bediks Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 chlopaki wiem ze lektura jest potezna ale mam szybkie pytanie w aucie u kolezki siedza zegary jagerra... czy moge je wynieminc na vdo? czy musze cos przerabiac.. jezeli tak to co ? pozdro chodzi o auto po lifcie gdzie siedzi 1/2 fis?? no bo w przedliftach jeager chyba nie robili
Klejk Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 taa polift. Chodzi o 1/2 fisa i wstępnie zeby sprawdzić rowniez na 1/2 tylko ze jegger na vdo wszystko polift 99r
bediks Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 jesli chcesz zamienic jaeger 1/2 na vdo 1/2 to pinologia sie nie zmienia, wszystko to samo nawet przy full fisie jak bys chcial wlozyc, pinologia jest ta sama, a nawet tak skonstruowana ze spalanie od razu dziala voltomierz i temp oleju bez przerabiania czegokolwiek
soulmaster3m Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 No chyba, że jesteś lutowniczym masochistą jak ja to wtedy dorabiasz wszystkie opcje full FIS i bawisz się kabelkami kilka dni
piotrek4415 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Witam Koledzy pytanie jak wydobyc z 1/2 fis jaeger pin immo? Potrzebuję również jakiś europejski sprawny wsad do 1.9 TDI aby chulał w liczniku 8D0920980xx
Klejk Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 jesli chcesz zamienic jaeger 1/2 na vdo 1/2 to pinologia sie nie zmienia, wszystko to samonawet przy full fisie jak bys chcial wlozyc, pinologia jest ta sama, a nawet tak skonstruowana ze spalanie od razu dziala voltomierz i temp oleju bez przerabiania czegokolwiek jestes tego pewien ze zadnych pinow nie trzeba zmieniac? bo znajomy gdzies znalazl na necie ze niby trzeba... a nie chcialbym uwalic moich zegarow vdo ;p
fragless1 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Na tym chomiku masz całą instrukcję, jak wymienić licznik z pół-fis na full fis: Wymiana FIS - VAG AUDI VW itd - soulmaster3m - Chomikuj.pl Czytania trochę jest, ale wszystko tam znajdziesz.
bartekziomek89 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Ludziska a jak wygląda sprawa przebiegu przy wymianie z licznika z 1996 na 2000? Trzeba coś przleutowywać czy sie podpinać pod coś?
fragless1 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Nic nie lutujesz. Podpinasz kabel i zmieniasz przebieg.
bediks Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 jesli chcesz zamienic jaeger 1/2 na vdo 1/2 to pinologia sie nie zmienia, wszystko to samonawet przy full fisie jak bys chcial wlozyc, pinologia jest ta sama, a nawet tak skonstruowana ze spalanie od razu dziala voltomierz i temp oleju bez przerabiania czegokolwiek jestes tego pewien ze zadnych pinow nie trzeba zmieniac? bo znajomy gdzies znalazl na necie ze niby trzeba... a nie chcialbym uwalic moich zegarow vdo ;p komus juz to pisałem, słuchaj sie tych co to robili a nie tych co tylko o tym słyszeli !!!! skoro przekladałem 1/2 na full jeager na vdo to chyba wiem o czym mówie
piotrek4415 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 jesli chcesz zamienic jaeger 1/2 na vdo 1/2 to pinologia sie nie zmienia, wszystko to samonawet przy full fisie jak bys chcial wlozyc, pinologia jest ta sama, a nawet tak skonstruowana ze spalanie od razu dziala voltomierz i temp oleju bez przerabiania czegokolwiek jestes tego pewien ze zadnych pinow nie trzeba zmieniac? bo znajomy gdzies znalazl na necie ze niby trzeba... a nie chcialbym uwalic moich zegarow vdo ;p komus juz to pisałem, słuchaj sie tych co to robili a nie tych co tylko o tym słyszeli !!!! skoro przekladałem 1/2 na full jeager na vdo to chyba wiem o czym mówie Witam To będę bardzo wdzięczny jak podpowiesz jak ogarnąć immo w takim przypadku jak Twój? 1/2 fis jeager a pełny fis VDO angol obydwa poliftowe z białym podświetleniem i cyfrowym zegarkiem.
bediks Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 mi wyciagał pin z jeagera koles i wzial za to nie mało, lecz Ty jego nie potrzebujesz bo masz immo 2 generacji, potrzebny Ci tylko pin z nowego angielskiego licznika
Piteros1 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 jesli chcesz zamienic jaeger 1/2 na vdo 1/2 to pinologia sie nie zmienia, wszystko to samonawet przy full fisie jak bys chcial wlozyc, pinologia jest ta sama, a nawet tak skonstruowana ze spalanie od razu dziala voltomierz i temp oleju bez przerabiania czegokolwiek jestes tego pewien ze zadnych pinow nie trzeba zmieniac? bo znajomy gdzies znalazl na necie ze niby trzeba... a nie chcialbym uwalic moich zegarow vdo ;p komus juz to pisałem, słuchaj sie tych co to robili a nie tych co tylko o tym słyszeli !!!! skoro przekladałem 1/2 na full jeager na vdo to chyba wiem o czym mówie Witam To będę bardzo wdzięczny jak podpowiesz jak ogarnąć immo w takim przypadku jak Twój? 1/2 fis jeager a pełny fis VDO angol obydwa poliftowe z białym podświetleniem i cyfrowym zegarkiem. pin chyba wystarczy z nowego licznika, a wiec zczytujesz pin commanderem, logujesz sie dodajesz klucze o po sprawie tak w skrocie
bediks Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-152/radio-concert-ii-cd-312356/ oczywiscie cena do nego delikatnego
piotrek4415 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 A jakiś europejski wsad diesel do takiego licznika może posiadacie?
Piteros1 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 a ja to dalej nie czaje o co chodzi z tymi wsadami, jak robilem fis to mi nie byl potrzebny zaden wsad
piotrek4415 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 a ja to dalej nie czaje o co chodzi z tymi wsadami, jak robilem fis to mi nie byl potrzebny zaden wsad O to że ja mam angielski licznik w którym prędkościomierz ma główną skalę w milach/h i dodatkową w km/h i na godzinie 12-tej jest w nim prędkość 130km/h a mam luźną tarczkę europejską wyskalowaną tylko w km/h. A w europejskich na 12-tej jest 100km/h. A chciałbym ją sobie założyć i wtedy będzie przekłamywać prędkość. A jak zmieni się wsad (pamięć) licznika na europejski w którym na 12-tej jest zakodowana prędkość 100km/h to po zmianie tarczki będzie dobrze wskazywać prędkość.
bediks Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Piotrek daj maila wyśle Ci jutro wsad jak nie zapomnę, mam działający jeden co się nada
fragless1 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 a ja to dalej nie czaje o co chodzi z tymi wsadami, jak robilem fis to mi nie byl potrzebny zaden wsad O to że ja mam angielski licznik w którym prędkościomierz ma główną skalę w milach/h i dodatkową w km/h i na godzinie 12-tej jest w nim prędkość 130km/h a mam luźną tarczkę europejską wyskalowaną tylko w km/h. A w europejskich na 12-tej jest 100km/h. A chciałbym ją sobie założyć i wtedy będzie przekłamywać prędkość. A jak zmieni się wsad (pamięć) licznika na europejski w którym na 12-tej jest zakodowana prędkość 100km/h to po zmianie tarczki będzie dobrze wskazywać prędkość. Jak uda Ci się dorwać tarczkę wyskalowaną do 260km/h, to wtedy na środku będzie 130km/h i możesz zmieniać bez zmiany wsadu. Ja u siebie tak zrobię. Widziałem nawet tu na forum, że ktoś taką tarczkę miał.
bartekziomek89 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Nic nie lutujesz. Podpinasz kabel i zmieniasz przebieg. Że jak? Jest jakaś rozpiska bo z 400 stron mało co znalazłem na ten temat :-/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się