Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

:banan: i juz wszystko wiemmmmmm oj ja durnowaty no commanderem tak a jakim ?

---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:50 ----------

Da rade off komunikat o min.poziomie plynu hamulcowego ? za pomoca vcdsa?

---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:51 ----------

aaaa i ak cofnac cylinderki vcdsem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:banan: i juz wszystko wiemmmmmm oj ja durnowaty no commanderem tak a jakim ?

---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:50 ----------

Da rade off komunikat o min.poziomie plynu hamulcowego ? za pomoca vcdsa?

---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:51 ----------

aaaa i ak cofnac cylinderki vcdsem

ja bym proponował dobrze piny podpiąc...:whistling::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra a tak na powaznie to ktos ma jakas wiedze zeby odpowiedziec na te moje herezje co sie pytałem bo dzis juz odpadam

Pozdro rezacze :hi:

---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ----------

Chodzi mi o

czy da sie programem wylaczyc komunikat plynu ham .jest dobrze podpiety wszystko dziala ok poprosty czy sie da

czy da sie vcds cofnac cylinderki

oto moje herezje

i nie pisac ze podlaczac przepinac bo wszystko dziala jak powinno tylko chce wiedziec czy sie da oooo :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedługo też mnie czeka przekładka licznika na fisa. Na razie zbieram graty, kostki mam, manetka w drodze, i jeszcze niechcący tempomat będę musiał podłączyć bo taka manetka się trafiła.

Obecnie mam licznik uk-nsi, czy jest coś na co trzeba uważać przy takiej przeróbce??

czy postępować zgodnie z instrukcją i schematami i będzie ok.

Mam nadzieję że kaju mi pomoże w razie co:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra a tak na powaznie to ktos ma jakas wiedze zeby odpowiedziec na te moje herezje co sie pytałem bo dzis juz odpadam

Pozdro rezacze :hi:

---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ----------

Chodzi mi o

czy da sie programem wylaczyc komunikat plynu ham .jest dobrze podpiety wszystko dziala ok poprosty czy sie da

czy da sie vcds cofnac cylinderki

oto moje herezje

i nie pisac ze podlaczac przepinac bo wszystko dziala jak powinno tylko chce wiedziec czy sie da oooo :hi:

vcds em nie wyłączysz ostrzeżenia o niskim stanie płynu, a czemu się świeci? :co::co:

cylinderki cofnąć o kodowanie Ci chodzi? z 6 cyl na 4? to się da :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra a tak na powaznie to ktos ma jakas wiedze zeby odpowiedziec na te moje herezje co sie pytałem bo dzis juz odpadam

Pozdro rezacze :hi:

---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ----------

Chodzi mi o

czy da sie programem wylaczyc komunikat plynu ham .jest dobrze podpiety wszystko dziala ok poprosty czy sie da

czy da sie vcds cofnac cylinderki

oto moje herezje

i nie pisac ze podlaczac przepinac bo wszystko dziala jak powinno tylko chce wiedziec czy sie da oooo :hi:

Jesteś pewny z tym płynem bo kuźwa u mnie takich cyrków nie ma :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt jeszcze nie zrobil takiego emulatora zeby wylaczyc alladyna od oleju i zeby z czujnika na podstawie filtra oleju pokazywal wskaznik oleju ?

---------- Post dopisany at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany at 18:36 ----------

a tak wogole mam troche gratow do polifta . (sedan)

lampy tyl

podsufitke szara z komplet do przekladki

licznik z fisem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JJJJJJJAAAAAAA cie ale zamotka:facepalm:

Pieruny czytac ze zrozumieniem ok

to tak

chce wylaczyc bo jak sie buja auto na dolku np. to zapala sie komunikat o min.plynu hamulcow. tak jest malo a nie chce dolewac bo nie chce mieszac po matki Boskiej pinieznej wymieniam klocki tarcze itd ale i 2 tyg jeszcze musze polatac a ze to sie co chwila drze to wkur.

Czemu nie chce dolewac ? bo juz kiedys dolalem i mi jeb.szajs zamarzl zima i byl problem W vectrze tak plyn zamarzl nie chcecie nie wierzcie a wymieniac wszystkiego nie bede bo nie.

A cylinderki to nie cylindry gary a tloczki w zaciskach wiem ze sie vagiem da cofnac ale jest jakis myk z pompa i tu was chcialem zapytac

Dobra dajmy spokoj bo mlynu narobilem

Lepiej mi powiedz ktos jak pin odczytac

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JJJJJJJAAAAAAA cie ale zamotka:facepalm:

Pieruny czytac ze zrozumieniem ok

to tak

chce wylaczyc bo jak sie buja auto na dolku np. to zapala sie komunikat o min.plynu hamulcow. tak jest malo a nie chce dolewac bo nie chce mieszac po matki Boskiej pinieznej wymieniam klocki tarcze itd ale i 2 tyg jeszcze musze polatac a ze to sie co chwila drze to wkur.

Czemu nie chce dolewac ? bo juz kiedys dolalem i mi jeb.szajs zamarzl zima i byl problem W vectrze tak plyn zamarzl nie chcecie nie wierzcie a wymieniac wszystkiego nie bede bo nie.

A cylinderki to nie cylindry gary a tloczki w zaciskach wiem ze sie vagiem da cofnac ale jest jakis myk z pompa i tu was chcialem zapytac

Dobra dajmy spokoj bo mlynu narobilem

Lepiej mi powiedz ktos jak pin odczytac

:hi:

o panie... :grin::grin: komunikatu nie wyłączysz, dolej płynu nic sięnie stanie, kijowy plyn kiedyś dolaleś dlatego się tak stało, nie pękaj.

W czym Ty chcesz cofać te zaciski? passat b6 z tyłu ma elektryczne zaciski, w tego typu zaciskach cofa się je vagiem/vasem/vcdsem..:whistling:

pin odczytasz commanderem, ale nie polecam :wink:

---------- Post dopisany at 23:18 ---------- Poprzedni post napisany at 23:14 ----------

sprostowanie - elektryczny ręczny w zaciskach, bo sie jeszcze ktoś przytarmosi że nie ma elektrycznych zacisków :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam taki problem. Do rzeczy.

W końcu dzis zmieniłem w swoim Audi S4 szafe z FIS (przedliftowa) na FIS poliftową z RS4 B5. Niby wszystko co najwazniejesze dziala ale zauwazylem jedną dziwną rzecz. Prędkościomierz do tych 120 - 130 pokazuje ok. Dziwne rzeczy zaczynają się dziać tak gdzies od 4 biegu jak dokręcam do odcinki wtedy juz na szafie mam 250 (realnie okolo 220 -230) a jak zapne 5 bieg i dokręce deko to zamykam szafe 310 (na Race Logicu okolo 250 km/h) troche dziwne i za duze przekłamania. Co zauwazylem podczas przeróbki, moj stary licznik nie mial Lini CAN. Zanim ją podłączylem nie działał mi wogole obrotomierz mimo ze wszystkie kable mialem podłączone. Nie wiem czy ma to jakies znaczenie. Jakimiś kodowaniami licznika można ogarnąć ten temat mega zawyżonej prędkości ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...