Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Kaju wsad ktory wyslalem to a4 po II lifcie - licznik z bialym podswietleniem i cyfrowym zegarkiem z benzyny bo takie tarcze, ANGOL

nr 8D0 920 980 K

Moge Ci jeszcze wyslac jak chcesz moj wsad z a6 c5 pollift 11.1999 1.8TQ EU oczywiscie

SZUKAM MAGIKA KTO OGARNIA DOBRZE WSADY - HEX-A??????? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dokladnie to chce ogarnac w ktorej komorce - pod jakim adresem jest zapisane info o wyswietlaniu drzwi :kwasny::facepalm: bo nie moge tego ogarnac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie do znawcow.

zostal mi do podlaczenia czujnik temp oleju w aebie. okazalo sie, ze fabrycznie mialem wkrecony czujnik do chlodniczki oleju (jeden pin), kolor kabelka ori bialo-niebieski. pociaglem kabel od zegara do tego kabla i pokazuje mi temp 60st? czy to mozliwe, czy wskaznik pokazuje jak trzeba, czy po prostu ten sygnal idzie gdzies do klimatronika i zegar nie bedzie dzialal.

prosze o rady.

---------- Post dopisany at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany at 21:10 ----------

ten kabel idzie z czujnika gdzies w wiazke wiec po prostu dopiolem sie nowym kablem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien pokazywac wiecej jak 60C... przy dobrym butowaniu w 1.8T nawet do 120C dochodzi... sprawdz sam wskaznik w tescie licznika... czy wskazowka idzie do konca i czy sie zatrzymuje potem w polowie?

DALEJ SZUKAM MAGIKA CO POMOZE PRZY HEX-IE:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja za miesiąc gdzieś będę tego się "uczył" przy skrzynce whisky, więc w tej chwili nie pomogę:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo dobrze podlaczam sie w wskaznik? tylko to tej srubki sie podlacza?

---------- Post dopisany at 12:36 ---------- Poprzedni post napisany at 10:58 ----------

dobra juz wiem. do zadnej srubki sie nie podlacza tylko do 1 pinu malej czarnej kostki. a ten czujnik ktory mam wkrecony do podstawy filtra oleju nie wiem od czego jest. kiedy sie pod niego podlaczylem po odpaleniu auta pokazuje mi temp ponad 180 st. jest jeszcze jedno miejsce na wkrecenie czujnika puste, wiec wychodzi na to, ze musze kupic czujnik i go wkrecic tam.

swoja droga ktos wie co to za czujnik mam wkrecony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podałes zadnego nr i chyba nikt nie widzial tego czujnika wiec ciezko nam jest tu cos wiecej napisac. Kup czujnik o nr. 049 919 563B tylko nie taki za 15 zl tylko wez lepszej firmy. I pozniej podlacz do niego luzny kabel chyba niebiesko-biały pozniej od skrzynki z komp wtyczka czarno fioletowa, przewód niebiesko biały i od tego idziesz do licznika, pin 1.

Chyba ze masz polifta to chyba czujnik idzie do miski olejowej.. ale to juz nie praktykowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podałes zadnego nr i chyba nikt nie widzial tego czujnika wiec ciezko nam jest tu cos wiecej napisac. Kup czujnik o nr. 049 919 563B tylko nie taki za 15 zl tylko wez lepszej firmy. I pozniej podlacz do niego luzny kabel chyba niebiesko-biały pozniej od skrzynki z komp wtyczka czarno fioletowa, przewód niebiesko biały i od tego idziesz do licznika, pin 1.

Chyba ze masz polifta to chyba czujnik idzie do miski olejowej.. ale to juz nie praktykowałem.

jest to przedlift. a moze ten czujnik, ktory mam wkrecony jest od cisnienia oleju? moze tak byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracajac do tematu wyswietlania drzwi na fis... metoda prob i bledow doszedlem do tego ze w a6 c5 na liczniku z a4 wyswietla tzw "samochodzik" i dziala wyswietlanie drzwi kierowcy... reszta na wyswietlaczu pozostaje otwarta mimo fizycznego zamkniecia... mysle ze kwestia kilku-kilkunastu modyfikacji wsady i zrobie odpowiednia hybryde wsadu by wszystko bylo ok....:jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podałes zadnego nr i chyba nikt nie widzial tego czujnika wiec ciezko nam jest tu cos wiecej napisac. Kup czujnik o nr. 049 919 563B tylko nie taki za 15 zl tylko wez lepszej firmy. I pozniej podlacz do niego luzny kabel chyba niebiesko-biały pozniej od skrzynki z komp wtyczka czarno fioletowa, przewód niebiesko biały i od tego idziesz do licznika, pin 1.

Chyba ze masz polifta to chyba czujnik idzie do miski olejowej.. ale to juz nie praktykowałem.

jest to przedlift. a moze ten czujnik, ktory mam wkrecony jest od cisnienia oleju? moze tak byc?

ok kupilem czujnik, podlaczylem jak pisales i dziala :), stala temperatura po miejscie 110st, w trasie nie butujac ok 113 st.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwe że kupilem licznik z Fisem od allroada ? Dzisiaj odebrałem samochód od elektryka i dodał, że nie da sie zgrac immo w tym liczniku.. :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwe że kupilem licznik z Fisem od allroada ? Dzisiaj odebrałem samochód od elektryka i dodał, że nie da sie zgrac immo w tym liczniku.. :kwasny:

To zmień elektryka, bo ten Cie w h*ja robi. Ja też mam licznik od allroada. Wcześniej ten licznik jeździł u vauxhalla, bez żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc wymieniłem licznik w polifcie z 1/2FIS na pełny, zmieniony wsad na EU + tarczki, wszystko fajnie ALE po przejechaniu ok. 100km zaświeciła się kontrolka EPC, skasowałem, parę dni później to samo, kontrolka nie gaśnie przy odpaleniu :kwasny: kasuję i znowu po czasie to samo

Miał ktoś podobny problem? Obstawiam że to wina licznika, no chyba że akurat po zmianie coś padło :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie a ja mam taki dylemat, że spalanie na fisie zaczeło dzisiaj wariować - na początku było cały czas powyżej 50l/100km, potem spadło do 40, teraz niby sie unormowało, ale jest strasznie opóźniony sygnał, wartość zmienia się dopiero po 5 sekundach trzymania gazu, a na wciśniętym sprzęgle zamiast 0 pokazuje dodatnie wartośći. Natomiast przy każdorazowym włączeniu zapłonu pokazuje chwilowe spalanie to 10l, choć przed wyłączeniem zapłonu zapisana jest inna wartość.

Myślałem że to kabelek od spalanie się wypiął, ale jest ok.

Wszystko zaczelo się to po tym, jak sprawdzałem bezpieczniki kolo ECU - wyciągnąłem 2 małe by zobaczyć czy są ok i włożyłem z powrotem.

O co chodzi?

Odpiąłem aku na 5minut, ale nic to nie dało.

Dodam, że sterownik był nagrzany, jak teraz sprawdzałem kabelek od spalania, nie wiem czy taki powinien być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie powienno tak bys pewnie gdzies dotyka masy czy cus. sprawdz dokladnie jego droge od kopma do licznika. albo go zmien dla swojej pewnosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...