Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Teoretycznie powinieneś mieć nową pastylkę, ale w praktyce adaptujesz starą pod nowy licznik bez najmniejszego problemu :wink:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie mam kolejny problem mianowicie zamontowałem fis i tak jak wchodzę na vagu w 17-instruments zalogowałem się i daje adaptacja kanał 50 to pokazuje not avalible ale pominąłem to dałem kanał 21 i udało się zaprogramować immo i auto odpala ale teraz problem jest taki wchodzę w adaptację i kanał 19 żeby zmienić z pełnego fis i też jest not avalible i jak wchodzę w 16- steering wheel i daje 07-recode żeby ustawić manetkę od fis to wogóle nie mogę wejść do steering wheel jak to wszystko pozmieniać ??? żeby to poustawiać??

Opublikowano
Panowie mam kolejny problem mianowicie zamontowałem fis i tak jak wchodzę na vagu w 17-instruments zalogowałem się i daje adaptacja kanał 50 to pokazuje not avalible ale pominąłem to dałem kanał 21 i udało się zaprogramować immo i auto odpala ale teraz problem jest taki wchodzę w adaptację i kanał 19 żeby zmienić z pełnego fis i też jest not avalible i jak wchodzę w 16- steering wheel i daje 07-recode żeby ustawić manetkę od fis to wogóle nie mogę wejść do steering wheel jak to wszystko pozmieniać ??? żeby to poustawiać??

W B5 niema czegoś takiego jak steering wheel manetki od fisu też się nie koduje, to co opisujesz jest w przypadku B6, jeżeli nie działa Ci manetka to musiałeś coś źle podłączyć

Opublikowano

oki czyli wszystko powinno chodzić ale teraz mam inne problemy mianowicie : miałem licznik 1/2 fis i tam pokazywało że są otwarte drzwi kierowcy i klapa tylna teraz mam pełnego fisa i drzwi kierowcy pokazuje i klapy też z tym że klapę cały czas mi pokazuje że jest otwarta nie wiem dlaczego?? chciał bym też podłączyć krańcówki wszystkich drzwi ale nie wiem gdzie szukać przewodów nie chcę ciągnąć aż z drzwi przewodów a modułu komfortu nie mam więc nie wiem gdzie ich szukać idąc dalej na zegarach wyświetla się duży napis SERVICE ! wszedłem w instruments i sprawdziłem inspekcję i zamiast 0 jest 1 czyli inspekcja olejowa ale jak zmieniam na 0 to nie chce się zapisać nie wiem dlaczego (dodam że nie mam podłączonej manetki ani kostki szarej do fisa jeszcze czy to może być przez to??) i ostatnia rzecz zegar od temp oleju coś szwankuje jak jadę to nic nie pokazuje ale jak wyłącze silnik i włączę zapłon to wskazówka się podnosi ale zaraz na zegarach wyskakuje SERVICE i spowrotem opada pomóżcie z tym wszystkim a będę niesamowicie szczęśliwy :)

---------- Post dopisany 15-07-2012 at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany 13-07-2012 at 21:50 ----------

Część już opanowałem zostało tylko czujnik temp oleju który działa tylko przez 7sek jak włączę zapłon i później opada do początku skali i ta nieszczęsna klapa tylna :( czy ktoś wie jak zrobić żeby nie pokazywało że jest otwarta bo ja już nie mam pomysłu na starym liczniku jest ok na nowym świeci :( można jakoś wsadem ją wyłączyć albo już nie wiem

Opublikowano
ta nieszczęsna klapa tylna :( czy ktoś wie jak zrobić żeby nie pokazywało że jest otwarta bo ja już nie mam pomysłu na starym liczniku jest ok na nowym świeci :( można jakoś wsadem ją wyłączyć albo już nie wiem

Ta klapa będzie ci się wyświetlać bo masz licznik od A6 do którego został wgrany wsad od A4. Nic z tym nie zrobisz, chyba że wrócisz do oryginału.

Opublikowano

witam auto przechodzilo swap silnika (nie posiada w misce czujnika poziomu oleju)

na liczniku pali sie komunikat sensor z konekwa na zolto od oleju

ktory pin zmasowac w ktorej kostce do masy od licznika

pozdrawiam (jest to licznik z cyfrowy zegarkiem)

Opublikowano
ta nieszczęsna klapa tylna :( czy ktoś wie jak zrobić żeby nie pokazywało że jest otwarta bo ja już nie mam pomysłu na starym liczniku jest ok na nowym świeci :( można jakoś wsadem ją wyłączyć albo już nie wiem

Ta klapa będzie ci się wyświetlać bo masz licznik od A6 do którego został wgrany wsad od A4. Nic z tym nie zrobisz, chyba że wrócisz do oryginału.

a nie da się przerobić wsadu żeby nie pokazywał tej klapy??? bo ktoś oferował swoją pomoc w przerobieniu wsadu ale nie wiem czy mogę mu ufac ??

Opublikowano

Licznik VDO?

To lepiej przywrócić oryginalną zawartość od A6 i przerobić wskazania paliwa.

Opublikowano

Tak licznik VDO tylko ja nie umiem przerobić wskazań paliwa chyba że ktoś opiszę łapatologicznie jak można edytować zmiany we wsadzie ale mam pływak od passata b5 i jak go podłączałem to pokazywał na odwrót więc tą kwestie bym opanował tylko nie wiem co mnie jeszcze może zaskoczyć jak wgram oryginalny wsad żeby nie był tylko od angola bo się pochlastam

Opublikowano

Jak wrócisz do wsadu z a6 to możesz całkiem zapomnieć o info otwartych drzwi. Tam to się odbywa przez moduł komfortu, którego B5 nie posiada.

Opublikowano

wiem ale na wsadzie z a4 też mi nie pokazuje ale w 1/2 fis miałem tak że nieważne które drzwi otwierałęm to pokazywało drzwi od kierowcy i w liczniku z a6 też tak zrobie bo się da nie zależy mi na tym żeby pokazywał które konkretnie są otwarte tylko że któreś są ale ta klapa to mnie doprowadza do szału problem tylko że nie mam oryginalnego wsadu powinien być taki 4B0920980H a ja znalazłem w necie taki sam tylko z literką K myślicie że przypasi??

---------- Post dopisany at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:25 ----------

Wgrałem wsad praie oryginalny z a6 i faktycznie nie pokazuje drzwi ani klapy tylko teraz okazuje się ze on jest z benzyny i anglik więc potrzebuję wsad do A6 diesla europe ma ktoś może ??

---------- Post dopisany 17-07-2012 at 12:13 ---------- Poprzedni post napisany 15-07-2012 at 21:11 ----------

nikt nie pomoże??

Opublikowano

Może to Ci coś da, poszukaj jeszcze na elektrodzie.

Potrzebny wsad do licznika 920 933G D09

---------- Post dopisany at 17:59 ---------- Poprzedni post napisany at 17:56 ----------

Tutaj masz nawet do 1,9 po lifcie, niżej do przedlifta z tego co na szybko wyczytałem:

Audi A6 2002r 1.9 TDI C5 zmiana licznika brak PIN'u

Opublikowano

No właśnie problem w tym że nic nie działa ten drógi link to to 1/2 fis chyba a ja mam full fis a pierwszy link już wgrywałem ten wsad tylko D12 i też nie chciał działać myślisz że z D09 zadziała??

Opublikowano

Nie wiem, ja swój licznik odpaliłem na ori wsadzie z a6 i tak jeżdżę do tej pory, nie kombinowałem nic. Spróbować nie zaszkodzi, zgraj gdzieś stary wsad, w razie, jakby ten Ci się posypał.

Opublikowano

To musisz szukać po numerze licznika, bo na innych tak się będzie robiło, albo DEF, albo FUSE Ci będzie wyrzucało na małym LCDku.

Opublikowano

Oby.

Opublikowano

a nie ma nikt wsadu 4B0920936PX ??

---------- Post dopisany at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany at 15:23 ----------

Panowie wszystko już chyba opanowałem jest ostatni problem mianowicie immobilajzer na początku działał bez zarzutu ale po którymś wsadzie już go nie mogę zakodować w sterowniku silnika mam błąd 17978 - Engine Start Blocked by immobilizer P1570 - 35 -10 - - - Intermittent

A w liczniku taki

01176 - Key 65-10 - Unauthorized - Intermittent I drugi blad 01179 - incorrect key programing 35-00 - -

Czy ktoś potrafi mi pomóc bo już nie mam siły :(

Jak je kasuje to pojawiaja sie odrazu na nowo a nie moge zakodowac kluczyka Bo jak wpisuje ze mam 1 kluczycz w adaptacji I chce go zapisac to zapisuje sie I tak "0"

Opublikowano

Z tym się nie spotkałem... Pastylki nie rozpoznaje?! Nie zrypałeś czegoś w procedurze kodowania kluczyka?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...