18 - Zacisk 31 19 - Zacisk 31 20 - Przewód diagnostyczny 21 - Niewykorzystane 22 - Niewykorzystane 23 - Lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec 24 - Immobiliser 25 - Czujnik poziomu paliwa 26 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego Złącze wielowtykowe 20-wtykowe, czarne 1 - Sygnał zużycia 2 - Niewykorzystane 3 - Niewykorzystane 4 - Niewykorzystane 5 - Temperatura zewnętrzna 6 - Wskazanie zakresu 7 - Niewykorzystane 8 - Niewykorzystane 9 - Poziom płynu chłodzącego 10 - Ciśnienie hydrauliczne 11 - Komputer samochodowy - Reset 12 - Radio/telefon - Clock 13 - Radio/telefon - Data 14 - Komputer samochodowy z lewej strony 15 - Radio/telefon - Enable 16 - Tylne światło/światła mijania 17 - Przekaźnik świec żarowych 18 - Komputer samochodowy z prawej strony 19 - Światło hamowania 20 - Niewykorzystane Złącze wielowtykowe 4-wtykowe, czarne 1 - Czujnik temperatury oleju 2 - Niewykorzystane 3 - Niewykorzystane 4 - Niewykorzystane ----------------------------------------------------------------------------------- Przyporządkowanie styków na złączach wielostykowych zestawu wskaźników - samochody od modelu roku 1998 Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie 1 - Zacisk 15 2 - Kierunkowskaz prawy 3 - Prędkościomierz, wyjście 1 4 - Niewykorzystane 5 - Czujnik poziomu paliwa 6 - Poduszka bezpieczeństwa 7 - Zacisk 31 (masa czujnika) 8 - Temperatura płynu chłodzącego 9 - Zacisk 31 (masa obciążająca) 10 - Przełącznik ciśnienia oleju 11 - Sygnał liczby obrotów 12 - Zacisk 61 13 - Kontrola rozgrzewania świec żarowych lub CAT 14 - Regulacja poziomu 15 - Zacisk 58d 16 - Kierunkowskaz przyczepy/zakłócenie działania układu elektrycznego silnika 17 - Światła drogowe 18 - Kierunkowskaz lewy 19 - ABS 20 - Zacisk 58s 21 - Czujnik stykowy drzwi po stronie kierowcy 22 - Niedobór płynu chłodzącego 23 - Zacisk 30 24 - Zacisk 31 (masa obciążająca) 25 - Przewód K 26 - Światło postojowe po prawej stronie 27 - Światło postojowe po lewej stronie 28 - Wejście prędkościomierza 29 - Poziom i ciśnienie płynu hamulcowego 30 - Styk S 31 - Zamek pasa bezpieczeństwa 32 - System ESP Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone 1 - Niewykorzystane 2 - Transponder 1 3 - Niewykorzystane 4 - Immobiliser 5 - Przewód W 6 - Pokrywa tylna (tylko wersja Lowline) 7 - Klocek hamulcowy (tylko wersja Highline) 8 - Niewykorzystane 9 - Niewykorzystane 10 - Ostrzeżenie o rezerwie paliwa - sygnał wyjściowy sterownika silnika (tylko 6-cyl. silnik TDI i samochody dla USA) 11 - Komunikat o czasie postoju 12 - Wyłączenie klimatyzacji 13 - Hamulec postojowy 14 - Elektroniczny układ sterowania mocą silnika 15 - Światła obrysowe 16 - Niewykorzystane 17 - Transponder 2 18 - Niewykorzystane 19 - Niewykorzystane 20 - Niewykorzystane 21 - Temperatura oleju 22 - Niewykorzystane 23 - Niewykorzystane 24 - Niewykorzystane 25 - Niewykorzystane 26 - Niewykorzystane 27 - Niewykorzystane 28 - Niewykorzystane 29 - Zacisk 58d (zewnętrzny potencjometr przyciemniania oświetlenia) 30 - Prędkościomierz, wyjście 2 31 - Niewykorzystane 32 - Niewykorzystane Złącze wielostykowe 20-stykowe, czerwone 1 - Sygnał zużycia 2 - Niewykorzystane 3 - Niewykorzystane 4 - Niewykorzystane 5 - Temperatura zewnętrzna 6 - Wskazanie położenia dźwigni przełączania zakresów 7 - Niewykorzystane 8 - Niewykorzystane 9 - Niedobór płynu do mycia 10 - Ciśnienie hydrauliczne 11 - Komputer samochodowy - Reset 12 - Sygnał Clock wskazania częstotliwości radia 13 - Sygnał Data wskazania częstotliwości radia 14 - Komputer samochodowy z lewej strony 15 - Sygnał Enable wskazania częstotliwości radia 16 - Tylne światło / światła mijania (kontrola żarówek) 17 - Przekaźnik świec żarowych (w przypadku silników TDI w czasie rozgrzewania świec żarowych kontrola zbyt niskiego napięcia w zestawie wskaźników zostaje wstrzymana) 18 - Komputer samochodowy z prawej strony 19 - Światło hamowania 20 - Niewykorzystane --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Przyporządkowanie styków złączy wielostykowych w zestawie wskaźników w samochodach od 2000 roku Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie 1 - Zacisk 15 2 - Zużycie klocków hamulcowych 3 - Wyjście prędkościomierza 1 4 - Niewykorzystane 5 - Czujnik poziomu paliwa 6 - Ostrzeżenie o rezerwie paliwa OBD 2 7 - Zacisk 31 (masa czujnika) 8 - Temperatura płynu chłodzącego 9 - Zacisk 31 (masa obciążająca) 10 - Ciśnienie oleju 2 (wysokie) 11 - Sygnał liczby obrotów 12 - Wyłączenie klimatyzacji 13 - Elektroniczny układ sterowania mocą silnika / kontrola rozgrzewania świec żarowych 14 - Regulacja poziomu 15 - Zacisk 58d 16 - Kierunkowskaz przyczepy 17 - Światła drogowe 18 - Kierunkowskaz lewy 19 - Niewykorzystane 20 - Zacisk 58s 21 - Czujnik stykowy drzwi po stronie kierowcy 22 - Niedobór płynu chłodzącego 23 - Zacisk 30 24 - Zacisk 31 (masa obciążająca) 25 - Sygnał zużycia 26 - Światło postojowe po prawej stronie 27 - Światło postojowe po lewej stronie 28 - Wejście prędkościomierza 29 - Hamulec 30 - Styk S 31 - Wyjście prędkościomierza 2 32 - ESP/ASR Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone 1 - Czujnik stykowy drzwi (wszystkie drzwi) 2 - Transponder 1 3 - Niewykorzystane 4 - Niewykorzystane 5 - Przewód W 6 - Pokrywa tylna 7 - Kierunkowskaz prawy 8 - Niewykorzystane 9 - Niewykorzystane 10 - Poduszka bezpieczeństwa 11 - Komunikat o czasie postoju 12 - Zacisk 61 / kontrola ładowania 13 - Hamulec postojowy/BRAKE 14 - CHECK 15 - Poziom oleju / temperatura oleju 16 - Niewykorzystane 17 - Transponder 2 18 - Magistrala CAN high speed napędu (+) 19 - Magistrala CAN hjgh speed napędu (–) 20 - Magistrala CAN high speed napędu, ekranowanie 21 - ABS 22 - Magistrala CAN low speed Komfort (+) 23 - Magistrala CAN low speed Komfort (–) 24 - Magistrala CAN low speed Komfort, ekranowanie 25 - Pokrywa przedziału silnikowego 26 - Niewykorzystane 27 - Zamek pasa bezpieczeństwa 28 - Przewód K 29 - Wejście temperatury zewnętrznej 30 - Niewykorzystane 31 - Wskaźnik zakresów przełączania 32 - Niewykorzystane Złącze wielostykowe 32-stykowe, zielone 1 - Przełącznik menu 2 - Przełącznik menu (out A) 3 - Przełącznik menu (out 4 - Przełącznik menu (Enter) 5 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz (+) 6 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz (–) 7 - Magistrala CAN high speed, wyświetlacz - ekranowanie 8 - Czujnik stykowy drzwi po stronie przedniego pasażera 9 - Czujnik stykowy drzwi z tyłu z prawej strony 10 - Czujnik stykowy drzwi z tyłu z lewej strony 11 - Uaktywnienie 12 - Clock 13 - Data 14 - Światło hamowania 15 - Poziom płynu do mycia 16 - Tylne światło/światła mijania 17 - Komputer samochodowy z lewej strony 18 - Komputer samochodowy z prawej strony 19 - Komputer samochodowy - Reset 20 - Niewykorzystane 21 - Niewykorzystane 22 - Niewykorzystane 23 - Gałąź przycisków 1 nawigacji 24 - Gałąź przycisków 2 nawigacji 25 - Gałąź przycisków systemu Telematik 26 - Niewykorzystane 27 - Niewykorzystane 28 - Niewykorzystane 29 - Niewykorzystane 30 - Niewykorzystane 31 - Niewykorzystane 32 - Niewykorzystane Złącze wielostykowe 4-stykowe, czarne, zegara sterowanego falami radiowymi 1 - Zegar sterowany falami radiowymi, sygnał (dane) 2 - Zegar sterowany falami radiowymi 5V 3 - Niewykorzystane 4 - Zegar sterowany falami radiowymi, masa
bin85 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 1 - Przełącznik menu2 - Przełącznik menu (out A) 3 - Przełącznik menu (out 4 - Przełącznik menu (Enter) co to jest Dodatkowe menu w którym, można zdefiniować które funkcje ma pokazywać fis, czy zegarek ma pokazywać datę i czy ma byś wyświetlane info z radia i chyba co ś jeszcze ale nie pamiętam
aju Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 wszytko ogarnięte, jednak zastanawia mnie... da się jakoś prosto podłączyć kontrole żarówek? bo póki co "hamulce" i "lampy" mam podłączone pod masę
Xsystoff Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Ja za to napisze dla potomnych, ze MY95 jest inne od pozniejszych, i FIS 96-97 nie podchodzi do 95. Zeby ktos nie mial zonka jak ja :/
Szymoonk Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Najłatwiej rozpoznać po liczniku wersje auta 94 - 97 zegarek w liczniku bez numeracji skali, kostki 2x26 1x20 97 - 99 zegarem w liczniku z numeracją skali, kostki 2x32 1x20 99 - 01 zegarek cyfrowy, radiowy, kostki 3x32 Oczywiście zostaje jeszcze kwestia z którego miesiąca ale po liczniku możemy rozpoznać
aju Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 z racji pytań na PW co gdzie połączyłeś napisze to tutaj: Wersja dla auta bez manetki (możliwość przełączania menu) SZARA KOSTKA PIN 17 - z guzikiem kupionym w sklepie elektronicznym (taki który nie blokuje się w pozycji ON) guzik podłączony do masy /MENU UP/ PIN 19 - z guzikiem kupionym w sklepie elektronicznym (taki który nie blokuje się w pozycji ON) guzik podłączony do masy /RESET/ PIN 14,16 - masa (błąd żarówek i hamulców zniknie) PIN 15 - kabel do czujnika wklejonego w zbiornik spryskiwaczy, czujnik podłączony do masy (czujnik kupiłem jakiś ze skody, dziurę wywierciłem, czujnik wkleiłem na silikon) PIN 9 - drzwi prawy tył z czujnikiem tych drzwi (wyciągacie go z pod gumki, przykładacie kabelek i patrzycie na którym kablu zapali się otwarcie drzwi na fis) PIN 10 - analogicznie do 9 tylko lewy tył dziś obadam czy można jakoś inaczej podłączyć pin 14 i 16
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się