Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli chodzi o samo kodowanie, to musisz zmienić kodowanie główne z XXX6X na XXX4X. W miejscach "X" wpisujesz stare kodowanie, druga cyfra od końca odpowiada za ilość cylindrów w Twoim piecu.

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

raczej powinno pasowac a jesli nie to zmiana wsadu na 2.5 to jest 10 sekund roboty zwyklym vagiem.

Opublikowano
raczej powinno pasowac a jesli nie to zmiana wsadu na 2.5 to jest 10 sekund roboty zwyklym vagiem.

On chce wsadzić do siebie do 1,9 blat z 2,5 więc kodowanie go nie ominie, bez sensu cały wsad zmieniać, poza tym wsad to raczej nie takie 10 sekund :wink:

Opublikowano

No ja w ogóle pierwszy raz słyszę taką metodę, zazwyczaj to licznik na stół i walka z "flakami", vagiem to kodowanie można zmienić, ale nie wsad...

Opublikowano

co masz na mysli walke z flakami, przekladke tarcz? to tylko od predkosci chyba?

Opublikowano

Tarczki to jedynie od obrotów jak zmieniasz jak przerabiasz benzyniaka na diesla. Jakim sposobem chcesz zwykłym vagiem wrzucić wsad do licznika?

Opublikowano
u mnie chodzi o to że ja mam 1.9 a licznik który kupiłem jest od diesla ale nie wiem czy 1.9 czy 2.5 można jakoś wizualnie to rozpoznać??

To nie ma ŻADNEGO znaczenia. Jeśli jest od 2.5 to wystarczy przekodować VAGiem - 1 minuta roboty.

Opublikowano

Po podłączeniu się dowiesz, wizualnie nie poznasz.

---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:59 ----------

u mnie chodzi o to że ja mam 1.9 a licznik który kupiłem jest od diesla ale nie wiem czy 1.9 czy 2.5 można jakoś wizualnie to rozpoznać??

To nie ma ŻADNEGO znaczenia. Jeśli jest od 2.5 to wystarczy przekodować VAGiem - 1 minuta roboty.

Kilka postów wyżej napisałem co i jak.

Opublikowano
raczej powinno pasowac a jesli nie to zmiana wsadu na 2.5 to jest 10 sekund roboty zwyklym vagiem.
jak zmienic wsad zwyklym vagiem?

jak?

Opublikowano

koledzy nie moge immo zakodowac auto z cyfrowym zegarkiem , a silnik i wiazka i ecu komorowa z 99 czerwiec (licznik analog)

auto przechodzi swap i procedura kodowania przechodzi prawidlowo lecz podczas uruchumienia immo sie nie zapisuje i auto odpala na 2 sek

Opublikowano

masz xxxx

przed tym 0 dopisz aby bylo 0xxxx

Opublikowano

raczej zadnego login nie powinno byc innego tylko pin. bylo gdzies dokladnie jak to sie robi. a ta manetke masz czy zabierasz odemnie ?

Opublikowano
raczej zadnego login nie powinno byc innego tylko pin. bylo gdzies dokladnie jak to sie robi. a ta manetke masz czy zabierasz odemnie ?

Nie mam manetki jeszcze ale niestety ciężki miesiąc i kasy brak więc narazie muszę sobie poradzić bez niej :(

Opublikowano

aha jak cos to sie odezwij

Opublikowano

Panowie pin w liczniku już opanowałem ale teraz mam pytanie takie czy jak mam pin immo ze starego licznika i z nowego licznika to żeby mi nie mrugała kontrolka immo to wystarczy zaadoptować kluczyk z tym transponderem który już mam i działał z moim starym licznikiem czy jak mam nowy licznik to muszę mieć nową pastylkę immo??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...