maq Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Panowie sory że truję d*pę dalej ale naprawdę przeczytałę 150 stron tego tematu i po tym co napisaliście teraz to zgłupiałem. Mianowicie widziałem gdzieś na bank że piny w a6 i a4 są trochę inaczej rozmieszczone ( teraz nie mogę tego znaleźć) może chodziło o przedlifty. Czy mam rozumieć że jak mam u siebie licznik z zieloną i niebieską wtyczką a będę chciał wsadzić ten od A6 to muszę się uporać tylko ze wskazaniem paliwa? A powiedzcie co z podświetleniem zegarów i tym czujnikiem natężenia oświetlenia? W zegarach a6 widzę że to jest a u siebie mam regulację prawym pokrętłem. TomaszP jak ja u siebie ogarnę full fis to mogę Ci w dobrej cenie mój jager opchnąć ale musiał byś się przyzwyczaić do błędnego wskazania paliwa ( jak mam rezerwę to wskażnik pokazuje prawie 1/2 zbiornika :/)
xxxSzYbAxxx Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Panowie sory że truję d*pę dalej ale naprawdę przeczytałę 150 stron tego tematu i po tym co napisaliście teraz to zgłupiałem. Mianowicie widziałem gdzieś na bank że piny w a6 i a4 są trochę inaczej rozmieszczone ( teraz nie mogę tego znaleźć) może chodziło o przedlifty. Czy mam rozumieć że jak mam u siebie licznik z zieloną i niebieską wtyczką a będę chciał wsadzić ten od A6 to muszę się uporać tylko ze wskazaniem paliwa? A powiedzcie co z podświetleniem zegarów i tym czujnikiem natężenia oświetlenia? W zegarach a6 widzę że to jest a u siebie mam regulację prawym pokrętłem. TomaszP jak ja u siebie ogarnę full fis to mogę Ci w dobrej cenie mój jager opchnąć ale musiał byś się przyzwyczaić do błędnego wskazania paliwa ( jak mam rezerwę to wskażnik pokazuje prawie 1/2 zbiornika :/) pinout w a4 i a6 po lifcie taki sam, żeby miec prawidłowe wskazanie paliwa wymienia się w a4 pływak na taki z a6 bądź przerabia obecny ale gra nie warta świeczki, co do diody światło czujesz, robisz na niej zworke albo lutujesz potencjometr.
bidzio1 Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Ja tak patrzę na ten licznik z a6 polift i gdzie tam jest niby miejsce na ten potencjometr? Jest ta fotodioda i się ustawia automatycznie. Ale ja osobiście mam zrobione od święci na max i jest elegancko :-)
bidzio1 Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Chyba że pod prawe pokrętło. Bo jest tak jakby 3 puste pola do lutowania. ---------- Post dopisany at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ---------- No jak to kto nasz forumowy mistrz licznikowy. Prof. Dr. Hab. Inż (i tylko Chuck Norris wie co jeszcze) 'Cwiara'. A tak w ogóle to wiesz że czeka cię jeszcze przekładka fisa ;-) czemu tak jest ze jak jest ciepło to jest nie czytelny? A jak chłodniej to elegancko widać.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 no własnie dobrze prawisz pod prawe pokrętło..
bediks Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Maq usterka jaka masz w jeagerze , to koszt jej naprawy to jakieś 300 zł u magików , wiec dla dobra wszystkich rzuć tym licznikiem o ścianę
kaju Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Maq usterka jaka masz w jeagerze , to koszt jej naprawy to jakieś 300 zł u magików , wiec dla dobra wszystkich rzuć tym licznikiem o ścianę +1.
maq Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 Z przyjemnością. Jak mi zafunga ten pełny fis to rytualnie go rzucę za psami żebyście wiedzieli jakie były jaja jak kupiłem auto z walniętym czujnikiem ABS ( wyświetlało na czerwono (!) ) i zanim zdążyłem to zrobić samochód zaczął sobie gasnąć w niewyjaśnionych okolicznościach. Niestety nie wpadłem szybko na to że paliwa nie ma ( przecież wskaźnik pokazuje połowę zbiornika ) I tak już latam trzeci rok ( przyzwyczaiłem się )
bediks Opublikowano 29 Maja 2013 Opublikowano 29 Maja 2013 No ja też ponad dwa lata jeździłem z ta usterka co ty Jedyny plus był taki ze prawie cały czas miałem pełny bak , bo po przejechaniu 500 km tankowalem do pelna i tak w kolko Teraz po zrobieniu fisa znów sobie mogę zalewać za dwie dychy
DaDiva Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Witam wszystkich. mam takie pytanie, lopatogolicznie jak podlaczyc czujnik temp zenwtrznej do fisa ? nie chodzi o sam fis tylko jak to jest, kabel idzie od czujnika w zderzaku i po prostu do fisa jest podlaczaczony ? jesli mam klimatronic tzn ze mam tez czujnik temp zewnetrzenej ? i jeszcze takie cos. czy nie ori radio da sie podpiac pod fis ? z gory dzieki
pablo_9 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Temperatura: jak masz klimatronik to masz czujnik temperatury, sygnał temperatury z klimatronika kostka B pin 1 (przewód brązowo żółty) podpinasz pod kostkę FIS 20-pin pod pin 5 (licznik FIS 95-97 zegarek analogowy bez cyferek) Radio: nie da rady
DaDiva Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 no i wlasnie o to mi chodzilo dzieki bardzo ---------- Post dopisany at 15:02 ---------- Poprzedni post napisany at 14:52 ---------- a te kable w kostce od bledow(zarowek itd) podlaczyc do masy zeby znikly tak ?
Tom A4 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 tak żarówki , płyn od sprysków , klocki hamulcowe , dokładnie nie pamiętam co jeszcze
The a4 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Jak ogarnoles alladyna skoro jest a temp.jak rosnie skoro nie rosnie tylko do pozycji zerowej wskakuje Jak widze dalej sa problemy z ta oliwa i emu a wszystko jest kilka razy pisalem co jak Oj pany pany to taki problem z odpowiedzeniem koledze co ma zrobić? albo emulator źle żłożony albo cos źle podpiąłeś.. ja u siebie mialem taki problem że emu założone a sensor dalej sie drrze, bo masa uciekała... A ILE RAZY JUZ TU WAM PISALEM JAK OGARNAC TEMP OLIWY jest wszystko napisane setki razy ktorys tu wrzucal na osobnym temacie kolorowo w ramkach sie chlopak nameczyl i opisal a problem w tym ze sie nikomu samemu nie chce nic zrobic tylko na gotowe to do fachury i placic Emul jak zrobic jest jak oliwe ruszyc jest trzeba zrobic jak opisane i gra na pw moge odpowiedziec tu zagladam juz rzadko Pozdro
DaDiva Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 tak żarówki , płyn od sprysków , klocki hamulcowe , dokładnie nie pamiętam co jeszcze a na tej twojej rozpisce ktore to piny ?
xxxSzYbAxxx Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Jak ogarnoles alladyna skoro jest a temp.jak rosnie skoro nie rosnie tylko do pozycji zerowej wskakuje Jak widze dalej sa problemy z ta oliwa i emu a wszystko jest kilka razy pisalem co jak Oj pany pany to taki problem z odpowiedzeniem koledze co ma zrobić? albo emulator źle żłożony albo cos źle podpiąłeś.. ja u siebie mialem taki problem że emu założone a sensor dalej sie drrze, bo masa uciekała... A ILE RAZY JUZ TU WAM PISALEM JAK OGARNAC TEMP OLIWY jest wszystko napisane setki razy ktorys tu wrzucal na osobnym temacie kolorowo w ramkach sie chlopak nameczyl i opisal a problem w tym ze sie nikomu samemu nie chce nic zrobic tylko na gotowe to do fachury i placic Emul jak zrobic jest jak oliwe ruszyc jest trzeba zrobic jak opisane i gra na pw moge odpowiedziec tu zagladam juz rzadko Pozdro jesteś taki mądry nawisz w wątku pawelwor_ i popros o podwieszenie bd dla potomnych i nie bd sie musiał żołądkować że musisz cos dużo razy powtarzać...
DaDiva Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 dobra ogarnalem wszystkie piny juz. brakuje mi tylko plyn do spryskiwaczy. na rozpisce nigdzie go nie ma. wie moze ktos ktory to pin ? 96 rok.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 dobra ogarnalem wszystkie piny juz. brakuje mi tylko plyn do spryskiwaczy. na rozpisce nigdzie go nie ma. wie moze ktos ktory to pin ? 96 rok. 9 pin w 20 pinowe czerwonej kostce..
DaDiva Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 wlasnie w tym problem ze ten pin jest do masy podlaczony. a plyn nadal sie swieci. a fis w a4 b5 poza widocznymi funkcjami ma jakies ukryte ? albo jakies menu czy cos ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się