Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Np hotair i grzanie od drugiej strony plyty.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Szyba ja mam hidy wrzucone plus ledy prawie wszedzie i zadnych bledow spalonych zarowek nie mam na Fis-ie

a w poliftowe z tylu moze ledy trafia bo mam wizje :decayed:

IDE POLATAC BO SNIEGIEM U NAS SYPNELO KONKRETNIE a Q trzeba rozgrzac :naughty::kox::banan:

Opublikowano
Szyba ja mam hidy wrzucone plus ledy prawie wszedzie i zadnych bledow spalonych zarowek nie mam na Fis-ie

a w poliftowe z tylu moze ledy trafia bo mam wizje :decayed:

IDE POLATAC BO SNIEGIEM U NAS SYPNELO KONKRETNIE a Q trzeba rozgrzac :naughty::kox::banan:

Jak z tyłu pizgniesz ledy samoróbki bez żadnych oporników, to może Ci na FISie nie wyrzuci błędu (a powinno), ale na bank będzie Ci to migało jak w żuku :decayed: myślę coraz poważniej nad targaniem fur z GB do PL na tajle... :eusathink:

Opublikowano

Suszarka nie. Musisz do 360-400st nagrzac. Ewentualnie opalarka, ale uwazaj zeby nie spalic plyty

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano
Suszarka nie. Musisz do 360-400st nagrzac. Ewentualnie opalarka, ale uwazaj zeby nie spalic plyty

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dlatego w takim przypadku zalecam uniknąć tego "druciarstwa" i "zadrutować" to taśmą izolacyjną.

Opublikowano

No nie majac hotaira tez bym nie ryzykowal bo mozna bidy narobic.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

chyba kumpla elektronika zaprzęgne do roboty jakies tam laptopy naprawia wiec ogarnie chyba..

co do a4 Kaju zderzak przod i lift chce :decayed:

---------- Post dopisany at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ----------

No nie majac hotaira tez bym nie ryzykowal bo mozna bidy narobic.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Panie a poradz mi co zrobic z podswietleniem, nie mam potencjometru do regulacji oswietlenia i licznik przygasa, jedynie jest opcja zworki na tej diodzie swiatloczulej czy jakis zewnetrzny potencjometr taki jak w a6 do regulacji oswietlenia idzie zastosowac? :whistling:

Opublikowano

Chlopaki gdzie to bylo bo przeczytalem w h... a wiem ze gdzies to tu jest schemat do emula sensora oleju jak to polutowac bo mi bangla podrzuci ktos namiary lub schemat jak to byloo prosze... Was

---------- Post dopisany at 13:20 ---------- Poprzedni post napisany at 13:20 ----------

Opublikowano

No właśnie nie bardzo i nie wiem czy dublować piny...

Licznik po 2000 r. 

[b]connector for basic functions, 32-pin, blue[/b]

(...)

21 -Door contact, driver's side

(...)

[b]connector for additional functions, 32-pin, green[/b]

1 -Door contact (all doors)

(...)

6 -Tailgate

(...)

1 pin zielonej jak mniemam jest do ogólnego komunikatu auta, a każde drzwi jak widać są podłączone pod osobny pin, żeby wyświetlały osobne info. niebieska wtyka pin 21 drzwi kierowcy, pin 6 zielonetj wtyki to klapa, no a reszta w szarej. Tak ma być i koniec, w tych sprawach fabryki bym nie poprawiał, tylko robił zgodnie ze sztuką.

To ja wiem, od czego te piny, nie wiem jednak jaki kabelek (skąd) wpiąć w ten pin 1 zielonej kostki żeby było zgodnie ze sztuką ;-)

Przypominam się.

Opublikowano

Na próbę wepnij tylko driver side, ewentualnie rozdziel go i podrzuć też do all door contact. Ogarniasz?

Opublikowano

Sądziłem, że tyle osób już robiło to, że będzie konkretna odpowiedź skąd brać i za co konkretnie odpowiada :thumbdown:

Na razie zbieram dane, żeby odbyło się to sprawnie i bez takich pytań podczas przeróbki, dlatego liczyłem na to, że nie będę musiał prób robić.

"ogarniasz?" niepotrzebne było...

Opublikowano
Sądziłem, że tyle osób już robiło to, że będzie konkretna odpowiedź skąd brać i za co konkretnie odpowiada :thumbdown:

Na razie zbieram dane, żeby odbyło się to sprawnie i bez takich pytań podczas przeróbki, dlatego liczyłem na to, że nie będę musiał prób robić.

"ogarniasz?" niepotrzebne było...

Bez spiny :wink: po prostu nie rozpisałem pinami, tylko wprost nazwami, dlatego takie pytanie :wink: myślałem, kto rzeźbił poliftowego fisa w Twoim roczniku i jest jeden rezacz... MaxsterR. On generalnie całość w środku robił poliftowe, może on Ci pomoże. :wink: bo na rozpisce faktycznie tego nie ma.

Opublikowano

Hehe, ale ja do swojego już dawno FISa (analog z cyframi) wrzuciłem, elektrycznych rzeczy też od ch... w nim zmieniałem. Nie mogę właśnie nigdzie znaleźc od czego ten zjebany pin 1 jest jedynie, tak to wszystkie dane już mam :wink:

Będę robił 95 rok na 00 i to nie u siebie, więc wszelkie dane wolę zebrać wcześniej ;)

Opublikowano

No mi wyświetla z RNS-E tytuły. RNS-D nie da rady, bo nie czyta plików mp3, jedynie przy RNS-E masz tą opcje.

Opublikowano

Wyciągnąłem wczoraj przy okazji rezania kolumny poliftowej do mojego przedlifta licznik i postanowiłem na żywca spisać sobie które piny są w kostkach i jakie kolory kabli..

U mnie do licznika zapięty jest sygnał Airbaga na pin 12 Niebieskiej kostki tylko, (Airbag inverted) a na pinie 9 Niebieskiej kostki (Airbag Direct) jest tylko włożony do wtyczki niezarobiony pin (nigdy nie zaciskany jeszcze)

Takie same niezarobione piny mam jeszcze na żółtej kostce na pinie 12 (Tank Warning) i na pinie 26 (Belt buckle switch)

u mnie w zegarach kontrolki od świec żarowych i od sygnalizacji podłączonej przyczepy (mam ori hak) podłączone są osobno czyli oprócz kostek Niebieskiej i Żółtej idą jeszcze dwie pary kabli na te kontrolki...

Stary licznik to VDO

Teraz kończe przelotke na nowy licznik i zobaczymy jak zadziała...

Opublikowano

View image: DSC01286

Panowie koledzy z racji obczytania sie i gowna stwierdzenia jednoznacznie PROSZE O LEKARSTWO NA TA BOLACZKE

Rezacze pomozcie bo juz zglupialem mam kilka rozpisek ale nie dzialaja te pomysly

Opublikowano

pany jak wam co czeba pisać

DSC_0079.jpg

<br /><br />

DSC_0080.jpg

<br /><br />

DSC_0082.jpg

<br /><br />

DSC_0084.jpg

<br /><br />

Opublikowano
View image: DSC01286

Panowie koledzy z racji obczytania sie i gowna stwierdzenia jednoznacznie PROSZE O LEKARSTWO NA TA BOLACZKE

Rezacze pomozcie bo juz zglupialem mam kilka rozpisek ale nie dzialaja te pomysly

Ratuje Cię tylko ori czujnik misce, albo jakiś emulator, który musiałbyś spłodzić sam ;)

Opublikowano

A CO Z TYLNA KLAPA ?

jaka macie temperature oleju? na swoich blatach ?

Opublikowano
A CO Z TYLNA KLAPA ?

jaka macie temperature oleju? na swoich blatach ?

ogólnie co do sensora to jedynie micha i czujnik jak kolega napisał, zrobić emulator tez można, koledzy wrzucali trochę stron wczesniej jak go zrobić ale wiesz, jak masz zdolności elektroniczne to spoko bo ja spasowałem, bo nawet schematu nie zrozumialem.. :facepalm:

a tylną klapę caly czas pokazuje Ci otwarta?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...