OnasiS Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Korzystaj z mojego gotowca Korzystaj z mojego gotowca Twój gotowiec bardziej zakręcony od mojego W 1/2 FIS tez działa??
MaxsteRR Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Zadziała. Z lewej ułożenie pinów w 98, z prawej 00. Jeśli np: z lewej pod nr. 2 masz kierunkowskaz prawy, a z prawej jest on na zielono z nr. 7 to znaczy, że z oryginalnej kostki niebieskiej z pinu 2 musisz go wyjąć i włożyć pod pin 7 zielonej
bin85 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Nie 58D-regulacja jasnosci z potencjometru w liczniku 58DE-regulacja jasnosci z zewnetrznego potencjometru(na przyklad w a6) 58S-regulacja jasnosci z czujnika swiatla w liczniku na tarczy predkosciomierza. Jeżeli by tak było to potencjometrem regulował bym tylko zegary i radio a reszta zależna by była od czujnika światła ponieważ pod zacisk 58D podłączone jest tylko radio, a tak nie jest wszystko co podświetlane można ściemnić pokrętłem
OnasiS Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Zadziała. Z lewej ułożenie pinów w 98, z prawej 00. Jeśli np: z lewej pod nr. 2 masz kierunkowskaz prawy, a z prawej jest on na zielono z nr. 7 to znaczy, że z oryginalnej kostki niebieskiej z pinu 2 musisz go wyjąć i włożyć pod pin 7 zielonej spoks a co z tymi pozycjami : 29 - Zacisk 58d (zewnętrzny potencjometr przyciemniania oświetlenia) - Wejście temperatury zewnętrznej zielona 4 - Immobiliser - Niewykorzystane zielona Czujnik stykowy drzwi (wszystkie drzwi) - skad wziąść sygnal??
MaxsteRR Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Wejście temp. zewnętrznej, to przewód brązowo - żółty z małej czarnej kostki o ile miałeś termometr w starych zegarach, ale pół fis nie wyświetla temp. Sygnał wszystkich drzwi jest zbędny Zewnętrzny potencjometr był w A6
OnasiS Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Wejście temp. zewnętrznej, to przewód brązowo - żółty z małej czarnej kostki o ile miałeś termometr w starych zegarach, ale pół fis nie wyświetla temp. Sygnał wszystkich drzwi jest zbędny Zewnętrzny potencjometr był w A6 jest kolego temperatura :gwizdanie: interesuje mnie jeszcze PIN 25 Sygnał zużycia 4 - Immobiliser - Niewykorzystane zielona - czyli nie ruszam tego pinu
MaxsteRR Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Wejście temp. zewnętrznej, to przewód brązowo - żółty z małej czarnej kostki o ile miałeś termometr w starych zegarach, ale pół fis nie wyświetla temp. Sygnał wszystkich drzwi jest zbędny Zewnętrzny potencjometr był w A6 jest kolego temperatura :gwizdanie: interesuje mnie jeszcze PIN 25 Sygnał zużycia 4 - Immobiliser - Niewykorzystane zielona - czyli nie ruszam tego pinu Fakt, temp. pokaże ale spalania nie Pin 4 nieużywany
OnasiS Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Wejście temp. zewnętrznej, to przewód brązowo - żółty z małej czarnej kostki o ile miałeś termometr w starych zegarach, ale pół fis nie wyświetla temp. Sygnał wszystkich drzwi jest zbędny Zewnętrzny potencjometr był w A6 jest kolego temperatura :gwizdanie: interesuje mnie jeszcze PIN 25 Sygnał zużycia 4 - Immobiliser - Niewykorzystane zielona - czyli nie ruszam tego pinu Fakt, temp. pokaże ale spalania nie Pin 4 nieużywany 4 - Immobiliser - Niewykorzystane dlatego spytałem bo to by oznaczało by ze odpali bez immo bo w moim jest na 4 a tu pisze ze 2000r niewykorzystany wiec niekumam tam tez jest czujnik poziomu płynu w spryskiwaczach ale zacholere niemoge znaleść który to PIN ja oryginalnie nie miałem
MaxsteRR Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 A wgl masz przewód pod pinem 4? Bo ja nie miałem, a za immo odpowiadały piny oznaczone jako transponder To jest chyba pozostałość po zewnętrznych immo, gdzie pod pin 4 była podłączana kontrolka immo W pół fis nie wiem gdzie podłączyć czujnik płynu, bo w pełnym jest on podłączony do szarej kostki. Chyba, że w pół Fis też jest szara to wtedy pin 15.
OnasiS Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 A wgl masz przewód pod pinem 4? Bo ja nie miałem, a za immo odpowiadały piny oznaczone jako transponder To jest chyba pozostałość po zewnętrznych immo, gdzie pod pin 4 była podłączana kontrolka immo W pół fis nie wiem gdzie podłączyć czujnik płynu, bo w pełnym jest on podłączony do szarej kostki. Chyba, że w pół Fis też jest szara to wtedy pin 15. własnie niema szarej kostki. No nic pomęcze sie i zobaczymy. Napewno niejeden raz jeszcze spytam
roberto343 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Co do tego zegara radiowego to jak podłączyłem do vag i skasowałem błędy i vagtacho sie pobawiłem, to zaczął trybić i ustawił się sam Tylko mam problem bo na starym z żółta i niebieską kostka, woltomierz pokazuje 12 wolt a na tym od razu pokazuje 14 i jak włącze lewym bolcem to zapalają się oba ale volty przesuwają się na 8,ciekawe dlaczego tak jest
Góral.tz Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 panowie licznik z a6 do a4 wiem że da się złożyć, ale czy prócz wskazania paliwa wszystko inne będzie ok?? np wyświetlanie radia na fis otwieranie drzwi?? ogarnia to ktoś ??
bin85 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 panowie licznik z a6 do a4 wiem że da się złożyć, ale czy prócz wskazania paliwa wszystko inne będzie ok?? np wyświetlanie radia na fis otwieranie drzwi?? ogarnia to ktoś ?? Otwieranie drzwi nie, info na fis wydaje mi się że powinno działać
Góral.tz Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 a tych drzwi nie da się zrezać?? to w a6 idzie przez jakiś moduł komfortu ?
bin85 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 a tych drzwi nie da się zrezać?? to w a6 idzie przez jakiś moduł komfortu ? Tak idzie przez moduł komfortu
Góral.tz Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 no szkoda, bo kolega ma tu ładny licznik z a6, ale jak nie da się tego porezać tak jak ori w a4 to lipton z tego Tak czy siak BIN85
Dygu Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 jeszcze nie bedzie mogl regulowac jasnosci podswietlenia zegarow bo w a6 jest poza zegarami
KL4K50N Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Koledzy, co do licznika z a6 to tutaj macie linka jak kolega Solskier to sobie wymodził u siebie : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=86522.0
Góral.tz Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 no tak mnie tylko trzymają te krańcówki drzwi :gwizdanie:
KL4K50N Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Solskier nic nie napisał o wadach z otwieraniem drzwi. Wydaję mi się, że zadziałają. A Tobie zależy by to działało, czy boisz się, że na FIS będziesz miał non stop monit na temat otwartych drzwi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się