The a4 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 i juz wszystko wiemmmmmm oj ja durnowaty no commanderem tak a jakim ? ---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:50 ---------- Da rade off komunikat o min.poziomie plynu hamulcowego ? za pomoca vcdsa? ---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:51 ---------- aaaa i ak cofnac cylinderki vcdsem
kaju Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 matka wie ze cpiesz:p Nie, ale wiem, że matka ćpie
xxxSzYbAxxx Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 i juz wszystko wiemmmmmm oj ja durnowaty no commanderem tak a jakim ?---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:50 ---------- Da rade off komunikat o min.poziomie plynu hamulcowego ? za pomoca vcdsa? ---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:51 ---------- aaaa i ak cofnac cylinderki vcdsem ja bym proponował dobrze piny podpiąc...
The a4 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Dobra a tak na powaznie to ktos ma jakas wiedze zeby odpowiedziec na te moje herezje co sie pytałem bo dzis juz odpadam Pozdro rezacze ---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ---------- Chodzi mi o czy da sie programem wylaczyc komunikat plynu ham .jest dobrze podpiety wszystko dziala ok poprosty czy sie da czy da sie vcds cofnac cylinderki oto moje herezje i nie pisac ze podlaczac przepinac bo wszystko dziala jak powinno tylko chce wiedziec czy sie da oooo
bidzio1 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 niedługo też mnie czeka przekładka licznika na fisa. Na razie zbieram graty, kostki mam, manetka w drodze, i jeszcze niechcący tempomat będę musiał podłączyć bo taka manetka się trafiła. Obecnie mam licznik uk-nsi, czy jest coś na co trzeba uważać przy takiej przeróbce?? czy postępować zgodnie z instrukcją i schematami i będzie ok. Mam nadzieję że kaju mi pomoże w razie co:wink:
xxxSzYbAxxx Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Dobra a tak na powaznie to ktos ma jakas wiedze zeby odpowiedziec na te moje herezje co sie pytałem bo dzis juz odpadam Pozdro rezacze ---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ---------- Chodzi mi o czy da sie programem wylaczyc komunikat plynu ham .jest dobrze podpiety wszystko dziala ok poprosty czy sie da czy da sie vcds cofnac cylinderki oto moje herezje i nie pisac ze podlaczac przepinac bo wszystko dziala jak powinno tylko chce wiedziec czy sie da oooo vcds em nie wyłączysz ostrzeżenia o niskim stanie płynu, a czemu się świeci? :co: cylinderki cofnąć o kodowanie Ci chodzi? z 6 cyl na 4? to się da
grippen Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Dobra a tak na powaznie to ktos ma jakas wiedze zeby odpowiedziec na te moje herezje co sie pytałem bo dzis juz odpadam Pozdro rezacze ---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ---------- Chodzi mi o czy da sie programem wylaczyc komunikat plynu ham .jest dobrze podpiety wszystko dziala ok poprosty czy sie da czy da sie vcds cofnac cylinderki oto moje herezje i nie pisac ze podlaczac przepinac bo wszystko dziala jak powinno tylko chce wiedziec czy sie da oooo Jesteś pewny z tym płynem bo kuźwa u mnie takich cyrków nie ma
xxxSzYbAxxx Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 coś mi się wydaje że kolega popindolił piny, albo w zbiorniczku jest malo płynu i wystarczy dolać, może czujnik nie jest zanurzony
luki195 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 zmien zbiorniczek na polifta i po sprawie
kris-07 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Nikt jeszcze nie zrobil takiego emulatora zeby wylaczyc alladyna od oleju i zeby z czujnika na podstawie filtra oleju pokazywal wskaznik oleju ? ---------- Post dopisany at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany at 18:36 ---------- a tak wogole mam troche gratow do polifta . (sedan) lampy tyl podsufitke szara z komplet do przekladki licznik z fisem
xxxSzYbAxxx Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 zmien zbiorniczek na polifta i po sprawie chodzi o płyn hamulcowy a nie chłodzenia..:whistling: zmiana zbiorniczka niepotrzebna...
The a4 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 JJJJJJJAAAAAAA cie ale zamotka:facepalm: Pieruny czytac ze zrozumieniem ok to tak chce wylaczyc bo jak sie buja auto na dolku np. to zapala sie komunikat o min.plynu hamulcow. tak jest malo a nie chce dolewac bo nie chce mieszac po matki Boskiej pinieznej wymieniam klocki tarcze itd ale i 2 tyg jeszcze musze polatac a ze to sie co chwila drze to wkur. Czemu nie chce dolewac ? bo juz kiedys dolalem i mi jeb.szajs zamarzl zima i byl problem W vectrze tak plyn zamarzl nie chcecie nie wierzcie a wymieniac wszystkiego nie bede bo nie. A cylinderki to nie cylindry gary a tloczki w zaciskach wiem ze sie vagiem da cofnac ale jest jakis myk z pompa i tu was chcialem zapytac Dobra dajmy spokoj bo mlynu narobilem Lepiej mi powiedz ktos jak pin odczytac
bidzio1 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Panowie na ktoś może wtyczki to manetki fis i tempomat do przedlifta? Lub chociaż zna ich numery? 6 okrągłych pionów.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 JJJJJJJAAAAAAA cie ale zamotka:facepalm:Pieruny czytac ze zrozumieniem ok to tak chce wylaczyc bo jak sie buja auto na dolku np. to zapala sie komunikat o min.plynu hamulcow. tak jest malo a nie chce dolewac bo nie chce mieszac po matki Boskiej pinieznej wymieniam klocki tarcze itd ale i 2 tyg jeszcze musze polatac a ze to sie co chwila drze to wkur. Czemu nie chce dolewac ? bo juz kiedys dolalem i mi jeb.szajs zamarzl zima i byl problem W vectrze tak plyn zamarzl nie chcecie nie wierzcie a wymieniac wszystkiego nie bede bo nie. A cylinderki to nie cylindry gary a tloczki w zaciskach wiem ze sie vagiem da cofnac ale jest jakis myk z pompa i tu was chcialem zapytac Dobra dajmy spokoj bo mlynu narobilem Lepiej mi powiedz ktos jak pin odczytac o panie... :grin: komunikatu nie wyłączysz, dolej płynu nic sięnie stanie, kijowy plyn kiedyś dolaleś dlatego się tak stało, nie pękaj. W czym Ty chcesz cofać te zaciski? passat b6 z tyłu ma elektryczne zaciski, w tego typu zaciskach cofa się je vagiem/vasem/vcdsem.. pin odczytasz commanderem, ale nie polecam ---------- Post dopisany at 23:18 ---------- Poprzedni post napisany at 23:14 ---------- sprostowanie - elektryczny ręczny w zaciskach, bo sie jeszcze ktoś przytarmosi że nie ma elektrycznych zacisków
arre Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Pany co to za ustrojstwo jest? Jagger? czy uk-nsi? i jak z pinem do tego?
bediks Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 z a3 ?? jaegery mmaja biale obudowy ale nieprzezroczyste jak ta
arre Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 z a4 tez sie wlasnie zdziwilem... bo bedzie pewnie problem z immo a mam zakladac tam fis-a
aw69 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Panowie mam taki problem. Do rzeczy. W końcu dzis zmieniłem w swoim Audi S4 szafe z FIS (przedliftowa) na FIS poliftową z RS4 B5. Niby wszystko co najwazniejesze dziala ale zauwazylem jedną dziwną rzecz. Prędkościomierz do tych 120 - 130 pokazuje ok. Dziwne rzeczy zaczynają się dziać tak gdzies od 4 biegu jak dokręcam do odcinki wtedy juz na szafie mam 250 (realnie okolo 220 -230) a jak zapne 5 bieg i dokręce deko to zamykam szafe 310 (na Race Logicu okolo 250 km/h) troche dziwne i za duze przekłamania. Co zauwazylem podczas przeróbki, moj stary licznik nie mial Lini CAN. Zanim ją podłączylem nie działał mi wogole obrotomierz mimo ze wszystkie kable mialem podłączone. Nie wiem czy ma to jakies znaczenie. Jakimiś kodowaniami licznika można ogarnąć ten temat mega zawyżonej prędkości ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się