kaju Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Jeśli chodzi o samo kodowanie, to musisz zmienić kodowanie główne z XXX6X na XXX4X. W miejscach "X" wpisujesz stare kodowanie, druga cyfra od końca odpowiada za ilość cylindrów w Twoim piecu.
Magicbattle Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 raczej powinno pasowac a jesli nie to zmiana wsadu na 2.5 to jest 10 sekund roboty zwyklym vagiem.
kaju Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 raczej powinno pasowac a jesli nie to zmiana wsadu na 2.5 to jest 10 sekund roboty zwyklym vagiem. On chce wsadzić do siebie do 1,9 blat z 2,5 więc kodowanie go nie ominie, bez sensu cały wsad zmieniać, poza tym wsad to raczej nie takie 10 sekund
kaju Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 No ja w ogóle pierwszy raz słyszę taką metodę, zazwyczaj to licznik na stół i walka z "flakami", vagiem to kodowanie można zmienić, ale nie wsad...
Magicbattle Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 co masz na mysli walke z flakami, przekladke tarcz? to tylko od predkosci chyba?
kaju Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Tarczki to jedynie od obrotów jak zmieniasz jak przerabiasz benzyniaka na diesla. Jakim sposobem chcesz zwykłym vagiem wrzucić wsad do licznika?
Krzysiekcalibra Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 u mnie chodzi o to że ja mam 1.9 a licznik który kupiłem jest od diesla ale nie wiem czy 1.9 czy 2.5 można jakoś wizualnie to rozpoznać??
jihaad Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 u mnie chodzi o to że ja mam 1.9 a licznik który kupiłem jest od diesla ale nie wiem czy 1.9 czy 2.5 można jakoś wizualnie to rozpoznać?? To nie ma ŻADNEGO znaczenia. Jeśli jest od 2.5 to wystarczy przekodować VAGiem - 1 minuta roboty.
kaju Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Po podłączeniu się dowiesz, wizualnie nie poznasz. ---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:59 ---------- u mnie chodzi o to że ja mam 1.9 a licznik który kupiłem jest od diesla ale nie wiem czy 1.9 czy 2.5 można jakoś wizualnie to rozpoznać?? To nie ma ŻADNEGO znaczenia. Jeśli jest od 2.5 to wystarczy przekodować VAGiem - 1 minuta roboty. Kilka postów wyżej napisałem co i jak.
Krzysiekcalibra Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 oki no to czekam aż do mnie przyjdzie i zaczynam działać
przemciotorun Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 raczej powinno pasowac a jesli nie to zmiana wsadu na 2.5 to jest 10 sekund roboty zwyklym vagiem. jak zmienic wsad zwyklym vagiem? jak?
15lolo Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 koledzy nie moge immo zakodowac auto z cyfrowym zegarkiem , a silnik i wiazka i ecu komorowa z 99 czerwiec (licznik analog) auto przechodzi swap i procedura kodowania przechodzi prawidlowo lecz podczas uruchumienia immo sie nie zapisuje i auto odpala na 2 sek
Krzysiekcalibra Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Panowie czy pin immo a login do zegarów to są dwie różne rzeczy czy to to samo bo dzis odczytałem pin immo ale jak go wpisuje w login w instruments to wyskakuje że jest błędny ??
15lolo Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 masz xxxx przed tym 0 dopisz aby bylo 0xxxx
Krzysiekcalibra Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 dopisuje 0 ale to nie pomaga dlatego się pytam czy po pinie immo powinienem się zalogować do licznika czy do licznika jest inny login??
Magicbattle Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 raczej zadnego login nie powinno byc innego tylko pin. bylo gdzies dokladnie jak to sie robi. a ta manetke masz czy zabierasz odemnie ?
Krzysiekcalibra Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 raczej zadnego login nie powinno byc innego tylko pin. bylo gdzies dokladnie jak to sie robi. a ta manetke masz czy zabierasz odemnie ? Nie mam manetki jeszcze ale niestety ciężki miesiąc i kasy brak więc narazie muszę sobie poradzić bez niej
Krzysiekcalibra Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 Panowie pin w liczniku już opanowałem ale teraz mam pytanie takie czy jak mam pin immo ze starego licznika i z nowego licznika to żeby mi nie mrugała kontrolka immo to wystarczy zaadoptować kluczyk z tym transponderem który już mam i działał z moim starym licznikiem czy jak mam nowy licznik to muszę mieć nową pastylkę immo??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się