PyRaS 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Panowie mam pytanko, zakupiłem licznik anglika od forumowego kolegi ( z 2 wyświetlaczami cyfrowymi, obecnie mam 1/2 fisa), czeka mnie zmiana przebiegu ewentualnie wsadu i oczywiście sczytanie PIN-u. Jaki kabel musiał bym zakupić aby działał (vag commander czy vag tacho) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pro-Logic 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Witam po zmianie licznika na pełny fis mam mały problem bo w poprzednim po otworzeniu drzwi pokazywało mi na liczniku otwarte drzwi a na nowym nie pokazuje. Dokładnie to chodzi mi o moment kiedy nie ma kluczyka w stacyjce. Co może być tego przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Panowie mam pytanko, zakupiłem licznik anglika od forumowego kolegi ( z 2 wyświetlaczami cyfrowymi, obecnie mam 1/2 fisa), czeka mnie zmiana przebiegu ewentualnie wsadu i oczywiście sczytanie PIN-u.Jaki kabel musiał bym zakupić aby działał (vag commander czy vag tacho) Pozdrawiam. Posiadam VAG Tacho 2.5 i mogę go śmiało polecić to planowanych przez Ciebie operacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PyRaS 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Panowie mam pytanko, zakupiłem licznik anglika od forumowego kolegi ( z 2 wyświetlaczami cyfrowymi, obecnie mam 1/2 fisa), czeka mnie zmiana przebiegu ewentualnie wsadu i oczywiście sczytanie PIN-u.Jaki kabel musiał bym zakupić aby działał (vag commander czy vag tacho) Pozdrawiam. Posiadam VAG Tacho 2.5 i mogę go śmiało polecić to planowanych przez Ciebie operacji. Czyli mam rozumieć, że bez problemu chwycę licznik anglika VDO i mój obecny jaeger-a??, czytałem że mogą być problemy dlatego zastanawiam się nad jakimś vag commander. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Z tego co mi wiadomo VAG tacho (od 2.5 wzwyż) radzi sobie również z jaegerami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PyRaS 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 A czy ten vag tacho poradzi sobie z immo 3 ( bo jeśli dobrze pamiętam w licznikach 2001 było immo 3 ?? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 orientuje sie ktos , czy mechanizm obrotomierza z benzyny podpasuje do diesla ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto343 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Witam. Powiedzcie mi koledzy jak to jest z zegarem z a6 (białe podświetlenie), dokładnie chodzi mi o wskaźnik paliwa, ja mam a4 z 97 1.9TDI i jeśli podłączę te zegary to wskaźnik coś pokaże, i co trzeba zmienić i czy np pasuje od A6 pływak, czy można coś przerobić w moim?Mam podłaczone takie zegary ale jagera i od a4, ale mtślałem żeby zmienić na VDO bo w tych z jagera zamało pokazuje paliwa i temp też dochodzi tylko do 80 stopni ni emowiąc o napieciu które pokazuje na postoju 15V, i np jak uruchomie silnik to ladowanie pali się aż wcisne tak około 1300 obrotów i potem jest już OK, na starym gasło odrazu.Pozatym na tym jager wszystko chodzi OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burus2 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 witam ma ktoś za przeproszeniem debiloodporną rozpiskę z licznika 96 bez fisa na fis 2000 z cyfrowym zegarkiem i białym podświetleniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 orientuje sie ktos , czy mechanizm obrotomierza z benzyny podpasuje do diesla ? Są takie same, ale nie wiem jak to się ma do rocznika licznika (przedlift, I lift, II lift). Jeśli chcesz mam licznik po I lifcie ('98) na części, z tym że nie do końca mam pewność, czy silniczki sprawne, bo podłaczyłem go nieświadomie pod 24V i jak się podłączy go to coś tam wariuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Panowie udało się komuś ogarnąć aby na fisie nie wyświetlało sensora poziomu oleju ? Żadne podanie masy nie pomaga... Masz cztery wyjścia: - założyć ori czujnik i wrzucić do oleju , - zrobić emulator sygnału, - znaleźć zegary w których nie wyświetla się ten komunikat, - przyzwyczaić się. Ja trafiłem na zegary, w których komunikat się po prostu nie wyświetla (8D0920931C) ---------- Post added at 21:58 ---------- Previous post was at 21:57 ---------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PyRaS 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Panowie, potrzebuję wsad do licznika 8D0 920 980, jeśli ktoś posiada byłbym wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto343 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Tutaj masz:http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1511991.html#7390439 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oprych 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 77 stron:shock3: panowie pytanie krotko i na temat jak podłączyć na krótko prostownikiem licznik 98 w celu sprawdzenia fis-a 3 kostki mam i zegarek analogowy jakby ktoś był uprzejmy napisać ktory pin w jakiej kostce i jaki kolor kabelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PyRaS 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 soprano: 1 i 23 do + 7 lub 9 do minusa strona 113 roberto343: Dzięki za linka, mam już ten plik ale nie wiem w 100% czy się nada do mnie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oprych 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 już sobie poradziłem ale dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobol 1 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 o widze, ze watek sie ruszyl na calego. szoda, ze wczesniej do wszystkiego dochodzilem sam mi pozostalo jeszcze podlaczyc temp oleju ale w AEB'ie, czy ktos wie czy mozna wykorzystac sygnal klimatronika czy trzeba czujnik wstawiac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 czujnik zamontuj, przewód z sygnałem powinien być już przygotowany w fabryce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Panowie udało się komuś ogarnąć aby na fisie nie wyświetlało sensora poziomu oleju ? Żadne podanie masy nie pomaga... Masz cztery wyjścia: - założyć ori czujnik i wrzucić do oleju , - zrobić emulator sygnału, - znaleźć zegary w których nie wyświetla się ten komunikat, - przyzwyczaić się. Ja trafiłem na zegary, w których komunikat się po prostu nie wyświetla (8D0920931C) ---------- Post added at 21:58 ---------- Previous post was at 21:57 ---------- http://img7.imageshack.us/img7/9533/20120407427.jpg od czego są wskazówki, że takie grube? miałem jagera, mam vdo i wszedzię inne, cieńcze:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PyRaS 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Myślę że to kwestia naświetlenia. taki efekt specjalny, w dzień pewnie wyglądało by to normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się