assist Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 obowiązkowa pozycia w tutorialu: jak szybko i bezpiecznie zdjąć taczkę predkosciomierza, zadnymi widelcami!!!
Hans47 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 sluchajcie a czy licznik z 1.8t z fisem 11/98r podejdzie do mojego 1.8 adr 96r? czy immo jest w liczniku 98r
bronson Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 linii nie zlikwidujesz, tez próbowałem kiedyś, jak coś to wyświetlacz mam tia... ale przynajmniej spróbowałem... Czy może być tak że taśma od wyświetlacza do płyty licznika jest przyklejona?? nie przylutowana?? Na taśmie od Twojego Wyświetlacza wyraźnie widać że był wylutowywany... P.S. nie wiem czy z zakupem wyświetlacza nie będę musiał poczekać na przypływ gotówki...
pawelwor Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Zmieniająć przedlift na polifta, na pewno trzeba zmieniać zbiorniczek wyrównawczy, z powodu innego czujnika?:eusathink:Muszę mieć pewność . pin 1 zielona T32a - door contact (all doors) - co (skąd) tutaj trzeba i za co odpowiada?
kaju Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 obowiązkowa pozycia w tutorialu:jak szybko i bezpiecznie zdjąć taczkę predkosciomierza, zadnymi widelcami!!! Zwariowałeś?! PALCAMI!! Tylko i wyłącznie. Zmieniająć przedlift na polifta, na pewno trzeba zmieniać zbiorniczek wyrównawczy, z powodu innego czujnika?:eusathink:Muszę mieć pewność .pin 1 zielona T32a - door contact (all doors) - co (skąd) tutaj trzeba i za co odpowiada? A chociażby za drzwi kierowcy i chyba nawet klapę bagażnika.
pawelwor Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 No ok, ale klape i drzwi kierowcy do innego pinu sie podłącza. Pod ten pin podłączam też kierowcy, czy co?
kaju Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Z mojej wiedzy wynika, że to jest sygnał otwartych drzwi. W przedlifcie odpowiada za wszystkie drzwi, tzn obojętnie które drzwi otworzysz - pojawia się autko na FISie, no a w FISie, to tylko za kierwocy odpowiada, bo reszta drzwi ma swoje już piny w szarej wtyczce.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 linii nie zlikwidujesz, tez próbowałem kiedyś, jak coś to wyświetlacz mam tia... ale przynajmniej spróbowałem... Czy może być tak że taśma od wyświetlacza do płyty licznika jest przyklejona?? nie przylutowana?? Na taśmie od Twojego Wyświetlacza wyraźnie widać że był wylutowywany... P.S. nie wiem czy z zakupem wyświetlacza nie będę musiał poczekać na przypływ gotówki... nie wiem czy byly klejone, moja byla lutowana, dlatego lepiej sie trzyma
Marcin6 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Wracając do tematu zegarka radiowego... czyli w licznikach z A4 polift fullfis muszą być te wtyczki dodatkowe z tyłu? Inaczej nie ma szans na 'palme'?
pawelwor Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Z mojej wiedzy wynika, że to jest sygnał otwartych drzwi. W przedlifcie odpowiada za wszystkie drzwi, tzn obojętnie które drzwi otworzysz - pojawia się autko na FISie, no a w FISie, to tylko za kierwocy odpowiada, bo reszta drzwi ma swoje już piny w szarej wtyczce. No właśnie nie bardzo i nie wiem czy dublować piny... Licznik po 2000 r. [b]connector for basic functions, 32-pin, blue[/b] (...) 21 -Door contact, driver's side (...) [b]connector for additional functions, 32-pin, green[/b] 1 -Door contact (all doors) (...) 6 -Tailgate (...) Reszta drzwi w szarej. A zbiornik wyrównawczy? Trzeba wymieniać na polifta czy nie?
xxxSzYbAxxx Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Z mojej wiedzy wynika, że to jest sygnał otwartych drzwi. W przedlifcie odpowiada za wszystkie drzwi, tzn obojętnie które drzwi otworzysz - pojawia się autko na FISie, no a w FISie, to tylko za kierwocy odpowiada, bo reszta drzwi ma swoje już piny w szarej wtyczce. No właśnie nie bardzo i nie wiem czy dublować piny... Licznik po 2000 r. [b]connector for basic functions, 32-pin, blue[/b] (...) 21 -Door contact, driver's side (...) [b]connector for additional functions, 32-pin, green[/b] 1 -Door contact (all doors) (...) 6 -Tailgate (...) Reszta drzwi w szarej. A zbiornik wyrównawczy? Trzeba wymieniać na polifta czy nie? tak, trzeba wymieniac jak poliftowy fis wsadzasz bo inaczej bd darl morde z plynem, co do zegarka, mam palme bez wtyczki..
Polko_V Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Z mojej wiedzy wynika, że to jest sygnał otwartych drzwi. W przedlifcie odpowiada za wszystkie drzwi, tzn obojętnie które drzwi otworzysz - pojawia się autko na FISie, no a w FISie, to tylko za kierwocy odpowiada, bo reszta drzwi ma swoje już piny w szarej wtyczce. No właśnie nie bardzo i nie wiem czy dublować piny... Licznik po 2000 r. [b]connector for basic functions, 32-pin, blue[/b] (...) 21 -Door contact, driver's side (...) [b]connector for additional functions, 32-pin, green[/b] 1 -Door contact (all doors) (...) 6 -Tailgate (...) Reszta drzwi w szarej. A zbiornik wyrównawczy? Trzeba wymieniać na polifta czy nie? tak, trzeba wymieniac jak poliftowy fis wsadzasz bo inaczej bd darl morde z plynem, co do zegarka, mam palme bez wtyczki.. to ja to zrobiłeś i nie mam na myśli dragi:decayed:...i jak masz licznik (firma i a4,a6), bo już się pogubiłem.
kaju Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 No właśnie nie bardzo i nie wiem czy dublować piny... Licznik po 2000 r. [b]connector for basic functions, 32-pin, blue[/b] (...)21 -Door contact, driver's side (...)[b]connector for additional functions, 32-pin, green[/b] 1 -Door contact (all doors) (...)6 -Tailgate(...)1 pin zielonej jak mniemam jest do ogólnego komunikatu auta, a każde drzwi jak widać są podłączone pod osobny pin, żeby wyświetlały osobne info. niebieska wtyka pin 21 drzwi kierowcy, pin 6 zielonetj wtyki to klapa, no a reszta w szarej. Tak ma być i koniec, w tych sprawach fabryki bym nie poprawiał, tylko robił zgodnie ze sztuką.
misiek547 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 jak by ktoś chciał sobie przekodować licznik w benzynie z angielskiego na europe niech pisze mam odpowiedni wsadzik co przeskaluje licznik ja testowałem na 920 980K D12
kaju Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 jak by ktoś chciał sobie przekodować licznik w benzynie z angielskiego na europe niech pisze mam odpowiedni wsadzik co przeskaluje licznik ja testowałem na 920 980K D12 A próbowałeś zrobić reedycje diesla z europy na uk?
arre Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Karol ja mam wsad angolski bodajze do gnojowoza misiek a to wsad do poliftowej szafy a6? czy a4?
misiek547 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Karol ja mam wsad angolski bodajze do gnojowoza misiek a to wsad do poliftowej szafy a6? czy a4? Poliftowe a4
arre Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 TO lipa szukam wsadu do poliftowej szafy z a6 1.8T eu
Hans47 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Panowie wazna sprawa bo niechce wtopic hajsu czy zegary z 1.8t rocznik 11/98 do mojego 1.8 20V bez turbo chodzi o to czy w te zegary jest wbudowany immobilaizer bo umnie jest poza.
sbenios Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Tak jest immo w nich. A z immo to kilka minut zabawy i gotowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się