Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Moze nie ogarniam ale jak podlaczyc oddzielnie linie K ? Plus i Mase to nie problem, ale linie K ? Kabelek w zolta kostke i pozniej do licznika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak w ramach sprostowania oraz informacji..

Zmienilem licznik na FIS i nie moglem przekodowac anglika na EU. Brak komunikacji VAG-a z licznikiem, zmiana programow, predkosci, com-ow i roznych takich nic nie dalo, kabel zwykly niebieski z alle. Kumpel ma kabel jakis oryginalny za 150 zl i o dziwo przez jego kabel polaczyl sie bez problemu, na jego kablu laczy sie ze wszystkim o wiele szybciej, wiec jak by ktos mial owy problem to warto poszukac od kogos innego kabelka do polaczenia z VAG-iem. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownica nie jest na nasadową śrubę przykręcana, tylko torx/gwiazdka, tylko nie pamiętam numeru :facepalm:

Nie torx, a spline 12 :wink:

A o co chodzi z odkręcaniem kierownicy, bo nie znalazłem pytania?:kox:

Rozumiem że te spline 12 to 12mm ( a nie spline (12 gwiazdkowy))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu mod usunal ostatnie wpisy z tego tematu? Zenada...

Przeczytaj regulamin i zastanów się chwilkę ;)

Przeciez wyraznie napisalem ze nie moge zalozyc tematu w dziale newb. Przyszedlem na forum zadac pytanie i oczekiwalem ze ktos mi pomoze ale jak zauwazyles spotkalem sie z czyms innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu mod usunal ostatnie wpisy z tego tematu? Zenada...

Przeczytaj regulamin i zastanów się chwilkę ;)

Przeciez wyraznie napisalem ze nie moge zalozyc tematu w dziale newb. Przyszedlem na forum zadac pytanie i oczekiwalem ze ktos mi pomoze ale jak zauwazyles spotkalem sie z czyms innym.

A ja Tobie odpisałem, że najpierw należy się przywitać i że nawet nie zajrzałeś do regulaminu. Jak byś przeczytał wiedział byś dlaczego zostało wymoderowane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownica nie jest na nasadową śrubę przykręcana, tylko torx/gwiazdka, tylko nie pamiętam numeru :facepalm:

Nie torx, a spline 12 :wink:

A o co chodzi z odkręcaniem kierownicy, bo nie znalazłem pytania?:kox:

Rozumiem że te spline 12 to 12mm ( a nie spline (12 gwiazdkowy))

Ponawiam pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownica nie jest na nasadową śrubę przykręcana, tylko torx/gwiazdka, tylko nie pamiętam numeru :facepalm:

Nie torx, a spline 12 :wink:

A o co chodzi z odkręcaniem kierownicy, bo nie znalazłem pytania?:kox:

Rozumiem że te spline 12 to 12mm ( a nie spline (12 gwiazdkowy))

Ponawiam pytanie

12 gwiazdkowy M12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie mam taki problem zalozylem sobie pelny fis... niby wszystko podlaczone ale problem mam taki ze jak wlacze klime to zanika sygnal spalania... gdy ja wylacze sygnal wraca. Czy ktos mial moze juz podobny problem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z adaptacja kluczyka w nowym liczniku poliftowym z bialym podswietleniem.

Wchodze w vagu w licznik i w polu EXTRA są takie kreski ``````````` jak widac na foto nizej. Co tam powinno byc? nr nadwozia?

371158e55b39.jpg

nastepnie wpisuje pin nowego licznika, wchodze w adaptacje, wpisuje nowa liczbe kluczy i wyskakuje error:

93d832ca878d.jpg

a bledy są takie ( wiekszosc przez brak czujników):

042ce10230d2.jpg

po wyczyszczeniu bledow zostaje tylko ten o braku komunikacji z ECU, ale po wylaczeniu i wlaczeniu zaplonu bledy wracaja.

co mam zrobic w takiej sytuacji?? prosze o szybka odpowiedz

---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 12:04 ----------

heh, okazalo sie ze nie mam immo w liczniku i nawet bez licznika silnik odpala :facepalm: dlatego nie moglem zakodowac tych kluczyków.

eh ja durny, zamiast od razu sprobowac odpalic to bylem przekonany, ze odpali i zgaśnie :decayed: pozostalo mi zakleić kontrolke immo.

Mam tylko jeden problem - kable wszystkich modułów kontrli (spalone żarówki itp.) zmasowałem, i po zapłonie wyskakuje elegancko napis ok.

Ale gdy silnik odpalam, to zaczynają wyskakiwać wszystkie ikony po kolei. Miał tak ktos?

---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 22:00 ----------

heh, okazalo sie ze nie mam immo w liczniku i nawet bez licznika silnik odpala :facepalm: dlatego nie moglem zakodowac tych kluczyków.

eh ja durny, zamiast od razu sprobowac odpalic to bylem przekonany, ze odpali i zgaśnie :decayed: pozostalo mi zakleić kontrolke immo.

Mam tylko jeden problem - kable wszystkich modułów kontrli (spalone żarówki itp.) zmasowałem, i po zapłonie wyskakuje elegancko napis ok.

Ale gdy silnik odpalam, to zaczynają wyskakiwać wszystkie ikony po kolei. Miał tak ktos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jestem kolejnym szczęśliwym posiadaczem FISa. Jedyny problem jaki miałem to brak czujnika w misce olejowej. Udało mi się zrobić emulator tego czujnika. Emulator jest zbudowany na prostym generatorze ne555 ustawionym na częstotliwość 0,14 Hz to jest w granicach 5-10s. Podaje schemat może komuś się przyda.

beztytuuyns.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za pomoc ale doszedł mi kolejny napis BREMS ze hamulce i LICHT że ta żarówka Tajne to jest ciekawe czy predkosciomierz by mi działał na zwykłych zegarach a jak podłączyłem audi pod komputer to mam jeden bład ze komputer nie ma jakiejs masy czy cos takiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...