SylverStone Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Juz wysłałem do kolegi assista wiadomosc,ale jutro niestety musze podzwonić po elektrykach moze którys przyjedzie i wyłaczy mi immo.Jest towogóle możliwe przez elektryka samochodowego,bądz kogos kto zajmuje sie alarmami blokadami itp? Bo praktycznie nie wiem co zrobić teraz
bediks Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Kaju ale miałem przeszczep jaeger vdo i żadnych roszad w pinach nie robiłem i działa, on ma chyba immo 3 , bo dzieje sie to samo co u mnie tylko jak ja nie dałem rady to na jeagerze dalej mogłem jeździć , a on juz nie, Sylver jakie błędy podaje vag teraz , jeśli ecu blocked by immobilaiser to historia ci u mnie , będziesz chyba potrzebował pinu z jeagera do adaptacji vinu
kaju Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Kaju ale miałem przeszczep jaeger vdo i żadnych roszad w pinach nie robiłem i działa, on ma chyba immo 3 , bo dzieje sie to samo co u mnie tylko jak ja nie dałem rady to na jeagerze dalej mogłem jeździć , a on juz nie, Sylver jakie błędy podaje vag teraz , jeśli ecu blocked by immobilaiser to historia ci u mnie , będziesz chyba potrzebował pinu z jeagera do adaptacji vinu Tak też mi się wydaje, że musi zrobić adaptację VINu, żeby to ruszyło, bo inaczej to piz*a. Jeśli miał immo2 a wrzuca immo3, to bez tego się obejdzie, gorzej jak miał immo3 już, a wrzuca immo2 - nie do obejścia. Pamiętasz adaptację VINu w którym kanale się robiło? Bo mi to już z głowy poleciało.
bediks Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Kaju ale miałem przeszczep jaeger vdo i żadnych roszad w pinach nie robiłem i działa, on ma chyba immo 3 , bo dzieje sie to samo co u mnie tylko jak ja nie dałem rady to na jeagerze dalej mogłem jeździć , a on juz nie, Sylver jakie błędy podaje vag teraz , jeśli ecu blocked by immobilaiser to historia ci u mnie , będziesz chyba potrzebował pinu z jeagera do adaptacji vinu Tak też mi się wydaje, że musi zrobić adaptację VINu, żeby to ruszyło, bo inaczej to piz*a. Jeśli miał immo2 a wrzuca immo3, to bez tego się obejdzie, gorzej jak miał immo3 już, a wrzuca immo2 - nie do obejścia. Pamiętasz adaptację VINu w którym kanale się robiło? Bo mi to już z głowy poleciało. i widzisz to shogun0 mi pisał ze w kanale nie pamietam ktorym miedzy 60 a 65 jest ustawiona wartosc które immo, 1025 chyba immo 3 ( mam tak ustawione ) a immo 2 - 0000, i wlasnie mi pisal ze w liczniku gdzie bylo immo 2 wrzucasz to kodowanie 1025 które oznacza immo 3 i musi banglac w aucie z immo 3 sylver przypomnij z którego miesiaca masz auto?? ---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:48 ---------- adaptacje robi sie chyba w 50 kanale
Gość cwiara Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Vin i immo id robi sie w kanale 50. Siemanko rezacze
bediks Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 ale on nie ma pinu od jeagera ---------- Post dopisany at 21:55 ---------- Poprzedni post napisany at 21:49 ---------- dobra lece spac bo 4 rano pobódka, a morał taki ze bez pinu od jeagera sie nie obejdzie, ale pamietam jak dzis jak radzilem zeby lepiej oddac do magika zamiast kupowac vag commandera :hi:
kaju Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Kanał 60 odpowiada za wyposażenie CANów, jeśli dasz 0 w tym kanale, to wyrzucasz mu CANy.
luki195 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 kolego do zywca troche daleko bo mam kolesia co immo wylacza tak ze nie pomoge ---------- Post dopisany at 22:37 ---------- Poprzedni post napisany at 22:36 ---------- kaju a Tobie zdarza sie spac w ogole;p
SylverStone Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Koledzy z pomoca krzysaudi doszedłem do wniosku że usune te nieszczesne immo.Zaoferował mi pomoc w wyłaczeniu w sterowniku.Może i problem udałlo by sie usunąć na obecnym,obecnych licznikach,ale musze kupic nowy licznik bo ten co mam niestety po godzinie świecenia padł (Fis świeci ale nic juz nie wyświetla) to dlatego był okazyjnie tani,i musze kupic nowy.
kaju Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 kolego do zywca troche daleko bo mam kolesia co immo wylacza tak ze nie pomoge---------- Post dopisany at 22:37 ---------- Poprzedni post napisany at 22:36 ---------- kaju a Tobie zdarza sie spac w ogole;p czasami
Fifiński Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Jest problem - pokazuje mi w zasięgu że moge przejechać na prawie całym baku 180km ... W kanale 3 w adaptacji jest 100 - tak że coś nie tak. Jakieś sugestie ? ( Kaju mówi że coś w adaptacji się robiło, ale nie pamięta gdzie i co ) Anyone ?
bediks Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 od momentu podlaczenia licznika czy nagle sie to stalo??
Fifiński Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Jak podłączylem licznik to mi pokazywał 1800km zasięgu Ale przekodowałem na 1024 kanał 60 (zalecenia Mr. Kaju) to wtedy mi obrotek ożył. Przy upływie paliwa w baku wartość się zmniejsza ( przy większej połowie było już 120km )
Michał Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Panowie dajcie więcej info o tej adaptacji kanału 50, bo gadaliśmy z Kajem na PW i w moim przypadku kluczyki się nie kodują z nowym licznikiem, może w tym problem:eusathink:
bediks Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 a ty masz szafe z a6?? a spalanie Ci normalnie pokazuje?? i poziom gnojowki w baku??
kaju Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Panowie dajcie więcej info o tej adaptacji kanału 50, bo gadaliśmy z Kajem na PW i w moim przypadku kluczyki się nie kodują z nowym licznikiem, może w tym problem:eusathink: A ten kluczyk odpalił na starym liczniku normalnie? Jeśli tak, to PIN masz zły do nowego licznika, a jak nie odpalił na starym, to upierdoliło pastylke
bediks Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 michal logujesz sie nowym pinem do licznika , kanal 50, tam bedzie domyslnie liczba 32000, w polu new value wpisujesz stary kod pin ze starego licznika który jednoczesnie powinien byc pinem immo no i wtedy licznik adaptuje sobie vin auta i kod immo ale tak dziala immo 3 ktorego ty miec nie powinienes no ale niech cwiara sie wypowie ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:27 ---------- ale jak jest zły pin to przy próbie logowanie wywala error
Michał Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Panowie dajcie więcej info o tej adaptacji kanału 50, bo gadaliśmy z Kajem na PW i w moim przypadku kluczyki się nie kodują z nowym licznikiem, może w tym problem:eusathink: A ten kluczyk odpalił na starym liczniku normalnie? Jeśli tak, to PIN masz zły do nowego licznika, a jak nie odpalił na starym, to upierdoliło pastylke odpalił... pin przeczytany commanderem, nie wiem co jest grane:wallbash:
Fifiński Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 a ty masz szafe z a6?? a spalanie Ci normalnie pokazuje?? i poziom gnojowki w baku?? a4, poziom gnojówki normalnie, spalania chwilowego aktualnie nie mam bo manetka leży obok mnie a nie w aucie ;]
bediks Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 kolezka sylver mial ten problem ze nie mogl odpalic na nowym liczniku i na starym tez juz nie ja to chociaz moglem jeszcze odpalic na starym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się