Gość cwiara Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Np hotair i grzanie od drugiej strony plyty. Sent from my iPhone using Tapatalk
arre Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Szyba ja mam hidy wrzucone plus ledy prawie wszedzie i zadnych bledow spalonych zarowek nie mam na Fis-ie a w poliftowe z tylu moze ledy trafia bo mam wizje IDE POLATAC BO SNIEGIEM U NAS SYPNELO KONKRETNIE a Q trzeba rozgrzac
kaju Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Szyba ja mam hidy wrzucone plus ledy prawie wszedzie i zadnych bledow spalonych zarowek nie mam na Fis-ie a w poliftowe z tylu moze ledy trafia bo mam wizje IDE POLATAC BO SNIEGIEM U NAS SYPNELO KONKRETNIE a Q trzeba rozgrzac Jak z tyłu pizgniesz ledy samoróbki bez żadnych oporników, to może Ci na FISie nie wyrzuci błędu (a powinno), ale na bank będzie Ci to migało jak w żuku myślę coraz poważniej nad targaniem fur z GB do PL na tajle...
Gość cwiara Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Suszarka nie. Musisz do 360-400st nagrzac. Ewentualnie opalarka, ale uwazaj zeby nie spalic plyty Sent from my iPhone using Tapatalk
kaju Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Suszarka nie. Musisz do 360-400st nagrzac. Ewentualnie opalarka, ale uwazaj zeby nie spalic plytySent from my iPhone using Tapatalk Dlatego w takim przypadku zalecam uniknąć tego "druciarstwa" i "zadrutować" to taśmą izolacyjną.
Gość cwiara Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 No nie majac hotaira tez bym nie ryzykowal bo mozna bidy narobic. Sent from my iPhone using Tapatalk
xxxSzYbAxxx Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 chyba kumpla elektronika zaprzęgne do roboty jakies tam laptopy naprawia wiec ogarnie chyba.. co do a4 Kaju zderzak przod i lift chce ---------- Post dopisany at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ---------- No nie majac hotaira tez bym nie ryzykowal bo mozna bidy narobic. Sent from my iPhone using Tapatalk Panie a poradz mi co zrobic z podswietleniem, nie mam potencjometru do regulacji oswietlenia i licznik przygasa, jedynie jest opcja zworki na tej diodzie swiatloczulej czy jakis zewnetrzny potencjometr taki jak w a6 do regulacji oswietlenia idzie zastosowac?
The a4 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Chlopaki gdzie to bylo bo przeczytalem w h... a wiem ze gdzies to tu jest schemat do emula sensora oleju jak to polutowac bo mi bangla podrzuci ktos namiary lub schemat jak to byloo prosze... Was ---------- Post dopisany at 13:20 ---------- Poprzedni post napisany at 13:20 ----------
pawelwor Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 No właśnie nie bardzo i nie wiem czy dublować piny... Licznik po 2000 r. [b]connector for basic functions, 32-pin, blue[/b] (...)21 -Door contact, driver's side (...)[b]connector for additional functions, 32-pin, green[/b] 1 -Door contact (all doors) (...)6 -Tailgate(...)1 pin zielonej jak mniemam jest do ogólnego komunikatu auta, a każde drzwi jak widać są podłączone pod osobny pin, żeby wyświetlały osobne info. niebieska wtyka pin 21 drzwi kierowcy, pin 6 zielonetj wtyki to klapa, no a reszta w szarej. Tak ma być i koniec, w tych sprawach fabryki bym nie poprawiał, tylko robił zgodnie ze sztuką.To ja wiem, od czego te piny, nie wiem jednak jaki kabelek (skąd) wpiąć w ten pin 1 zielonej kostki żeby było zgodnie ze sztuką ;-)Przypominam się.
kaju Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Na próbę wepnij tylko driver side, ewentualnie rozdziel go i podrzuć też do all door contact. Ogarniasz?
pawelwor Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Sądziłem, że tyle osób już robiło to, że będzie konkretna odpowiedź skąd brać i za co konkretnie odpowiada Na razie zbieram dane, żeby odbyło się to sprawnie i bez takich pytań podczas przeróbki, dlatego liczyłem na to, że nie będę musiał prób robić. "ogarniasz?" niepotrzebne było...
kaju Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Sądziłem, że tyle osób już robiło to, że będzie konkretna odpowiedź skąd brać i za co konkretnie odpowiada Na razie zbieram dane, żeby odbyło się to sprawnie i bez takich pytań podczas przeróbki, dlatego liczyłem na to, że nie będę musiał prób robić. "ogarniasz?" niepotrzebne było... Bez spiny po prostu nie rozpisałem pinami, tylko wprost nazwami, dlatego takie pytanie myślałem, kto rzeźbił poliftowego fisa w Twoim roczniku i jest jeden rezacz... MaxsterR. On generalnie całość w środku robił poliftowe, może on Ci pomoże. bo na rozpisce faktycznie tego nie ma.
pawelwor Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Hehe, ale ja do swojego już dawno FISa (analog z cyframi) wrzuciłem, elektrycznych rzeczy też od ch... w nim zmieniałem. Nie mogę właśnie nigdzie znaleźc od czego ten zjebany pin 1 jest jedynie, tak to wszystkie dane już mam Będę robił 95 rok na 00 i to nie u siebie, więc wszelkie dane wolę zebrać wcześniej
kaju Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 No mi wyświetla z RNS-E tytuły. RNS-D nie da rady, bo nie czyta plików mp3, jedynie przy RNS-E masz tą opcje.
bronson Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Wyciągnąłem wczoraj przy okazji rezania kolumny poliftowej do mojego przedlifta licznik i postanowiłem na żywca spisać sobie które piny są w kostkach i jakie kolory kabli.. U mnie do licznika zapięty jest sygnał Airbaga na pin 12 Niebieskiej kostki tylko, (Airbag inverted) a na pinie 9 Niebieskiej kostki (Airbag Direct) jest tylko włożony do wtyczki niezarobiony pin (nigdy nie zaciskany jeszcze) Takie same niezarobione piny mam jeszcze na żółtej kostce na pinie 12 (Tank Warning) i na pinie 26 (Belt buckle switch) u mnie w zegarach kontrolki od świec żarowych i od sygnalizacji podłączonej przyczepy (mam ori hak) podłączone są osobno czyli oprócz kostek Niebieskiej i Żółtej idą jeszcze dwie pary kabli na te kontrolki... Stary licznik to VDO Teraz kończe przelotke na nowy licznik i zobaczymy jak zadziała...
The a4 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 View image: DSC01286 Panowie koledzy z racji obczytania sie i gowna stwierdzenia jednoznacznie PROSZE O LEKARSTWO NA TA BOLACZKE Rezacze pomozcie bo juz zglupialem mam kilka rozpisek ale nie dzialaja te pomysly
STASIU227 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 pany jak wam co czeba pisać <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> <br /><br />
pawelwor Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 View image: DSC01286Panowie koledzy z racji obczytania sie i gowna stwierdzenia jednoznacznie PROSZE O LEKARSTWO NA TA BOLACZKE Rezacze pomozcie bo juz zglupialem mam kilka rozpisek ale nie dzialaja te pomysly Ratuje Cię tylko ori czujnik misce, albo jakiś emulator, który musiałbyś spłodzić sam
The a4 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 A CO Z TYLNA KLAPA ? jaka macie temperature oleju? na swoich blatach ?
xxxSzYbAxxx Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 A CO Z TYLNA KLAPA ?jaka macie temperature oleju? na swoich blatach ? ogólnie co do sensora to jedynie micha i czujnik jak kolega napisał, zrobić emulator tez można, koledzy wrzucali trochę stron wczesniej jak go zrobić ale wiesz, jak masz zdolności elektroniczne to spoko bo ja spasowałem, bo nawet schematu nie zrozumialem.. a tylną klapę caly czas pokazuje Ci otwarta?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się