The a4 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 No dobra KAJU Powodzenia z nowa zabawka gratulacje A jak juz 10 tematow bylo to powie mi ktos co tam moze siedziec 8D0 920 931 T 01 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 No dobra KAJU Powodzenia z nowa zabawka gratulacje A jak juz 10 tematow bylo to powie mi ktos co tam moze siedziec 8D0 920 931 T 01 rok Wsad A4 nie szły crypto z tego co kojarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 I oby tak bylo DZIEKI Karol a z tym podswietlaniem wskazowek po zapl.to jak jest ,,,,jest jakas regula w koncu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronson Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 No dobra KAJU Powodzenia z nowa zabawka gratulacje A jak juz 10 tematow bylo to powie mi ktos co tam moze siedziec 8D0 920 931 T 01 rok ja ma ten sam numer tyle że bez literki - licznik do diesla z cyfrowym radiowo sterowanym zegarkiem jaki ma numer VDO?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Chyba tylko C5, no bo w liczniku B5 nikt tego nie uruchomił, nawet z odnalezionymi przez Kamila i przeze mnie komórki nadal nic nie rusza... Ruszyło u Arka, ale on ma minilifta C5, więc chyba zostaje opcja jedyna. Jeśli chcesz to mieć, wrzucasz blat i pływak z C5, ewentualnie edycja hexa ze wskazaniami paliwa - czego nie odnalazłem. A grzebanie w hexie w C5 po lifcie = przepiękne upierdolenie pamięci. Panowie z Ingolstadt załatwili nas na amen i trzeba się z tym raczej pogodzić, wszystkie tęgie głowy, co mogłyby to rozgryźć dawno już siedzą w licznikach RB4/RB8 i wyższych, zatem albo jesteśmy skazani na siebie, albo na porażkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek547 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 albo w akcie desperacji zrobić nalot samobójczy na Ingolstadt może wtedy coś więcej się dowiemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arre Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 qr** to lece z Toba na ten nalot bo za olej min i temp ich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 albo w akcie desperacji zrobić nalot samobójczy na Ingolstadt może wtedy coś więcej się dowiemy Jeden taki tutaj miał sen jak się dobrze skopcił, że razem ze mną w tym śnie z karabinami lecimy na niemieckich żołnierzy i strzelając krzyczymy "ZA INGOLSTADT!!!!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Hmmm.no wlasnie Gzanek85 tez juz nie bawi sie w takie pierdoly zajety zarabianiem kasy na powarzniejszym poziomie i nie moge go zmobilizowac zeby siadl przy tym i pewnie mi sie to nie uda NR VDO NIE MAM Licznik mam do kupienia z ujeb,fisem ale cena dobra wiec wezme jak nic z nim nie zrobie to sprzedam W obecnym blacie z a6 mam wsad z a4 i tak mysle zeby wsadzic blat z a4 i miec wsio jak nalezy . Roznica taka ze w tym z6 mam swiecaca klape tyl i brak podswietlania jak wgram wsad z a4 nie bede mial drzwi i tu wybor albo swiecace wskazowki albo drziw a w liczniku z a4 bedzie spokoj z klapa ale brak podswietlania i tak zle i tak nie dobrze Po wgraniu wsadu z podswietl.wsk.nie dalo rady obrotow wyregulowac .... Oj temat rzeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Po wgraniu wsadu a4 do a6 powinieneś mieć drzwi i klape. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Klapy nie moge wylaczyc nie wiem jak probowalem roznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 panowie pod który PIN w ECU z 2000r podłączyć sygnał spalania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 panowie pod który PIN w ECU z 2000r podłączyć sygnał spalania? kostka beżowa (między szybą a komputerem) w skrzynce ECU przewód cienki żółty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 panowie pod który PIN w ECU z 2000r podłączyć sygnał spalania? kostka beżowa (między szybą a komputerem) w skrzynce ECU przewód cienki żółty miałem tak, gdy miałem kompa z 96, teraz po swapie mam z 2000r i tam są dwie szerokie kostki:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 ponawiam pytanie - pin 21 kostki zielonej temp oleju , jaki kolor ma przewod w tej wtyczce/pinie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Która rozpiska Cie interesuje? Jeśli poliftowa, to kabelek żółto-czerwony. ---------- Post dopisany at 21:55 ---------- Poprzedni post napisany at 21:54 ---------- ponawiam pytanie - pin 21 kostki zielonej temp oleju , jaki kolor ma przewod w tej wtyczce/pinie ? Tylko że pin, który podałeś jest pinem ABS. I to ma kolor jak napisałem żółto czerwony. Oczywiście rozpiska poliftowa. ---------- Post dopisany at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany at 21:55 ---------- A oil level/temperature jest na pinie 15 zielonej wtyczki i ma kolor fioletowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 ale mi chodzi o licznik z 3 wtyczka 20pin zamiast szarej 32pin - czerwoną 1998-2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fifiński Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 :hi:I mnie wzięło na wyrezanie FISu. Aktualnie posiadam zwykły licznik bez fisu z czerwonym podświetlaniem. Wtyczki zielona i niebieska. Kupiłem poliftowego angola 8D0 920 980. 1. Czy tarczka z mojego starego licznika podpasuje do nowego ? Jeśli tak to jaki wsad mu wgrać by mu podpasował ? 2. Mam teraz zegarek analogowy a nowy jest cyfrowy - jest jakaś różnica w podłączeniu ? 3. Ma ktoś dokładną rozpiskę pinów do polifta ? 4. By immo nie zabijało pracy silnika wystarczy dopisać kluczyk ? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronson Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 :hi:I mnie wzięło na wyrezanie FISu.Aktualnie posiadam zwykły licznik bez fisu z czerwonym podświetlaniem. Wtyczki zielona i niebieska. Kupiłem poliftowego angola 8D0 920 980. 1. Czy tarczka z mojego starego licznika podpasuje do nowego ? Jeśli tak to jaki wsad mu wgrać by mu podpasował ? 2. Mam teraz zegarek analogowy a nowy jest cyfrowy - jest jakaś różnica w podłączeniu ? 3. Ma ktoś dokładną rozpiskę pinów do polifta ? 4. By immo nie zabijało pracy silnika wystarczy dopisać kluczyk ? Dzięki 1. na upartego wejdzie ale ikony kontrolek są inne w II polifcie 2. Są troche inaczej powyprowadzane piny - wyniuchasz z rozpisek co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek547 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 :hi:I mnie wzięło na wyrezanie FISu.Aktualnie posiadam zwykły licznik bez fisu z czerwonym podświetlaniem. Wtyczki zielona i niebieska. Kupiłem poliftowego angola 8D0 920 980. 1. Czy tarczka z mojego starego licznika podpasuje do nowego ? Jeśli tak to jaki wsad mu wgrać by mu podpasował ? 2. Mam teraz zegarek analogowy a nowy jest cyfrowy - jest jakaś różnica w podłączeniu ? 3. Ma ktoś dokładną rozpiskę pinów do polifta ? 4. By immo nie zabijało pracy silnika wystarczy dopisać kluczyk ? Dzięki 3. rozpiska jest dostępna na forum nawet jakiś tutek powstał poszukaj dobrze 4. widzę że masz ten rocznik co ja w moim przypadku wsadziłem licznik adaptacja kluczyków i pali od kopa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się