Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam tak zrobione - silniczek od przedlifta, czujnik w podstawie filtra i w liczniku poliftowym mam wskazania temperatury oleju :D.

U mnie jedyny problem był taki że w podstawie filtra oleju nie miałem zaślepki tylko sam otwór na czujnik a mimo to olej się nie wylewa wiec pewnie fabrycznie po prostu dziura nie nawiercona ;). Czujnik wkręciłem pokazuje ok, ale możliwe że zaniża przez to o kilka stopni że nie styka się bezpośrednio z olejem.

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja mam tak zrobione - silniczek od przedlifta, czujnik w podstawie filtra i w liczniku poliftowym mam wskazania temperatury oleju :D.

U mnie jedyny problem był taki że w podstawie filtra oleju nie miałem zaślepki tylko sam otwór na czujnik a mimo to olej się nie wylewa wiec pewnie fabrycznie po prostu dziura nie nawiercona ;). Czujnik wkręciłem pokazuje ok, ale możliwe że zaniża przez to o kilka stopni że nie styka się bezpośrednio z olejem.

Ja miałem zaślepkę, więc powinno być ok. miałem nawet przewód do czujnika :decayed:

Opublikowano

Ja mam tak zrobione - silniczek od przedlifta, czujnik w podstawie filtra i w liczniku poliftowym mam wskazania temperatury oleju :D.

U mnie jedyny problem był taki że w podstawie filtra oleju nie miałem zaślepki tylko sam otwór na czujnik a mimo to olej się nie wylewa wiec pewnie fabrycznie po prostu dziura nie nawiercona ;). Czujnik wkręciłem pokazuje ok, ale możliwe że zaniża przez to o kilka stopni że nie styka się bezpośrednio z olejem.

ja miałem dokładnie tak samo, jak się ciepło zrobi to przewiercę się do oleju to będę miał lepsze wskazania :wink4:

Opublikowano

Ja mam tak zrobione - silniczek od przedlifta, czujnik w podstawie filtra i w liczniku poliftowym mam wskazania temperatury oleju :D.

U mnie jedyny problem był taki że w podstawie filtra oleju nie miałem zaślepki tylko sam otwór na czujnik a mimo to olej się nie wylewa wiec pewnie fabrycznie po prostu dziura nie nawiercona ;). Czujnik wkręciłem pokazuje ok, ale możliwe że zaniża przez to o kilka stopni że nie styka się bezpośrednio z olejem.

ja miałem dokładnie tak samo, jak się ciepło zrobi to przewiercę się do oleju to będę miał lepsze wskazania :wink4:

Tylko wierć bez filtra by opiłki dobrze wypłukać później :)

Opublikowano

to wiercenie jest takie konieczna? ja tez otwor mialem zaslepiony i wkrecilem czujnik, po rozgrzaniu wskazowka stoi pionowo w sumie nie wiem ile tam jest stopni bo juz dlugo w aucie nie siedzialem :decayed: moze zrobic jakies porownanie.... i wtedy zastanawiac sie czy wiercic czy nie :mysli:

Opublikowano

Pionowo to chyba coś nie tak ;) mi w te mrozy pokazuje do 85 stopni jak dłużej jeżdżę.

Opublikowano

jak trochę przepałuję auto to wskazówka oleju pod 100 stopni podchodzi. Gdzieś czytałem na forum, że już ktoś wiercił, trzeba tylko na gwint uważać. Nie wiem czy coś to da, ale przynajmniej będzie co porobić w garażu :naughty:

Opublikowano

Aluminium jest doskonałym przewodnikiem temperatury, wiec jak uważasz :tongue4:

Opublikowano

MaxsteRR, a jak z komunikatem o niskim stanie oleju? po podłączeniu tylko czujnika temp.

Opublikowano

Aluminium jest doskonałym przewodnikiem temperatury, wiec jak uważasz :tongue4:

wlasnie, dlatego nie wiercilem...

MaxsteRR, a jak z komunikatem o niskim stanie oleju? po podłączeniu tylko czujnika temp.

stan i temp. to dwie oddzielne rzeczy

Pionowo to chyba coś nie tak ;) mi w te mrozy pokazuje do 85 stopni jak dłużej jeżdżę.

nie bym byl taki pewny.... ale nie chce sie wypowiadac.... chociaz juz pare osob pisalo w tym watku ze maja podobna temperature....

Opublikowano

stan i temp. to dwie oddzielne rzeczy

Wiem, ale rozumiem, że Maxster wlutował do poliftowego licznika z białym podświetleniem silniczek temp. oleju z przed lifta i podłączył wcześniej wspomniany czujnik gdzieś tam przy filtrze. Dlatego pytam, co w takim przypadku z poziomem oleju.

Opublikowano

Pionowo to chyba coś nie tak ;) mi w te mrozy pokazuje do 85 stopni jak dłużej jeżdżę.

sprawdzilem, pokazuje ok 100st. ale moze to jakies przeklamanie, a czasem nie idzie tego sprawdzic na klimatroniku? cos mi sie tak kolacze.... bede mail chwile to sprawdze...[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 16:32_________________________________________________

stan i temp. to dwie oddzielne rzeczy

Wiem, ale rozumiem, że Master wlutował do poliftowego licznika z białym podświetleniem silniczek temp. oleju z przed lifta i podłączył wcześniej wspomniany czujnik gdzieś tam przy filtrze. Dlatego pytam, co w takim przypadku z poziomem oleju.

to ja chyba nie w temacie jestem niech sie MaxsteRR wypowie, ale ogolnie jes tak ze jeden czujnik pokazuje stan oleju i w razie problemu wywala komunikat na fisie, a drugi ten w podstawie filtra doklada sie dodatkowo zeby pokazywal temp. oleju na wskazniku, tym ze wskazowka

Opublikowano

to ja chyba nie w temacie jestem niech sie MaxsteRR wypowie, ale ogolnie jes tak ze jeden czujnik pokazuje stan oleju i w razie problemu wywala komunikat na fisie, a drugi ten w podstawie filtra doklada sie dodatkowo zeby pokazywal temp. oleju na wskazniku, tym ze wskazowka

nie wiem jak to jest dokładnie w AFN z ori FISem, ale w AJM jest tylko jeden czujnik w misce odpowiedzialny za temp. i stan oleju.

Opublikowano

Jeżeli jest czujnik przy filtrze oleju to liczniki które współpracują z tym czujnikiem czyli z czerwonym podświetlaniem nie mają funkcji komunikatów o poziomie oleju

Opublikowano

mam licznik po lifta 00r , które kable podpiąć pod aku żeby zobaczyć czy licznik staruje i fis odpala?

Opublikowano

Witam założyłem pełnego fis vdo zamiast zepsutego 1/2 fis jeager. Teraz mam pytanie, spalanie miałem już podłączone tylko temp oleju długo mi sie nie podnosi ale jak już się podniesie to tylko na 80 stopni, a na dworze było -19, i jeszcze fis mi przekłamuje o 0,6 litra mniej. możecie mi doradzić czy tak ma być z tą temp oleju i jak przekodować fis?

Opublikowano

mam licznik po lifta 00r , które kable podpiąć pod aku żeby zobaczyć czy licznik staruje i fis odpala?

Niebieska wtyczka

pin 1 i 23 +12V

pin 7 lub 9 masa (są wewnętrznie połączone ze sobą)

Opublikowano

Witam założyłem pełnego fis vdo zamiast zepsutego 1/2 fis jeager. Teraz mam pytanie, spalanie miałem już podłączone tylko temp oleju długo mi sie nie podnosi ale jak już się podniesie to tylko na 80 stopni, a na dworze było -19, i jeszcze fis mi przekłamuje o 0,6 litra mniej. możecie mi doradzić czy tak ma być z tą temp oleju i jak przekodować fis?

Z temperaturą oleju masz wszystko ok. Olej ma to do siebie że nagrzewa się znacznie później od płynu chłodniczego ale za to jak w lato w trasie będziesz dłuższy czas jechał z większą prędkością to może złapać ponad 100 stopni. Co do spalania na twoim miejscu wstrzymał bym się jeszcze z korektą, a gdyby istniała taka konieczność to użyj szukajki i na pewno znajdziesz jak to wagiem zrobić:)

Opublikowano

tylko ze przejechałem 400km i dalej stała na 80 stopni i fis mi pokazał spalanie mniej niż rzeczywiste,ale jeszcze sprawdzę jutro w trasie

Opublikowano

Przy tych temperaturach na zewnątrz to normalna temperatura oleju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...