Michaloo24 0 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 No dałem własnie ogłoszenie na forum że moze ktoś by chciał się zamienić. Jeszcze przyszła mi myśl tylko nie wiem czy to by wypaliło. żeby kupić tarcze zegarów np od A6 widziałem pod dużego fisa przełożyć do siebie, usunąć ten plastik na środku co dzieli wyświetlacz, i kupić nowy wyświetlacz pod duży FIS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 no... a pozniej wstaniesz i sie obudzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaloo24 0 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Hehe no byc może. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roae 0 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 ja mam wyświetlacz czerwony a w górnej części pomarańczowy, czy u mnie wyświetli RDS? bo widzę na zdjęciach że u wszystkich RDS wyświetla się na czerwono? maja nowszy licznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 pomarańczowy (żółtawy) robi się w momencie gdy wyświetla komunikat o tym, że jest mało paliwa jak zalejesz ponad rezerwe to powinno zrobic się ciemne a jak masz podłączone i włączone radio to wyświetli na czerwono rds z radia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Aby rds działało na fisie trzeba także radio z licznikiem połączyć i zrobić odpowiednie kodowanie w liczniku. Ogólnie zajmuje to 30 minut roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza 0 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Panowie a jak to wkońcu jest z sensorem poziomu oleju ? trzeba dawać czujkę czy można jakoś zutylizować ten błąd ? chodzi o polifta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba84 3 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 pisz pw do MaxsteRR wie jak to ogarnąć, z tego co mówił potrzebny jest moduł, który będzie to stymulował, ew zamiana miski olejowej na taką z czujnikiem i podłączenie kabelków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael_b18 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 mam licznik z 99r. i a4 z 95 ma ktoś spisane dokładnie jakie piny należy pozmieniać w kostkach z 26 na 32? a przeglądając ten post nieznalazłem za bardzo tego co mnie interesuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 slabo szukasz, caly czas sie przewijaja tutaj rozpiski pinow. wyslalem ci juz pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk 2 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Panowie a jak to wkońcu jest z sensorem poziomu oleju ? trzeba dawać czujkę czy można jakoś zutylizować ten błąd ?chodzi o polifta dajesz na stałe masę na pin 25 -Bonnet w zielonej 32 pinowej wtyczce, i sensor nie krzyczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pro-Logic 1 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Witam a ja mam takie pytanie czy jak zgram wsad ze swojego licznika i wrzucę go do nowego takiego samego czy będę musiał kodować immo. Skoro we wsadzie jest zapisany przebieg immo itp. Jak to z tym jest? Oba liczniki sa po lifcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 nie trzeba kodować... (wsad z full fis różni się od wsadu z pół fisa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFLIK A4 0 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Koledzy sorki za OT ale nie umiałem sie doszukać wiec zapytam jak się ma taki licznik z fisem jeśli mam zamiast immo założony emulator immo? czy są wtedy kombinacje z immo czy już to akurat mam z głowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaBezOka 0 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Jesli emulator immo jest poza licznik to masz to z glowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFLIK A4 0 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Dzięki Ci kolego wiec zaczynam zbierać kaskę na licznik i wszystkie potrzebne mi rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
15lolo 2 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 mam licznik z 99r. i a4 z 95 ma ktoś spisane dokładnie jakie piny należy pozmieniać w kostkach z 26 na 32? a przeglądając ten post nieznalazłem za bardzo tego co mnie interesuje najlepiej zrobic pająka zostawic stare wejscie 26 i nowe 32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk 2 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Panowie jest ktoś z okolic Ostrowa WLKP , Kalisza , Wrocławia ,Kępna kto jest wstanie wgrać nowy wsad do licznika. Na moim z a4 rds na FIS nie ma jak włożę licznik z a6 rds jest. Kodowania identyczne w obu licznikach. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobol 1 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 hej, panowie przepraszam nie dalem rady przetrwac przez cale 120 stron. sprawa jest prosta, a4 1.8t aeb rok 97. chce zalozyc licznik z fisem, jak trzeba kupic? z pinami postaram sie doszukac info w watku. teraz mam zwykly vdo. dajcie znac. i dzieki z gory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roae 0 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 nie wiem czy już było ale napisze mała podpowiedź odnośnie czerwonej kostki fis taka sama kostka jest w panelu klimatronika, oryginalnym module alarmu, i pewnie w jeszcze czymś ja kupiłem moduł alarmu za 28zł z kostką wystarczy poszukać na alledrogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się