wiktorsam Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Ja mam tak zrobione - silniczek od przedlifta, czujnik w podstawie filtra i w liczniku poliftowym mam wskazania temperatury oleju . U mnie jedyny problem był taki że w podstawie filtra oleju nie miałem zaślepki tylko sam otwór na czujnik a mimo to olej się nie wylewa wiec pewnie fabrycznie po prostu dziura nie nawiercona . Czujnik wkręciłem pokazuje ok, ale możliwe że zaniża przez to o kilka stopni że nie styka się bezpośrednio z olejem.
MaxsteRR Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Ja mam tak zrobione - silniczek od przedlifta, czujnik w podstawie filtra i w liczniku poliftowym mam wskazania temperatury oleju . U mnie jedyny problem był taki że w podstawie filtra oleju nie miałem zaślepki tylko sam otwór na czujnik a mimo to olej się nie wylewa wiec pewnie fabrycznie po prostu dziura nie nawiercona . Czujnik wkręciłem pokazuje ok, ale możliwe że zaniża przez to o kilka stopni że nie styka się bezpośrednio z olejem. Ja miałem zaślepkę, więc powinno być ok. miałem nawet przewód do czujnika
landryn86 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Ja mam tak zrobione - silniczek od przedlifta, czujnik w podstawie filtra i w liczniku poliftowym mam wskazania temperatury oleju . U mnie jedyny problem był taki że w podstawie filtra oleju nie miałem zaślepki tylko sam otwór na czujnik a mimo to olej się nie wylewa wiec pewnie fabrycznie po prostu dziura nie nawiercona . Czujnik wkręciłem pokazuje ok, ale możliwe że zaniża przez to o kilka stopni że nie styka się bezpośrednio z olejem. ja miałem dokładnie tak samo, jak się ciepło zrobi to przewiercę się do oleju to będę miał lepsze wskazania
MaxsteRR Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Ja mam tak zrobione - silniczek od przedlifta, czujnik w podstawie filtra i w liczniku poliftowym mam wskazania temperatury oleju . U mnie jedyny problem był taki że w podstawie filtra oleju nie miałem zaślepki tylko sam otwór na czujnik a mimo to olej się nie wylewa wiec pewnie fabrycznie po prostu dziura nie nawiercona . Czujnik wkręciłem pokazuje ok, ale możliwe że zaniża przez to o kilka stopni że nie styka się bezpośrednio z olejem. ja miałem dokładnie tak samo, jak się ciepło zrobi to przewiercę się do oleju to będę miał lepsze wskazania Tylko wierć bez filtra by opiłki dobrze wypłukać później
przemciotorun Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 to wiercenie jest takie konieczna? ja tez otwor mialem zaslepiony i wkrecilem czujnik, po rozgrzaniu wskazowka stoi pionowo w sumie nie wiem ile tam jest stopni bo juz dlugo w aucie nie siedzialem moze zrobic jakies porownanie.... i wtedy zastanawiac sie czy wiercic czy nie
wiktorsam Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Pionowo to chyba coś nie tak mi w te mrozy pokazuje do 85 stopni jak dłużej jeżdżę.
landryn86 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 jak trochę przepałuję auto to wskazówka oleju pod 100 stopni podchodzi. Gdzieś czytałem na forum, że już ktoś wiercił, trzeba tylko na gwint uważać. Nie wiem czy coś to da, ale przynajmniej będzie co porobić w garażu
MaxsteRR Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Aluminium jest doskonałym przewodnikiem temperatury, wiec jak uważasz
janjazda Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 MaxsteRR, a jak z komunikatem o niskim stanie oleju? po podłączeniu tylko czujnika temp.
przemciotorun Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Aluminium jest doskonałym przewodnikiem temperatury, wiec jak uważasz wlasnie, dlatego nie wiercilem... MaxsteRR, a jak z komunikatem o niskim stanie oleju? po podłączeniu tylko czujnika temp. stan i temp. to dwie oddzielne rzeczy Pionowo to chyba coś nie tak mi w te mrozy pokazuje do 85 stopni jak dłużej jeżdżę. nie bym byl taki pewny.... ale nie chce sie wypowiadac.... chociaz juz pare osob pisalo w tym watku ze maja podobna temperature....
janjazda Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 stan i temp. to dwie oddzielne rzeczy Wiem, ale rozumiem, że Maxster wlutował do poliftowego licznika z białym podświetleniem silniczek temp. oleju z przed lifta i podłączył wcześniej wspomniany czujnik gdzieś tam przy filtrze. Dlatego pytam, co w takim przypadku z poziomem oleju.
przemciotorun Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Pionowo to chyba coś nie tak mi w te mrozy pokazuje do 85 stopni jak dłużej jeżdżę. sprawdzilem, pokazuje ok 100st. ale moze to jakies przeklamanie, a czasem nie idzie tego sprawdzic na klimatroniku? cos mi sie tak kolacze.... bede mail chwile to sprawdze...[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 16:32_________________________________________________ stan i temp. to dwie oddzielne rzeczy Wiem, ale rozumiem, że Master wlutował do poliftowego licznika z białym podświetleniem silniczek temp. oleju z przed lifta i podłączył wcześniej wspomniany czujnik gdzieś tam przy filtrze. Dlatego pytam, co w takim przypadku z poziomem oleju. to ja chyba nie w temacie jestem niech sie MaxsteRR wypowie, ale ogolnie jes tak ze jeden czujnik pokazuje stan oleju i w razie problemu wywala komunikat na fisie, a drugi ten w podstawie filtra doklada sie dodatkowo zeby pokazywal temp. oleju na wskazniku, tym ze wskazowka
janjazda Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 to ja chyba nie w temacie jestem niech sie MaxsteRR wypowie, ale ogolnie jes tak ze jeden czujnik pokazuje stan oleju i w razie problemu wywala komunikat na fisie, a drugi ten w podstawie filtra doklada sie dodatkowo zeby pokazywal temp. oleju na wskazniku, tym ze wskazowka nie wiem jak to jest dokładnie w AFN z ori FISem, ale w AJM jest tylko jeden czujnik w misce odpowiedzialny za temp. i stan oleju.
bin85 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Jeżeli jest czujnik przy filtrze oleju to liczniki które współpracują z tym czujnikiem czyli z czerwonym podświetlaniem nie mają funkcji komunikatów o poziomie oleju
RafuZG Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 mam licznik po lifta 00r , które kable podpiąć pod aku żeby zobaczyć czy licznik staruje i fis odpala?
adasko2412 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Witam założyłem pełnego fis vdo zamiast zepsutego 1/2 fis jeager. Teraz mam pytanie, spalanie miałem już podłączone tylko temp oleju długo mi sie nie podnosi ale jak już się podniesie to tylko na 80 stopni, a na dworze było -19, i jeszcze fis mi przekłamuje o 0,6 litra mniej. możecie mi doradzić czy tak ma być z tą temp oleju i jak przekodować fis?
bin85 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 mam licznik po lifta 00r , które kable podpiąć pod aku żeby zobaczyć czy licznik staruje i fis odpala? Niebieska wtyczka pin 1 i 23 +12V pin 7 lub 9 masa (są wewnętrznie połączone ze sobą)
machina Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Witam założyłem pełnego fis vdo zamiast zepsutego 1/2 fis jeager. Teraz mam pytanie, spalanie miałem już podłączone tylko temp oleju długo mi sie nie podnosi ale jak już się podniesie to tylko na 80 stopni, a na dworze było -19, i jeszcze fis mi przekłamuje o 0,6 litra mniej. możecie mi doradzić czy tak ma być z tą temp oleju i jak przekodować fis? Z temperaturą oleju masz wszystko ok. Olej ma to do siebie że nagrzewa się znacznie później od płynu chłodniczego ale za to jak w lato w trasie będziesz dłuższy czas jechał z większą prędkością to może złapać ponad 100 stopni. Co do spalania na twoim miejscu wstrzymał bym się jeszcze z korektą, a gdyby istniała taka konieczność to użyj szukajki i na pewno znajdziesz jak to wagiem zrobić
adasko2412 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 tylko ze przejechałem 400km i dalej stała na 80 stopni i fis mi pokazał spalanie mniej niż rzeczywiste,ale jeszcze sprawdzę jutro w trasie
machina Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Przy tych temperaturach na zewnątrz to normalna temperatura oleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się