xxxSzYbAxxx Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 właśnie wsadziłem licznik od angola, z a6 srututu, odpalam obrotek leży i alladyn wypierd***, zmienilem kodowanie na 00140, zmieniło sie z mil na km, zmieniłem adaptację na 60 na 1024, 61 - 256, 62 - 1, i.... wszystko ożyło... obrotomierz odpalił, alladyn zgasł... a w moim niestety EU po zmienie tych wartości nic sie nie dzieje.. dodam że angol od 2,5 TDi z automata... trafiłem na licznik chyba który nie zdejmie z siebie cana... o żesz k**wa..
arre Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 hmm ciekawy przypadek mam polifta z a6 ale dalej nie mialem kiedy zreanimowac mu pamieci lutownica wiec narazie nie pomoge :/
sasza Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 no tak jak mówiłem. A może spróbuj zaaplikować wsad z tego licznika angola do tego swojego ---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:44 ---------- Szyba ja bym zobaczyl odnosnie alladyna czujnik oleju jakikolwiek z miski 3 pinowy - dwa piny to zasilanie 3 to sygnal do licznikaa z obrotkiem to kombinowac z wsadami Kaju nie ma czasem automata? ciśnienie oleju nie ma nic z poziomem oleju. To sa dwa inne czujniki, dwa inne obwody. Ciśnienie oleju idzie przez ecu, tak samo jak obroty i prawdopodobnie kontrolka świec żarowych
xxxSzYbAxxx Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 no tak jak mówiłem. A może spróbuj zaaplikować wsad z tego licznika angola do tego swojego---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:44 ---------- Szyba ja bym zobaczyl odnosnie alladyna czujnik oleju jakikolwiek z miski 3 pinowy - dwa piny to zasilanie 3 to sygnal do licznikaa z obrotkiem to kombinowac z wsadami Kaju nie ma czasem automata? ciśnienie oleju nie ma nic z poziomem oleju. To sa dwa inne czujniki, dwa inne obwody. Ciśnienie oleju idzie przez ecu, tak samo jak obroty i prawdopodobnie kontrolka świec żarowych no zgadza się właśnie, jedno jest niezależne od drugiego, no cóż, teraz musze wyjść, klient wzywa, ale po powrocie spróbuje jeszcze zgrać wsad z tego angola i rzucić na EU, może to pomoże choć wątpię już naprawdę... znów posiedze do wieczora może coś wykminię, tym czasem sie żegnam, do usłyszenia
The a4 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 A za skur..NIE Powiem Ci Kaju ze od niedzieli nie mialem czasu ale jutro musze sie zawziac ale jak sie za to wziasc ---------- Post dopisany at 22:40 ---------- Poprzedni post napisany at 22:35 ---------- 1 Klapa 2 Drzwi 3 ta temperatura mnie niepokoi 4 emulator 5 spalanie bo wedle mnie duuzo zaniza Czy moze KAJU masz pomysl na te problemy lub koledzy Oczywiscie jak to ogarne rowniez podziekuje i powtarzam ze jak do tej pory kilku stad mi pomoglo ale nie chwale dnia przed zachodem Punkty 1 i 2 rozwiń. Temperatura oleju tak? No to czujnik w misce musisz mieć. Inaczej tego nie ruszysz. Punkt 4 - co a emulator? Do czego? Punkt 5 już odpowiedziałem kilka postów wcześniej - kanał 3 w adaptacji, wartość nominalna to 100. Zakres regulacji masz od 85 do 125. KAJU Chodzi o emulator tej jeb.zoltej konewki . A z klapa nie wiem co zrobic jak Wy to macie licznik a6 wsad a4 wiec drzwi pojda czy nie ?
arre Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 no tak jak mówiłem. A może spróbuj zaaplikować wsad z tego licznika angola do tego swojego---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 17:44 ---------- Szyba ja bym zobaczyl odnosnie alladyna czujnik oleju jakikolwiek z miski 3 pinowy - dwa piny to zasilanie 3 to sygnal do licznikaa z obrotkiem to kombinowac z wsadami Kaju nie ma czasem automata? ciśnienie oleju nie ma nic z poziomem oleju. To sa dwa inne czujniki, dwa inne obwody. Ciśnienie oleju idzie przez ecu, tak samo jak obroty i prawdopodobnie kontrolka świec żarowych zgadza sie od cisnienia jest czujnik w podstawie filtra - przynajmniej jak go rozpinalem u siebie to alladyna mialem zmylil mnie ten filmik z testow bo tam ma "olej min".... nie pozostaje nic innego jak kombinowac z wsadami jak cos to mam jakies z a6 poliftowej ---------- Post dopisany at 18:15 ---------- Poprzedni post napisany at 18:13 ---------- KAJU Chodzi o emulator tej jeb.zoltej konewki . A z klapa nie wiem co zrobic jak Wy to macie licznik a6 wsad a4 wiec drzwi pojda czy nie ? Drzwi nie pojda juz to 10 raz pisze ze a6 ma sterowanie po MODULE KOMFORTU i zadne wsady nie pomoga
The a4 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Wlasnie chodzilo mi czy wsad cos zmieni Drzwi kierowcy pokazuje, Czyli klapy tez nie da rady ogarnac?
arre Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Jak wrzucalem szafe z a4 do a6 to pokazywalo mi klape i drzwi kierowcy tylko i za h... nic wiecej Moze klape ogarniesz ale jak to nie wiem
The a4 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Ogolnie moje problemy View image: DSC01286 o i tyle Temperature mam zrobiona ale sensor z michy wali wiec emula zmontuje ale glownie o ta jeb..klape mi chodzi Po zdjeciu wtyczki z czujnika cisnienia 1 pinowy w podstawie filtra nic sie nie pokazuje to co ten czujnik tez nie dziala ?
sasza Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Ogolnie moje problemy View image: DSC01286 o i tyle Temperature mam zrobiona ale sensor z michy wali wiec emula zmontuje ale glownie o ta jeb..klape mi chodzi Po zdjeciu wtyczki z czujnika cisnienia 1 pinowy w podstawie filtra nic sie nie pokazuje to co ten czujnik tez nie dziala ? pokazuje Ci temp oleju ? jak to ogarnołeś ?
arre Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Ogolnie moje problemy View image: DSC01286 o i tyle Temperature mam zrobiona ale sensor z michy wali wiec emula zmontuje ale glownie o ta jeb..klape mi chodzi Po zdjeciu wtyczki z czujnika cisnienia 1 pinowy w podstawie filtra nic sie nie pokazuje to co ten czujnik tez nie dziala ? Ty masz pewnie czujnik temp oleju w podstawie filtra ( o ile CI temp oleju pokazuje) a cisnienie nie wiem gdzie masz...
The a4 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 no pokazuje ale rozgrzewa sie jakos normalnie i na 120 125 pozniej pokazuje a jaka powinna byc w ahu to h ,,, wie bo jak czytam a ktos pisze ze ma nizsza od temp.wody to juz nawet nie pytam wiecej ciekawe kur,jak to mozliwe czyli wode olejem im chlodzi ? A ogarnol mi vauxhall ale powiem Ci ze tu na forum jest napisane jak to zrobic A moze Ty Arku mi powiesz ja to z ta klapa ?
sasza Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 no pokazuje ale rozgrzewa sie jakos normalnie i na 120 125 pozniej pokazuje a jaka powinna byc w ahu to h ,,, wie bo jak czytam a ktos pisze ze ma nizsza od temp.wody to juz nawet nie pytam wiecej ciekawe kur,jak to mozliwe czyli wode olejem im chlodzi ?A ogarnol mi vauxhall ale powiem Ci ze tu na forum jest napisane jak to zrobic A moze Ty Arku mi powiesz ja to z ta klapa ? Podaj jakieś szersze info co do temp oleju. Niestety co do liczników z a6 nie pomogę, bo nie miałem z nimi stycznosci. Ale myśle, że wsad za4 załatwił by sprawę.
arre Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 The a4 z klapa nie wiem niestety musial bym szara 32 pinowa wtyczke rozbroic i zlokalizowac czy sygnal z klapy idzie bezposrednio czy przez modul jak drzwi
The a4 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 No wsad mam z a4 ale tu chyba sie nie da ale czy na 100 ? WIECEJ INFO ? Arku gdzies do 140 strony ale nie pamitam zapytaj moze Ci vauxhall powie ja z checia ale nie pamietam a on mi robil bo jeszcze tarcze mial od eu i potencjometr podswietl.wiec ogarnol mi za pere gr. ---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ---------- CHŁOPAKI jedno znacznie wszyscy twierdzicie ze klapy tez nie ogarne?
kaju Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Arek, nie wiadomo, czy wsad z A4 nie załatwi sprawy z tymi drzwiami w licznikach A6. Ja mam wsad z A4 do licznika o tym samym numerze, teraz jak będę w PL to sobotę przeznaczam na samochód, nad ranem jadę do Kuby po klime, po południu wszystko montuje, wieczorem będę z kompem działał i będę wiedział wszystko co i jak wtedy. Wtedy też pozgrywam mój wsad na różnych kombinacjach z podświetleniem i innymi h*jami mujami dzikimi wężami. Maciek, wypierdol ten licznik na allegro i kupuj drugi. Mi brakuje pomysłów, poddaje się, może gdybym miał to u siebie w aucie to może coś bym popróbował swoimi pierdołami ale nie będziesz leciał do mnie prawie 500km w jedną strone. ---------- Post dopisany at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany at 19:51 ---------- No wsad mam z a4 ale tu chyba sie nie da ale czy na 100 ? WIECEJ INFO ? Arku gdzies do 140 strony ale nie pamitam zapytaj moze Ci vauxhall powie ja z checia ale nie pamietam a on mi robil bo jeszcze tarcze mial od eu i potencjometr podswietl.wiec ogarnol mi za pere gr. ---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ---------- CHŁOPAKI jedno znacznie wszyscy twierdzicie ze klapy tez nie ogarne? Nie twierdzę tak. za***rdalaj do auta i rób zdjęcia wtyczek, żeby piny i kolory kabli były widoczne. Pokminimy.
sasza Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 No dobra a zdradzicie wkońcu rąbka tajemnicy co trzeba zmodyfikować w wsadzie aby odpalić kanał 19 i mieć podświetlenie wskazówek ? Karol, nic nie wiadomo. Nie oszukujmy się, montujemy czesci w naszych autach, które nie są do nich przeznaczone. Dlatego nie ma co pierdzieć w stołek tylko trzeba testować testować i jeszcze raz testować, gdybać można miesiacami i nic z tego nie będzie. Skoro szafy z a4 i a6 mają takie same numery, to po mojemu wsad ogarnie sprawę z drzwiami, wsaźnikiem paliwa i klapą bagażnika.
kaju Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zgadza się w stu procentach. Według mnie, na przykładzie Maćka stwierdzam, że żeby zrobić z wersji Midline wersję Highline, to wystarczy wsad wrzucić od wersji Highline. Ale to dopiero przetarty szlak bez żadnego potwierdzenia. Tzn potwierdzenie jest, ale jak widać nadal mu funkcje nie żyją i h*j wie jak to ugryźć. Znając mnie to przyjebałbym kreske i siedział w aucie i grzebał, dopóki by to nie ruszyło, u Mefja o 3 po południu odpuściłem, a o 5 wróciłem do auta i siedziałem do godziny 10 na wieczór aż mu nie poskręcałem tego, co było zaplanowane.
arre Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Karol mialem licznik z a4 w a6 i drzwi nie lataly- zrobilem tylko wyswietlenie autka - i wyswietlalo drzwi kierowcy i klape reszta nie latala wiec na odwrot tez to banglac raczej nie bedzie wg mnie:kox:
The a4 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Prosze bardzo szara to manetka i zmasowane 14,15,16 http://s9.postimage.org/9d1ss5gxr/DSC01288.jpg ,,,,,z czego na 6 czerwony juz probowalem i z i bez to samo, View image: DSC01289 View image: DSC01290 View image: DSC01291 View image: DSC01292 wedle takiej ,,, Licznik a6 po 2000 r. connector for basic functions, 32-pin, blue 1 -Terminal 15 2 -Wear of brake pads 3 -Speedometer output 1 4 -not used 5 -Fuel gauge sender 6 -Fuel gauge warning OBD 2 7 -Terminal 31 (sensor earth) 8 -Coolant temperature 9 -Terminal 31 (load earth) 10 -Oil pressure 2 (high) 11 -Engine-speed signal 12 -Air conditioner shutoff 13 -Electronic throttle/ pre-glow control 14 -Self-levelling suspension 15 -Terminal 58d 16 -Trailer turn signal 17 -Main beam 18 -Left turn signal 19 -not used 20 -Terminal 58s 21 -Door contact, driver's side 22 -Low coolant level 23 -Terminal 30 24 -Terminal 31 (load earth) 25 -Consumption signal 26 -Right parking light 27 -Left parking light 28 -Speedometer input 29 -Brake 30 -S-contact 31 -Speedometer output 2 32 -ESP/TCS connector for additional functions, 32-pin, green 1 -Door contact (all doors) 2 -Transponder 1 3 -not used 4 -not used 5 -W wire 6 -Tailgate 7 -Right turn signal 8 -External buzzer 9 -External gong 10 -Airbag 11 -Service life output 12 -Terminal 61 13 -Parking brake 14 -CHECK 15 -Oil level / temperature 16 -not used 17 -Transponder 2 18 -CAN high speed (drive) (high +) 19 -CAN high speed (drive) (low -) 20 -CAN high speed (drive) (screen) 21 -ABS 22 -CAN low speed (Convenience) (high +) 23 -CAN low speed (Convenience) (low -) 24 -CAN low speed (Convenience) (screen) 25 -Bonnet 26 -not used 27 -Belt buckle 28 -K wire 29 -Ambient temperature input 30 -not used 31 -Selection range 32 -not used connector for multifunction display, 32-pin, grey 1 -Switch menu guide (menu) 2 -Switch menu guide (out A) 3 -Switch menu guide (out 4 -Switch menu guide (Enter) 5 -CAN high speed Display (high +) 6 -CAN high speed Display (low -) 7 -CAN high speed Display (screen) 8 -Door contact, passenger side 9 -Door contact, rear right 10 -Door contact, rear left 11 -Enable 12 -Clock 13 -Data 14 -Brake light 15 -Washer fluid level 16 -Tail lights/dipped beams 17 -On-board computer, left 18 -On-board computer, right 19 -On-board computer reset 20 -not used 21 -not used 22 -not used 23 -Key branch 1 Navigation system 24 -Key branch 2 Navigation system 25 -Key branch Telematics 26 -not used 27 -not used 28 -not used 29 -not used 30 -not used 31 -not used 32 -not used
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się