Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

a jak licznik nie bedzie kompatybilny z ecu

nie ma takich, są tylko ludzie którzy nie umieją tego zrobić :decayed:

Dokładnie :decayed: Wgl to widziałem zegary z B6 lub B7 z kolorowym FISem w B5 :wink4: Działały! :decayed:

Kolega konstruuje CUSTOM FIS w dziale warsztat, także myślę że potem "pokolorowanie" ekranu wcale nie musi być jakieś mega trudne.

Chociaż, ja to prosty chop jestem... nie znam się :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pany jedno pytanie

zmieniłem licznik na fis, i mam tylko jeden mały defekcik, jak wskazówka poziomu paliwka dojdzie do rezerwy i zapiszczy, wskazówka od razu leci na samo dno, wiecie ciemu tak się dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakas zwara musi byc :)

przestudiuj kable od wskaznika paliwa i od wlaczania rezerwy, sprawdz czy nigdzie nie maja zwarcia do plusa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wiem, że pewnie w tym wątku bylo to przerabiane nie raz, ale nie mam siły przez cały przebrnąć.

Jakiego mam szukać licznika za zamianę VDO przedlift bez immobilisera? Czy każdy przedlift (z kreseczkami w zegarku) był bez immo?

Czy może immo nie jest problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wiem, że pewnie w tym wątku bylo to przerabiane nie raz, ale nie mam siły przez cały przebrnąć.

Jakiego mam szukać licznika za zamianę VDO przedlift bez immobilisera? Czy każdy przedlift (z kreseczkami w zegarku) był bez immo?

Czy może immo nie jest problemem?

Masz immo poza zegarami, więc nie masz problemu z tym :) Ale wersje z immo w zegarach to też nie duży problem :)[br]Dopisany: 23 Luty 2012, 17:35_________________________________________________Ogólnie możesz pakować zegary ze wszystkich lat produkcji B5 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mam immo odrębnie, dlatego pomyślałem o szukaniu takich samych zegarów, bez immo. Nie wiem tylko czy można je rozpoznać po wyglądzie przodu.

A tak naprawdę to nawet chyba nie chcę FISa, tylko liczniki z 6-ma zegarami, dlatego nie chciałbym za bardzo rzeźbić, tylko najlepiej p'n'p. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mam immo odrębnie, dlatego pomyślałem o szukaniu takich samych zegarów, bez immo. Nie wiem tylko czy można je rozpoznać po wyglądzie przodu.

A tak naprawdę to nawet chyba nie chcę FISa, tylko liczniki z 6-ma zegarami, dlatego nie chciałbym za bardzo rzeźbić, tylko najlepiej p'n'p. :)

No to jak tak, to zegary z zegarkiem bez cyferek :wink4: Jedyne co byś musiał zrobić to podłączyć temp oleju w zegarach z 6 wskaźnikami bez fisa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mam immo odrębnie, dlatego pomyślałem o szukaniu takich samych zegarów, bez immo. Nie wiem tylko czy można je rozpoznać po wyglądzie przodu.

A tak naprawdę to nawet chyba nie chcę FISa, tylko liczniki z 6-ma zegarami, dlatego nie chciałbym za bardzo rzeźbić, tylko najlepiej p'n'p. :)

No to jak tak, to zegary z zegarkiem bez cyferek :wink4: Jedyne co byś musiał zrobić to podłączyć temp oleju w zegarach z 6 wskaźnikami bez fisa :)

100% każdy przed pierwszym liftem jest bez immo?

I jeszcze jedno: musi być VDO, skoro taki mam teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mam immo odrębnie, dlatego pomyślałem o szukaniu takich samych zegarów, bez immo. Nie wiem tylko czy można je rozpoznać po wyglądzie przodu.

A tak naprawdę to nawet chyba nie chcę FISa, tylko liczniki z 6-ma zegarami, dlatego nie chciałbym za bardzo rzeźbić, tylko najlepiej p'n'p. :)

No to jak tak, to zegary z zegarkiem bez cyferek :wink4: Jedyne co byś musiał zrobić to podłączyć temp oleju w zegarach z 6 wskaźnikami bez fisa :)

100% każdy przed pierwszym liftem jest bez immo?

I jeszcze jedno: musi być VDO, skoro taki mam teraz?

Tak, każdy bez cyferek na zegarku jest bez immo :wink4:

Lepiej żeby był VDO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wie ktoś do czego jest W-wire i czy terminal 86s to inaczej S-contact (plus po kluczyku)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wielkich magow i władcow czytalem i oczoplasu dostaje 197 stron to nie dla mnie panowie chce zmienic zegary na biale podswietlanie mam goscia z licznikiem z 6 zegarkami nie chce fisa bo to za duzo czarow ale do tematu czy z 2.5 podejda czy lepiej kupic jakies z alledrogo itp

wiem ze temat wałkowany tylko 1000 pomyslow a ja nie chce wsi w aucie z drapaniem farbki robic co Wy robiliscie jak juz i jakie efekty?

Sorry za tyle pytan ale nie wiem juz co z tym czerwonym zrobic bo drarzni oko

jesli mozecie to przynajmniej powiedzcie gdzie czegos szukac albo cos pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wielkich magow i władcow czytalem i oczoplasu dostaje 197 stron to nie dla mnie panowie chce zmienic zegary na biale podswietlanie mam goscia z licznikiem z 6 zegarkami nie chce fisa bo to za duzo czarow ale do tematu czy z 2.5 podejda czy lepiej kupic jakies z alledrogo itp

wiem ze temat wałkowany tylko 1000 pomyslow a ja nie chce wsi w aucie z drapaniem farbki robic co Wy robiliscie jak juz i jakie efekty?

Sorry za tyle pytan ale nie wiem juz co z tym czerwonym zrobic bo drarzni oko

jesli mozecie to przynajmniej powiedzcie gdzie czegos szukac albo cos pozdrawiam :hi:

Jak chcesz bez problemów, to daj do kogoś kto Ci zmieni diody na białe, bo drapanie tarczy u Ciebie nie wchodzi w grę :) Jak chcesz ori z białym podświetleniem, to tylko pół fis lub fis, więc tak czy tak trzeba mieszać nieco w instalacji. Z 2.5 podejdzie, ale trzeba odpowiednio zakodować. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po wymianie na licznik z fisem mam zaniżony przebieg musze podgonić jakieś 40tys. Licznik VDO 96r ten z żółtą i niebieską kostką próbowałem tacho 2.5 ale nie chce go ruszyc, co radzicie ? jaki interfejs to ruszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki kolego MaxsteRR wlasnie sie zaczynam orjentowac w temacie i tak ... zmalazlem dawce zegary na allegro http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/20/91/77/02/2091770252 albo http://allegro.pl/a4-b5-1-9tdi-pelny-fis-biale-podswietlenie-i2160014910.html# i tak szczerze to co radzicie tak czy inaczej bez dłubania sie nie obejdzie ale lubie to pokminie,tylko ze ten z fisem to nie bardzo bo coz ze jest fis jak i tak nie podlacze wszystkiego za duza rozkmina i za duzo dlubania a tak szczerze nie mam tacho zeby to samemu ogarnac ile biora i kto w okolicy radom skarzysko by sie pobawil z tym moich magow pytalem to uuuhuuhu jakie to nie programy i problemy byle bys mu nie kazal robic bo sie usra sorry chlopaki ale nie wiem czy gra warta swieczki ale ten czerwony mnie...wk...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam nie wiedzialem jak założyć nowy team wiec pisze tu . Jestem po odblokowaniu pelnego fisu w a4b6 i mam takie pytanie czy po odblokowaniu fisu komputer pokładowy kontroluje mi te kontrolki ktore doszly w pelnym fisie czuli akumulator km 1 km 2 rozumiem ze żarówek napewno nie ale co z reszta kontrolek ?? albo jak ktos jest w podobnej sytuacji i wie co kontroluje czy to tylko pic na wode i ma tylko oko cieszyc ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja sprawiłem sobie licznik z fisem i mam taki problem. Aha odrazu powiem że auto mam z 96 a licznik z 97 czyli P&P i dorabiając kostkę czerwoną 20 pin zmasowałem trzy piny czyli pin 19 i 16 i właśnie 9 który to odpowiada za poziom płynu od spryskiwaczy i wyświetla mi dalej komunikat od płynu spryskiwacza dlaczego ? wywala mi też od abs-u i krzyczy ale to mam uszkodzony sterownik (czeka na wymianę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piątek jadę do elektryka z tym całym fisem, czujnik temp. oleju i spryskiwaczy zamontowane. Zastanawia mnie tylko pod który pin trzeba poprowadzić kabel od czujnika spryskiwaczy, bo w rozpisce licznika z 1995r. nie ma go :|

Złącze wielostykowe, 26-stykowe, niebieskie

1 - Niewykorzystane

2 - Zadziałanie brzęczyka

3 - Zacisk 15

4 - Zacisk 15

5 - Niewykorzystane

6 - Zacisk 61

7 - Hamulec ręczny/zakłócenie działania hamulca

8 - ABS, sygnał bezpośredni

9 - Poduszka bezpieczeństwa, sygnał bezpośredni

10 - CAT

11 - ABS, sygnał zwrotny

12 - Poduszka bezpieczeństwa, sygnał zwrotny

13 - Światło postojowe po prawej stronie

14 - Wyłącznik zapłonu styk S

15 - Niewykorzystane

16 - Niewykorzystane

17 - Zadziałanie gongu

18 - Ciśnienie oleju 1,8 bar

19 - Zacisk 58d

20 - Poziom płynu chłodzącego

21 - Kierunkowskaz prawy

22 - Światła drogowe

23 - Wejście prędkościomierza

24 - Płyn hamulcowy

25 - Klocek hamulcowy

26 - Światło postojowe po lewej stronie

Złącze wielostykowe 26-stykowe, żółte

1 - Zacisk 58

2 - Zacisk 58

3 - Sygnał liczby obrotów

4 - Sprężarka układu klimatyzacji

5 - Wyświetlanie godziny

6 - Sygnał prędkości 1

7 - Sygnał prędkości 2

8 - Czujnik stykowy drzwi kierowcy

9 - Zacisk 30

10 - Zacisk 30

11 - Niewykorzystane

12 - Ostrzeżenie o rezerwie paliwa

13 - Kierunkowskaz lewy

14 - Niewykorzystane

15 - Niewykorzystane

16 - Przełącznik zamka pasa bezpieczeństwa

17 - Niewykorzystane

18 - Zacisk 31

19 - Zacisk 31

20 - Przewód diagnostyczny

21 - Niewykorzystane

22 - Niewykorzystane

23 - Lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec

24 - Immobiliser

25 - Czujnik poziomu paliwa

26 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego

Złącze wielowtykowe 20-wtykowe, czarne

1 - Sygnał zużycia

2 - Niewykorzystane

3 - Niewykorzystane

4 - Niewykorzystane

5 - Temperatura zewnętrzna

6 - Wskazanie zakresu

7 - Niewykorzystane

8 - Niewykorzystane

9 - Poziom płynu chłodzącego

10 - Ciśnienie hydrauliczne

11 - Komputer samochodowy - Reset

12 - Radio/telefon - Clock

13 - Radio/telefon - Data

14 - Komputer samochodowy z lewej strony

15 - Radio/telefon - Enable

16 - Tylne światło/światła mijania

17 - Przekaźnik świec żarowych

18 - Komputer samochodowy z prawej strony

19 - Światło hamowania

20 - Niewykorzystane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy kto z okolic radom kielce jest w stanie przekodowac licznik i trache pomoc w tym temacie za normalme pln chce zmienic na fis moje A jest z 98

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...