Gość cwiara Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Coś mi sie wydaje że ciężko bedzie wyliczyć pin z motki. Ja nie mam programu do tego nawet w nyo nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Jak nie dostane pinu w aso to zostaje albo jakimś sposobem wyciągnięcie pinu z ecu ale jak ?albo dam magikowi u mnie ja wiosce żeby mi auto odpalił tylko go najpierw zapytam ile za to weźmie ---------- Post dopisany at 09:11 ---------- Poprzedni post napisany at 07:46 ---------- Cwiara tak jak mówiłeś 150 zł chcą , i tylko jak auto będzie u nich bo muszą się do niego podłączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v0lfik Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Już drugi tydzień próbuje ogarnąć temat licznika Jaeger 8D0920900 bo wysiadł oczywiście... i z tego co wyczytałem ten licznik tak niestety ma...Przy okazji pomyślałem ze wymienię na pełnego FIS, wiec pytanie jestem skazany na Jaegera, czy mogę kupić dowolny VDO? Jeśli tak to pewnie czeka mnie na nowo adaptacja kluczy itp bo zrzucenie pamięci chyba nie pomoże Już drugi tydzień szukam licznika, czy ten będzie dobry? AUDI A4 B5 LIFT 1.9TDI LICZNIK AUTOMAT 8D0920980J (2981858297) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Chciałbym mieć z dodatkowymi zegarami od temp oleju oraz voltomierzem. Rozumiem że jesli ten by pasował to tarcze prędkościomierza na eu mogę zmienić? Mając licznik z automatu możesz mieć problem z CANEm, bo automaty w poliftach miały ze skrzyni biegów sygnały po CANie Udało mi się je zamontować, ale muszę immo ogarnąć bo gaśnie. Czy wystarczy że zgramm epprom ze starego i w gram do nowego? Cieżko znaleść jakaś instrukcje... oprócz tej co jest na forum passata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Jak nie dostane pinu w aso to zostaje albo jakimś sposobem wyciągnięcie pinu z ecu ale jak ?albo dam magikowi u mnie ja wiosce żeby mi auto odpalił tylko go najpierw zapytam ile za to weźmie ---------- Post dopisany at 09:11 ---------- Poprzedni post napisany at 07:46 ---------- Cwiara tak jak mówiłeś 150 zł chcą , i tylko jak auto będzie u nich bo muszą się do niego podłączyć Tak myslalem. Musza sie podlaczyc vasem pod auto i online sciagnac pin z centrali. Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 jak moze poczytales to ja od tygodnia walcze z immo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v0lfik Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Dobra to ja jeszcze się wstrzymam i tak nie mam jak narazie z czytać eepromu... A mam jeszcze pytanko bo musze kupić manetkę do avanta i znalazłem taki modele: PRZELACZNIK WYCIERACZEK VW AUDI 4B0953503H (3004520820) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. A według etki powinien być 8D9 953 503 D Czym się one różnią? Bo ten 4b0 953 503 h mam na szrocie za 20zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 bo to nie od a4 jest chyba od skody octavi mi sie wydaje albo od passata, kształ główki manetki by na to wskazywał, jest jakby lamana a w a4 jest prosta i dobrze piszesz nr z etki tego nr 4b0 953 503 h nie ma w tece po wpisaniu modelu a4, mówie albo od octavi albo od passata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Od a4 manetka jest taka sama jak od a8d2. od a6 ma inny kształt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 ogólnie dalej jestem wkropce jestem po rozmowie z magikiem który mi kiedys naprawial jeagera i z tego co mówi ze nie bedzie mu potrzebna szara kostka do uruchomienia auta:facepalm: czyli chyba nie jest tak jak myslalem ze sygnal immo idzie po innych pinach, powiedzial ze opanuje to w godzine, oczywiscie zamiast mnie kasowac mam mu oddac stary licznik jeagera za który mu zaplacilem wtedy za naprawe 300 zł, ale i tak nie dziala jak powinien czyli sama wymiana procka nie dala fabrycznego rezulatatu dzialania, na bum jeszcze w nim silniczek jest j**niety albo jeszcze co innego na hvj sie nagrywalem na jego naprawe teraz jestem o 300 biedniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 No to jak jest kozak to niech Ci ogarnie w godzine auto i daj mu ten licznik niech go sobie w d*pę wsadzi, skoro nie przywrócił go to stanu fabrycznego. End of story Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Generalnie nie mam innego wyjścia , jest moja jedyna opcja jak narazie, tylko mowie zapłaciłem 300 i huk wielki z tego mam , tyle ze w zamian jak go oddam to mi to zrobi, bo i tak licznik jest raz ze nic nie wart to i tak nikt go ode mnie nie kupi bo nikt takiego nie potrzebuje Jestem po prostu zły ze się pospieszylem i tyle Jadę jutro do niego bo akurat będę w Szczecinie to mam mu zostawić auto i ma zrobić , ale jak zapytałem czy mi odrazu wrzuci wsad Eu to powiedział ze to juz za dużo i będę musiał coś dopłacić , No h*j zobaczę jak jutro będziemy gadać na żywo , szyba od szyby przyszła i tak głupio teraz zakładać fajna szybkę na GB tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxSzYbAxxx Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 umyj ją ładnie i przygotuj na ten wielki dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 No właśnie ujepana w jakimś białym proszku Zamiast wciągać to nasypal mi do paczki no Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronson Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 No właśnie ujepana w jakimś białym proszku Zamiast wciągać to nasypal mi do paczki no zanieś chłopakom na komisariat.. wyśledzą dilera:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxSzYbAxxx Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 co tu śledzić adres na paczce byl... wybacz sciechy nie mialem czym wyrownac i tak jakos ta szybka po tej polerce mokra i sie poprzylepialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Jaki rozmiar / oznaczenie w elektrycznym języku maja przewody które są we wtyczkach od licznika ? ---------- Post dopisany at 14:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:47 ---------- 0,5 czy 0,75?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 rozmiar 0,35 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 No i sprawa ma sie tak Licznik jest w aucie , wsad europejski w aucie o nr 8d0920930cx Zaadoptowane mam 4 kluczyki łącznie z plastikowym wzornikiem i magik to zrobił może w 10 minut Wogole powiedział ze nie miałem prawa sam tego zrobić , bo niby auto modelowo jest 2001 i dlatego jest duży problem No ale jest jeden mały problem odjechalem do niego pod robotę , patrzę woda temp 90 stopni, wskazowka oleju na 60 , zgasilem motor złem zapłon a tu poszła na 80 stopni około i od razu zaczęła powoli opadać , myślę co tak się szybko chłodzi chyba nie, znowu zapłon i odpaliłem silnik wskazowka znowu na 80 stopni i powoli na 60 dzwonie do niego a on mówi ze nie mam czujnika temp oleju a ja na to ze mam w misce a on na to ze to od poziomu i ciśnienia a od temp nie mam bo nawet w 1,6 mówi ze nie robili czujników temp I co wy na to o ile pamiętam to ktoś juz taki problem miał Jak to ugryźć czego to jest wina ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxSzYbAxxx Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 masz oryginalny czujnik w misce? od nowosci był? ogolnie one mają też temp oleju. Problem był taki że zamienniki nie dzialały, trzeba było org helli wkręcić i wszystko dzialało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Jaki masz ten czujnik w misce? Może taki ▷▷▷ Czujnik temperatura oleju AUDI A4 Avant 8D5 B5 1 6 FACET 080 Jeżeli nie to być może koleś dobrze mówi i ten czujnik co masz w misce nie obsługuje temp i potrzebny jest taki jak w linku ale musi to ktoś potwierdzić. Ja u siebie a AJM mam czujnik w misce który obsługuje poziom i temp oleju i nie wiem jak jest w 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się