Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli chodzi o -60 na klimie to ja miałem u siebie taka sytuację, jak chciałem wymienić licznik i włożyłem do swojego auta benzyna 1.6 '97 licznik z auta benzyna 1.8 '96, dodatkowo jak na klimatroniku kanal 49 wskananie caly czas -60 i nic sie nie zmienialo a na zegarach wskazanie ok 90 to wyskakiwał mi na kanale 1 klimatronika błąd (nie pamiętam dokładnie jaki). Wydaje mi się, że może to być kwestia wsadu w liczniku może nieodpowiedni wsad...

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kolego tu należy sie małe sprostowanie bo sprawdziłem czy to fatycznie tak jest jak mówiłeś z tym poziomem płynu chłodniczego i to tak nie działa. Właśnie jak poziom jest oki to obwód jest otwarty a gdy poziom spadnie to wtedy zamyka obwód pływak który jest w zbiorniczku. wiec zabiegi typu odpięcie czujnika nic nie dadzą. No chyba że połączymy dwa piny w kostce to wtedy działa sprawdzone i potwierdzone w 100%,mimo to dziękuje za podpowiedź.

Opublikowano

Tak to jakim cudem u siebie jak wypne wtyczke w zbiorniczku odrazu wywala komunikat, no chyba ze po lifcie zmienili instalacje

Opublikowano

ożliwe kolego.[br]Dopisany: 13 Styczeń 2010, 20:57_________________________________________________Wracam do tematu braku wskazań temperatury na klimatroniku na kanale 49 po zmianie licznika zauważyłem również że nie pokazuje mi obrotów silnika na klimatroniku i powtarza się błąd typu 50,3 po odczytaniu Vagiem to brak obrotów wałka rozrządu lub coś podobnego. Patrzyłem w schematach elektrycznych audi i z licznika wychodzą do klimy dwa sygnały ale nie wiem jakimi pinami. pewnie wsadem do epprom by sie to naprawiło bo raczej kodowanie nic nie da. Mam racje jak nie i ma ktoś jakieś pomysły to proszę o pomoc. Wgrywanie wsadu i wylutowywanie eppromu raczej mnie przeraża.

Opublikowano

Witam koledzy.

otóż po przeczytaniu tego watku zaczynam sie bawic w rezanko FIS ale mam do was pytanie.

Mam w aucie 1/2 Fis , autko z 2000r.Na zdjeciu owy licznik.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6607e9a0a4be446c.html

A chce go wymienic na takiego.[br] http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d639f84a3c477353.html

[br]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/02ae6e882393bc72.html

1. I chciałem sie zapytać czy ten licznik bedzie do mojego auta pasował.

2. Czy immo bedzie pasowało "oczywiście po zakodowaniu"

3. A może ktoś konkretnie wymieniał z 1/2 FIS na pełny fis i moze sie wypowiedzieć jakie napotkał problemy

Opublikowano

Ten licznik powinien pasować ale mnóstwo rezania z nim bedzie, zamiana pinów we wtyczkach, dorobienie wtyczki do fis (bo twoja nie będzie pasować). Szukaj licznika z cyfrowym zegarkiem, takim jak w Twoim liczniku, wtedy będzie to pikuś ;D

pozdro

Opublikowano

Hmm.

Na elektronice sie znam wiec nie powinno być problemu.

Ale myslałem ze nie bedzie musiało nic wielce byc zmieniane.

Myslałem ze wtyki beda pasowac i ze bede musial dorabiac tylko FIS

Ja w swoim nie mam zadnej wtyczki od FIS a wiec i tak trzeba bedzie kombinowac,

A druga sprawa znaleźć licznik z MFA + TDI + cyfrowy zegar jest naprawde cieżko, no oczywiście w rozsadnej cenie bo za 900 zł to mnie to wogole nie interesuje.

Opublikowano

Raczej ten licznik nie będzie u ciebie chodził po pierwsze immo po drugie magistrala CAN -licznik z zegarkiem analogowym jej niema, więc musisz szukać licznika z cyfrowym zegarkiem.

Opublikowano

Raczej ten licznik nie będzie u ciebie chodził po pierwsze immo po drugie magistrala CAN -licznik z zegarkiem analogowym jej niema, więc musisz szukać licznika z cyfrowym zegarkiem.

A dlaczego immo nie ma pasować ??? Przecież w licznikach tych już było immo3 , a moich wiadomości wiadomo mi że w moim jest też immo3 ??? chyba że sie myle niech mnie ktoś poprawi.

A drugie przecież chyba wszystkie po pierwszym lifcie liczniki miały w sobie CAN tylko ze w jednych podłaczony a w drugich nie ???

A i chciałem powiedzieć że podobno zegary sa z 2000r. Na ile to prawda to nie wiem.

Opublikowano

Hmm wydawało mi sie że jest immo2 ale pewni nie jestem co do CAN to np.

piny licznika 2000r. wtyk zielony

18 - Magistrala CAN high speed napędu (+)

19 - Magistrala CAN hjgh speed napędu (�)

20 - Magistrala CAN high speed napędu, ekranowanie

te same piny w liczniku z analogowym 99r zegarkiem są puste, na płytce licznika sa ścieżki ale brakuje elementów, nie wiem czy wszytkie z analogowym zegrakiem tak mają.

Opublikowano

panowie a jak to bedzie z moim licznikiem mam auto z 97r.pelny fis 2x26 plus 1x20,sterowanie z manetki i tempomat i dorwalem fisa z s4 z 98r. biale podswietlanie tez 2x26,1x20 te same kolory kostek....pytanie czy w zegarach od s4 jest immo,i czy bedzie problem ze zgraniem jakos tego???

Opublikowano

kolego krzysiek23 u Ciebie będzie plug&play, VAGTacho 2.5 zczytanie PIN'u i zakodowanie licznika od eSy do twojego silniczka

Opublikowano

kolego krzysiek23 u Ciebie będzie plug&play, VAGTacho 2.5 zczytanie PIN'u i zakodowanie licznika od eSy do twojego silniczka

dzieki wielkie :good: :good:

Opublikowano

Może wiecie jak to jest z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego ?? To jest ten sam pod który jest podpięty klimatronik w którym na kanale 51 można odczytac temperaturę ?? U mnie musiałem przerabiać instalacje pod licznik po 98 roku i od początku nie miałem odczytu temperatury płynu ale miałem padniety termostat i myślałem że to przez to . Termostat zmieniony , w klimatroniku na kanale 51 odczyt jest , pod VAG też można odcztać temperaturęa w liczniku wskazówka stoi sztywno na 60 stopni. Licznik 2 podkładałem tez z fisem i tez lezy strzałka . Orginału licznika juz nie mam niestety , ale z tego co pamiętam tez tam leżała wskazówka , ale przez ten termostat myslałem ze tak ma byc . Teraz mam w kostce podpiety 8 pin pod 26 od starego licznika . Manetke od fisa juz podpiąłem i działa ok .

Krzysiek

Opublikowano

Doczytałem sie informacji , iz sa 2 czujniki . G2 - na potrzeby licznika oraz czujnik G62 na potrzeby Ecu .Więc jutro szukam co i jak sie u mnie psoci :)

Opublikowano

Doczytałem sie informacji , iz sa 2 czujniki . G2 - na potrzeby licznika oraz czujnik G62 na potrzeby Ecu .Więc jutro szukam co i jak sie u mnie psoci :)

kolego to jest ten sam czujnik, tzn to są dwa czujniki w jednej obudowie może wtyczka Ci nie łączy lub czujnik padł, ale jakby padł to byś miał błędy w ECU

Opublikowano

Z tego co pamietam w Passacie B5 sa dwa osobne czujniki . Sprawdze wieczorem po pracy u siebie co i jak jest w Audiku :)

Opublikowano

Panowie ja mam pytanko. Zmieniełem licznik na Fis plus tempomat, mam radio gamma i ma ono kostke mini iso z wolnymi pinami typu DATA CLOCK ENA i teraz jak podłcze się z licznika na te piny to będę miał info na fis czy trzeba coś przerabiać czy radio zmieniać, licznik jest z kostkami żółtą i niebieską.

Opublikowano

Panowie ja mam pytanko. Zmieniełem licznik na Fis plus tempomat, mam radio gamma i ma ono kostke mini iso z wolnymi pinami typu DATA CLOCK ENA i teraz jak podłcze się z licznika na te piny to będę miał info na fis czy trzeba coś przerabiać czy radio zmieniać, licznik jest z kostkami żółtą i niebieską.

Powinno działać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...